Vrij vroeg, met een week of 35 al geloof ik. Ik had hem liever maar klaar staan en aangezien ik toch alle spulletjes al in huis had (paar pyjama's met een voorsluiting, miniverpakkingen toiletgerei, etc.) kon ik het net zo goed in een tasje klaar zettenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:05 schreef PM-girl het volgende:
Met hoeveel weken hebben jullie eigenlijk de tas voor het zkh klaargezet? Ik heb het idee dat ik dat al moet gaan doen, ben ergens ook wel bang aan het worden dat ieniemienie veel te vroeg gaat komen, maar misschien omdat ik zelf ook zoveel te vroeg ben gekomen (dit is al besproken met vk).
Je zit alleen thuis en die hork van een vent van je heeft niet eens kunnen ruiken dat je je rot voelde en is er nu dus niet om je te steuheunehen!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:35 schreef Neuk het volgende:
Zeg eens iets zieligsIk sta namelijk op het punt om te gaan huilen maar ik heb nog geen reden
hahaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je zit alleen thuis en die hork van een vent van je heeft niet eens kunnen ruiken dat je je rot voelde en is er nu dus niet om je te steuheunehen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:01 schreef PM-girl het volgende:
Pff, toen ik straks schreef dat ik al de hele dag een harde buik voel, realiseerde ik me dat ik ook geen leven had gevoeld vandaag. Ik begon al erg ongerust te worden en ben gaan liggen, normaal komt het dan meteen. Niets. GEprikt en geduwd en toen heel in de verte voelde ik gelukkig wat!!
Dat lijkt me inderdaad wel even behoorlijk schrikken. Gelukkig voelde je toch nog wat en kon je weer opgelucht ademhalen....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:01 schreef PM-girl het volgende:
Pff, toen ik straks schreef dat ik al de hele dag een harde buik voel, realiseerde ik me dat ik ook geen leven had gevoeld vandaag. Ik begon al erg ongerust te worden en ben gaan liggen, normaal komt het dan meteen. Niets. GEprikt en geduwd en toen heel in de verte voelde ik gelukkig wat!!
of ze zit bij de vriezer in de supermarkt alle ijsjes op te eten, of ze is lekker thuis en ligt lekker te genieten van het mooie weer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:25 schreef sjak het volgende:
Goedemorgen allemaal. Goed idee van die matrassen poemojn, daar zou ik nooit aan gedacht hebben. Ons bed staat gelukkig al een aantal weken op klossen, wat een heerlijkheid bij het in- en uitstappen. Ik zal ze straks wel missen
Met mij alles goed, de baby zit nog lekker op z'n plekkie. Ook vandaag geen enkele aanwijzing dat ie zin heeft om eruit te komen. Ik ga zo maar even snel wat boodschappen doen voor het warm gaat worden. Fijne dag allemaal!
Dat hoop ik ook de hele tijd, maar helaas...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:02 schreef chacama het volgende:
*hoopt stilletjes dat het rommelt bij Sjak*
Haha!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:05 schreef linda856763 het volgende:
Volgens mij heb ik even een groeispurtje gemaakt, en wel woensdagavond. Toen had ik enorm het gevoel dat ik uit elkaar zou barsten. Ik schrik opeens van mijn buik, zo groot die is geworden. En vanmorgen kreeg ik ook al een opmerking van mijn baas: 'die buik had je woensdag nog niet!'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |