abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41832886
nou moet je even verder kijken lynx Ik denk dat ze zich op andere dingen foccuseren omdat orbs toch wel makkelijk verklaard kan worden als stofgedeeltjes of insecten. Het is dus niet meer geloofwaardig genoeg. En ze zijn nu zo'n rookie team geworden dat de meeste MH kijkers dat niet meer accepteren.. ze willen meer spanning! En dat proberen ze ook te geven...Het blijft een televisieshow... En tja.. de laatste 2 (of 3 ) afleveringen is Keiran er niet meer bij... ik mis hem wel! Ik vind hem zo grappig en zo lief.. net een grote knuffelbeer... nee ik ben niet verliefd op hem livEliveD :p
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_41833176
Toevallig lieten ze er bij de aflevering die ik gisternacht keer, Plas Mawr, weer een paar zien. Goeie aflevering. Maar het blijft toch jammer dat de meeste ervaringen van het team zo subjectief blijven, met gevoel van aanraking, gevoel van kou en warmte, misselijkheid, etc etc. Iets wat wij als kijker eigenlijk weinig aan hebben.

Maar ik blijf hoop houden dat ze ooit nog eens een full apparition zullen vastleggen

Ciaran zal vast wel een keer terugkomen. Hij is wel vaker voor een aantal afleveringen afwezig geweest
pi_41836218
Gelukkig maar! Phew! Nu kan ik weer adem halen.. hahah nee grapje.. Maar hey Lynx... kijk is even die laatste... unicorn and discovery.. dan zeg je wat anders over wat je net zei... :p DUIDELIJK!! Over he misselijke en eigenlijk niks wat wij kunnen meevoelen en zien... check it out! *wink wink*
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_41925258
oja, most haunted was er ook nog .
Tap tap tap
pi_41925459
ik mis trouwens een paar afleveringen van het nieuwe seizoen, een stuk of zes geloof ik .
Tap tap tap
pi_42023575
Hey! Gordon Smith zit in de nieuwe aflevering! nogmaals een coole aflevering met een tafel wat heel vreemd gaat doen! en een paar orbs Maar jammer genoeg geen Ciaran
k zie nu trouwens ook dat Gordon Smith onder old crewmembers staat op de website dan..zou dat betekenen dat hij niet meer terug zal komen?

[ Bericht 28% gewijzigd door lunamoon op 23-09-2006 00:49:26 ]
pi_42074399
Verdorie, bij HMV is de Most Haunted Live boxset nóg goedkoper: £9.99 (+verzenden £1.75 = £11.74 = ¤17.44)
En helaas verzenden HMV en Play alles in bubbelplastic enveloppen dus het karton kan hier en daar gedeukt raken maar het zijn toch eigenlijk 3 losse dubbel-DVD hoezen met wat karton er omheen
pi_42087881
ah bummer! of goedzo! of zoiets
pi_42106008
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:49 schreef lunamoon het volgende:
ah bummer! of goedzo! of zoiets
Omdat die van mij 5 euro meer kostte ofzo

En niet zo leuk nieuws, Richard Felix is weg bij Most Haunted. Dit staat op http://www.mosttaunted.co.uk :

Richard Felix had a phone call from Yvette Fielding on Monday 18th September saying that he was no longer needed by Living TV as their historian. He will no longer be part of Most Haunted.

Het komt eigenlijk van http://www.richardfelix.co.uk/ maar die website werkt momenteel niet.
Richard Felix schijnt daar vanavond, maandag 25 september, een live chat te hebben om 20:00 BST dus dat is neem ik aan 21:00 hier

En Most Haunted: The Legacy meldt: LivingTV felt that Richard was not needed for the team and it was left to Yvette to break the news.

Tevens melden ze dat Jon Dibley weg is om aan andere projecten te werken.
pi_42108660
pi_42109167
En waar is Derek gebleven eigenlijk?
I think I'm a banana tree
pi_42118083
Richard, neeee !

Vind m een van de leukere karakters
Stond er ook een reden bij naast alleen "not needed"?

En Jon ook al
pi_42121289
Ah Jon is oke.. maar Richard! Ik vind zijn manier van vertellen zo leuk!! Zo interessant!! Ah poep... Waarom moeten er dingen nou veranderen? Kunnen we geen mailtje van protest sturen?
pi_42122622
Zo, een kwartier lang geen surfmogelijkheden hier. Ben ik eindelijk in die chat, is het daar ook al een chaos. Overbelast
pi_42124367
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:04 schreef PietjePuk2 het volgende:
I think I'm a banana tree
pi_42124397
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:30 schreef lunamoon het volgende:
Ah Jon is oke.. maar Richard! Ik vind zijn manier van vertellen zo leuk!! Zo interessant!! Ah poep... Waarom moeten er dingen nou veranderen? Kunnen we geen mailtje van protest sturen?
team@antixproductions.com
enquiries@livingtv.co.uk

pi_42126311
Richard Felix zojuist:

Apologies for the web chat crashing this evening, we've never had such a response, I should get sacked every week! Just so you all know its official, last week I was told that Living TV no longer require a historian on Most Haunted. Can I just thank everyone for their kind words of support that I have received over the last few days, I am absolutely overwhelmed. I would also like to thank Karl and Yvette for giving me the exposure which has resulted in all of you out there. I would also like to congratulate them on creating the best ghost programme in the world, to date! See you all very soon, don't go away cus I'll be back! xxx
In fact web chat, 8pm Wednesday night, fingers crossed!
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:04 schreef PietjePuk2 het volgende:
Die is al een jaar weg ofzo. Was er tot het eind van serie 6 en we zitten nu bij serie 8. Het officiële verhaal is geloof ik dat Derek het tijd vond voor wat nieuws.
Hij heeft dan ook nu een eigen programma, "Derek Acorah's Ghost Towns" waarin hij eigenlijk 't zelfde doet, maar dan zonder het constante ouija gedoe en table tipping/tilting.
En een gerucht is dat ie graag een eigen show wou, bij een andere productie maatschappij dan die van Most Haunted en dat Yvette daarom boos was. Wat de kille omgang in serie 6 zou verklaren: alleszeggende blikken van Yvette, een Yvette die geen vigils meer doet met Derek en Yvette die voor een interview niet naast Derek wil zitten.
En verder is er Ciaran die Derek er publiekelijk van heeft beschuldigd een "posession" te hebben gefaked door in die toestand een naam te hebben genoemd die de crew, zonder zijn weten, heeft verzonnen en expres in zijn buurt heeft laten vallen. "Kreed Kafer" was die naam. Een anagram van "Derek Faker".
pi_42139569
Ow dat laatste wist ik niet! Was dat die kleine kerel, in het museum? Was heeeel lang geleden... maar wat interesant zeg! En bedankt dat je het met ons deelt Dimmie! Ik vind Richard toch zon schattige man hahaha..echt zo'n sweetheart Ik ben benieuwd wat hij nu gaat doen.. Heb wel zijn website bekeken en gezien dat hij allemaal ghostwalks doet.. Misschien is dat een leuk uitje voor ons? Als een meet? Naar Engeland gaan en daar ook wat rond hangen in the haunted castles? Is maar een idee hoor, wat zonet binnenschoot.
pi_42145705
Ik denk dat je voor een góeie MH meet toch idd naar Engeland moet Ik vind het op zich helemaal geen slecht idee, lunamoon. Denk dat het dan wel een minimeetje wordt
pi_42147692
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:29 schreef lunamoon het volgende:
Misschien is dat een leuk uitje voor ons? Als een meet? Naar Engeland gaan en daar ook wat rond hangen in the haunted castles? Is maar een idee hoor, wat zonet binnenschoot.
Ja, zoiets zat ik ook te denken. Nou ja, iig voor mezelf. En dan kijken of er een locatie is bereikbaar met een goedkope vlucht.
pi_42151664
ja! of met de trein? Ze hebben nu genoeg acties overal...maar ja..we moeten daar ook overnachten etc etc... dus zal wel wat kosten
pi_42180175
Nou, die site werkt weer ontzettend niet mee. volgens de hoster had ie maandag 80 chatters en daardoor zijn er 40 sites plat gegaan. Doen ze toch iets niet goed.... ahja, een flash webchat gebruiken ipv een java of cgi webchat :S

Maar goed, meer van Richard Felix:

"I'd just like to express my appreciation to all of you out there for all of your support and wonderful comments, we're all overwhelmed. I just can't believe the response from everyone. Monday's web chat was so full that not only did it crash but it brought down 40 other web sites as well! How can you beat that? Again thanks from the bottom of my heart, love you all, speak later and watch this space!! Richard xxxx"

[ Bericht 0% gewijzigd door Dimmie op 29-09-2006 11:50:37 ]
pi_42186774
Awwwww he loves us.... ben toch wel beetje dat hij er niet meer zal zijn
  donderdag 28 september 2006 @ 06:12:24 #75
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_42190406
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_42190502
Zal z'n aanstekelijke enthousiasme en leuke verhalen missen.....
pi_42228352
heb drie MH dvds gekcht in Londen, er was al heel veel uitverkocht ik heb drie losse dvd's, 2 van seizoen 3 en 1 van serie 4, de rest ontbrak gewoon . wel hadden ze voor 15 pond een box van seizoen 2, maar die viel een beetje uit elkaar. Ik heb meerdere HMV's uitgepluisd, maar er waren er gewoon al heel veel op .
Tap tap tap
pi_42232122
Op de site van HMV hebben ze deel 2 van serie 4 ook niet (meer). bij play.com hebben ze 'm nog wel voor £7.99 (incl. verzendkosten).
Seizoen 3 t/m 5 krijgen nu boxsets met redelijk de zelfde cover stijl ipv verder te gaan met die van serie 1 en 2:

en dan
en waarschijnlijk 6.

En misschien worden die 1e 2 vervangen omdat er nog "VCI" staat? Da's tegenwoordig "2 entertain".
Ik denk dat ik ze t/m seizoen 5 spaar aangezien vanaf 6 dat gedonder met de kilte tussen Derek en Yvette, het eruit knippen van Derek en het belachelijk maken van Derek door Ciaran begint

Vandaag heb ik btw MHL 4 gehad van HMV, da's met de laatste Lives van Derek. Ik denk dat ik het daar bij houd. Tenzij de volgende volumes belachelijk goedkoop worden
pi_42232207
Hmmm... ik zie op m'n cc overzicht dat HMV voor 2 aparte bestellingen helemaal geen verzendkosten heeft gerekend.
pi_42233316
lekker toch jammer dat ik geen cc heb, maar dat is meer uit zelfbescherming .
Tap tap tap
pi_42233730
Dus ga je ze maar ophalen in Londen
pi_42233767
. mooi excuus om erheen te gaan he .
Tap tap tap
pi_42233882
Hmmm... dan weet je inmiddels vast wel hoe je daar het goedkoopst geraakt
pi_42233918
niederrhein vliegveld .
Tap tap tap
pi_42233981
Euh, ja... zal eens kijken of dat te doen is vanaf Rotterdam

*noteer*

Dank
pi_42234122
eh vanaf rotterdam kun je misschien beter vanaf rotterdam vertrekken . voor mij is niederrhein even ver weg als amsterdan, vandaar .
Tap tap tap
pi_42234457
Oh! Gaan jullie?/ Nemen jullie wat ook voor mij mee? PLEASE??? :p
pi_42234585
ik ben net terug . al zit ik er wel aan te denken om met de kerst weer te gaan .
Tap tap tap
pi_42234935
was het leuk? Ben je ook op visite bij kastelen geweest?
pi_42235144
nee, heb wel een theater gezien waar ze geloof ik geweest zijn, maar de foto staat op m'n telefoon en die krijg ik er niet af . heb helaas ook geen ghost walk gedaan, die doe ik wel een volgende keer .
Tap tap tap
pi_42235863
Wat spannend! Dan wil ik wel een update van hoe het was!
pi_42246428
wat zijn de verzendkosten bij HMV eigenlijk naar NL? .
Tap tap tap
pi_42249343
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:33 schreef CherryLips het volgende:
wat zijn de verzendkosten bij HMV eigenlijk naar NL? .
Zou £1.75 moeten zijn per item maar niks van gemerkt
pi_42269854
Is dit weekend een live weekend? Oh ik zie het nu... het is met Halloween, dus 31 october.. maar waarom zijn de competities en alles dan al up and running? :s Me confused.. or just sleep deprived
pi_42275117
Was deze aflevering nou de laatste? Ik meen dat te hebben gelezen namelijk
pi_42398993
Ik moet zeggen dat dit seizoen wel heel snel ging :| hoelang was ie? Niet eens een maand ofzo?
pi_42400114
14 afleveringen ofzo toch? ongeveer drie maanden dus.

heeft iemand misschien het muziekje van MH?
Tap tap tap
pi_42400473
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:03 schreef CherryLips het volgende:
14 afleveringen ofzo toch? ongeveer drie maanden dus.

heeft iemand misschien het muziekje van MH?
Ik heb geloof ik een hele CD vol MH muziek ergens
pi_42410473
Eh, nu is er dus Derek Acorah's Ghost Towns ipv van Most Haunted
Met compleet nieuwe vormgeving en nieuwe presentatoren. Ben er nog niet uit of ik het wat vind. Ik vond het ergens wel geinig dat oud-presentator Angus Purden de mannelijke tegenhanger was van de bange Yvette Fielding (in de vroege MH dagen)
pi_42447215
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 00:24 schreef Dimmie het volgende:
Eh, nu is er dus Derek Acorah's Ghost Towns ipv van Most Haunted
Met compleet nieuwe vormgeving en nieuwe presentatoren. Ben er nog niet uit of ik het wat vind. Ik vond het ergens wel geinig dat oud-presentator Angus Purden de mannelijke tegenhanger was van de bange Yvette Fielding (in de vroege MH dagen)
Whahahaha die Angus. Ik vond hem zo grappig. maar ja.. Derek heeft nu wel een nieuwe bomb-shell naast hem! christmas comes early this year. Ben benieuwd naar ze.. als iemand ze ook kan uploaden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')