abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:01:50 #151
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39843273
Bedankt voor je berichtje, Kbot!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:19:32 #152
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39843346
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 07:52 schreef Kbot2000 het volgende:
allemaal... Als ze zich goed voelt komt Belana in de loop van de dag ff langs hier hoor...
Het gaat prima met haar, ze is alleen heeeeeeeeeeeeeel erg moe en ze heeft last van haar bekken.
Met Ezra gaat ook alles goed, het is wel een giga slaapkop en moeilijk wakker te krijgen voor het eten... Maar ik zal niet te veel vertellen, dat laat ik wel aan Belana over.
En hoe is het met jou? Al een beetje gewend aan het feit dat je weer zo'n kleintje erbij hebt?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:23:19 #153
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_39843367
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:19 schreef m@x het volgende:

[..]

En hoe is het met jou? Al een beetje gewend aan het feit dat je weer zo'n kleintje erbij hebt?
Met mij gaat het prima hoor... Moet wel ff wennen idd, maar dat is van secundair belang. het belangrijkste is dat Belana went en haar draai vindt en dat Liam en Ian(en dan vooral Liam) wennen aan een broertje erbij.

Liam is er erg mee bezig, toen hij daarnet wakker werd waren zijn eerste woorden: 'Bij Ezra kijken papa' het houdt hem erg bezig. Wel erg lief, maar het moet wel "gewoon" worden...
life is all about priorities
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:29:33 #154
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39843403
Ach het is voor hem nog allemaal zo nieuw. Nu is het allemaal nog speciaal, zo'n vers broertje, maar over een week of wat is de nieuwigheid eraf en over een jaar of wat rollen ze knokkend over de grond Het komt allemaal vanzelf wel. Geniet ervan!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:10:57 #155
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_39843606
Thanks
FCT
pi_39843660
Mojave, van harte en welkom hier.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:23:36 #157
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39843683
Ja, gefeliciteerd Mojave!

Kbot, goed te horen dat het eigenlijk heel goed gaat allemaal. Wel rot voor Belana, bekkenpijn in lichte vorm (wat ik heb, het normale) is al echt niet fijn en Belana had wel meer last! Dat is wel jammer dat dat niet metéén verdwijnt als je je baby hebt. Maar gaan jullie lekker door met genieten van al die jongens !

Belaantje, leuk om je straks misschien weer even te zien hier!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:32:53 #158
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39843767
Jaaa, ik wil ook Belana zien hier!
Mojave, van harte gefeliciteerd, 15 april, dat duurt nog even zeg

Als jullie nu al last hebben van de opmerkingen over buiken wacht dan maar Ik ben nu echt een wandelende buik en niemand kan het over nog iets anders hebben. De standaard vragen zijn "en..." "voel je al iets", "is het al begonnen". Mensen bellen ook niet voor mij, nee, ze willen zeker weten dat ik niet vergeten ben ze te melden dat de baby is geboren. Nee dus, ik bel echt, zeker familie

Nee hoor, ik weet dat ze het allemaal heel goed bedoelen maar het gevoel een wandelende baarmoeder te zijn, heb ik nu sterker dan eerder in de zwangerschap. MIjn buik is nu ook zo groot, mensen willen er graag aan zitten, dat heb ik ook nog niet eerder gehad. Ik vind dat ook niet zo erg hoor, als ze het maar vragen.

Oh enne, nee, ik voel nog niets, het gaat allemaal hetzelfde en ik ga nu de ramen lappen voor het te warm is in de tuin.

Fijne dag allemaal
Lekker douchen!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:40:21 #159
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39843830
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:10 schreef Mojave het volgende:
Thanks
de 1e zwangere kerel hebben we hier nog nooit gehad
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 09:41:02 #160
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39843838
Mojave gefeliciteerd en welkom.

Kbot, fijn dat je ons up-to-date houdt. Jammer dat Belana nog zo veel last heeft van d'r bekken, hopelijk snel herstel.

Hier wederom een rare nacht gehad met een rare droom. Deze keer gelukkig niet over mijn moeder. Dat kost me emotineel te veel kruim...dus maar weer even in het kastje gestopt en het laatje dichtgedaan......oef, ging het maar zo makkelijk.

Nee, vanacht droomde ik dat ik aan het bevallen was en dat Pukkie helemaal verkeerd lag. Er kwam als eerste 1 voetje naar buiten. En in plaats van in het ziekenhuis te zijn, was ik nog thuis. Dus moest en dat voetje tegenhouden en 112 bellen. Rare droom....

we gaan maandag naar de Ikea....jihaaa eindelijk alles in slaan. En daarna op ons gemakje bouwen en inrichten....zal morgen op het strand een lijstje maken wat ik allemaal nodig heb. Gelukkig hebben we een grote bus waar alles in mee kan (hoop ik).

[ Bericht 4% gewijzigd door chacama op 15-07-2006 10:02:37 ]
pi_39843867
Kbot, fijn om even wat te horen! Hopelijk went alles voor iedereen snel en is Belana snel wat fitter.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:02:32 #162
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39844048
Kbot, fijn om jullie weer even te horen Lekker dat alles goed gaat!

Mojave, ik wil je met alle liefde in de lijst zetten, maar 15 april lijkt me niet te kloppen. Dat zou betekenen dat de bevruchting volgende week plaats gaat vinden en ik begrijp dat je al een positieve test hebt gezien. Nog even uitrekenen misschien?
Wel gefeliciteerd iig!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:02:35 #163
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39844051
Oh bah, wat een dromen allemaal chacama. Daar rust je niet lekker van uit
Zou het helpen om wat thee te drinken voor je gaat slapen, zodat je iets rustiger je bed in gaat?
Lekker douchen!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:04:37 #164
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39844063
is daar speciale thee voor, Sjak?

ET fijn dat jij zo wakker bent, ik had daar nog niet eens aan gedacht.

Zoooooo stom van me.....ben ik vergeten om het aller, aller belangrijkste te vertellen. Ik heb Pukkie vandaag aan de buitenkant van mijn buik zien bewegen en heerft haar (of misschien toch hem) ook gevoeld. Toch wel erg bijzonder om die fase in te gaan.

[ Bericht 59% gewijzigd door chacama op 15-07-2006 10:16:55 (zwangerschapsdementie) ]
pi_39844677
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 22:48 schreef poemojn het volgende:

Xanthe, bij deze verloskundigepraktijk wordt met 30 weken standaard weer bloed geprikt op glucose en ijzer (begon de vk bij mij vandaag over omdat mijn glucosetest mislukt was). Bij jou dus misschien ook, en anders gewoon even naar vragen.
Is mij niets over bekend maar zal ik dan dinsdag wel te horen krijgen. De vorige keer was alles in orde ook alle vitaminen en de vk dacht in mijn geval dan ook dat het voornamelijk aan het weer ligt en mijn lage bloeddruk. Ik moest maar zorgen dat ik steeds wat te drinken bij me had en dextro energie.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 10:55:43 #166
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39844998
Kbot, fijn om van jullie te horen!

Bij gaat de vk de volgende keer ook weer bloed prikken, op ijzer geloof ik.

Sjak, ramen lappen!!! Ik moet er niet aan denken, sowieso haat ik het al, helemaal met zo'n weer en zeker nu met buik!
Vriendje nestelt hier al lekker mee en die doet maar mooi de ramen hoor!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 15 juli 2006 @ 11:01:00 #167
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39845111
PM, fijn dat je ventje al mee nestelt. Die van mij een heel klein beetje, maar ramen doen, dat vind ie onzin. Ze worden toch weer smerig. En sneller dan je wilt, is zijn motto....
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:35:30 #168
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39847172
We hadden van de week een vriendin op bezoek met een schattig klein meisje Alleen wij gaven haar een broodje paté en die is over het raam uitgesmeerd (aan de achterkant). Aan de voorkant vond een vogel het nodig om de ramen te besmeuren (een GROTE vogel). Maar het is weer gedaan. Ik ben nu wel moe en ga lekker even naar bed zo. Mijn man helpt wel mee hoor, alleen ik heb hem eerst maar even laten uitslapen. Hij werkt het meest doordeweeks en nu het nog kan...
Hij gaat zo de boodschappen doen want lopen gaat steeds slechter.

Ik heb geen speciale thee maar ik vind de Tension Tamer van Celestial Seasonings wel heerlijk om 's avonds te drinken. Er zit geen theine(of hoe je dat ook schrijft) in en het zou wat rustgevend zijn door de kamille erin. Het is niet echt goedkoop maar als het speciaal voor jezelf is mag het wel
Lekker douchen!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:41:39 #169
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39847336
thanks en ik dut even met je mee. Nu kan het. is in de winkel dus ik kan even rustig op kantoor mijn ogen sluiten......
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:43:56 #170
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39847406
Oh, en wat gaaf chacama dat je pukkie voor het eerst aan de buitenkant hebt gezien. Ik kan daar nog steeds van genieten, al doet het wel pijn tegenwoordig. Maar ik vind het zo verwonderlijk om mijn buik zo te zien bewegen. En dan probeer ik me zo'n Ezra of Sarah voor te stellen maar dat lukt dan echt niet hoor.
Lekker douchen!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:50:35 #171
94046 PM-girl
pi_39847593
Ok, Sjak, dan is het begrijpelijk! Slaap ze nu!

Chacama, je werkt vandaag! Wat voor zaak hebben jullie? Vriendje heeft een boekenzaak maar ik werk sinds februari eigenlijk al niet meer mee, heb ook nog ander werk ernaast.
Heb je wel een bedje oid staan daar?
Leuk trouwens dat je je buik zag bewegen, vind ik ook nog steeds leuk (en anderen om mij heen nog veel leuker!)

Heeft iemand trouwens verstand van UWV, heb een brief gehad vandaag, waarin staat: volgens onze info bent u per 16 aug. 2006 beter!! (die week gaat mijn verlof in) dus het zal wel gebruikelijk zijn, dit. Maar ik vindt het zo raar, er kan altijd nog iets gebeuren waardoor mijn verlof niet ingaat op 14 aug (snap ook niet zo goed waarom de brief over de 16e spreekt, ik ben op een dinsdag uitgeteld en het is dinsdag de 15e, pak dan die datum zou ik zeggen!).

Zo, en nu ga ik nog even het hondje doen en dan lekker in de tuin onder de parasol mijn gratis ben en jerry's verorberen.

Belana, ik hoop dat je het niet te warm hebt in je kraambed!
*
pi_39847753
Belana lekker rustig aan doen en je laten verwennen. Wat kl*te dat je zo'n last van je bekken nog heb, hopenlijk word het snel wat minder.
pi_39847990
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:50 schreef PM-girl het volgende:

Heeft iemand trouwens verstand van UWV, heb een brief gehad vandaag, waarin staat: volgens onze info bent u per 16 aug. 2006 beter!! (die week gaat mijn verlof in) dus het zal wel gebruikelijk zijn, dit. Maar ik vindt het zo raar, er kan altijd nog iets gebeuren waardoor mijn verlof niet ingaat op 14 aug (snap ook niet zo goed waarom de brief over de 16e spreekt, ik ben op een dinsdag uitgeteld en het is dinsdag de 15e, pak dan die datum zou ik zeggen!).
Niet veel, maar wie wel . Maar het lijkt me dat je nu in de ziektewet zit, en je bedrijf alvast gemeld hebt dat je per 16 augustus met verlof gaat (wat dus niet als ziekte te boek staat) Ik ben op een vrijdag uitgeteld en mijn verlof gaat de maandag in, dus dat is blijkbaar wel gebruikelijk.

Gezellig, dat klussen Man heeft de kraan van de wastafel gehaald (want we gaan die opnieuw betegelen) maar vergeten om de kraan weer op de leidingen te zetten voor hij de hoofdkraan openzette...Waterballet op kinderkamertje (gelukkig op de kale planken) en druppels aan het plafond beneden.
Ik chagrijnig, hij nog chagrijniger, twerd een beetje nasty, en nu is hij met zn kwaaie kop een rondje aan het fietsen...
Krijg ook nog om mijn oren dat ik niets doe, alleen maar zucht en steun en het zwaar heb, etcetc. Ik weet wel dat hij het in kwaadheid zegt, maar hij heeft wel net mijn gevoelige punt te pakken, ik voel me daar al zo schuldig over....
Dus net ging ik zagen, maar dat trilde zo dat ik het eng vond voor mijn kindje, dus nu kan ik ook niets doen

Zo komt hij wel weer thuis en maken we het weer goed, , maar het is zo'n gedoe, zo'n ruzie...
Eva
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:08:41 #174
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39848062
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:23 schreef Kbot2000 het volgende:

[..]

Met mij gaat het prima hoor... Moet wel ff wennen idd, maar dat is van secundair belang. het belangrijkste is dat Belana went en haar draai vindt en dat Liam en Ian(en dan vooral Liam) wennen aan een broertje erbij.

Liam is er erg mee bezig, toen hij daarnet wakker werd waren zijn eerste woorden: 'Bij Ezra kijken papa' het houdt hem erg bezig. Wel erg lief, maar het moet wel "gewoon" worden...
fijn dat het met jou ook goed gaat Kbot!!
en wat leuk dat liam er zo mee bezig is!! ik hoop dat ie inderdaad snel aan de nieuwe situatie gewend is, al zal het heus wel heel anders zijn allemaal!

als ie maar niet net zoals mijn broer zei toen de kraamhulp weg was: "waar is zn mama nou?"
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:09:04 #175
94046 PM-girl
pi_39848073
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:05 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Niet veel, maar wie wel . Maar het lijkt me dat je nu in de ziektewet zit, en je bedrijf alvast gemeld hebt dat je per 16 augustus met verlof gaat (wat dus niet als ziekte te boek staat) Ik ben op een vrijdag uitgeteld en mijn verlof gaat de maandag in, dus dat is blijkbaar wel gebruikelijk.

Gezellig, dat klussen Man heeft de kraan van de wastafel gehaald (want we gaan die opnieuw betegelen) maar vergeten om de kraan weer op de leidingen te zetten voor hij de hoofdkraan openzette...Waterballet op kinderkamertje (gelukkig op de kale planken) en druppels aan het plafond beneden.
Ik chagrijnig, hij nog chagrijniger, twerd een beetje nasty, en nu is hij met zn kwaaie kop een rondje aan het fietsen...
Krijg ook nog om mijn oren dat ik niets doe, alleen maar zucht en steun en het zwaar heb, etcetc. Ik weet wel dat hij het in kwaadheid zegt, maar hij heeft wel net mijn gevoelige punt te pakken, ik voel me daar al zo schuldig over....
Dus net ging ik zagen, maar dat trilde zo dat ik het eng vond voor mijn kindje, dus nu kan ik ook niets doen

Zo komt hij wel weer thuis en maken we het weer goed, , maar het is zo'n gedoe, zo'n ruzie...
En hormonen die met 30 graden rondspringen doen ook geen goed, ken het!!
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')