abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42456698
Euh, de nieuwe is in de gebruikelijke winkel beschikbaar hoor. Hij is daar alleen nogal laat aan toegevoegd. Ik had 'm al elders vandaan gehaald.
pi_42457002
m'n winkel heeft hem niet .
Tap tap tap
pi_42486661
ik heb hem al gevonden en bekeken
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_42969304
Uhm, 29, 30 en 31 oktober is er weer een Most Haunted Live at Hallowe'en. Tevens te zien in Amerika op de Travel Channel
En... er is voor het eerst een Ghost Hunters Live:

SCI FI'S 'GHOST HUNTERS' LIVE!
6-HOUR LIVE HALLOWEEN-NIGHT INVESTIGATION TO FEATURE UNPRECEDENTED VIEWER
INTERACTIVITY

ECW'S CM Punk Joins 'Ghost Hunters Live'

Channel Brings You 'The Spirit' Of The Season With The 13 Days Of Halloween
Marathon!

NEW YORK, NY--October 18, 2006--On Halloween night, SCI FI Channel will
embark on a never-before-attempted, live, 6-hour 'Ghost Hunters'
investigation! 'Ghost Hunters Live'* (11 PM-5 AM), an unprecedented
television event, will wrap up SCI FI's 13 Days of Halloween marathon.

'GHOST HUNTERS LIVE'
October 31 (11 PM-5 AM)
Jason, Grant and the 'Ghost Hunters' team revisit the notoriously haunted
Stanley Hotel in Estes Park, Colorado for a live, 6-hour, Halloween-night
investigation! Stephen King took up residence at the Stanley while writing
his best-selling novel The Shining and the spooky goings on at the hotel
reportedly served as the inspiration for his best-selling tome. Viewers will
be sent on the ultimate Halloween adventure, joining the 'Ghost Hunters' in
real-time as they investigate the infamously haunted hotel. Also joining the
investigation is a special guest from 'ECW' (Extreme Championship
Wrestling); ghost hunting novice CM Punk!

The 'Ghost Hunters' originally investigated the Stanley in February 2006 and
were met with a flurry of unexplainable occurrences including a hotel room
that was a veritable hotbed of paranormal activity. Continually intrigued by
the locale, our 'Ghost Hunters' will return to the Stanley for the show's
first-ever live investigation, spending more time exploring some of the
hotel's most notorious hot spots and enlisting viewers to help expand their
search for spirits.

In addition to the live broadcast, viewers can interact with the 'Ghost
Hunters' via polling, SMS messaging and SCIFI.COM, logging suggestions for
rooms to investigate and screening an online video feed. One unprecedented
interactive addition to the live telecast is the SCI FI.COM "panic button"
which will enable viewers to email the control room and alert the 'Ghost
Hunters' to any paranormal occurrences observed on the online feed.

Images from the 'Ghost Hunters' February 2006 investigation at the Stanley
Hotel are available at http://www.nbcumv.com/scifi.
pi_42969613
Oh, en de Top 10 Most Haunted Possessions is gratis online te kijken. Voor wie nieuwsgierig is naar Most Haunted of deze special nog niet heeft gezien: http://travel.discovery.com/beyond/player.html?playerId=203712212&categoryId=261389235&lineupId=261086657
pi_42992144
Excellent! Bedankt Dimmie! I'll be sure watching!!!
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_43012268
Eh, yw
pi_43086874
Ik ben net begonnen aan MHL met Access All Areas en ik kan het niet helpen dat ik bezig ben met waarom Lesley Smith daar wel zit en Richard Felix niet (meer)
En verschrikkelijk om te zien dat ze een terugblik hebben op diverse Most Haunted Live's en dat in al die fragmenten Derek echt nergens te zien is

[ Bericht 2% gewijzigd door Dimmie op 30-10-2006 23:41:10 ]
pi_43143757
Beetje sneue actie idd om te doen alsof Derek nooit onderdeel van MH is geweest.

En geen Richard is ook een groot gemis!
Ze zijn niet goed bezig daar bij Antix ..
pi_43170473
Nou ik moet zeggen! Ben net klaar met kijken naar MHL... WWWWWWWOOOOOOWWWWWW!!!! Helemaal de 2e nacht! Wow wat fantastisch!
pi_43171027
ohw nou ben ik benieuwd .

edinburgh
Tap tap tap
pi_43175687
Voor de mensen die normaal niet Most Haunted Live kijken: ik zou 't wel doen deze keer
pi_43236778
ze gaan weer bij bosjes .
Tap tap tap
pi_43239395
Huh?
pi_43244211
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:59 schreef lunamoon het volgende:
Huh?
de crew bij de most haunted live (aflevering 1 tenminste, de andere twee heb ik nog niet gezien).
Tap tap tap
pi_43249716
Ohhhh oke! ik dacht al! hahahaha bosjes? HUH? maar nu snap ik hem... tijd voor bedje denk ik :p
pi_43258765
ik ben nu dag 2 aan het kijken en ik ben in die cirkel geweest .
Tap tap tap
pi_43269098
Is er wat met jou gebeurt??????? LEEF JE NOG?????
pi_43270150
. ik mankeerde niks . we werden alleen heel erg opgejut door de gids, heb er ook maar met één been in gestaan . maar wel vreemd om te zien dat zij nu bij bosjes neergaan en gewond raken op een plek waar ik ook 's avonds heb gelopen.
Tap tap tap
pi_43274366
Het was dan niet halloween neem ik aan? :p Toen jij er was?
pi_43275280
nee, toen was het gewoon half mei . misschien was dat 't.
Tap tap tap
pi_43293321
Hebben ze hier nou eignelijk al dingen echt vastgelegt ? Ik ben zelf meer een Ghost Hunters kijker, en daar vind ik het juist zo leuk dat ze op meerdere plekken vaste camera's neerzetten en die laten draaien, ik weet zo gauw niet meer of ze dat ook bij MH deden ?
Al vind ik het bij GH vaak wel heel erg stemmingmakerij, zie je in de previews dat iemand helemaal flipt, blijken het spinnewebben te zijn
pi_43321293
wanneer wordt er eens een nederlands fok Most Haunted team opgesteld? met een groep fokkers de enge plaatsen van nederland bekijken...
als mensen wel willen, maar niet willen organiseren, offer ik me wel op
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_43335507
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:32 schreef Burner82 het volgende:
wanneer wordt er eens een nederlands fok Most Haunted team opgesteld? met een groep fokkers de enge plaatsen van nederland bekijken...
als mensen wel willen, maar niet willen organiseren, offer ik me wel op
Dat balletje is al wel eens opgegooid

Op zich een leuk plan, en if ever, count me in!

Alleen hoe makkelijk kom je als 'een willekeurig groepje fokkers' aan toestemming om een nacht lang ergens op een haunted locatie vrij te mogen bivakkeren? just curious
pi_43335540
en wie heeft het geld om al die apparatuur te kopen?
Tap tap tap
pi_43348928
Hier een interview met Yvette Fielding waarin ze duidelijk antwoord geeft op de vraag "So, why did Derek really leave Most Haunted": 60 SECONDS: Yvette Fielding
En wat blijft het toch een gemeen wijf
Ben het dan ook eens met veel van de commentaren waaronder dat Derek onder druk moest presteren en dat ie ook onder druk aan de ouija meedeed. Want in een Most Haunted Extra, volgens mij van seizoen 3, was een stukje overleg te zien waarin hij zei geen ouija te willen doen en het het team afraadde.
Dus hoe hebben ze 'm zover gekregen dat ie zo tegen z'n principes in gaat? En dan zullen ze 'm dus ook wel onder druk gezet hebben om 'meer' te geven, denk ik

En toch nog kijken hè?
pi_43394111
Ga ze thuis meteen bekijken
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_43404222
Jeetje Dimmie... dit had ik echt niet van haar verwacht :S Ben benieuwd wat ze dan over Richard zegt! heb wel gehoord dat er iets met Derek Faker was maar niet tot welke extent..... oi oi oi...:(
pi_44122576
En zoals verwacht, nieuwe uitgaven van de boxsets van seizoen 1 en 2:

Zo te zien ook 5-disc versies. En bij play.com zijn ze £11.99 per stuk (= ¤17.79) maar worden dus wel verstuurd in zwakke enveloppen.

En de Live DVD's krijgen ook een nieuw jasje:

En op 12 december is er op ITV2 het programma "Ghost Hunting with Girls Aloud" waarin Yvette samen met popgroep Girls Aloud op spokenjacht gaat en wordt bijgestaan door de Most Haunted crew.

Voor meer info zie: http://www.bbc.co.uk/wale(...)ages/plas_teg2.shtml en http://www.unrealitytv.co(...)-girls-aloud-on-itv/
pi_44122641
Toch maar eens een creditcard regelen.
pi_44388004
Ja!!! 2 januari gaan ze weer verder!!! Ohhh I can't wait!!
pi_44396540
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:00 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Dat balletje is al wel eens opgegooid

Op zich een leuk plan, en if ever, count me in! [afbeelding]

Alleen hoe makkelijk kom je als 'een willekeurig groepje fokkers' aan toestemming om een nacht lang ergens op een haunted locatie vrij te mogen bivakkeren? just curious
dat ligt aan de locatie natuurlijk he in bossen en dergelijke, is dat het probleem niet zo zeer.

ik heb er trouwens ook een topic over gemaakt, die zal ik dalijk weer eens ff omhoog schoppen.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_44401116
Nou we hebben het dus over een reis naar engeland om daar eens te kijken of we met een van die ghostwalks mee mogen doen of iets dergelijks
pi_44403648
die in york en edinburgh vond ik erg tof .
Tap tap tap
pi_44636252
Begin Most Haunted toch wel echt te missen dus heb een beetje zitten surfen en kwam dit tegen! Het gerucht gaat dat ze de volgende locaties gaan bezoeken! Thank god for Wikipedia! Fijne kerstdagen nog toegewenst

Series 9

Beginnning January 2, 2007.[1]

Episode 1 *South Stack Lighthouse, Anglesey, North Wales

RUMOURED LOCATIONS:

* Penrhyn Old Hall, North Wales
* Miskin Manor, Cardiff
* The Viaduct Tavern, London
* South Stack Lighthouse, Anglesey, North Wales
* Brougham Hall, Cumbria
* Dartford Public Library, Dartford, Kent
* The Dog Inn, Water Orton, Warwickshire

Note: out of UK Locations will be visited

http://en.wikipedia.org/wiki/Most_Haunted
pi_44638067
En de 26ste december nog een verlate aflevering van seizoen 8
pi_44640231
out of UK locations .
Tap tap tap
pi_44753976
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:47 schreef Dimmie het volgende:

[..]

Ja hoor, van mij mag Derek wel een eigen topic En die nieuwe afleveringen van Ghost Hunters zijn moeilijk te vinden ja. Er was dit seizoen maar één persoon die ze opnam voor anderen in een nieuwsgroep. Voor de rest was het nergens te vinden.
Ik ben zelf nog niet evrder dan de helft van het vorige seizoen maar ik zal binnenkort al die nieuwe eens bij elkaar gaan zoeken en dan laat ik het je wel weten als ik ze heb
In welke nieuwsgroep kan je dat programma dan vinden?
pi_48556357
zo...zijn er nog Most Haunted fans op FOK of zijn ze allemaal weg gevlogen?
pi_48556452
Leven in het topic .
pi_48556493
Ja..dacht... ik doe maar een poging! Series 9 is al voorbij en vroeg me af wat mensen er van vonden. Welke waren echt de ups en welke waren de downs?
pi_48556554
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:27 schreef lunamoon het volgende:
Ja..dacht... ik doe maar een poging! Series 9 is al voorbij en vroeg me af wat mensen er van vonden. Welke waren echt de ups en welke waren de downs?
Ik moet nog van halverwege seizoen 8 verder gaan kijken . Zaten er voor jou nog opmerkelijke en goeie momenten in s8 of s9?
pi_48560130
Ik heb er vorige weekw eer een paar 'gekocht' maar het kan me de laatste tijd niet zoveel meer boeien, het is steeds hetzelfde.
Tap tap tap
pi_51640013
Dus uhm, heeft er iemand al een mening over de spin-off?

Ahja, en van Ghost Hunting with Yvette Fielding komt er een reeks met daarin o.a. de Osbournes en de overgebleven leden van The A-Team die o.a. contact proberen te leggen met George Peppard aka Hannibal. Als het goed is.

En de Live in Eastern State Penitentiary was goed te doen

*topic nieuw leven in blaas*
pi_51795628
De geloofwaardigheid van de hele mosthaunted reeks is voor mij persoonlijk behoorlijk kapot.
http://www.youtube.com/watch?v=cSYyX6LLHmc

Hier zie je duiderlijk dat fielding aan die tafel zit te sjorren.
Erg jammer, want het hele gebeuren kwam redelijk geloofwaardig over.
(iig totdat Derek iedere 5 minuten werd overgenomen)

Ben blij dat ik er nog niets van heb gekocht.
(vind het eigenlijk zoiezo al een beetje dood sinds derek weg is )
pi_52117355
Eastern State Penitentiary kwam ook aardig actief over in Ghost Hunters (amerikaanse variant van most haunted)
pi_52123262
Sjonge, heb ik nog steeds niet meer dan 1 aflevering van Midsummer Murders gezien. Wel een Sci Fi docufilm genaamd "Ghost Adventures", was er ipv Ghost Hunters (moet ik ook nog inhalen!). Teaser trailer: klikklik.
En ach ja, die filmpjes... het valt me altijd op dat ze voornamelijk bij Bad Psychics vandaan komen en dat ze daar élke Live en gewone uitzending grondig doorzoeken naar tegenstrijdigheden en uistpraken en acties die geïnterpreteerd zouden kunnen als fake, wanneer er maar gezegd wordt "als je nou op deze manier naar dit stukje kijkt, dan..."
Waarmee ik het programma niet wil verdedigen, want het kan niet anders dan er hier en daar iets aangedikt wordt door de makers om het interessant te maken.
Het is gewoon een entertainment programma waarbij mogelijk toch wel paranormale verschijnselen gebeuren. Ik neem toch aan dat ze niet aan zelfverminking doen die permanente littekens achterlaat. Zoals gebeurde toen in die grotten in een Live. Ik heb de persoon die daar de lelijkste wond opliep, geluidsman John, ook verder niet meer gezien.
En Derek, wat men ook van 'm mag denken, was wel enorm entertaining. Met invalmediums en David is het, ondanks dat hij op me overkomt als een zeer prettig persoon, vrij suf geworden.
Ben benieuwd of ie nog terugkomt met Ghosttowns. De nieuwe opzet vond ik geslaagd maar ik zie nu dat Myleene Klass nu een programma heeft op CNN, dus die komt dan neem ik aan niet meer terug.
pi_52123334
Ik moet nog de helft van S9 kijken, en Midsummer Murders ligt ook nog op me te wachten

Maar aan de rust in dit topic heb ik niet het idee dat er nog interessante dingen voorbij komen..
pi_52123355
ik kijk al een tijdje niet meer, de afleveringen waren gewoon niet spannend en het was telkens hetzelfde .
Tap tap tap
pi_52123446
maar ghost adventures staat 'in bestelling' .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')