Ok, dan hoort het in iets als 'truth linkjes'. Was er ooit wel meen ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:16 schreef livEliveD het volgende:
Het is, ehhh, op me pc op tvIk kan die engelse zender niet ontvangen en helaas wordt het nog niet op de nederlandse kanalen uitgezonden. Best raar ergens omdat ik wel het idee heb dat het onderwerp meer actueel is geworden, mede door die van der Broeke (Robert voor initimi).
Disclaimer: Tekst van de OP is van Lynx dacht ik.
Beste aflevering vind ik nog steeds Pendle Hill waarbij de crew bijna met bosjes weggedragen wordt omdat ze het niet meer trekken of inzakken.
Ja hoor, van mij mag Derek wel een eigen topicquote:Op maandag 31 juli 2006 22:55 schreef lunamoon het volgende:
Dan maken wij hem Dimmie! Een nederlandse versie van MHyou game?
![]()
Edit: Oh ja.. ja maar ghost towns is nu over.. dus daar moet er dan een andere topic voor geopend worden als het nieuwe seizoen weer begint.. toch? Vind wel de amerikaanse ghosthunters vet LD maar heb zo moeilijk met de nieuwste afleveringen te vinden![]()
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:55 schreef lunamoon het volgende:
Dan maken wij hem Dimmie! Een nederlandse versie van MHyou game?
![]()
Ik hou me aanbevolenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:24 schreef lunamoon het volgende:
Aanmeldingsforumulieren ga ik nu in elkaar zetten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest er naar zoeken, het is me niet echt bijgebleven na al die tijd
Van de nieuwe reeks heb ik er nog maar 3 gezien, Apart bij de Gladstone Pottery Museum bij het gedeelte vooraf waarbij 2 crewmembers er alvast een nacht bivakkeren, en dan doel ik opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks gaan hier weer alle lichten uit en ga ik Margam Castle eens bekijken.
Geen idee. Bij Amazon.co.uk is serie 1 alleen nog via de Marketplace verkrijgbaar en play.com heeft de prijs weer omhoog gegooid van £17.99 naar £39.99quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:05 schreef lunamoon het volgende:
Denk ik niet.. Misschien was de navraag niet zo groot als ze hadden gehoopt Dimmie?
Die was spannend omdat Yvette zo schrikachtig was door de weersomstandigheden, als ik het goed heb. Ja, was leukquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:08 schreef nightdaughter het volgende:
wat vonden jullie trouwens van de aflevering in de Chatham Dockyards?
Prima planquote:Op woensdag 13 september 2006 09:34 schreef livEliveD het volgende:
Hoe denken jullie trouwens over een MH meet?![]()
Vrijdag aan het begin van de avond misschien. Veel afspraken staan dus tikkie drukquote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef lunamoon het volgende:
hahaha suc6 :p maar idd! WOW!!! Wat stoer was die! livEliveD kom is online dan praten we er meer over!
Niet om te meeten dan nee, no worriesquote:Op donderdag 14 september 2006 16:08 schreef lunamoon het volgende:
maar livEliveD..je bedoelt toch niet komende vrijdag... morgen dus?
Omdat die van mij 5 euro meer kostte ofzoquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 12:04 schreef PietjePuk2 het volgende:
En waar is Derek gebleven eigenlijk?
team@antixproductions.comquote:Op maandag 25 september 2006 20:30 schreef lunamoon het volgende:
Ah Jon is oke.. maar Richard! Ik vind zijn manier van vertellen zo leuk!! Zo interessant!! Ah poep... Waarom moeten er dingen nou veranderen? Kunnen we geen mailtje van protest sturen?
Die is al een jaar weg ofzo. Was er tot het eind van serie 6 en we zitten nu bij serie 8. Het officiële verhaal is geloof ik dat Derek het tijd vond voor wat nieuws.quote:Op maandag 25 september 2006 12:04 schreef PietjePuk2 het volgende:
En waar is Derek gebleven eigenlijk?
Ja, zoiets zat ik ook te denken. Nou ja, iig voor mezelf. En dan kijken of er een locatie is bereikbaar met een goedkope vlucht.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:29 schreef lunamoon het volgende:
Misschien is dat een leuk uitje voor ons? Als een meet? Naar Engeland gaan en daar ook wat rond hangen in the haunted castles? Is maar een idee hoor, wat zonet binnenschoot.
Zou £1.75 moeten zijn per item maar niks van gemerktquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:33 schreef CherryLips het volgende:
wat zijn de verzendkosten bij HMV eigenlijk naar NL?.
Ik heb geloof ik een hele CD vol MH muziekquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:03 schreef CherryLips het volgende:
14 afleveringen ofzo toch? ongeveer drie maanden dus.
heeft iemand misschien het muziekje van MH?
Whahahaha die Angus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:24 schreef Dimmie het volgende:
Eh, nu is er dus Derek Acorah's Ghost Towns ipv van Most Haunted
Met compleet nieuwe vormgeving en nieuwe presentatoren. Ben er nog niet uit of ik het wat vind. Ik vond het ergens wel geinig dat oud-presentator Angus Purden de mannelijke tegenhanger was van de bange Yvette Fielding (in de vroege MH dagen)
de crew bij de most haunted livequote:Op zaterdag 4 november 2006 18:59 schreef lunamoon het volgende:
Huh?
Dat balletje is al wel eens opgegooidquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:32 schreef Burner82 het volgende:
wanneer wordt er eens een nederlands fok Most Haunted team opgesteld? met een groep fokkers de enge plaatsen van nederland bekijken...
als mensen wel willen, maar niet willen organiseren, offer ik me wel op

dat ligt aan de locatie natuurlijk hequote:Op dinsdag 7 november 2006 20:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat balletje is al wel eens opgegooid
Op zich een leuk plan, en if ever, count me in! [afbeelding]
Alleen hoe makkelijk kom je als 'een willekeurig groepje fokkers' aan toestemming om een nacht lang ergens op een haunted locatie vrij te mogen bivakkeren? just curious
In welke nieuwsgroep kan je dat programma dan vinden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:47 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Ja hoor, van mij mag Derek wel een eigen topicEn die nieuwe afleveringen van Ghost Hunters zijn moeilijk te vinden ja. Er was dit seizoen maar één persoon die ze opnam voor anderen in een nieuwsgroep. Voor de rest was het nergens te vinden.
Ik ben zelf nog niet evrder dan de helft van het vorige seizoen maar ik zal binnenkort al die nieuwe eens bij elkaar gaan zoeken en dan laat ik het je wel weten als ik ze heb
Ik moet nog van halverwege seizoen 8 verder gaan kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:27 schreef lunamoon het volgende:
Ja..dacht... ik doe maar een poging! Series 9 is al voorbij en vroeg me af wat mensen er van vonden. Welke waren echt de ups en welke waren de downs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En da's S9. Kan me niet meer herinneren of ik die afleveringen tussen die aflevering en de reguliere Transylvanië eps heb gezien![]()
nee, het is in juli uitgezonden. ik weet niet op welke manier jij afleveringen 'koopt'?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:00 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, ghost adventures kan ik zo gauw niet vinden, moet dat nog uitgezonden worden ?
Op zich een leuk idee als we het materiaal ergens kwijt kunnen. Wellicht kunnen we het ghosthunters format aanhouden en een nederlandse versie maken met uitzendingen op het internet en eventuele uitzendingen later wellicht aan een zender aanbieden ? Als er een topic is waar we een team kunnen samenstellen om hier over verder te brainstormen. Moeten iig mensen hebben met kennis op dit gebied.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat balletje is al wel eens opgegooid
Op zich een leuk plan, en if ever, count me in! [afbeelding]
Alleen hoe makkelijk kom je als 'een willekeurig groepje fokkers' aan toestemming om een nacht lang ergens op een haunted locatie vrij te mogen bivakkeren? just curious
Misschien toch eerst beginnen met apparatuur die al voorhanden is. Ik moet zelf nog altijd m'n eerste digitale fotocamera kopen, maar voor de rest heeft volgens mij iedereen zo onderhand zo'n ding. En dan moet er ook nog ergens een analoge memorecorder liggen (is dat eigenlijk niet beter dan digitaal aangezien bandstemmen/EVP altijd uitstekend ging met tape?).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:06 schreef cyble het volgende:
Mijn idee was idd zoals ghosthunters. Want wat betreft mediums weet je ook nooit wat voor vlees je in de kuip hebt. Wil het het liefst zo objectief mogelijk brengen. Gewoon wat van die camera's inslaan met infrarood (low res. zwart wit (met infrarood verlichting zie je immers toch geen kleur) is niet duur (bij conrad vanaf 60 euro per stuk) en voldoende om iets mee vast te leggen) en wat recordertjes voor evp's evt. met wireless mics zodat ook opslag op hd mogelijk is. En met aantal de omgeving verkennen met een aantal grotere cams.
Ben ik het wel mee eens. Leuk als je het profi wil doen, maar zoals gezegd is dit balletje al vaker opgegooid en d'r is nog altijd niks mee gebeurd. En er is vast al genoeg apparatuur aanwezig onder de enthousiastelingen, mocht het er toch eens van komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:33 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Misschien toch eerst beginnen met apparatuur die al voorhanden is. Ik moet zelf nog altijd m'n eerste digitale fotocamera kopen, maar voor de rest heeft volgens mij iedereen zo onderhand zo'n ding. En dan moet er ook nog ergens een analoge memorecorder liggen (is dat eigenlijk niet beter dan digitaal aangezien bandstemmen/EVP altijd uitstekend ging met tape?).
Want je zal altijd zien dat je afspraken maakt met mensen maar dat enkelen die niet nakomen of op komen dagen. Daar zit je dan met je camera investering.
Nou ja, positief, er is niets engs gebeurd maar ook geen wonderen of zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:22 schreef StallionJack het volgende:
OUIJA
Wie hebben POSITIEVE ervaringen gehad d.m.v. Ouija?
Videocamera's zijn ook wel voorhanden denk ik bij iedereen. Maar zodra mijn interesse is gewekt doordat we iets meemaken wat niet te weerleggen is zou ik er gerust wel wat willen investeren om datgene vast te leggen. Die infrarood camera's heb je al vanaf 50 euro per stuk, de opslag doen we op hd buiten de lokatie om beinvloeding van opnamemedia uit te sluiten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Leuk als je het profi wil doen, maar zoals gezegd is dit balletje al vaker opgegooid en d'r is nog altijd niks mee gebeurd. En er is vast al genoeg apparatuur aanwezig onder de enthousiastelingen, mocht het er toch eens van komen.
Ik heb wel een goeie digitale camera, en een simpel (digitaal) memorecordertje iig(waarom zou analoog beter zijn dan digitaal? Geluid is geluid, en wordt door beide apparaten opgepikt
. Bij MH gebruiken ze ook altijd een MP3spelertje als memorecorder, en daar hebben ze ook regelmatig wat op gevonden).
Leeft nog? Er zitten 3 maanden tussen jouw bericht en de vorige :p Mwoah, leeft... volgens mij zijn de meesten er een beetje op uitgekeken? Door teveel van 't zelfde, de geloofwaardigheid of de teamveranderingen? Denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:52 schreef lunamoon het volgende:
He! Het topic leeft nog!!!!! Ahhh!! ik heb zoveel om nu terug te lezen!! Dimmie! Waarom zei jij er niks van? :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |