SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En da's S9. Kan me niet meer herinneren of ik die afleveringen tussen die aflevering en de reguliere Transylvanië eps heb gezien![]()
nee, het is in juli uitgezonden. ik weet niet op welke manier jij afleveringen 'koopt'?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:00 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, ghost adventures kan ik zo gauw niet vinden, moet dat nog uitgezonden worden ?
Op zich een leuk idee als we het materiaal ergens kwijt kunnen. Wellicht kunnen we het ghosthunters format aanhouden en een nederlandse versie maken met uitzendingen op het internet en eventuele uitzendingen later wellicht aan een zender aanbieden ? Als er een topic is waar we een team kunnen samenstellen om hier over verder te brainstormen. Moeten iig mensen hebben met kennis op dit gebied.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat balletje is al wel eens opgegooid
Op zich een leuk plan, en if ever, count me in! [afbeelding]
Alleen hoe makkelijk kom je als 'een willekeurig groepje fokkers' aan toestemming om een nacht lang ergens op een haunted locatie vrij te mogen bivakkeren? just curious
Misschien toch eerst beginnen met apparatuur die al voorhanden is. Ik moet zelf nog altijd m'n eerste digitale fotocamera kopen, maar voor de rest heeft volgens mij iedereen zo onderhand zo'n ding. En dan moet er ook nog ergens een analoge memorecorder liggen (is dat eigenlijk niet beter dan digitaal aangezien bandstemmen/EVP altijd uitstekend ging met tape?).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:06 schreef cyble het volgende:
Mijn idee was idd zoals ghosthunters. Want wat betreft mediums weet je ook nooit wat voor vlees je in de kuip hebt. Wil het het liefst zo objectief mogelijk brengen. Gewoon wat van die camera's inslaan met infrarood (low res. zwart wit (met infrarood verlichting zie je immers toch geen kleur) is niet duur (bij conrad vanaf 60 euro per stuk) en voldoende om iets mee vast te leggen) en wat recordertjes voor evp's evt. met wireless mics zodat ook opslag op hd mogelijk is. En met aantal de omgeving verkennen met een aantal grotere cams.
Ben ik het wel mee eens. Leuk als je het profi wil doen, maar zoals gezegd is dit balletje al vaker opgegooid en d'r is nog altijd niks mee gebeurd. En er is vast al genoeg apparatuur aanwezig onder de enthousiastelingen, mocht het er toch eens van komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:33 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Misschien toch eerst beginnen met apparatuur die al voorhanden is. Ik moet zelf nog altijd m'n eerste digitale fotocamera kopen, maar voor de rest heeft volgens mij iedereen zo onderhand zo'n ding. En dan moet er ook nog ergens een analoge memorecorder liggen (is dat eigenlijk niet beter dan digitaal aangezien bandstemmen/EVP altijd uitstekend ging met tape?).
Want je zal altijd zien dat je afspraken maakt met mensen maar dat enkelen die niet nakomen of op komen dagen. Daar zit je dan met je camera investering.
Nou ja, positief, er is niets engs gebeurd maar ook geen wonderen of zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:22 schreef StallionJack het volgende:
OUIJA
Wie hebben POSITIEVE ervaringen gehad d.m.v. Ouija?
Videocamera's zijn ook wel voorhanden denk ik bij iedereen. Maar zodra mijn interesse is gewekt doordat we iets meemaken wat niet te weerleggen is zou ik er gerust wel wat willen investeren om datgene vast te leggen. Die infrarood camera's heb je al vanaf 50 euro per stuk, de opslag doen we op hd buiten de lokatie om beinvloeding van opnamemedia uit te sluiten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Leuk als je het profi wil doen, maar zoals gezegd is dit balletje al vaker opgegooid en d'r is nog altijd niks mee gebeurd. En er is vast al genoeg apparatuur aanwezig onder de enthousiastelingen, mocht het er toch eens van komen.
Ik heb wel een goeie digitale camera, en een simpel (digitaal) memorecordertje iig(waarom zou analoog beter zijn dan digitaal? Geluid is geluid, en wordt door beide apparaten opgepikt
. Bij MH gebruiken ze ook altijd een MP3spelertje als memorecorder, en daar hebben ze ook regelmatig wat op gevonden).
Leeft nog? Er zitten 3 maanden tussen jouw bericht en de vorige :p Mwoah, leeft... volgens mij zijn de meesten er een beetje op uitgekeken? Door teveel van 't zelfde, de geloofwaardigheid of de teamveranderingen? Denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:52 schreef lunamoon het volgende:
He! Het topic leeft nog!!!!! Ahhh!! ik heb zoveel om nu terug te lezen!! Dimmie! Waarom zei jij er niks van? :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |