quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij dat niet hebt.
niet van mij dus je krijgt hem eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:32 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik krijg ook een tag heb ik gehoord
Bitchtitties!quote:
deel jij tags uitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
niet van mij dus je krijgt hem eigenlijk niet.
Tjek mij er 1 dan, ik ben ook tegen de new world order illuminated reptilian mongrovesquote:
Ik wil (gele neger) achter m'n naamquote:
Tof.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:00 schreef -Wolf- het volgende:
Q heeft 'm ook geloof ik.
Ik had hem trouwens eerst. Nou ja. QyRoZ dus. En daarna ik. En daarna BG.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:00 schreef -Wolf- het volgende:
Q heeft 'm ook geloof ik.
De zogenaamde Tof-ranglijst?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had hem trouwens eerst. Nou ja. QyRoZ dus. En daarna ik. En daarna BG.
Sinds wanneer is poep goudkleurig? Dat trucje moet je me toch eens lerenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:26 schreef Q. het volgende:
Oh, correctie. Het is goudkleurig. Goudkleurig.
Omdat hij daarmee een beetje gecompenseerd wordt voor het feit dat hij echt helemaal niets kan:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:59 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom heeft een user als BaajGuardian, die met zijn complot theorieen mening topic in NWS laat ontsporen zo'n tagje? (Tof) .
Is het 'geen-vriendin'-gebeuren je naar het hoofd gestegen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:26 schreef Q. het volgende:
Dat is poep. En poep is tof.
Lees jij je mail ooit nog weleens?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 07:54 schreef Nolius het volgende:
[..]
Is het 'geen-vriendin'-gebeuren je naar het hoofd gestegen?
Ja, zojuist nog. Weer een bak spam naar de eeuwige jachtvelden geholpen.quote:
op gmailquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, zojuist nog. Weer een bak spam naar de eeuwige jachtvelden geholpen.
Had je wat gestuurd dan?
Ik kan netjes praten hè?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:13 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ah, ik zie het!
Moet ik dat maandag uitzenden?
Ja, dit is je zus zeker?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan netjes praten hè?
"Wie is die mevrouw"?
Ik kan het welquote:
IK HELEMAAL NIETquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:02 schreef BaajGuardian het volgende:
hoi...door de stomme kou maar 3,5 uurtjes geslapen... pest!
Idem!quote:
Heb jij het ook zo koud?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:02 schreef BaajGuardian het volgende:
ja, en ik had alleen een velletje over me heen in bed (laken geen vulling ervan)quote:
Glashelderrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:07 schreef yvonne het volgende:
Nolius, heb jij het mailadres van Martin Ros voor me?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:10 schreef Nolius het volgende:
[..]
Glashelderrrrrrrrr
ik zou het bij de TROS nieuwsshow proberen. nieuwsshow@tros.nl
Neem er een corpored pilletje voorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Grappig, ik ben daar ook nog lidquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:15 schreef Nolius het volgende:
[..]
zo misschien.
Maar verder heb ik niet zoveel met de TROS
Niet op een plek waar je met Martin Ros in aanraking komt, volgens mijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:17 schreef yvonne het volgende:
Waar werkt die Paultjuhh eik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |