ik vond het niet echt uitnodigend en in het nieuwe beleid van het subforum pasen dat beginnende fotografen hier van kunnen leren, als er al commentaar gegeven wordt op de desbetreffende serie is het het standard gereutel wat je kan ondervangen met een gestandadiseerde post bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
Wat vind je er zelf vanWat zou je willen zien
Wat wil je met dit topic bereiken
Het probleem is denk ik dat het moeilijk is om als amateurfotografen te zeggen wat er wel /niet leuk is aan een foto er voor te zorgen dat iemand beter gaat fotograferen. (en wat is beter)quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:39 schreef Re het volgende:
[..]
ik vond het niet echt uitnodigend en in het nieuwe beleid van het subforum pasen dat beginnende fotografen hier van kunnen leren, als er al commentaar gegeven wordt op de desbetreffende serie is het het standard gereutel wat je kan ondervangen met een gestandadiseerde post bijvoorbeeld.
Het is een tijdje geleden ingevoerd, wil hier gewoon evalueren hoor, mag wel toch, toch?
Ik voer hier geen beleid, veranderingen zijn natuurlijk altijd welkom, dus ik dacht hey, laat ik eens een topic openen waar in gediscusieerd wordt, iets wat door het woud van showcases zonder echt actieve inbreng en het onvermijdelijke wegzakken van de cases in vergetelheid, de showcase eigenaar gefrustreerd en onbegrepen achterlatend
en jij ?
Dan doe je dus precies hetzelfde als waar je zo druk tegen loopt te agerenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef Re het volgende:
Ik zal me eens in de showcases gaan wagen, maar telkens hetzelfde riedeltje opdreunen gaat ook vervelen...
dat het beter moet kunnen. (gokje)quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan doe je dus precies hetzelfde als waar je zo druk tegen loopt te agerenDus....wat is je punt nu
Re probeer het eens een keer door de ogen van een ander te zien en niet door je eigen ogen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef Re het volgende:
genoeg ideetjes hoor,
15 showcases over dezelfde dierentuin bijvoorbeeld kan best centraal, of iemand die een tutorial schrijft over bepaald soort showcases (portretten, dieren, architectuur), daar kan een beginnend fotograaf iets mee. Ik zal me eens in de showcases gaan wagen, maar telkens hetzelfde riedeltje opdreunen gaat ook vervelen...
Uiteraard kan het beter, maar er was eens een slogan "een betere wereld begint bij jezelf" volgens mijquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:52 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat het beter moet kunnen. (gokje)
vast wel. maar dan moeten de foto's wel zo zijn geplaatst dat daar serieeus commentaar op gegeven kan worden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:27 schreef Re het volgende:
Even door de recente lijst heen, het gaat me niet om de fotos zelf, dat men graag fotos laat zien is wel een top idee maar hier heb je ook weinig aan natuurlijk als beginnend fotograaf, kan het anders?
............................
tegen de 1 vertellen dat hij maar moet reageren maar het zelf ook niet tot nouwelijks doen is ook geen goedvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uiteraard kan het beter, maar er was eens een slogan "een betere wereld begint bij jezelf" volgens mijNiet reageren in showcases en vervolgens melden dat er te weinig / te standaard commentaar wordt geleverd komt niet helemaal met elkaar overeen he
Mwah...ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:05 schreef blackbully het volgende:
tegen de 1 vertellen dat hij maar moet reageren maar het zelf ook niet tot nouwelijks doen is ook geen goedvoorbeeld.
Wij discussieren hier gewoon hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:10 schreef prupke het volgende:
jongens Re (Llert) is offline en nee dit gaan we sharkie nu nog niet aan doen
Oh discussier er maar een eind op los hoorquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:15 schreef prupke het volgende:
[..]
Oh discussier er maar een eind op los hoor
komt toch nergens op uit...
reden : iedereen op dit subfotum is zo vol van zichzelf en alles moet op hun manier.
goed, ik heb nu een smerig plaatje in mijn hoofd, en dat was echt niet omdat ik daar om gevraagd had.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ben fysiek gezien ook vol van mezelf
Het zou fout zijn als ik vol was van een ander, tenzij na een bloedtransfusie of zo
Dirty mindquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:18 schreef blackbully het volgende:
[..]
goed, ik heb nu een smerig plaatje in mijn hoofd, en dat was echt niet omdat ik daar om gevraagd had.
fysiek maybe...quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ben fysiek gezien ook vol van mezelf
Het zou fout zijn als ik vol was van een ander, tenzij na een bloedtransfusie of zo
ja gebrek aan reacties komt voort uit dit bovenstaandequote:Op donderdag 13 juli 2006 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
Uhmmm...prup....deze discussie gaat daar toch niet overDit gaat over showcases en het gebrek aan (zinvolle) reacties daarop
Op basis van jouw redenatie kunnen we elke discussie wel neerknuppelen en daar schieten we ook niets mee opMisschien komt er wel iets zinnigs uit waarmee Ronald en Shark wat nuttigs kunnen doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |