ja net als die lachende gekken in de passion of the christ toen ze barabas vrij lieten he.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:40 schreef Mainport het volgende:
[..]
Gelukkig maar, wij lachen ook om jou.
Dat was judasquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja net als die lachende gekken in de passion of the christ toen ze barabas vrij lieten he.![]()
Je denkt toch niet dat ik dat nu ga opzoeken .quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja net als die lachende gekken in de passion of the christ toen ze barabas vrij lieten he.![]()
Als je zoiets vraagt eindig je waarschijnlijk in het bruin met 'tof' achter jouw naam.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:48 schreef MrSASO het volgende:
Maar hoe kom ik nou aan zo`n tag, ik wil MrSASO (cool as ice).
Nee ik wil niet bruin zijn en al helemaal geen tof achter mijn naam, (cool as ice) bekt veel lekkerder bovendien wil ik gewoon zwart blijven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Als je zoiets vraagt eindig je waarschijnlijk in het bruin met 'tof' achter jouw naam.
Zo begon BG ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:51 schreef MrSASO het volgende:
Nee ik wil niet bruin zijn en al helemaal geen tof achter mijn naam, (cool as ice) bekt veel lekkerder bovendien wil ik gewoon zwart blijven.
Wat wou hij dan eigenlijk eerst hebben??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Zo begon BG ook.
En toen was hij bruin en had hij 'tof' achter zijn naam staan.
omdat ik een half-mod ben.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Zo begon BG ook.
En toen was hij bruin en had hij 'tof' achter zijn naam staan.
Ik laat 't bij een lelijke zwart-wit bek en bruin lijkt me maar nix.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:51 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nee ik wil niet bruin zijn en al helemaal geen tof achter mijn naam, (cool as ice) bekt veel lekkerder bovendien wil ik gewoon zwart blijven.
Goud, maar toen ik dat eindelijk kreeg kwam die achterlijke kut oranje hype dus was iedereen goudquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat wou hij dan eigenlijk eerst hebben??
ik ben mod zonder moderator krachten :/quote:
'Moderator'.quote:
Donkergoudquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Goud, maar toen ik dat eindelijk kreeg kwam die achterlijke kut oranje hype dus was iedereen goud![]()
toen werd ik maar donkergoud.
Ja en doe mij maar ff Cool erachter dan, dat is wel voldoende.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Donkergoud, je bent bruin.
Maar als jij toch een Half-Mod ben dan kun je wel effe (cool as ice) achter mijn nick zetten toch?
Ah. Een Melkertbaan!quote:
dat was ik ook en dat ben ik nog, mensen die tru gebruiken als een 2e onz zijn dan namelijk snel gebanned.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
'Moderator'.
Hij dacht dat hij capabel genoeg was om TRU in goede banen te leiden.
ja dat kan ik maar daar heb ik vandaag geen zin inquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Donkergoud, je bent bruin.
Maar als jij toch een Half-Mod ben dan kun je wel effe (cool as ice) achter mijn nick zetten toch?
Hard aanpakken die hap.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat was ik ook en dat ben ik nog, mensen die tru gebruiken als een 2e onz zijn dan namelijk snel gebanned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |