lijkt me toch vrij duidelijk?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:01 schreef _The_General_ het volgende:
Maar waarom ?
Hij post alleen een link..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:03 schreef _The_General_ het volgende:
Hier een goed voorbeeld van zijn sfeerverziekende offtopic posts.
Israel en Libanon at war # 4 Waar zal dit eindigen ?
Belonen we dit soort gedrag tegenwoordig op Fok?
Als ie uitgeluld heeft, dan schakeld ie inderdaad over op schelden inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:11 schreef popolon het volgende:
Ben je het niet met hem eens dan begint madam te schelden en te brallen. Beetje jammer.
Baajbuardian was/is een van mijn favo user's op IRCquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:11 schreef maartena het volgende:
Ik wil (Amerikaan) achter mijn naam!En ik wil graag donkerroodworden!
(da's dus niet Adminrood)
En tja... bij Baajguardian zit er mentaal gesproken volgens mij ergens een steekje los. Ik heb wel eens een discussie met hem gehad op IRC.... was erg lachwekkend moet ik zeggen
Voor jou geloof ik was....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:14 schreef Sebasser het volgende:
Baajbuardian was/is een van mijn favo user's op IRC
Het leek mij beter om naast mijn Fok! verslaving toch maar gebanned van IRC te blijvenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Voor jou geloof ik was....
Of heb je het al uitgepraat met Tweakers?
Hij heeft brechtje in haar jongere jaren nog meegemaaktquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:17 schreef Mainport het volgende:
Tja, vriendjes met Yvonne hè.
Kunnen ze beter 'dapper' als tag wegzetten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:17 schreef Mainport het volgende:
Wegzetten ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kunnen ze beter 'dapper' als tag wegzetten.
No shit, hij is 24, dik, kalend en maagd. Like, DUHquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:20 schreef nietzman het volgende:
Ti's toch wel duidelijk dat die gozer niet spoort.
Dat duurde langquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No shit, hij is 24, dik, kalend en maagd. Like, DUH. That dude need to get laid
.
He needs more than thatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Ja, als in 'plaatsen'. Om het woordje Tof te vervangen. Dus ipv het woordje Tof het woordje Dapper wegzetten, omdat hij dus vriendjes is met Yvonne. En dat zet je dan op de plaats waar eerst Tof stond, want dat staat er dan niet meer.quote:
Dat bruin staat voor kontkruipwerk en dat oranje is ook nog steeds niet weg.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:09 schreef _The_General_ het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet waarom iemand deze tag heeft? wie het bedacht heeft? en waarom dat lelijke bruin?
vertaling:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:11 schreef maartena het volgende:
Ik wil (Amerikaan) achter mijn naam!En ik wil graag donkerroodworden!
(da's dus niet Adminrood)
En tja... bij Baajguardian zit er mentaal gesproken volgens mij ergens een steekje los. Ik heb wel eens een discussie met hem gehad op IRC.... was erg lachwekkend moet ik zeggen
jij bent een negert.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
waar gaat jullie spoor heen dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:20 schreef nietzman het volgende:
Ti's toch wel duidelijk dat die gozer niet spoort.
Volgens mij ben jij nog te dom om in je eigen broek te scheiten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waar gaat jullie spoor heen dan?
oh laat maar dat weet ik al, nee dan spoor ik liever niet![]()
Van de pot gerukt is toch net ff iets anders.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waar gaat jullie spoor heen dan?
oh laat maar dat weet ik al, nee dan spoor ik liever niet![]()
dat laat ik daarom ook aan jou overquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog te dom om in je eigen broek te scheiten.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:17 schreef Mainport het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat juist jij connecties in de politiek had, ook de Amerikaanse.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vertaling:
ik zit zelf in de amerikaanse politiek en ik gebruik de tactieken die daar default zijn.
daarom vind ik BG stom, omdat hij daar tegen is.
Blijkbaar heb je niet door dat je normaal in de pleepot scheit. Weinig verassend.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat laat ik daarom ook aan jou over![]()
ik ben echt zo dom, ik ben zoooo dom!
![]()
klopt ik had een paar vrienden die redelijke posities bekleden, maar geen tv volk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat juist jij connecties in de politiek had, ook de Amerikaanse.
Gelukkig maar, wij lachen ook om jou.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:40 schreef BaajGuardian het volgende:
jullie maken je druk om mij, ik kan er wel om lachen hoor
ja net als die lachende gekken in de passion of the christ toen ze barabas vrij lieten he.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:40 schreef Mainport het volgende:
[..]
Gelukkig maar, wij lachen ook om jou.
Dat was judasquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja net als die lachende gekken in de passion of the christ toen ze barabas vrij lieten he.![]()
Je denkt toch niet dat ik dat nu ga opzoeken .quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja net als die lachende gekken in de passion of the christ toen ze barabas vrij lieten he.![]()
Als je zoiets vraagt eindig je waarschijnlijk in het bruin met 'tof' achter jouw naam.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:48 schreef MrSASO het volgende:
Maar hoe kom ik nou aan zo`n tag, ik wil MrSASO (cool as ice).
Nee ik wil niet bruin zijn en al helemaal geen tof achter mijn naam, (cool as ice) bekt veel lekkerder bovendien wil ik gewoon zwart blijven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Als je zoiets vraagt eindig je waarschijnlijk in het bruin met 'tof' achter jouw naam.
Zo begon BG ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:51 schreef MrSASO het volgende:
Nee ik wil niet bruin zijn en al helemaal geen tof achter mijn naam, (cool as ice) bekt veel lekkerder bovendien wil ik gewoon zwart blijven.
Wat wou hij dan eigenlijk eerst hebben??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Zo begon BG ook.
En toen was hij bruin en had hij 'tof' achter zijn naam staan.
omdat ik een half-mod ben.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Zo begon BG ook.
En toen was hij bruin en had hij 'tof' achter zijn naam staan.
Ik laat 't bij een lelijke zwart-wit bek en bruin lijkt me maar nix.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:51 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nee ik wil niet bruin zijn en al helemaal geen tof achter mijn naam, (cool as ice) bekt veel lekkerder bovendien wil ik gewoon zwart blijven.
Goud, maar toen ik dat eindelijk kreeg kwam die achterlijke kut oranje hype dus was iedereen goudquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat wou hij dan eigenlijk eerst hebben??
ik ben mod zonder moderator krachten :/quote:
'Moderator'.quote:
Donkergoudquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Goud, maar toen ik dat eindelijk kreeg kwam die achterlijke kut oranje hype dus was iedereen goud![]()
toen werd ik maar donkergoud.
Ja en doe mij maar ff Cool erachter dan, dat is wel voldoende.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Donkergoud, je bent bruin.
Maar als jij toch een Half-Mod ben dan kun je wel effe (cool as ice) achter mijn nick zetten toch?
Ah. Een Melkertbaan!quote:
dat was ik ook en dat ben ik nog, mensen die tru gebruiken als een 2e onz zijn dan namelijk snel gebanned.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
'Moderator'.
Hij dacht dat hij capabel genoeg was om TRU in goede banen te leiden.
ja dat kan ik maar daar heb ik vandaag geen zin inquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Donkergoud, je bent bruin.
Maar als jij toch een Half-Mod ben dan kun je wel effe (cool as ice) achter mijn nick zetten toch?
Hard aanpakken die hap.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat was ik ook en dat ben ik nog, mensen die tru gebruiken als een 2e onz zijn dan namelijk snel gebanned.
Dan doe je het morgenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja dat kan ik maar daar heb ik vandaag geen zin in
Jij lijkt het gehele forum als ONZ te gebruiken, wat moet er dan in hemelsnaam met jou gebeurenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:00 schreef BaajGuardian het volgende:
dat was ik ook en dat ben ik nog, mensen die tru gebruiken als een 2e onz zijn dan namelijk snel gebanned.
danny kan me ook forum admin maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jij lijkt het gehele forum als ONZ te gebruiken, wat moet er dan in hemelsnaam met jou gebeuren
Je hebt weer genoeg aandacht gehad.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
danny kan me ook forum admin maken.
vind ik ook wel leuk.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt weer genoeg aandacht gehad.
Doei. [afbeelding]
Ik vind 't altijd zo grappig als 'ie dan tekeer gaat, of om 5 uur in de ochtend dronken z'n verdriet wegdrinkt en wat posts op het forumquote:
Maak je niet dik gozerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:40 schreef BaajGuardian het volgende:
jullie maken je druk om mij, ik kan er wel om lachen hoor
Als je een idioot bent he. Weet je dat dan zelf?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben dit topic niet gestart trouwens en het gaat nog over mij ook
en het heet zelfs als mij!
nou vertelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je een idioot bent he. Weet je dat dan zelf?
Het is je blijkbaar niet opvallen maar er staat een vraagteken, m.a.w. ik vroeg je iets.quote:
nee maar echt even serieus nu he dwc, ik ben nieteens dik nog zwaar dus je moet met een betere grap komen...van mijn part ben ik lelijk ofzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij moet er maar niet al te zwaar aan wegen.
ja daarom, vertel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is je blijkbaar niet opvallen maar er staat een vraagteken, m.a.w. ik vroeg je iets.
phat chance that he does it...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij moet er maar niet al te zwaar aan wegen.
Wat moet ik vertellen?quote:
Nee. Je dik en ook lelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee maar echt even serieus nu he dwc, ik ben nieteens dik nog zwaar dus je moet met een betere grap komen...van mijn part ben ik lelijk ofzo
Je hebt wel een klein buikje en beginnende tieten, een paar weken opdrukken en dat is ook weer weg.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee maar echt even serieus nu he dwc, ik ben nieteens dik nog zwaar dus je moet met een betere grap komen...van mijn part ben ik lelijk ofzo
Het is duidelijk dat jij dat niet hebt.quote:
jaquote:
correctie ik had een klein buikje die is allang weer weg.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:28 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je hebt wel een klein buikje en beginnende tieten, een paar weken opdrukken en dat is ook weer weg.
Dikke pad.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
correctie ik had een klein buikje die is allang weer weg.
fyi ben ik een lange periode van jaren ook heel erg mager geweest, mijn zwerftijd om het maar zo te noemen, de tijd dat ik dus jongere was die geen woning meer had en een moest krijgen wat niet erg makkelijk is.
amper eten en veel heen en weer...
mensen die mij komen vertellen dat ik dik ben lach ik toch echt behoorlijk uit hoor sorry.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij dat niet hebt.
niet van mij dus je krijgt hem eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:32 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik krijg ook een tag heb ik gehoord
Bitchtitties!quote:
deel jij tags uitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
niet van mij dus je krijgt hem eigenlijk niet.
Tjek mij er 1 dan, ik ben ook tegen de new world order illuminated reptilian mongrovesquote:
Ik wil (gele neger) achter m'n naamquote:
Tof.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:00 schreef -Wolf- het volgende:
Q heeft 'm ook geloof ik.
Ik had hem trouwens eerst. Nou ja. QyRoZ dus. En daarna ik. En daarna BG.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:00 schreef -Wolf- het volgende:
Q heeft 'm ook geloof ik.
De zogenaamde Tof-ranglijst?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had hem trouwens eerst. Nou ja. QyRoZ dus. En daarna ik. En daarna BG.
Sinds wanneer is poep goudkleurig? Dat trucje moet je me toch eens lerenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:26 schreef Q. het volgende:
Oh, correctie. Het is goudkleurig. Goudkleurig.
Omdat hij daarmee een beetje gecompenseerd wordt voor het feit dat hij echt helemaal niets kan:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:59 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom heeft een user als BaajGuardian, die met zijn complot theorieen mening topic in NWS laat ontsporen zo'n tagje? (Tof) .
Is het 'geen-vriendin'-gebeuren je naar het hoofd gestegen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:26 schreef Q. het volgende:
Dat is poep. En poep is tof.
Lees jij je mail ooit nog weleens?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:54 schreef Nolius het volgende:
[..]
Is het 'geen-vriendin'-gebeuren je naar het hoofd gestegen?
Ja, zojuist nog. Weer een bak spam naar de eeuwige jachtvelden geholpen.quote:
op gmailquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, zojuist nog. Weer een bak spam naar de eeuwige jachtvelden geholpen.
Had je wat gestuurd dan?
Ik kan netjes praten hè?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:13 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ah, ik zie het!
Moet ik dat maandag uitzenden?
Ja, dit is je zus zeker?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan netjes praten hè?
"Wie is die mevrouw"?
Ik kan het welquote:
IK HELEMAAL NIETquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:02 schreef BaajGuardian het volgende:
hoi...door de stomme kou maar 3,5 uurtjes geslapen... pest!
Idem!quote:
Heb jij het ook zo koud?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:02 schreef BaajGuardian het volgende:
ja, en ik had alleen een velletje over me heen in bed (laken geen vulling ervan)quote:
Glashelderrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:07 schreef yvonne het volgende:
Nolius, heb jij het mailadres van Martin Ros voor me?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:10 schreef Nolius het volgende:
[..]
Glashelderrrrrrrrr
ik zou het bij de TROS nieuwsshow proberen. nieuwsshow@tros.nl
Neem er een corpored pilletje voorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Grappig, ik ben daar ook nog lidquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:15 schreef Nolius het volgende:
[..]
zo misschien.
Maar verder heb ik niet zoveel met de TROS
Niet op een plek waar je met Martin Ros in aanraking komt, volgens mijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:17 schreef yvonne het volgende:
Waar werkt die Paultjuhh eik?
ARquote:
Dat was de vraag nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:19 schreef Nolius het volgende:
[..]
Niet op een plek waar je met Martin Ros in aanraking komt, volgens mij
Volgens mij is hij meer van de technische kant. Maar je kunt het proberenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet
Heb ik wat aan hem of niet, anders ga ik nu superaardig tegen hem doen
Het voelt waarschijnlijk alsof je SunChaser zou pijpen om op tv te komen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:25 schreef yvonne het volgende:
Proberen ardig tegen Paultjuhh te doen *ril*
Nou ja, alles voor een goed doel hè?
Net zo erg jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:29 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het voelt waarschijnlijk alsof je SunChaser zou pijpen om op tv te komen.
Koerdistan deze keer?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:36 schreef Kook het volgende:
Hé, Yvonne, deernl.
Gadverdamme!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net zo erg ja
En ik ben al op tv geweest
Zonder iemand te pijpenquote:
Ja godver, weet ik veel, zal wel weer zo'n luguber land zijn met vieze beesten enzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:54 schreef Kook het volgende:
RAAD DAN WAAR IK BEN VERDOMME YVONNE
Whehehe. Je ziet dat soort dingen echt niet zitten, hè?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja godver, weet ik veel, zal wel weer zo'n luguber land zijn met vieze beesten enzo
Er liepen al mieren over m'n bedje in Turkije, vond ik wel zat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:16 schreef Kook het volgende:
[..]
Whehehe. Je ziet dat soort dingen echt niet zitten, hè?
Ik heb haar een paar dagen geleden een vier pagina's tellende brief gestuurd, ik weet niet of die er al is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:18 schreef yvonne het volgende:
Weet je moeder deze keer dat je weg bent?
Hoelang ben je al weg?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:19 schreef Kook het volgende:
[..]
Ik heb haar een paar dagen geleden een vier pagina's tellende brief gestuurd, ik weet niet of die er al is.
Zo duur is het allemaal niet. Goed plannen is een vereiste.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang ben je al weg?
Hoe kom je goddomme toch aan al die poen?
Optiefen, vadsige maagd. Ga chemtrails tellen ofzo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:24 schreef BaajGuardian het volgende:
topickapers verdulle
het ging over mij
Jij bent tofquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:24 schreef BaajGuardian het volgende:
topickapers verdulle
het ging over mij
Oh, ik ben vrouw, dat lukt dus al nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:23 schreef Kook het volgende:
[..]
Zo duur is het allemaal niet. Goed plannen is een vereiste..
En je moet genoegen kunnen nemen met de slechtste van de slechtste omstandigheden. In vieze bussen met giganten van spinnen slapen, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik ben vrouw, dat lukt dus al niet
Spinnen vind ik eik coolquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef Kook het volgende:
[..]
En je moet genoegen kunnen nemen met de slechtste van de slechtste omstandigheden. In vieze bussen met giganten van spinnen slapen, bijvoorbeeld.
Hé, kutnewbie, het is al een hele pagina lang míjn topic.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:36 schreef _The_General_ het volgende:
Ja, nu weet ik het antwoord nog niet. En waarom staat dit in ONZIN Vonne ? verwijder dan de troep er om heen maar laat mijn drie ontopic posts staan
Hij is gewoon tof, dat is je antwoord, en nu is het een gezellig topicje gewordenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:36 schreef _The_General_ het volgende:
Ja, nu weet ik het antwoord nog niet. En waarom staat dit in ONZIN Vonne ? verwijder dan de troep er om heen maar laat mijn drie ontopic posts staan
Bijna!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:32 schreef Kook het volgende:
[..]
Een hele grote kroop bijna mijn onderbroek in, dat vond ik dan weer minder puik.
Die hadden ze een lintje moeten gevenquote:
En jij bent?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:36 schreef Kook het volgende:
[..]
Hé, kutnewbie, het is al een hele pagina lang míjn topic.
Kook is wel HEEL erg tof!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
En jij bent?
Zeer zeker niet tof
Opruiendquote:Ondanks een eerdere tijdelijke ban en vele, vele eerdere waarschuwingen, hebben wij als ***besloten om user Yvonne van ons ***-board te bannen. De reden hiervoor is dat user Yvonne regelmatig, ondanks de vele waarschuwingen en verzoeken van onze kant, vaak offtopic, aanvallend en opruiend bezig is. We hebben Yvonne zelfs vandaag hiervoor nog gewaarschuwd, maar zelfs dit laatste verzoek heeft niet mogen baten. We wensen Yvonne verder uiteraard het allerbeste.
Namens de ***-medewerkers,
Nee, op de te neuken-lijstquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef _The_General_ het volgende:
Ik begin steeds meer te begrijpen wat de benaming Tof betekend. Het is een makkelijk herkenbare kleur voor personen die op de ban lijst staan
Hoi.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef _The_General_ het volgende:
Ik begin steeds meer te begrijpen wat de benaming Tof betekend. Het is een makkelijk herkenbare kleur voor personen die op de ban lijst staan
Nee mên, met mijn forum kom ik in de krant en op de radio en zulks!quote:
quote:
"*sop *sop"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee mên, met mijn forum kom ik in de krant en op de radio en zulks!
Nee, vliegensvlugquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:51 schreef Kook het volgende:
Is dit kutforum bij jullie ook zo sloom?
Dan kun je mij gerust super tof noemenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:53 schreef Kook het volgende:
_The_General_, BG en Q. Moet je niet minimáál 1 keer geneukt hebben om "tof" te kunnen zijn?
"Super tof"?. Als Q en BG mede dankzij hun maagdelijkheid "tof" zijn?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:53 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dan kun je mij gerust super tof noemen![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:54 schreef Kook het volgende:
[..]
"Super tof"?. Als Q en BG mede dankzij hun maagdelijkheid "tof" zijn?!,
!,
!.
Emmykuhh?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:53 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dan kun je mij gerust super tof noemen![]()
Zeg dat nou nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:29 schreef Nolius het volgende:
Met de 'tof' tag ben je eigenlijk een loser?
Niet zeggen, dan heb je zo ook zo'n kleurquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:29 schreef Nolius het volgende:
Met de 'tof' tag ben je eigenlijk een loser?
Dat bedoel ik, was ze lekker?quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:30 schreef Dagonet het volgende:
Ben ik zo voorspelbaar?
Druk, komt wel weer wanneer ik weer op zwart sta.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:31 schreef _The_General_ het volgende:
[..]![]()
Maare, nu ik Dago en Yvonne hier heb. Waarom zien we jullie nooit meer in HOC ?
Mij te streng.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:31 schreef _The_General_ het volgende:
[..]![]()
Maare, nu ik Dago en Yvonne hier heb. Waarom zien we jullie nooit meer in HOC ?
Dus dat is jouw idee van vakantie? Een weekje zwart ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Druk, komt wel weer wanneer ik weer op zwart sta.
Ja, een eigen forum beginnen, oh, wachtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:34 schreef _The_General_ het volgende:
[..]Mij ook, kan daar niets aan gebeuren
Posten macht freiquote:
Volgende keer dat ik zwart ga is het toch wel voor langer dan een week of een maand hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:34 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dus dat is jouw idee van vakantie? Een weekje zwart ?
Toch mis ik die interessante WO1 topics op Fok.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, een eigen forum beginnen, oh, wacht
Met een 'tof' tag ben je dus homo?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:15 schreef Q. het volgende:
Godverdomme, mijn tag, wat doen ze? Dit was MIJN tag. Homo's!
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
whahaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, op de te neuken-lijst
Behalve Q natuurlijk, die breekt als ik hem neuk.
je moet je BEK HOUDE BAAJ, MEJJE VLIEGUNDE SCHOTELS, EN JE NAZI REPTIELEN, EN JE ONDERGRONDSE MULTI DIMENSIONALE KABOUTERTEJS VAN DE ALFA CENTAURI GEHUURD ZIJN DOOR DE JODEN VOOR DE ZONSVLOEDquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
whaha
nou daar ben ik mooi klaar mee dan.
sterf.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:58 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
je moet je BEK HOUDE BAAJ, MEJJE VLIEGUNDE SCHOTELS, EN JE NAZI REPTIELEN, EN JE ONDERGRONDSE MULTI DIMENSIONALE KABOUTERTEJS VAN DE ALFA CENTAURI GEHUURD ZIJN DOOR DE JODEN VOOR DE ZONSVLOED![]()
Zegt iemand die even een one-liner in een topic komt gooien...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:12 schreef SuperUli het volgende:
BG gooit wat one-liners in een topic, en meer doet ie niet.
Een ongevaarlijk zwakzinnig neefje van de crew dus.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:09 schreef rutger05 het volgende:
Waarschijnlijk is er een typefout gemaakt. Het moet 'sof' zijn.
What goes around, comes around, toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zegt iemand die even een one-liner in een topic komt gooien...
Helaas voor je werkt 't niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
dit soort topics moeten gewoon meteen gesloten worden bestempeld als bagger.
klaar.
slotje.
niet voordat ik ook nog even mijn respect aan je tofheid heb betuigd!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
dit soort topics moeten gewoon meteen gesloten worden bestempeld als bagger.
klaar.
slotje.
De vraag blijft of je daar dan een tagje voor nodig hebt?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:27 schreef Sebasser het volgende:
Tofheid is tof.
Niet echt, maar als je bang bent dat je tofheid niet genoeg uitkomt heb je een tagje nodig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
De vraag blijft of je daar dan een tagje voor nodig hebt?![]()
Jij bent bezopen en dan verdien je geen tag, nee dan ben je een loserquote:
Van wie?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:32 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik krijg ook een tag heb ik gehoord
Weet ik veel, wat zei ik?quote:
Vriendelijke jongeman toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:59 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom heeft een user als BaajGuardian, die met zijn complot theorieen mening topic in NWS laat ontsporen zo'n tagje? (Tof) .
correctie, buitengewoon vriendelijke jongeman.quote:
Geen idee waarom ik hem heb, maar hij past zo mooi bij me avatar en de forumkleurquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:38 schreef BaajGuardian het volgende:
mensen die een tof tag hebben, hebben deze gekregen omdat de crew ze tof vind,
was me niet eens opgevallen dat jij er ook 1 hadquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:40 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik hem heb, maar hij past zo mooi bij me avatar en de forumkleur
bedankt, jij bent ook toffer. daarom heb je vast ook een tagje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb veel posts van Baaj gelezen de afgelopen dagen en ik moet zeggen dat ik je een stuk toffer vind dan toen je rare theorieeen in truth aan het spuien was
Zo, nog steeds niet vergeten te ademen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bedankt, jij bent ook toffer. daarom heb je vast ook een tagje.
en de overige 325897318951896718691 users van fok lekker niet![]()
Zeg SHE, zou jij die toffe BG niet van zijn maagdelijkheid af willen helpen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:03 schreef SHE het volgende:
Een beetje jammer dat mijn tag 'hard heersend' door Yvonne nog steeds niet is gemaakt![]()
Zeker weten. Wie wil er nu niet begin 20 zijn en maagd, geestelijk labiel, thuiswonend, algeheel mislukt, werkeloos en uitkeringtrekkend?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef Doderok het volgende:
-IksRee- is blijkbaar jaloers...
Klinkt als BaajGuardian!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:04 schreef -IksRee- het volgende:
Zeker weten. Wie wil er nu niet begin 20 zijn en maagd, geestelijk labiel, thuiswonend, algeheel mislukt, werkeloos en uitkeringtrekkend?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:04 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Zeker weten. Wie wil er nu niet begin 20 zijn en maagd, geestelijk labiel,thuiswonend, algeheel mislukt, werkeloos en uitkeringtrekkend?
quote:Op zondag 16 juli 2006 02:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Ben al jaren geen maagd meer,
quote:ben geestelijk verder dan 99% van jullie beknopte tv geesten
quote:en zit nu in mijn levens 2e eigen woning
In het leven.quote:, te mislukken in wat overigens?
Pas op, Bush zit achter je!quote:als je verdrietig bent IksRee, mag je ook wel gewoon huilen ipv het op andere mensen af te reageren.
* BaajGuardian plays the little violin.
Wat moeten ze aan wie geven?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:24 schreef BaajGuardian het volgende:
zucht gooi dit topic maar op slot en elk topic wat met mijn naam begint vanaf nu ook.
geef behoefte aan dat soort verstandelijk gehandicapten met hun grapjes.
Je hebt wel vaker last van dingen posten die je anders bedoelt he?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:26 schreef BaajGuardian het volgende:
geeN
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
gelieve dit soort topics meteen te verwijderen anders span ik een rechtszaak in tegen fok wegens bijdragen aan laster
BaajGuardian (Tof)
Zo dus.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:14 schreef JDude het volgende:
Tijd om hier een eind aan te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |