En hoe is het met jou? Al een beetje gewend aan het feit dat je weer zo'n kleintje erbij hebt?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:52 schreef Kbot2000 het volgende:
allemaal... Als ze zich goed voelt komt Belana in de loop van de dag ff langs hier hoor...
Het gaat prima met haar, ze is alleen heeeeeeeeeeeeeel erg moe en ze heeft last van haar bekken.
Met Ezra gaat ook alles goed, het is wel een giga slaapkop en moeilijk wakker te krijgen voor het eten... Maar ik zal niet te veel vertellen, dat laat ik wel aan Belana over.
Met mij gaat het prima hoor... Moet wel ff wennen idd, maar dat is van secundair belang. het belangrijkste is dat Belana went en haar draai vindt en dat Liam en Ian(en dan vooral Liam) wennen aan een broertje erbij.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:19 schreef m@x het volgende:
[..]
En hoe is het met jou? Al een beetje gewend aan het feit dat je weer zo'n kleintje erbij hebt?
de 1e zwangere kerel hebben we hier nog nooit gehadquote:
Is mij niets over bekend maar zal ik dan dinsdag wel te horen krijgen. De vorige keer was alles in orde ook alle vitaminen en de vk dacht in mijn geval dan ook dat het voornamelijk aan het weer ligt en mijn lage bloeddruk. Ik moest maar zorgen dat ik steeds wat te drinken bij me had en dextro energie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:48 schreef poemojn het volgende:
Xanthe, bij deze verloskundigepraktijk wordt met 30 weken standaard weer bloed geprikt op glucose en ijzer (begon de vk bij mij vandaag over omdat mijn glucosetest mislukt was). Bij jou dus misschien ook, en anders gewoon even naar vragen.
Niet veel, maar wie welquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:50 schreef PM-girl het volgende:
Heeft iemand trouwens verstand van UWV, heb een brief gehad vandaag, waarin staat: volgens onze info bent u per 16 aug. 2006 beter!! (die week gaat mijn verlof in) dus het zal wel gebruikelijk zijn, dit. Maar ik vindt het zo raar, er kan altijd nog iets gebeuren waardoor mijn verlof niet ingaat op 14 aug (snap ook niet zo goed waarom de brief over de 16e spreekt, ik ben op een dinsdag uitgeteld en het is dinsdag de 15e, pak dan die datum zou ik zeggen!).
fijn dat het met jou ook goed gaat Kbot!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:23 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima hoor... Moet wel ff wennen idd, maar dat is van secundair belang. het belangrijkste is dat Belana went en haar draai vindt en dat Liam en Ian(en dan vooral Liam) wennen aan een broertje erbij.
Liam is er erg mee bezig, toen hij daarnet wakker werd waren zijn eerste woorden: 'Bij Ezra kijken papa' het houdt hem erg bezig. Wel erg lief, maar het moet wel "gewoon" worden...
En hormonen die met 30 graden rondspringen doen ook geen goed, ken het!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:05 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Niet veel, maar wie wel. Maar het lijkt me dat je nu in de ziektewet zit, en je bedrijf alvast gemeld hebt dat je per 16 augustus met verlof gaat (wat dus niet als ziekte te boek staat) Ik ben op een vrijdag uitgeteld en mijn verlof gaat de maandag in, dus dat is blijkbaar wel gebruikelijk.
Gezellig, dat klussenMan heeft de kraan van de wastafel gehaald (want we gaan die opnieuw betegelen) maar vergeten om de kraan weer op de leidingen te zetten voor hij de hoofdkraan openzette...Waterballet op kinderkamertje (gelukkig op de kale planken) en druppels aan het plafond beneden.
![]()
Ik chagrijnig, hij nog chagrijniger, twerd een beetje nasty, en nu is hij met zn kwaaie kop een rondje aan het fietsen...
Krijg ook nog om mijn oren dat ik niets doe, alleen maar zucht en steun en het zwaar heb, etcetc. Ik weet wel dat hij het in kwaadheid zegt, maar hij heeft wel net mijn gevoelige punt te pakken, ik voel me daar al zo schuldig over....
Dus net ging ik zagen, maar dat trilde zo dat ik het eng vond voor mijn kindje, dus nu kan ik ook niets doen![]()
![]()
Zo komt hij wel weer thuis en maken we het weer goed,, maar het is zo'n gedoe, zo'n ruzie...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |