ARquote:
Dat was de vraag nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:19 schreef Nolius het volgende:
[..]
Niet op een plek waar je met Martin Ros in aanraking komt, volgens mij
Volgens mij is hij meer van de technische kant. Maar je kunt het proberenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet
Heb ik wat aan hem of niet, anders ga ik nu superaardig tegen hem doen
Het voelt waarschijnlijk alsof je SunChaser zou pijpen om op tv te komen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:25 schreef yvonne het volgende:
Proberen ardig tegen Paultjuhh te doen *ril*
Nou ja, alles voor een goed doel hè?
Net zo erg jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:29 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het voelt waarschijnlijk alsof je SunChaser zou pijpen om op tv te komen.
Koerdistan deze keer?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:36 schreef Kook het volgende:
Hé, Yvonne, deernl.
Gadverdamme!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net zo erg ja
En ik ben al op tv geweest
Zonder iemand te pijpenquote:
Ja godver, weet ik veel, zal wel weer zo'n luguber land zijn met vieze beesten enzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:54 schreef Kook het volgende:
RAAD DAN WAAR IK BEN VERDOMME YVONNE
Whehehe. Je ziet dat soort dingen echt niet zitten, hè?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja godver, weet ik veel, zal wel weer zo'n luguber land zijn met vieze beesten enzo
Er liepen al mieren over m'n bedje in Turkije, vond ik wel zat.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:16 schreef Kook het volgende:
[..]
Whehehe. Je ziet dat soort dingen echt niet zitten, hè?
Ik heb haar een paar dagen geleden een vier pagina's tellende brief gestuurd, ik weet niet of die er al is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:18 schreef yvonne het volgende:
Weet je moeder deze keer dat je weg bent?
Hoelang ben je al weg?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:19 schreef Kook het volgende:
[..]
Ik heb haar een paar dagen geleden een vier pagina's tellende brief gestuurd, ik weet niet of die er al is.
Zo duur is het allemaal niet. Goed plannen is een vereiste.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoelang ben je al weg?
Hoe kom je goddomme toch aan al die poen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |