hoe gaat ie in het noorden van het land?quote:
Ik ga zo weer naar Groningenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
hoe gaat ie in het noorden van het land?
primaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ga zo weer naar Groningen. Was FF twee dagen thuisthuis om de tandarts met een bezoek te vereren en omdat mijn ouders 3 weken naar Canada gaan.
En met u?![]()
Thuisthuis = Ede (bij Arnhem in de buurtquote:
Ach ja, als ik naar Groningen zou gaan, zat ik wsl in Arnhem nog niet op de helftquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Thuisthuis = Ede (bij Arnhem in de buurt)
Mag zo dus weer een behoorlijk eindje treinen
Hehe, ach met m'n Ipod is zo'n treinreis wel te doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, als ik naar Groningen zou gaan, zat ik wsl in Arnhem nog niet op de helft
nee, hoezo?quote:
Nou meestal ga ik pas rond 6 uur bbqenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, hoezo?
werkplaats werkt op vrijdag altijd tot 13:15 nu stoppen ze om half 1, wij als kantoorlui sluiten ons daar bij aan
maar ik vind het niet erg om het nu te doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou meestal ga ik pas rond 6 uur bbqen![]()
Het is inderdaad een goeie middagquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
bijde?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:22 schreef borisz het volgende:
middag
nu heb knakworst als lunch met een broodje
net rapport opgehaald en tentamencijfers, bijde geen onvoldoendes
op naar 6v dan maar !
jij hebt toch familie in Beek en Donk wonen? Ik sprak afgelopen weekend een jonge dame uit B&D en moest bij het horen van die plaats meteen aan jou denkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja, als ik naar Groningen zou gaan, zat ik wsl in Arnhem nog niet op de helft
Bjoor, kan jou het boeiequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:12 schreef Bjoro het volgende:
nog minder dan 3 uur bij deze werknemer
vandaag, geheel in stijl, zit ik alleen en kan dus niets overdagen
moet nu overal briefjes bij leggen en de sleutels ergens in de brievenbus kieperen.
Een mooier afscheid kun je je toch niet wensen na 7 jaar trouwe dienst
Dan is het maar goed dat je daar weg gaatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:12 schreef Bjoro het volgende:
nog minder dan 3 uur bij deze werknemer
vandaag, geheel in stijl, zit ik alleen en kan dus niets overdagen
moet nu overal briefjes bij leggen en de sleutels ergens in de brievenbus kieperen.
Een mooier afscheid kun je je toch niet wensen na 7 jaar trouwe dienst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |