Vrij vroeg, met een week of 35 al geloof ik. Ik had hem liever maar klaar staan en aangezien ik toch alle spulletjes al in huis had (paar pyjama's met een voorsluiting, miniverpakkingen toiletgerei, etc.) kon ik het net zo goed in een tasje klaar zettenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:05 schreef PM-girl het volgende:
Met hoeveel weken hebben jullie eigenlijk de tas voor het zkh klaargezet? Ik heb het idee dat ik dat al moet gaan doen, ben ergens ook wel bang aan het worden dat ieniemienie veel te vroeg gaat komen, maar misschien omdat ik zelf ook zoveel te vroeg ben gekomen (dit is al besproken met vk).
Je zit alleen thuis en die hork van een vent van je heeft niet eens kunnen ruiken dat je je rot voelde en is er nu dus niet om je te steuheunehen!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:35 schreef Neuk het volgende:
Zeg eens iets zieligsIk sta namelijk op het punt om te gaan huilen maar ik heb nog geen reden
hahaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je zit alleen thuis en die hork van een vent van je heeft niet eens kunnen ruiken dat je je rot voelde en is er nu dus niet om je te steuheunehen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:01 schreef PM-girl het volgende:
Pff, toen ik straks schreef dat ik al de hele dag een harde buik voel, realiseerde ik me dat ik ook geen leven had gevoeld vandaag. Ik begon al erg ongerust te worden en ben gaan liggen, normaal komt het dan meteen. Niets. GEprikt en geduwd en toen heel in de verte voelde ik gelukkig wat!!
Dat lijkt me inderdaad wel even behoorlijk schrikken. Gelukkig voelde je toch nog wat en kon je weer opgelucht ademhalen....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:01 schreef PM-girl het volgende:
Pff, toen ik straks schreef dat ik al de hele dag een harde buik voel, realiseerde ik me dat ik ook geen leven had gevoeld vandaag. Ik begon al erg ongerust te worden en ben gaan liggen, normaal komt het dan meteen. Niets. GEprikt en geduwd en toen heel in de verte voelde ik gelukkig wat!!
of ze zit bij de vriezer in de supermarkt alle ijsjes op te eten, of ze is lekker thuis en ligt lekker te genieten van het mooie weer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:25 schreef sjak het volgende:
Goedemorgen allemaal. Goed idee van die matrassen poemojn, daar zou ik nooit aan gedacht hebben. Ons bed staat gelukkig al een aantal weken op klossen, wat een heerlijkheid bij het in- en uitstappen. Ik zal ze straks wel missen
Met mij alles goed, de baby zit nog lekker op z'n plekkie. Ook vandaag geen enkele aanwijzing dat ie zin heeft om eruit te komen. Ik ga zo maar even snel wat boodschappen doen voor het warm gaat worden. Fijne dag allemaal!
Dat hoop ik ook de hele tijd, maar helaas...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:02 schreef chacama het volgende:
*hoopt stilletjes dat het rommelt bij Sjak*
Haha!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:05 schreef linda856763 het volgende:
Volgens mij heb ik even een groeispurtje gemaakt, en wel woensdagavond. Toen had ik enorm het gevoel dat ik uit elkaar zou barsten. Ik schrik opeens van mijn buik, zo groot die is geworden. En vanmorgen kreeg ik ook al een opmerking van mijn baas: 'die buik had je woensdag nog niet!'
![]()
Ik zie er volgens mij uit als iemand die drie maanden zwanger is. Heb klein mooi bolletjesbuikje, maar iedereen zegt dat ik al wel heel erg uitdij met mijn 13 weken. Terwijl een collega van me die een week korter is dan ik ( en zwanger van de tweede ) een buik twee keer zo groot heeft. En we hebben hetzelfde postuur. Heb jij dat ook?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:00 schreef Vivi het volgende:
Daarbij zie ik binnen 2 weken ineens uit alsof ik 5 maanden zwanger ben, als een pompoen! En het is toch echt nog niet eens 3 maanden
Vandaag hopelijk weer wat beter
Iedereen heeft ineens een mening over je, idd ofwel te groot ofwel te klein. IN het begin vond ik het ook wel leuk, maar nu....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zie er volgens mij uit als iemand die drie maanden zwanger is. Heb klein mooi bolletjesbuikje, maar iedereen zegt dat ik al wel heel erg uitdij met mijn 13 weken. Terwijl een collega van me die een week korter is dan ik ( en zwanger van de tweede ) een buik twee keer zo groot heeft. En we hebben hetzelfde postuur. Heb jij dat ook?
Gek word ik ervan. Laat me nou gewoon genieten van die buik
Lekker laten lullen en dus gewoon van je eigen buik genieten!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:51 schreef nikky het volgende:
Ja mevrouw buik. Op dit moment vinden andere moeders het schijnbaar heerlijk om te vermelden dat je nu wel "erg dik bent" en de mannen..." zo jij hebt memmen gekregen."quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:04 schreef linda856763 het volgende:
Ik word dr ook gek van dat ik alleen nog maar als BUIK word bekekenHele dag opmerkingen over BUIK
. Mag ik aub ook nog LINDA zijn?
Vervang BUIK door TIET en al die loerders zouden een knal voor hun kop krijgen,maar ja, ik ben nu BUIK, en heb niets meer te zeggen behalve dingen over mijn BUIK
![]()
oké, ik ben chagrijnig, want die buik zit me dus nu behoorlijk in de weg, en ik ben een beetje bang dat ik nu even in dit tempo door ga groeien. Ik moet nog 10 weken...![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:06 schreef nikky het volgende:
Ik trek maandag een nog strakker shirtje aan.
Ach, schrale troost, je kind groeit goed. En daar gaat het om, toch? Sterkte met je gechagrijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:04 schreef linda856763 het volgende:
oké, ik ben chagrijnig, want die buik zit me dus nu behoorlijk in de weg, en ik ben een beetje bang dat ik nu even in dit tempo door ga groeien. Ik moet nog 10 weken...![]()
Van de 2e schijnt het wel normaal te zijn dat je sneller dik bent.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zie er volgens mij uit als iemand die drie maanden zwanger is. Heb klein mooi bolletjesbuikje, maar iedereen zegt dat ik al wel heel erg uitdij met mijn 13 weken. Terwijl een collega van me die een week korter is dan ik ( en zwanger van de tweede ) een buik twee keer zo groot heeft. En we hebben hetzelfde postuur. Heb jij dat ook?
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:14 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ach, schrale troost, je kind groeit goed. En daar gaat het om, toch? Sterkte met je gechagrijn.
Ik heb er gelukkig niet zo'n last van, wat mensen allemaal zeggen/ beweren. Soms luister ik en ga ik erop in, soms laat ik het van me afglijden en een enkele keer (enge verhalen...) kap ik ze af.
maar idd, als zwangere ben je blijkbaar ineens publiek bezit.
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik die aandacht ook wel lekker vind...![]()
Bleghdag moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:51 schreef linda856763 het volgende:
Je hebt gelijkIk ben ook blij dat het goed met het kindje gaat. Moeders is alleen niet zo fit....Ik ben ook nog verkouden geworden vandaag.
Maarrr, schop onder de kont, lekker op de bank met mannetje en dvd'tje ofzo, en het komt wel weer goed.
Bij mij is daar nog niemand over begonnen...Maar ze zijn wel gegroeid. Ik heb nu twee meegroeibeha;s van de Hema, en daar ben ik nu bijna uitgegroeid.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:32 schreef oYo het volgende:
Mijn vriendin heeft af en toe de neiging vriendinnen die over haar tieten beginnen een klap te verkopen.Telkens weer beginnen ze over haar tieten. Van 75 b naar bijna d. Ze heeft het nu wel gehad.
Andere vrouwen ook last van die tietengroei? Of is het meestal alleen maar de buik?
Oh, wat heerlijk! Ik kan dat niet (meer). Ik lig me te veel druk te maken over alles wat ik nog wil doen. Maar morgen ga ik lekker rommelen, beetje poetsen, beetje koken, beetje bakken, beetje een wastafel betegelen...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Bleghdag moet kunnen toch?
Had ik gisteren. Ik ben uiteindelijk maar weer in bed gekropen om er vanochtend pas weer uit te komen.![]()
Ah mooi is datquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:25 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Oh, wat heerlijk! Ik kan dat niet (meer). Ik lig me te veel druk te maken over alles wat ik nog wil doen. Maar morgen ga ik lekker rommelen, beetje poetsen, beetje koken, beetje bakken, beetje een wastafel betegelen...![]()
![]()
Geen idee hoe lang nogquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:36 schreef linda856763 het volgende:
Nog 12-16 weken voor jou Neuk? Sterkte met klussen...Heb je wel hulp?
Hier beginteindelijk in te zien dat we het wel af krijgen voor de geboorte (nog 10 weken...) De stress is een beetje gezakt, gelukkig. Eigenlijk doe ik niet zoveel, en het schilderen wat ik laatst deed, daar ben ik toch ook maar mee opgehouden, ik vond het toch niet zo verstandig vanwege de dampen. Maar mozaieksteentjes op een wastafel plakken, dat doe ik toch graag zelf,
's fijne motoriek is niet geweldig
Haha! Ik normaal ook niet hoor. Die bleghdag in bed was trouwens helemaal niet heerlijk, maar meer uit 'nood', dat ik gewoon écht niet meer wist wat ik met mezelf aan moest.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:25 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Oh, wat heerlijk! Ik kan dat niet (meer).
Vanochtend lag ik al vanaf half 5 wakker: "Ik moet nog dit en dit, en oh dat, en wanneer zullen we zus, en shit, helemaal vergeten om te ..."quote:Ik lig me te veel druk te maken over alles wat ik nog wil doen. Maar morgen ga ik lekker rommelen, beetje poetsen, beetje koken, beetje bakken, beetje een wastafel betegelen...![]()
![]()
Ah! Verse aanwas!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |