Dan doe je het morgenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja dat kan ik maar daar heb ik vandaag geen zin in
Jij lijkt het gehele forum als ONZ te gebruiken, wat moet er dan in hemelsnaam met jou gebeurenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:00 schreef BaajGuardian het volgende:
dat was ik ook en dat ben ik nog, mensen die tru gebruiken als een 2e onz zijn dan namelijk snel gebanned.
danny kan me ook forum admin maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jij lijkt het gehele forum als ONZ te gebruiken, wat moet er dan in hemelsnaam met jou gebeuren
Je hebt weer genoeg aandacht gehad.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
danny kan me ook forum admin maken.
vind ik ook wel leuk.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt weer genoeg aandacht gehad.
Doei. [afbeelding]
Ik vind 't altijd zo grappig als 'ie dan tekeer gaat, of om 5 uur in de ochtend dronken z'n verdriet wegdrinkt en wat posts op het forumquote:
Maak je niet dik gozerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:40 schreef BaajGuardian het volgende:
jullie maken je druk om mij, ik kan er wel om lachen hoor
Als je een idioot bent he. Weet je dat dan zelf?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben dit topic niet gestart trouwens en het gaat nog over mij ook
en het heet zelfs als mij!
nou vertelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je een idioot bent he. Weet je dat dan zelf?
Het is je blijkbaar niet opvallen maar er staat een vraagteken, m.a.w. ik vroeg je iets.quote:
nee maar echt even serieus nu he dwc, ik ben nieteens dik nog zwaar dus je moet met een betere grap komen...van mijn part ben ik lelijk ofzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij moet er maar niet al te zwaar aan wegen.
ja daarom, vertel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is je blijkbaar niet opvallen maar er staat een vraagteken, m.a.w. ik vroeg je iets.
phat chance that he does it...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij moet er maar niet al te zwaar aan wegen.
Wat moet ik vertellen?quote:
Nee. Je dik en ook lelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee maar echt even serieus nu he dwc, ik ben nieteens dik nog zwaar dus je moet met een betere grap komen...van mijn part ben ik lelijk ofzo
Je hebt wel een klein buikje en beginnende tieten, een paar weken opdrukken en dat is ook weer weg.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee maar echt even serieus nu he dwc, ik ben nieteens dik nog zwaar dus je moet met een betere grap komen...van mijn part ben ik lelijk ofzo
Het is duidelijk dat jij dat niet hebt.quote:
jaquote:
correctie ik had een klein buikje die is allang weer weg.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:28 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Je hebt wel een klein buikje en beginnende tieten, een paar weken opdrukken en dat is ook weer weg.
Dikke pad.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
correctie ik had een klein buikje die is allang weer weg.
fyi ben ik een lange periode van jaren ook heel erg mager geweest, mijn zwerftijd om het maar zo te noemen, de tijd dat ik dus jongere was die geen woning meer had en een moest krijgen wat niet erg makkelijk is.
amper eten en veel heen en weer...
mensen die mij komen vertellen dat ik dik ben lach ik toch echt behoorlijk uit hoor sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |