Sjonge, heb ik nog steeds niet meer dan 1 aflevering van Midsummer Murders gezien. Wel een Sci Fi docufilm genaamd "Ghost Adventures", was er ipv Ghost Hunters (moet ik ook nog inhalen!). Teaser trailer:
klikklik.
En ach ja, die filmpjes... het valt me altijd op dat ze voornamelijk bij Bad Psychics vandaan komen en dat ze daar élke Live en gewone uitzending grondig doorzoeken naar tegenstrijdigheden en uistpraken en acties die geïnterpreteerd zouden kunnen als fake, wanneer er maar gezegd wordt "als je nou op deze manier naar dit stukje kijkt, dan..."
Waarmee ik het programma niet wil verdedigen, want het kan niet anders dan er hier en daar iets aangedikt wordt door de makers om het interessant te maken.
Het is gewoon een entertainment programma waarbij mogelijk toch wel paranormale verschijnselen gebeuren. Ik neem toch aan dat ze niet aan zelfverminking doen die permanente littekens achterlaat. Zoals gebeurde toen in die grotten in een Live. Ik heb de persoon die daar de lelijkste wond opliep, geluidsman John, ook verder niet meer gezien.
En Derek, wat men ook van 'm mag denken, was wel enorm entertaining. Met invalmediums en David is het, ondanks dat hij op me overkomt als een zeer prettig persoon, vrij suf geworden.
Ben benieuwd of ie nog terugkomt met Ghosttowns. De nieuwe opzet vond ik geslaagd maar ik zie nu dat Myleene Klass nu een programma heeft op CNN, dus die komt dan neem ik aan niet meer terug.