abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:00:58 #101
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39818643
Ik moest jullie allemaal de groeten doen van Belana. Ezra was goedgekeurd en ze gingen naar huis (denk dat ze nu ongeveer wel thuis zijn). Belana had nog wel veel naweëen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_39818706
FIjn dat ze naar huis mogen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_39818797
Lekker om naar huis te kunnen!!
Hopelijk zijn de naweëen gauw over!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:11:47 #104
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39818959
Ik had ze ook vrij heftig vond ik zelf. Vooral met voeden auw...
O nee, dat vertel ik verder niet. Jullie willen alleen maar leuke dingen horen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:16:17 #105
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39819076
Fijn voor Belana, Kbot, Liam en natuurlijk Ezra! Hoop dat ze zich snel goed genoeg voelt om verslag te komen uitbrengen!!

Vannacht gedroomd dat ik mijn kindje al had en doorlopend bezig was met bv geven, kolven en meten hoeveel er gedronken was! Begint nu al!!

Heb vandaag niet hoeven werken, zit op een stoel mijn administratie bij te werken maar heb doorlopend een harde buik, precies zoals beschreven in het boek van Carita Salome voel ik mijn spieren trekken van boven naar onder (of andersom?). Normaal zakt het wel als ik zit, nu niet. Zo maar even liggen dan.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:16:27 #106
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39819079
Belana, hij is echt heel erg mooi
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 13:16:36 #107
81992 Githa
pi_39819083
Belana en Ezra lekker thuis de kraamtijd is zooooo heerlijk!
Het is een heerlijk mannetje om te zien alles klappert ervan
pi_39819109
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:05 schreef PM-girl het volgende:
Met hoeveel weken hebben jullie eigenlijk de tas voor het zkh klaargezet? Ik heb het idee dat ik dat al moet gaan doen, ben ergens ook wel bang aan het worden dat ieniemienie veel te vroeg gaat komen, maar misschien omdat ik zelf ook zoveel te vroeg ben gekomen (dit is al besproken met vk).
Vrij vroeg, met een week of 35 al geloof ik. Ik had hem liever maar klaar staan en aangezien ik toch alle spulletjes al in huis had (paar pyjama's met een voorsluiting, miniverpakkingen toiletgerei, etc.) kon ik het net zo goed in een tasje klaar zetten
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:35:14 #109
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39819651
Zeg eens iets zieligs Ik sta namelijk op het punt om te gaan huilen maar ik heb nog geen reden
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_39819729
iets zieligs

Belana en Kbot, gefeliciteerd met Ezra! Hij is echt mooi
pi_39819841
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:35 schreef Neuk het volgende:
Zeg eens iets zieligs Ik sta namelijk op het punt om te gaan huilen maar ik heb nog geen reden
Je zit alleen thuis en die hork van een vent van je heeft niet eens kunnen ruiken dat je je rot voelde en is er nu dus niet om je te steuheunehen!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:46:07 #112
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39820020
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Je zit alleen thuis en die hork van een vent van je heeft niet eens kunnen ruiken dat je je rot voelde en is er nu dus niet om je te steuheunehen!
haha bijna!
Maar ik voel me niet rot
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:46:55 #113
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39820042
ja en de zon schijnt en jij zit binnen te grienen...
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:01:06 #114
94046 PM-girl
pi_39820514
Pff, toen ik straks schreef dat ik al de hele dag een harde buik voel, realiseerde ik me dat ik ook geen leven had gevoeld vandaag. Ik begon al erg ongerust te worden en ben gaan liggen, normaal komt het dan meteen. Niets. GEprikt en geduwd en toen heel in de verte voelde ik gelukkig wat!!
*
pi_39820964
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:01 schreef PM-girl het volgende:
Pff, toen ik straks schreef dat ik al de hele dag een harde buik voel, realiseerde ik me dat ik ook geen leven had gevoeld vandaag. Ik begon al erg ongerust te worden en ben gaan liggen, normaal komt het dan meteen. Niets. GEprikt en geduwd en toen heel in de verte voelde ik gelukkig wat!!
Gelukkig!
Paar dagen geleden had ik precies hetzelfde! En volgens mijn update van Babayopkomst begin je vanaf nu ook minder te voelen, omdat het kindje steeds minder ruimte krijgt...
Eva
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:33:22 #116
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39821455
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:01 schreef PM-girl het volgende:
Dat lijkt me inderdaad wel even behoorlijk schrikken. Gelukkig voelde je toch nog wat en kon je weer opgelucht ademhalen....
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:57:45 #117
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39822210
Hè jak, dat zijn altijd zulke onzekermakende dingen als je je afvraagt of je wel beweging voelt. En dan vooral proberen er niet teveel mee bezig te zijn, alsof dat lukt. Maar gelukkig PM, daar was je beebje al.

Iemand al iets van Sjak gehoord eik vandaag?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:02:09 #118
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39822329
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 08:25 schreef sjak het volgende:
Goedemorgen allemaal. Goed idee van die matrassen poemojn, daar zou ik nooit aan gedacht hebben. Ons bed staat gelukkig al een aantal weken op klossen, wat een heerlijkheid bij het in- en uitstappen. Ik zal ze straks wel missen
Met mij alles goed, de baby zit nog lekker op z'n plekkie. Ook vandaag geen enkele aanwijzing dat ie zin heeft om eruit te komen. Ik ga zo maar even snel wat boodschappen doen voor het warm gaat worden. Fijne dag allemaal!
of ze zit bij de vriezer in de supermarkt alle ijsjes op te eten, of ze is lekker thuis en ligt lekker te genieten van het mooie weer.

*hoopt stilletjes dat het rommelt bij Sjak*
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:26:01 #119
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39826744
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:02 schreef chacama het volgende:
*hoopt stilletjes dat het rommelt bij Sjak*
Dat hoop ik ook de hele tijd, maar helaas...

Vandaag wel meer buikpijn dan andere dagen, maar het is hoog in mijn buik, heeft geen enkel ritme en wordt ook nu niet erger. Ik ga er vanuit dat dit geen weeen zijn want die zou ik gaan herkennen volgens de boeken IK doe vandaag gewoon lekker rustig aan. Morgen barst hier Dance Valley los en ik hoop eigenlijk dat de baby het dan allemaal erg gezellig vindt klinken en besluit om er dan uit te komen. Kan ik puffen op één van de 195 DJ's die er speelt.

Belana, ik hoop dat jullie thuis lekker aan het genieten zijn. Laat je maar lekker verwennen door de kraamhulp. Kus voor al je mannen
Lekker douchen!
pi_39827402
Sugar, zou het helpen als je Wolf af en toe een standje geeft voor zijn schopjes, als Maria erbij is? Misschien is dat voor haar overtuigender.
pi_39827549
Een beetje een late reactie maar ik wil toch Belana en KBot nog even feliciteren met dat prachtige mannetje!! Goed gedaan kanjers!
pi_39827652
Wow wat is Ezra een mooi mannetje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_39829240
Volgens mij heb ik even een groeispurtje gemaakt, en wel woensdagavond. Toen had ik enorm het gevoel dat ik uit elkaar zou barsten. Ik schrik opeens van mijn buik, zo groot die is geworden. En vanmorgen kreeg ik ook al een opmerking van mijn baas: 'die buik had je woensdag nog niet!'

Helaas nog geen foto, onze camera wordt nu omgeruild voor een nieuwe....Maar die hebben we nog niet.

Sterkte Sjak!
Eva
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:50:08 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39830291
Oeh PM, da's eng he, als je even niets voelt.
Had ik laatst ook. Ik dacht mijn kind al een hele poos niet gevoeld te hebben terwijl ik 's middags even op bed lag. En prompt 3 minuutjes later geeft hij een paar minischopjes alsof hij me wil geruststellen.

Sjak, veel plezier morgen met DanceValley!
Pffff, als je toch op die beats zou moeten bevallen....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:51:02 #125
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39830319
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:05 schreef linda856763 het volgende:
Volgens mij heb ik even een groeispurtje gemaakt, en wel woensdagavond. Toen had ik enorm het gevoel dat ik uit elkaar zou barsten. Ik schrik opeens van mijn buik, zo groot die is geworden. En vanmorgen kreeg ik ook al een opmerking van mijn baas: 'die buik had je woensdag nog niet!'
Haha!
Dat dat ineens zo'n verschil kan zijn!
Ik vraag me nú al af waar ik de rest van mijn kind moet laten....
Ja, in mijn buik....
  Milf vrijdag 14 juli 2006 @ 19:51:05 #126
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_39830323
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:00 schreef Vivi het volgende:
Daarbij zie ik binnen 2 weken ineens uit alsof ik 5 maanden zwanger ben, als een pompoen! En het is toch echt nog niet eens 3 maanden

Vandaag hopelijk weer wat beter
Ik zie er volgens mij uit als iemand die drie maanden zwanger is. Heb klein mooi bolletjesbuikje, maar iedereen zegt dat ik al wel heel erg uitdij met mijn 13 weken. Terwijl een collega van me die een week korter is dan ik ( en zwanger van de tweede ) een buik twee keer zo groot heeft. En we hebben hetzelfde postuur. Heb jij dat ook?
Gek word ik ervan. Laat me nou gewoon genieten van die buik
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:54:47 #127
94046 PM-girl
pi_39830443
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:51 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik zie er volgens mij uit als iemand die drie maanden zwanger is. Heb klein mooi bolletjesbuikje, maar iedereen zegt dat ik al wel heel erg uitdij met mijn 13 weken. Terwijl een collega van me die een week korter is dan ik ( en zwanger van de tweede ) een buik twee keer zo groot heeft. En we hebben hetzelfde postuur. Heb jij dat ook?
Iedereen heeft ineens een mening over je, idd ofwel te groot ofwel te klein. IN het begin vond ik het ook wel leuk, maar nu....

En het zijn vooral moeders die het zeggen, hebben kennelijk die irritatie nooit gehad! Ik heb me nu al voorgenomen dit niet meer te gaan zeggen tegen vrouwen die zwanger zijn!
*
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:55:21 #128
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39830464
quote:
Lekker laten lullen en dus gewoon van je eigen buik genieten!
Het is toch bij ie-der-een anders...
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:57:17 #129
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_39830514
Het is zelfs iedere zwangerschap anders .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_39830740
Ik word dr ook gek van dat ik alleen nog maar als BUIK word bekeken Hele dag opmerkingen over BUIK . Mag ik aub ook nog LINDA zijn?

Vervang BUIK door TIET en al die loerders zouden een knal voor hun kop krijgen, maar ja, ik ben nu BUIK, en heb niets meer te zeggen behalve dingen over mijn BUIK

oké, ik ben chagrijnig, want die buik zit me dus nu behoorlijk in de weg, en ik ben een beetje bang dat ik nu even in dit tempo door ga groeien. Ik moet nog 10 weken...
Eva
  Milf vrijdag 14 juli 2006 @ 20:06:54 #131
16000 nikky
pi_39830807
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:04 schreef linda856763 het volgende:
Ik word dr ook gek van dat ik alleen nog maar als BUIK word bekeken Hele dag opmerkingen over BUIK . Mag ik aub ook nog LINDA zijn?

Vervang BUIK door TIET en al die loerders zouden een knal voor hun kop krijgen, maar ja, ik ben nu BUIK, en heb niets meer te zeggen behalve dingen over mijn BUIK

oké, ik ben chagrijnig, want die buik zit me dus nu behoorlijk in de weg, en ik ben een beetje bang dat ik nu even in dit tempo door ga groeien. Ik moet nog 10 weken...
Ja mevrouw buik. Op dit moment vinden andere moeders het schijnbaar heerlijk om te vermelden dat je nu wel "erg dik bent" en de mannen..." zo jij hebt memmen gekregen."

Zijn die vrouwen jaloers

Ik trek maandag een nog strakker shirtje aan.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_39830975
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:06 schreef nikky het volgende:

Ik trek maandag een nog strakker shirtje aan.
Eva
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:14:37 #133
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39831035
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:04 schreef linda856763 het volgende:

Ach, schrale troost, je kind groeit goed. En daar gaat het om, toch? Sterkte met je gechagrijn.
Ik heb er gelukkig niet zo'n last van, wat mensen allemaal zeggen/ beweren. Soms luister ik en ga ik erop in, soms laat ik het van me afglijden en een enkele keer (enge verhalen... ) kap ik ze af.
maar idd, als zwangere ben je blijkbaar ineens publiek bezit.
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik die aandacht ook wel lekker vind...
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:20:31 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_39831210
quote:

[..]

Van de 2e schijnt het wel normaal te zijn dat je sneller dik bent.
Bij mij zelf merk ik ook heel erg dat ik niet echt een taille meer heb
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_39832026
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:14 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ach, schrale troost, je kind groeit goed. En daar gaat het om, toch? Sterkte met je gechagrijn.
Ik heb er gelukkig niet zo'n last van, wat mensen allemaal zeggen/ beweren. Soms luister ik en ga ik erop in, soms laat ik het van me afglijden en een enkele keer (enge verhalen... ) kap ik ze af.
maar idd, als zwangere ben je blijkbaar ineens publiek bezit.
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik die aandacht ook wel lekker vind...
Je hebt gelijk Ik ben ook blij dat het goed met het kindje gaat. Moeders is alleen niet zo fit....Ik ben ook nog verkouden geworden vandaag.
Maarrr, schop onder de kont, lekker op de bank met mannetje en dvd'tje ofzo, en het komt wel weer goed.

Ik vind aandacht altijd een beetje eng. Ietwat verlegen aangelegd..
Eva
  vrijdag 14 juli 2006 @ 21:07:14 #136
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39832468
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:51 schreef linda856763 het volgende:

Je hebt gelijk Ik ben ook blij dat het goed met het kindje gaat. Moeders is alleen niet zo fit....Ik ben ook nog verkouden geworden vandaag.
Maarrr, schop onder de kont, lekker op de bank met mannetje en dvd'tje ofzo, en het komt wel weer goed.
Bleghdag moet kunnen toch?
Had ik gisteren. Ik ben uiteindelijk maar weer in bed gekropen om er vanochtend pas weer uit te komen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 22:32:41 #137
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_39835056
Mijn vriendin heeft af en toe de neiging vriendinnen die over haar tieten beginnen een klap te verkopen. Telkens weer beginnen ze over haar tieten. Van 75 b naar bijna d. Ze heeft het nu wel gehad.
Andere vrouwen ook last van die tietengroei? Of is het meestal alleen maar de buik?
pi_39835294
Beetje laat maar eerder nog geen gelegenheid om te posten (allleen lurken)

Balana en KBot en natuurlijk grote broer Liam gefeliciteerd met het verwelkomen van Ezra !!!
Hij ziet er flink en gezond uit.

Hopelijk verloopt herstel voorspoedig.
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_39835491
Meestal groeit alles met een B mee dacht ik.. Buik, bovenbenen, billen, bovenarmen en borsten. En de heupen worden nog breder. O ja, en je kunt grotere voeten krijgen.

Xanthe, bij deze verloskundigepraktijk wordt met 30 weken standaard weer bloed geprikt op glucose en ijzer (begon de vk bij mij vandaag over omdat mijn glucosetest mislukt was). Bij jou dus misschien ook, en anders gewoon even naar vragen.

Maandag kan ik een echo-afspraak maken voor de 20-weken-echo en met de huisarts voor een vijfde-ziekte-bloedtest (met nogmaals de verzekering van de vk dat de kans dat er iets misgaat maar heel erg klein is ). Verder was alles goed, maar dat wist ik eigenlijk al.

[ Bericht 34% gewijzigd door poemojn op 14-07-2006 22:56:10 ]
pi_39835577
Ik wordt soms ook wel moe over alle buik opmerkingen...
"Wordt al flink hé", of "nu ga je het wel goed zien hoor"
Ja hehe wat wil je met 7 maanden, als het niet zou groeien zou het niet goed zijn

Ik vind m'n buikje wel
Zag eerst een beetje er tegen op om dikker te worden (nooit boven de 60 kg gewogen), maar nu 9 kg gegroeid en vind het toch niet erg

Borsten nog weinig opmerkingen over gehad, wel van een paar collega's waarvan ik dat soort opmerkingen wel van verwacht (echte borstenmannen) en ook van kan hebben. Maar ik vind het met de borsten groei nog wel mee vallen. Bikini's zitten wel lekkerder en passen beter dan m'n normale BH's. Maar heb nog geen nieuwe maat hoeven te halen denk van 75B naar C.
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_39835683
Belana en Kbot, helemaal te gek Een heel lief mooi ventje erbij Aparte naam Ezra
Ik hoop dat Belana snel een beetje bijkomt van de bevalling. En naweeen zijn k****
pi_39836659
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:32 schreef oYo het volgende:
Mijn vriendin heeft af en toe de neiging vriendinnen die over haar tieten beginnen een klap te verkopen. Telkens weer beginnen ze over haar tieten. Van 75 b naar bijna d. Ze heeft het nu wel gehad.
Andere vrouwen ook last van die tietengroei? Of is het meestal alleen maar de buik?
Bij mij is daar nog niemand over begonnen...Maar ze zijn wel gegroeid. Ik heb nu twee meegroeibeha;s van de Hema, en daar ben ik nu bijna uitgegroeid. Ik zal wel van C naar D zijn gegaan ofzo. Maar ik denk dat omdat mijn buik in verhouding meegroeit, het allemaal niet zo vreselijk opvalt.
Eva
pi_39836730
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:07 schreef Moonah het volgende:

[..]

Bleghdag moet kunnen toch?
Had ik gisteren. Ik ben uiteindelijk maar weer in bed gekropen om er vanochtend pas weer uit te komen.
Oh, wat heerlijk! Ik kan dat niet (meer). Ik lig me te veel druk te maken over alles wat ik nog wil doen. Maar morgen ga ik lekker rommelen, beetje poetsen, beetje koken, beetje bakken, beetje een wastafel betegelen...
Eva
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:28:21 #144
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39836794
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:25 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Oh, wat heerlijk! Ik kan dat niet (meer). Ik lig me te veel druk te maken over alles wat ik nog wil doen. Maar morgen ga ik lekker rommelen, beetje poetsen, beetje koken, beetje bakken, beetje een wastafel betegelen...
Ah mooi is dat Ik ga morgen weer intensief verbouwen en daarna een avonddienst draaien....
Het zal toch een keer af moeten.
Iedere golf van de zee,
pi_39837037
Nog 12-16 weken voor jou Neuk? Sterkte met klussen...Heb je wel hulp?

Hier begint eindelijk in te zien dat we het wel af krijgen voor de geboorte (nog 10 weken...) De stress is een beetje gezakt, gelukkig. Eigenlijk doe ik niet zoveel, en het schilderen wat ik laatst deed, daar ben ik toch ook maar mee opgehouden, ik vond het toch niet zo verstandig vanwege de dampen. Maar mozaieksteentjes op een wastafel plakken, dat doe ik toch graag zelf, 's fijne motoriek is niet geweldig
Eva
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:00:35 #146
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_39837752
ik 15 april

mag ik in de lijst?
FCT
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:47:33 #147
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39839065
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:36 schreef linda856763 het volgende:
Nog 12-16 weken voor jou Neuk? Sterkte met klussen...Heb je wel hulp?

Hier begint eindelijk in te zien dat we het wel af krijgen voor de geboorte (nog 10 weken...) De stress is een beetje gezakt, gelukkig. Eigenlijk doe ik niet zoveel, en het schilderen wat ik laatst deed, daar ben ik toch ook maar mee opgehouden, ik vond het toch niet zo verstandig vanwege de dampen. Maar mozaieksteentjes op een wastafel plakken, dat doe ik toch graag zelf, 's fijne motoriek is niet geweldig
Geen idee hoe lang nog Ergens tussen de 12 en 16 wk denk ik En het zal ook wel loslopen. Het begint er allemaal prima op te lijken behalve de babykamer. Daar moeten we nog mee beginnen. Misschien doe ik dat morgen wel als anderen de ramen aan het schilderen zijn enzo...

Succes met je klusjes! Mozaïek is altijd mooi!
Iedere golf van de zee,
  zaterdag 15 juli 2006 @ 06:24:02 #148
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39843099
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 23:25 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Oh, wat heerlijk! Ik kan dat niet (meer).
Haha! Ik normaal ook niet hoor. Die bleghdag in bed was trouwens helemaal niet heerlijk, maar meer uit 'nood', dat ik gewoon écht niet meer wist wat ik met mezelf aan moest.
quote:
Ik lig me te veel druk te maken over alles wat ik nog wil doen. Maar morgen ga ik lekker rommelen, beetje poetsen, beetje koken, beetje bakken, beetje een wastafel betegelen...
Vanochtend lag ik al vanaf half 5 wakker: "Ik moet nog dit en dit, en oh dat, en wanneer zullen we zus, en shit, helemaal vergeten om te ..."
Nah, nu ben ik maar opgestaan en ik weet bij God niet waar te beginnen.
Dus dan maar eerst even Fok he...
  zaterdag 15 juli 2006 @ 06:25:01 #149
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39843100
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:00 schreef Mojave het volgende:
ik 15 april

mag ik in de lijst?
Ah! Verse aanwas!
Welkome en gefeliciteerd!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 07:52:26 #150
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_39843243
allemaal... Als ze zich goed voelt komt Belana in de loop van de dag ff langs hier hoor...
Het gaat prima met haar, ze is alleen heeeeeeeeeeeeeel erg moe en ze heeft last van haar bekken.
Met Ezra gaat ook alles goed, het is wel een giga slaapkop en moeilijk wakker te krijgen voor het eten... Maar ik zal niet te veel vertellen, dat laat ik wel aan Belana over.
life is all about priorities
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:01:50 #151
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39843273
Bedankt voor je berichtje, Kbot!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:19:32 #152
3142 m@x
pi_39843346
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 07:52 schreef Kbot2000 het volgende:
allemaal... Als ze zich goed voelt komt Belana in de loop van de dag ff langs hier hoor...
Het gaat prima met haar, ze is alleen heeeeeeeeeeeeeel erg moe en ze heeft last van haar bekken.
Met Ezra gaat ook alles goed, het is wel een giga slaapkop en moeilijk wakker te krijgen voor het eten... Maar ik zal niet te veel vertellen, dat laat ik wel aan Belana over.
En hoe is het met jou? Al een beetje gewend aan het feit dat je weer zo'n kleintje erbij hebt?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:23:19 #153
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_39843367
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:19 schreef m@x het volgende:

[..]

En hoe is het met jou? Al een beetje gewend aan het feit dat je weer zo'n kleintje erbij hebt?
Met mij gaat het prima hoor... Moet wel ff wennen idd, maar dat is van secundair belang. het belangrijkste is dat Belana went en haar draai vindt en dat Liam en Ian(en dan vooral Liam) wennen aan een broertje erbij.

Liam is er erg mee bezig, toen hij daarnet wakker werd waren zijn eerste woorden: 'Bij Ezra kijken papa' het houdt hem erg bezig. Wel erg lief, maar het moet wel "gewoon" worden...
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:29:33 #154
3142 m@x
pi_39843403
Ach het is voor hem nog allemaal zo nieuw. Nu is het allemaal nog speciaal, zo'n vers broertje, maar over een week of wat is de nieuwigheid eraf en over een jaar of wat rollen ze knokkend over de grond Het komt allemaal vanzelf wel. Geniet ervan!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:10:57 #155
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_39843606
Thanks
FCT
pi_39843660
Mojave, van harte en welkom hier.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:23:36 #157
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39843683
Ja, gefeliciteerd Mojave!

Kbot, goed te horen dat het eigenlijk heel goed gaat allemaal. Wel rot voor Belana, bekkenpijn in lichte vorm (wat ik heb, het normale) is al echt niet fijn en Belana had wel meer last! Dat is wel jammer dat dat niet metéén verdwijnt als je je baby hebt. Maar gaan jullie lekker door met genieten van al die jongens !

Belaantje, leuk om je straks misschien weer even te zien hier!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:32:53 #158
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39843767
Jaaa, ik wil ook Belana zien hier!
Mojave, van harte gefeliciteerd, 15 april, dat duurt nog even zeg

Als jullie nu al last hebben van de opmerkingen over buiken wacht dan maar Ik ben nu echt een wandelende buik en niemand kan het over nog iets anders hebben. De standaard vragen zijn "en..." "voel je al iets", "is het al begonnen". Mensen bellen ook niet voor mij, nee, ze willen zeker weten dat ik niet vergeten ben ze te melden dat de baby is geboren. Nee dus, ik bel echt, zeker familie

Nee hoor, ik weet dat ze het allemaal heel goed bedoelen maar het gevoel een wandelende baarmoeder te zijn, heb ik nu sterker dan eerder in de zwangerschap. MIjn buik is nu ook zo groot, mensen willen er graag aan zitten, dat heb ik ook nog niet eerder gehad. Ik vind dat ook niet zo erg hoor, als ze het maar vragen.

Oh enne, nee, ik voel nog niets, het gaat allemaal hetzelfde en ik ga nu de ramen lappen voor het te warm is in de tuin.

Fijne dag allemaal
Lekker douchen!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:40:21 #159
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39843830
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:10 schreef Mojave het volgende:
Thanks
de 1e zwangere kerel hebben we hier nog nooit gehad
Iedere golf van de zee,
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:41:02 #160
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39843838
Mojave gefeliciteerd en welkom.

Kbot, fijn dat je ons up-to-date houdt. Jammer dat Belana nog zo veel last heeft van d'r bekken, hopelijk snel herstel.

Hier wederom een rare nacht gehad met een rare droom. Deze keer gelukkig niet over mijn moeder. Dat kost me emotineel te veel kruim...dus maar weer even in het kastje gestopt en het laatje dichtgedaan......oef, ging het maar zo makkelijk.

Nee, vanacht droomde ik dat ik aan het bevallen was en dat Pukkie helemaal verkeerd lag. Er kwam als eerste 1 voetje naar buiten. En in plaats van in het ziekenhuis te zijn, was ik nog thuis. Dus moest en dat voetje tegenhouden en 112 bellen. Rare droom....

we gaan maandag naar de Ikea....jihaaa eindelijk alles in slaan. En daarna op ons gemakje bouwen en inrichten....zal morgen op het strand een lijstje maken wat ik allemaal nodig heb. Gelukkig hebben we een grote bus waar alles in mee kan (hoop ik).

[ Bericht 4% gewijzigd door chacama op 15-07-2006 10:02:37 ]
pi_39843867
Kbot, fijn om even wat te horen! Hopelijk went alles voor iedereen snel en is Belana snel wat fitter.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:02:32 #162
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39844048
Kbot, fijn om jullie weer even te horen Lekker dat alles goed gaat!

Mojave, ik wil je met alle liefde in de lijst zetten, maar 15 april lijkt me niet te kloppen. Dat zou betekenen dat de bevruchting volgende week plaats gaat vinden en ik begrijp dat je al een positieve test hebt gezien. Nog even uitrekenen misschien?
Wel gefeliciteerd iig!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:02:35 #163
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39844051
Oh bah, wat een dromen allemaal chacama. Daar rust je niet lekker van uit
Zou het helpen om wat thee te drinken voor je gaat slapen, zodat je iets rustiger je bed in gaat?
Lekker douchen!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:04:37 #164
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39844063
is daar speciale thee voor, Sjak?

ET fijn dat jij zo wakker bent, ik had daar nog niet eens aan gedacht.

Zoooooo stom van me.....ben ik vergeten om het aller, aller belangrijkste te vertellen. Ik heb Pukkie vandaag aan de buitenkant van mijn buik zien bewegen en heerft haar (of misschien toch hem) ook gevoeld. Toch wel erg bijzonder om die fase in te gaan.

[ Bericht 59% gewijzigd door chacama op 15-07-2006 10:16:55 (zwangerschapsdementie) ]
pi_39844677
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:48 schreef poemojn het volgende:

Xanthe, bij deze verloskundigepraktijk wordt met 30 weken standaard weer bloed geprikt op glucose en ijzer (begon de vk bij mij vandaag over omdat mijn glucosetest mislukt was). Bij jou dus misschien ook, en anders gewoon even naar vragen.
Is mij niets over bekend maar zal ik dan dinsdag wel te horen krijgen. De vorige keer was alles in orde ook alle vitaminen en de vk dacht in mijn geval dan ook dat het voornamelijk aan het weer ligt en mijn lage bloeddruk. Ik moest maar zorgen dat ik steeds wat te drinken bij me had en dextro energie.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:55:43 #166
94046 PM-girl
pi_39844998
Kbot, fijn om van jullie te horen!

Bij gaat de vk de volgende keer ook weer bloed prikken, op ijzer geloof ik.

Sjak, ramen lappen!!! Ik moet er niet aan denken, sowieso haat ik het al, helemaal met zo'n weer en zeker nu met buik!
Vriendje nestelt hier al lekker mee en die doet maar mooi de ramen hoor!
*
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:01:00 #167
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39845111
PM, fijn dat je ventje al mee nestelt. Die van mij een heel klein beetje, maar ramen doen, dat vind ie onzin. Ze worden toch weer smerig. En sneller dan je wilt, is zijn motto....
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:35:30 #168
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39847172
We hadden van de week een vriendin op bezoek met een schattig klein meisje Alleen wij gaven haar een broodje paté en die is over het raam uitgesmeerd (aan de achterkant). Aan de voorkant vond een vogel het nodig om de ramen te besmeuren (een GROTE vogel). Maar het is weer gedaan. Ik ben nu wel moe en ga lekker even naar bed zo. Mijn man helpt wel mee hoor, alleen ik heb hem eerst maar even laten uitslapen. Hij werkt het meest doordeweeks en nu het nog kan...
Hij gaat zo de boodschappen doen want lopen gaat steeds slechter.

Ik heb geen speciale thee maar ik vind de Tension Tamer van Celestial Seasonings wel heerlijk om 's avonds te drinken. Er zit geen theine(of hoe je dat ook schrijft) in en het zou wat rustgevend zijn door de kamille erin. Het is niet echt goedkoop maar als het speciaal voor jezelf is mag het wel
Lekker douchen!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:41:39 #169
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39847336
thanks en ik dut even met je mee. Nu kan het. is in de winkel dus ik kan even rustig op kantoor mijn ogen sluiten......
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:43:56 #170
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39847406
Oh, en wat gaaf chacama dat je pukkie voor het eerst aan de buitenkant hebt gezien. Ik kan daar nog steeds van genieten, al doet het wel pijn tegenwoordig. Maar ik vind het zo verwonderlijk om mijn buik zo te zien bewegen. En dan probeer ik me zo'n Ezra of Sarah voor te stellen maar dat lukt dan echt niet hoor.
Lekker douchen!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:50:35 #171
94046 PM-girl
pi_39847593
Ok, Sjak, dan is het begrijpelijk! Slaap ze nu!

Chacama, je werkt vandaag! Wat voor zaak hebben jullie? Vriendje heeft een boekenzaak maar ik werk sinds februari eigenlijk al niet meer mee, heb ook nog ander werk ernaast.
Heb je wel een bedje oid staan daar?
Leuk trouwens dat je je buik zag bewegen, vind ik ook nog steeds leuk (en anderen om mij heen nog veel leuker!)

Heeft iemand trouwens verstand van UWV, heb een brief gehad vandaag, waarin staat: volgens onze info bent u per 16 aug. 2006 beter!! (die week gaat mijn verlof in) dus het zal wel gebruikelijk zijn, dit. Maar ik vindt het zo raar, er kan altijd nog iets gebeuren waardoor mijn verlof niet ingaat op 14 aug (snap ook niet zo goed waarom de brief over de 16e spreekt, ik ben op een dinsdag uitgeteld en het is dinsdag de 15e, pak dan die datum zou ik zeggen!).

Zo, en nu ga ik nog even het hondje doen en dan lekker in de tuin onder de parasol mijn gratis ben en jerry's verorberen.

Belana, ik hoop dat je het niet te warm hebt in je kraambed!
*
pi_39847753
Belana lekker rustig aan doen en je laten verwennen. Wat kl*te dat je zo'n last van je bekken nog heb, hopenlijk word het snel wat minder.
pi_39847990
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:50 schreef PM-girl het volgende:

Heeft iemand trouwens verstand van UWV, heb een brief gehad vandaag, waarin staat: volgens onze info bent u per 16 aug. 2006 beter!! (die week gaat mijn verlof in) dus het zal wel gebruikelijk zijn, dit. Maar ik vindt het zo raar, er kan altijd nog iets gebeuren waardoor mijn verlof niet ingaat op 14 aug (snap ook niet zo goed waarom de brief over de 16e spreekt, ik ben op een dinsdag uitgeteld en het is dinsdag de 15e, pak dan die datum zou ik zeggen!).
Niet veel, maar wie wel . Maar het lijkt me dat je nu in de ziektewet zit, en je bedrijf alvast gemeld hebt dat je per 16 augustus met verlof gaat (wat dus niet als ziekte te boek staat) Ik ben op een vrijdag uitgeteld en mijn verlof gaat de maandag in, dus dat is blijkbaar wel gebruikelijk.

Gezellig, dat klussen Man heeft de kraan van de wastafel gehaald (want we gaan die opnieuw betegelen) maar vergeten om de kraan weer op de leidingen te zetten voor hij de hoofdkraan openzette...Waterballet op kinderkamertje (gelukkig op de kale planken) en druppels aan het plafond beneden.
Ik chagrijnig, hij nog chagrijniger, twerd een beetje nasty, en nu is hij met zn kwaaie kop een rondje aan het fietsen...
Krijg ook nog om mijn oren dat ik niets doe, alleen maar zucht en steun en het zwaar heb, etcetc. Ik weet wel dat hij het in kwaadheid zegt, maar hij heeft wel net mijn gevoelige punt te pakken, ik voel me daar al zo schuldig over....
Dus net ging ik zagen, maar dat trilde zo dat ik het eng vond voor mijn kindje, dus nu kan ik ook niets doen

Zo komt hij wel weer thuis en maken we het weer goed, , maar het is zo'n gedoe, zo'n ruzie...
Eva
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:08:41 #174
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39848062
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:23 schreef Kbot2000 het volgende:

[..]

Met mij gaat het prima hoor... Moet wel ff wennen idd, maar dat is van secundair belang. het belangrijkste is dat Belana went en haar draai vindt en dat Liam en Ian(en dan vooral Liam) wennen aan een broertje erbij.

Liam is er erg mee bezig, toen hij daarnet wakker werd waren zijn eerste woorden: 'Bij Ezra kijken papa' het houdt hem erg bezig. Wel erg lief, maar het moet wel "gewoon" worden...
fijn dat het met jou ook goed gaat Kbot!!
en wat leuk dat liam er zo mee bezig is!! ik hoop dat ie inderdaad snel aan de nieuwe situatie gewend is, al zal het heus wel heel anders zijn allemaal!

als ie maar niet net zoals mijn broer zei toen de kraamhulp weg was: "waar is zn mama nou?"
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:09:04 #175
94046 PM-girl
pi_39848073
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:05 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Niet veel, maar wie wel . Maar het lijkt me dat je nu in de ziektewet zit, en je bedrijf alvast gemeld hebt dat je per 16 augustus met verlof gaat (wat dus niet als ziekte te boek staat) Ik ben op een vrijdag uitgeteld en mijn verlof gaat de maandag in, dus dat is blijkbaar wel gebruikelijk.

Gezellig, dat klussen Man heeft de kraan van de wastafel gehaald (want we gaan die opnieuw betegelen) maar vergeten om de kraan weer op de leidingen te zetten voor hij de hoofdkraan openzette...Waterballet op kinderkamertje (gelukkig op de kale planken) en druppels aan het plafond beneden.
Ik chagrijnig, hij nog chagrijniger, twerd een beetje nasty, en nu is hij met zn kwaaie kop een rondje aan het fietsen...
Krijg ook nog om mijn oren dat ik niets doe, alleen maar zucht en steun en het zwaar heb, etcetc. Ik weet wel dat hij het in kwaadheid zegt, maar hij heeft wel net mijn gevoelige punt te pakken, ik voel me daar al zo schuldig over....
Dus net ging ik zagen, maar dat trilde zo dat ik het eng vond voor mijn kindje, dus nu kan ik ook niets doen

Zo komt hij wel weer thuis en maken we het weer goed, , maar het is zo'n gedoe, zo'n ruzie...
En hormonen die met 30 graden rondspringen doen ook geen goed, ken het!!
*
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:09:32 #176
94046 PM-girl
pi_39848082
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:08 schreef pinquit het volgende:

[..]

als ie maar niet net zoals mijn broer zei toen de kraamhulp weg was: "waar is zn mama nou?"
*
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:09:57 #177
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39848092
omg ik heb nu al weer het gevoel dat ik best weer zwanger zou willen zijn, en max is nog net geen 5 mnd
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:11:42 #178
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39848150
quote:

Oh meis, wat herkenbaar. Laat het allemaal maar even betijen en schenk als ie thuis komt een lekker glas koel drinken voor hem in en geef hem een dikke knuffel. Jullie doen het allebei niet expres
Lekker douchen!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:28:26 #179
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39848557
quote:

Oeh, da's wel onder de gordel vind ik.
Ook al wordt het in het heetst van de strijd gezegd.
Die van mij ( ) heeft ook eens met zijn ogen gedraaid toen ik hem vroeg even iets van zolder voor me te halen omdat me dat weer twee trappen op en af lopen scheelde. Nou, de groeten! Ik ben toen wel zó pislink geworden..!
Ik kreeg toen wel netjes excuses (en da's heel wat voor mijn liefie!).

Sterkte hoor Linda!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:30:50 #180
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39848599
Wij hebben trouwens net voor het eerst sinds ik zwanger ben ehm... geneukt.
We vinden dat allebei heel spannend, durven niet goed, eng, ook al weet je dat het geen kwaad kan, maar straks toch heel voorzichtig gedaan... Haha! Ik moest de hele tijd aan "Duik in je weeën" denken.
Ooooopen van onderen!!

Maar het was wél leuk!
pi_39848699
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:28 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh, da's wel onder de gordel vind ik.
Ook al wordt het in het heetst van de strijd gezegd.
Die van mij ( ) heeft ook eens met zijn ogen gedraaid toen ik hem vroeg even iets van zolder voor me te halen omdat me dat weer twee trappen op en af lopen scheelde. Nou, de groeten! Ik ben toen wel zó pislink geworden..!
Ik kreeg toen wel netjes excuses (en da's heel wat voor mijn liefie!).

Sterkte hoor Linda!
Zo zijn wij in ruzies: onder de gordel... Ik ook naar hem hoor... Nog even lekker inwrijven dat de vloer blank stond, terwijl hij er zelf al genoeg van baalde. Je ziet, ik ben al weer klaar om goed te maken, hij is altijd wat minder snel daarin.
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:30 schreef Moonah het volgende:
Maar het was wél leuk!

Ik ken het, en eng! En buik in de weg. En spieren die niet zo goed meer willen...

Ik moest stiekem wel erg lachen om deze, want best herkenbaar:
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er al een relaas van een vader?

Neuken met zo'n skippybal onder je. Dan maar op d'r zij. Oe ze krijgt het zuur. Dan maar op z'n hondjes. Oe d'r bekken doet zeer.
( PapaBoe krijgt voorlichting deel 3 )

[ Bericht 30% gewijzigd door linda856763 op 15-07-2006 13:45:17 ]
Eva
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:57:51 #182
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39849189
Oeh ja, die is herkenbaar ja!
Tnx voor het linkje.
pi_39849405
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:57 schreef Moonah het volgende:
Oeh ja, die is herkenbaar ja!
Tnx voor het linkje.
Ik weet niet of je verder moet lezen

is weer terug, , je kent het wel.
Eva
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:08:34 #184
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39849492
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:05 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je verder moet lezen
Heb ik al gedaan. Best vermakelijk. Ik probeer er maar nuchter onder te blijven.
quote:
is weer terug, , je kent het wel.
Goedmaaksex zeker!?

*weer poetsen gaat
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:17:01 #185
94046 PM-girl
pi_39849727
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:30 schreef Moonah het volgende:
Ooooopen van onderen!!

Maar het was wél leuk!

Herkenbaar, hier maar niet meer (na een aantal keer voorzichtig zijn). Nu dan maar over op het handwerk enzo! Voor zover het zuur het idd toelaat, komt vooral opzetten in horizontale stand namelijk(=bed).
En heb toch het gevoel met zijn drieën te zijn en dat heeft niet mijn voorkeur!
*
pi_39851966
quote:
Ok, Sjak, dan is het begrijpelijk! Slaap ze nu!

Chacama, je werkt vandaag! Wat voor zaak hebben jullie? Vriendje heeft een boekenzaak maar ik werk sinds februari eigenlijk al niet meer mee, heb ook nog ander werk ernaast.
Heb je wel een bedje oid staan daar?
Leuk trouwens dat je je buik zag bewegen, vind ik ook nog steeds leuk (en anderen om mij heen nog veel leuker!)

Zo, en nu ga ik nog even het hondje doen en dan lekker in de tuin onder de parasol mijn gratis ben en jerry's verorberen.

Belana, ik hoop dat je het niet te warm hebt in je kraambed!
Aan gezien je verlof in gaat val je dan niet meer onder de ziektewet, maar onder het verlof gezien de uitkering van verlof hoger is dan de ziektewet en de hoogste uitkering voor jou situatie zijn ze verplicht omn te betalen. Ziektewet is vaak 70% en verlof 100% van je laatst betaalde loon.
Als blijkt dat je na je verlof nog niet in staat ben om te werken moet je je opnieuw ziekmelden en dan ga je de ziektewet weer in.
pi_39852141
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:08 schreef Moonah het volgende:

Goedmaaksex zeker!?

*weer poetsen gaat
Nee, die hadden we van te voren al gehad

Poetsze!
Eva
  Milf zaterdag 15 juli 2006 @ 15:42:19 #188
16000 nikky
pi_39852221
quote:

Als je op een dinsdag bent uitgeteld dan gaat je verlof in op een woensdag. Vermoeddelijke bevaldatum + 1 dag en dan 6 of 4 weken terugtellen. Wat zou er dan kunnen gebeuren dat je verlof niet in kan gaan op die dag? Heb je met de verzekeringsarts afgesproken dan je in de ZW blijft tot aan eje verlof? Dan gaat deze namelijk automatisch in 6 weken voor je vermoeddelijke bevaldatum.

Ik werk daar, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel

Ow, en ziek ten gevolge van de zwangerschap is ook 100% en geen 70%.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:47:42 #189
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_39852362
Ze is aan het bijlezen ze is aan het bijlezen
pi_39852369
Tijdens ons laatste bezoekje aan de verloskundige was (me)Nicole der bloeddruk tegen het randje aan en ze moest het dus ff rustig aan doen. Mocht het voorkomen dat ze hoofdpijn kreeg in combinatie met sterretjes zien etc dan moest ze meteen ff bellen........

Vanmiddag was het dan zover hoor, tegen half 2, Nicole begon sterretjes te zien, ze werd misselijk, kreeg er ook nog eens hoofdpijn bij, dus meteen maar even de verloskudige gebeld. Misschien dat haar bloeddruk inmiddels hoger was geworden. Om half 3 konden we ff langskomen in de praktijk en na controle bleek er niet veel aan de hand. De bloeddruk was weer wat lager dan de vorige keer en buiten de "gevarenzone", der urine was verder goed. Hartje nog ff gehoord, ook niks mee en hij was alleen nog niet ingedaald

Maar de symtonen kunnen ook van een te laag bloedsuiker komen zei de verloskudige, dus er werd geadcviseerd om toch maar iets beter op het eten te letten.

Gelukkig niks aan de hand dus, maargoed, voor de zekerheid toch maar ff een extra controle he.........
pi_39852503
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:42 schreef nikky het volgende:

[..]

Ow, en ziek ten gevolge van de zwangerschap is ook 100% en geen 70%.
daarom heb ik ook neer gezet: vaak is de ziektewet 70%
  zaterdag 15 juli 2006 @ 15:54:08 #192
94046 PM-girl
pi_39852561
ok thnx voor alle reacties! is dus geen foutje die brief!! dankjewel.

ma-dag naar bedrijfsarts, btje vreemd omdat iedreen het erover eens is dat ikde komende 4weken gewoon ziek blijf en therap. blijf werken in de ochtend

nicole, gelukkig alles ok!!
*
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:06:46 #193
94046 PM-girl
pi_39852942
ontdek net mijn eerste streep op mijn buik!! Of het is een hondenkrab, het is nl. rood. en ik maar hopen dat ik er aan zou ontkomen....

Belana, benje al een beetje bij meid?
*
  zaterdag 15 juli 2006 @ 16:54:17 #194
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39854126
Nicole gelukkig alles ok, maar wel spannend.

Moonah....ik heb juist last van te veel sexkriebels.... wordt een beetje gek van al dat gekroel....en dat terwijl het anders nooit genoeg kon zijn.....maar ach, handwerk, kan ook.

PM, we hebben een vijver&planten centrum en daarnaast een hoveniersbedrijf. werkt door de week als hovenier en dan sta ik in de winkel (zondag en maandag zijn we gelukkig dicht). Op zaterdag staan we samen. Dus dan kan ik makkelijker rusten. Ik heb geen bed staan, maar wel een overheerlijke tuinstoel. Ga nog kijken voor een stretcher of. Ik moet tot eind oktober. Daarna gaat de winkel minder vaak open en doet het helemaal alleen. Tijdens de vakantie heb ik nog een extra handje, waardoor ik makkelijker kan rusten, maar dat is vanaf half augstus ook weer voorbij....O+ gaat dan wel proberen om tijdens de lunch naar mij te komen zodat ik een uurtje zou kunnen rusten.

Linda, he gats. Ik moest eerst lachen toen ik het las en daarna toen het ruziepunt kwam had ik zoiets van.....dat gaan wij ook nog krijgen.....en dan zal in de komende weken vast gebeuren......ik wil immers altijd alles meteen en het liefst gisteren....

En ik ben er achter dat chocoladetaart, hoe lekker het ook is, niet voor mij is weggelegd. Gisterennacht de hele nacht maagzuur en nu na een stukje weer. Dus oorzaak gevonden.....nu even een Rennie innemen.
pi_39855288
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:54 schreef chacama het volgende:

Linda, he gats. Ik moest eerst lachen toen ik het las en daarna toen het ruziepunt kwam had ik zoiets van.....dat gaan wij ook nog krijgen.....en dan zal in de komende weken vast gebeuren......ik wil immers altijd alles meteen en het liefst gisteren....
Nou ja, kun je daarna de sexkriebels weer uitleven

Het is bij ons al weer over hoor. vloer en plafond zijn droog, wastafel betegeld (het is mooooi ) en we gaan nu lekker eten.

En morgen komen tweelingzwager en schoonzus, en gaan we lekker aan het water picknicken en een beetje zwemmen. Maar eerst even kijken of mijn bikini nog acceptabel is...
Eva
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:04:47 #196
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39856071
oeh nicole das even schrikken, gedverdemme! maar gelukkig is alles goed
pi_39856526
quote:
Wat zou er kunnen gebeuren waardoor je verlof niet in gaat, behalve iets naars met de baby natuurlijk?
Want de regel is dat zodra je verlof ingaat, je officieel weer beter gemeld bent.

edit: ah, ik had even verde rmoeten lezen, antwoord inmiddels allang gegeven!

Moonah! Eng is dat he? Ik durfde ook niet zo goed. En toen ik eenmaal weer durfde was het niet prettig meer.
Nu gaan we er maar flink voor om te kijken of het de bevalling een zetje kan geven, maar na bekkenklachten, onhandige standjes en harde buiken na een orgasme kom je dan bij een ander probleem: het is niet meer zo verstandig om naderhand te spoelen i.v.m. een eventuele ontsluiting.
En als ik iets vies vind is het wel NIET spoelen naderhand... nu dus maar héél voorzichtig een beetje spoelen

MeNicole: gelukkig is er niets aan de hand!

[ Bericht 30% gewijzigd door owlet op 15-07-2006 18:31:17 ]
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:27:37 #198
94046 PM-girl
pi_39856616
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef owlet het volgende:

[..]

Wat zou er kunnen gebeuren waardoor je verlof niet in gaat, behalve iets naars met de baby natuurlijk?
Want de regel is dat zodra je verlof ingaat, je officieel weer beter gemeld bent.
Nou dat is bijvoorbeeld een theoretische mogelijkheid. Of dat Ieniemienie zich al voor 16 aug zich aanmeldt, dan klopt het toch ook niet?
Zeer kleine kans, maar ik vond het een beetje vreemd dat zoiets in de toekomst gebeurt! Maakt verder niet uit hoor.

Sjak, hoe is het bij jou......????
*
pi_39857239
Hee Sjak, ben je op het ritme van de dj's aan het ?
Eva
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:55:54 #200
24188 Belana
kloon van belana
pi_39857265
nou he he, daar is ze dan... Ezra had nog honger, nog visite tussendoor, ff lekker gegeten en nu eindelijk bijgelezen

Ontzetend bedankt voor alle felicitaties! Dat is zo fijn om allemaal te lezen

Met mij gaat het op zich heel goed, alleen mijn bekken dus wat weer een behoorlijke optater heeft gehad, maar het grote herstel is nu begonnen, dus dat komt allemaal goed. Ik ben een stuk beter dan de voriger keer iig
Met Ezra is ook alles in orde. Na wat opstart en onzekerheidsproblemen drinkt ie nu redelijk tot goed aan de borst, we leren iedere voeding bij. Verder is het tot op heden een tevreden mannetje. Het is het evenbeeld van Liam, dat ga ik nog wel laten zien van de week

sjak, helaas nog geen nieuws van jouw kant, maar je bent positief gestemd, das mooi! Ik denk aan je En ook aan Owlet die al een hoop gerommel heeft

Eeen verse zwangere zag ik geloof ik, van harte!!

Nu ga ik zo maar weer voeden en ik "spreek" jullie later
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')