Zal moeilijk klus worden hier. Ik denk dat het dan een tweede matras er bovenop gaat worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:18 schreef poemojn het volgende:
Ja, voor de controles en het verschonen van het bed. Moeten wij dus ook doen.
Ijzerpillen of floradix kun je gewoon halen toch? Of is dat alleen op recept? Heb dinsdag anders weer een afspraak bij de vk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:11 schreef poemojn het volgende:
Kan dacht ik ook door bloedarmoede komen, of idd door een lage bloeddruk. Bel anders voor de zekerheid je verloskundige/gyn, die kan evt ook ijzerpillen/floradix ed adviseren als dat hem/haar nuttig lijkt.
Dat van jou schiet dan ook alweer op. Hoe vind Myrthe het? Begrijpt ze het al een beetje?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:22 schreef poemojn het volgende:
Ijzerpillen zou ik niet op eigen houtje gaan gebruiken, als je te veel ijzer binnenkrijgt kun je weer verstopping ed krijgen.. Ook niet plezierig en misschien is er wel een anderre oorzaak voor.
30 weken, dat schiet opIk ben morgen 18 weken en dat vind ik al snel gaan, bijna op de helft
Waarom was je geschrokken van de naam Ezra? Staat die ook op jullie lijstje? Ik heb een paar blz teruggelezen maar kan 't niet vinden eigenlijk.
Komt ook door je perspectief/tunnelblik als er net een verse baby is denk ik. Dan is de baby ineens Heel Klein en De Standaard, en je andere uk Abnormaal Groot. Lukas was net 2 toen zijn broertje kwam. Heel Groot, dus. Maar toen Tig 2 werd, was hij nog steeds een lief klein frummeltje in mijn ogen. Hij zal 3,5 zijn als Trollie zich meldt, dus op slag reuzegroot verwacht ikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef bixister het volgende:
Isis is ook nog maar zo klein. ik ben af en toe echt geschokt als ik me realiseer dat Piet ongeveer even oud was als Anna (en Isis) nu is, toen Anna geboren werd. ik vond 't al een heel kereltje, maar als ik er nu op terugkijk was 't echt nog zo'n ukkepukkie.
Tuurlijk is het nog een uk , maar soms lijkt ze al zo wijs. Als we over haar praten heeft ze ook altijd wel door waar het over gaat lijkt wel. Ze kan dan als 1 van ons vraagt of het zo gegaan is als de ander zegt ook zo mooi een antwoord geven van "Nja" of "nai" . Denk zelfs dat het voor haar niet te bevatten is als er straks ineens nog een kindje hier in huis woont waar ze de aandacht mee moet delen. Gelukkig is ze best zelfstandig en vermaakt ze zich heel erg zelf , maar ergens ben ik bang dat dit straks wel even ver te zoeken is. Ergens vind ik dat idee wel eng omdat je gewoon geen echte inschatting kunt maken en daardoor ook nog niet kunt bedenken hoe je dat straks doet met de aandacht enzo. Maar ik denk dat ze het ook wel erg leuk zal vinden nog een kindje in huis , want ze vind babytjes nu al erg leuk....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef bixister het volgende:
Isis is ook nog maar zo klein. ik ben af en toe echt geschokt als ik me realiseer dat Piet ongeveer even oud was als Anna (en Isis) nu is, toen Anna geboren werd. ik vond 't al een heel kereltje, maar als ik er nu op terugkijk was 't echt nog zo'n ukkepukkie.
Haha sorryquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:00 schreef owlet het volgende:
Laat ons maar weer in spanning zitten Nicole![]()
![]()
Ik heb sinds afgelopen week mijn tas klaarstaan. Dus bijna 37 weken was ik toen. Maar ik moet zeggen dat ik ook helemaal niet het gevoel heb/had dat hier iemand te vroeg zou komen. Maar als jij het "veiliger" vind om die tas vast klaar te zetten moet je dat gewoon doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:05 schreef PM-girl het volgende:
Met hoeveel weken hebben jullie eigenlijk de tas voor het zkh klaargezet? Ik heb het idee dat ik dat al moet gaan doen, ben ergens ook wel bang aan het worden dat ieniemienie veel te vroeg gaat komen, maar misschien omdat ik zelf ook zoveel te vroeg ben gekomen (dit is al besproken met vk).
12 augustus is een mooie datumquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:03 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Haha sorryIk denk zelf dat ie 12 augustus komt dus voorlopig toch nix te melden
![]()
Ja dat is wel jammer ja. Maar heb die datum echt al vanaf het begin in mijn hoofd. Misschien omdat het een beetje in het midden zit. 4 Augustus uitgeteld tel daar een kleine week bij op. Na 12 augustus kan het dan nooit lang meer durenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:17 schreef chesna het volgende:
kbot en Belana!! Gefeliciteerd!
Ik vind 12 augustus ook een mooie datum, jammer dat je het niet voor het zeggen hebt !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |