lijkt me toch vrij duidelijk?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:01 schreef _The_General_ het volgende:
Maar waarom ?
Hij post alleen een link..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:03 schreef _The_General_ het volgende:
Hier een goed voorbeeld van zijn sfeerverziekende offtopic posts.
Israel en Libanon at war # 4 Waar zal dit eindigen ?
Belonen we dit soort gedrag tegenwoordig op Fok?
Als ie uitgeluld heeft, dan schakeld ie inderdaad over op schelden inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:11 schreef popolon het volgende:
Ben je het niet met hem eens dan begint madam te schelden en te brallen. Beetje jammer.
Baajbuardian was/is een van mijn favo user's op IRCquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:11 schreef maartena het volgende:
Ik wil (Amerikaan) achter mijn naam!En ik wil graag donkerroodworden!
(da's dus niet Adminrood)
En tja... bij Baajguardian zit er mentaal gesproken volgens mij ergens een steekje los. Ik heb wel eens een discussie met hem gehad op IRC.... was erg lachwekkend moet ik zeggen
Voor jou geloof ik was....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:14 schreef Sebasser het volgende:
Baajbuardian was/is een van mijn favo user's op IRC
Het leek mij beter om naast mijn Fok! verslaving toch maar gebanned van IRC te blijvenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Voor jou geloof ik was....
Of heb je het al uitgepraat met Tweakers?
Hij heeft brechtje in haar jongere jaren nog meegemaaktquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:17 schreef Mainport het volgende:
Tja, vriendjes met Yvonne hè.
Kunnen ze beter 'dapper' als tag wegzetten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:17 schreef Mainport het volgende:
Wegzetten ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kunnen ze beter 'dapper' als tag wegzetten.
No shit, hij is 24, dik, kalend en maagd. Like, DUHquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:20 schreef nietzman het volgende:
Ti's toch wel duidelijk dat die gozer niet spoort.
Dat duurde langquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No shit, hij is 24, dik, kalend en maagd. Like, DUH. That dude need to get laid
.
He needs more than thatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Ja, als in 'plaatsen'. Om het woordje Tof te vervangen. Dus ipv het woordje Tof het woordje Dapper wegzetten, omdat hij dus vriendjes is met Yvonne. En dat zet je dan op de plaats waar eerst Tof stond, want dat staat er dan niet meer.quote:
Dat bruin staat voor kontkruipwerk en dat oranje is ook nog steeds niet weg.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:09 schreef _The_General_ het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet waarom iemand deze tag heeft? wie het bedacht heeft? en waarom dat lelijke bruin?
vertaling:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:11 schreef maartena het volgende:
Ik wil (Amerikaan) achter mijn naam!En ik wil graag donkerroodworden!
(da's dus niet Adminrood)
En tja... bij Baajguardian zit er mentaal gesproken volgens mij ergens een steekje los. Ik heb wel eens een discussie met hem gehad op IRC.... was erg lachwekkend moet ik zeggen
jij bent een negert.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
waar gaat jullie spoor heen dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:20 schreef nietzman het volgende:
Ti's toch wel duidelijk dat die gozer niet spoort.
Volgens mij ben jij nog te dom om in je eigen broek te scheiten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waar gaat jullie spoor heen dan?
oh laat maar dat weet ik al, nee dan spoor ik liever niet![]()
Van de pot gerukt is toch net ff iets anders.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waar gaat jullie spoor heen dan?
oh laat maar dat weet ik al, nee dan spoor ik liever niet![]()
dat laat ik daarom ook aan jou overquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog te dom om in je eigen broek te scheiten.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:17 schreef Mainport het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat juist jij connecties in de politiek had, ook de Amerikaanse.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
vertaling:
ik zit zelf in de amerikaanse politiek en ik gebruik de tactieken die daar default zijn.
daarom vind ik BG stom, omdat hij daar tegen is.
Blijkbaar heb je niet door dat je normaal in de pleepot scheit. Weinig verassend.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat laat ik daarom ook aan jou over![]()
ik ben echt zo dom, ik ben zoooo dom!
![]()
klopt ik had een paar vrienden die redelijke posities bekleden, maar geen tv volk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat juist jij connecties in de politiek had, ook de Amerikaanse.
Gelukkig maar, wij lachen ook om jou.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:40 schreef BaajGuardian het volgende:
jullie maken je druk om mij, ik kan er wel om lachen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |