quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:08 schreef pinquit het volgende:
[..]
als ie maar niet net zoals mijn broer zei toen de kraamhulp weg was: "waar is zn mama nou?"![]()
Oh meis, wat herkenbaar. Laat het allemaal maar even betijen en schenk als ie thuis komt een lekker glas koel drinken voor hem in en geef hem een dikke knuffel. Jullie doen het allebei niet expresquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:05 schreef linda856763 het volgende:
Gezellig, dat klussenMan heeft de kraan van de wastafel gehaald (want we gaan die opnieuw betegelen) maar vergeten om de kraan weer op de leidingen te zetten voor hij de hoofdkraan openzette...Waterballet op kinderkamertje (gelukkig op de kale planken) en druppels aan het plafond beneden.
![]()
Ik chagrijnig, hij nog chagrijniger, twerd een beetje nasty, en nu is hij met zn kwaaie kop een rondje aan het fietsen...
Krijg ook nog om mijn oren dat ik niets doe, alleen maar zucht en steun en het zwaar heb, etcetc. Ik weet wel dat hij het in kwaadheid zegt, maar hij heeft wel net mijn gevoelige punt te pakken, ik voel me daar al zo schuldig over....
Dus net ging ik zagen, maar dat trilde zo dat ik het eng vond voor mijn kindje, dus nu kan ik ook niets doen![]()
![]()
Oeh, da's wel onder de gordel vind ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:05 schreef linda856763 het volgende:
Krijg ook nog om mijn oren dat ik niets doe, alleen maar zucht en steun en het zwaar heb, etcetc. Ik weet wel dat hij het in kwaadheid zegt, maar hij heeft wel net mijn gevoelige punt te pakken, ik voel me daar al zo schuldig over....
Zo zijn wij in ruzies: onder de gordel... Ik ook naar hem hoor... Nog even lekker inwrijven dat de vloer blank stond, terwijl hij er zelf al genoeg van baalde.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh, da's wel onder de gordel vind ik.![]()
Ook al wordt het in het heetst van de strijd gezegd.
Die van mij () heeft ook eens met zijn ogen gedraaid toen ik hem vroeg even iets van zolder voor me te halen omdat me dat weer twee trappen op en af lopen scheelde. Nou, de groeten! Ik ben toen wel zó pislink geworden..!
Ik kreeg toen wel netjes excuses (en da's heel wat voor mijn liefie!).
Sterkte hoor Linda!
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:30 schreef Moonah het volgende:
Maar het was wél leuk!
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er al een relaas van een vader?
Neuken met zo'n skippybal onder je. Dan maar op d'r zij. Oe ze krijgt het zuur. Dan maar op z'n hondjes. Oe d'r bekken doet zeer.
Ik weet niet of je verder moet lezenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:57 schreef Moonah het volgende:
Oeh ja, die is herkenbaar ja!
Tnx voor het linkje.
Heb ik al gedaan. Best vermakelijk. Ik probeer er maar nuchter onder te blijven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:05 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je verder moet lezen![]()
![]()
Goedmaaksex zeker!?quote:is weer terug,
![]()
![]()
, je kent het wel.
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:30 schreef Moonah het volgende:
Ooooopen van onderen!!![]()
Maar het was wél leuk!
Aan gezien je verlof in gaat val je dan niet meer onder de ziektewet, maar onder het verlof gezien de uitkering van verlof hoger is dan de ziektewet en de hoogste uitkering voor jou situatie zijn ze verplicht omn te betalen. Ziektewet is vaak 70% en verlof 100% van je laatst betaalde loon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:50 schreef PM-girl het volgende:
Ok, Sjak, dan is het begrijpelijk! Slaap ze nu!
Chacama, je werkt vandaag! Wat voor zaak hebben jullie? Vriendje heeft een boekenzaak maar ik werk sinds februari eigenlijk al niet meer mee, heb ook nog ander werk ernaast.
Heb je wel een bedje oid staan daar?
Leuk trouwens dat je je buik zag bewegen, vind ik ook nog steeds leuk (en anderen om mij heen nog veel leuker!)
Heeft iemand trouwens verstand van UWV, heb een brief gehad vandaag, waarin staat: volgens onze info bent u per 16 aug. 2006 beter!! (die week gaat mijn verlof in) dus het zal wel gebruikelijk zijn, dit. Maar ik vindt het zo raar, er kan altijd nog iets gebeuren waardoor mijn verlof niet ingaat op 14 aug (snap ook niet zo goed waarom de brief over de 16e spreekt, ik ben op een dinsdag uitgeteld en het is dinsdag de 15e, pak dan die datum zou ik zeggen!).
Zo, en nu ga ik nog even het hondje doen en dan lekker in de tuin onder de parasol mijn gratis ben en jerry's verorberen.
Belana, ik hoop dat je het niet te warm hebt in je kraambed!
Als je op een dinsdag bent uitgeteld dan gaat je verlof in op een woensdag. Vermoeddelijke bevaldatum + 1 dag en dan 6 of 4 weken terugtellen. Wat zou er dan kunnen gebeuren dat je verlof niet in kan gaan op die dag? Heb je met de verzekeringsarts afgesproken dan je in de ZW blijft tot aan eje verlof? Dan gaat deze namelijk automatisch in 6 weken voor je vermoeddelijke bevaldatum.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:50 schreef PM-girl het volgende:
Heeft iemand trouwens verstand van UWV, heb een brief gehad vandaag, waarin staat: volgens onze info bent u per 16 aug. 2006 beter!! (die week gaat mijn verlof in) dus het zal wel gebruikelijk zijn, dit. Maar ik vindt het zo raar, er kan altijd nog iets gebeuren waardoor mijn verlof niet ingaat op 14 aug (snap ook niet zo goed waarom de brief over de 16e spreekt, ik ben op een dinsdag uitgeteld en het is dinsdag de 15e, pak dan die datum zou ik zeggen!).
daarom heb ik ook neer gezet: vaak is de ziektewet 70%quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:42 schreef nikky het volgende:
[..]
Ow, en ziek ten gevolge van de zwangerschap is ook 100% en geen 70%.
Nou ja, kun je daarna de sexkriebels weer uitlevenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:54 schreef chacama het volgende:
Linda, he gats. Ik moest eerst lachen toen ik het las en daarna toen het ruziepunt kwam had ik zoiets van.....dat gaan wij ook nog krijgen.....en dan zal in de komende weken vast gebeuren......ik wil immers altijd alles meteen en het liefst gisteren....
Wat zou er kunnen gebeuren waardoor je verlof niet in gaat, behalve iets naars met de baby natuurlijk?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:50 schreef PM-girl het volgende:
Nou dat is bijvoorbeeld een theoretische mogelijkheid. Of dat Ieniemienie zich al voor 16 aug zich aanmeldt, dan klopt het toch ook niet?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:24 schreef owlet het volgende:
[..]
Wat zou er kunnen gebeuren waardoor je verlof niet in gaat, behalve iets naars met de baby natuurlijk?
Want de regel is dat zodra je verlof ingaat, je officieel weer beter gemeld bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |