abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39742317
Tijdens een dagje in en om Lelystad een paar foto's gemaakt van onze Mini. Het is mijn eerste serie foto's, gemaakt met een Canon A620.

1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:
pi_39744576
Ik heb niets met auto's, maar wel met foto's. Leuke serie wel. Ws had je ze na het verkleinen beter even kunnen verscherpen.

#1 geinige plaat, jammer dat die auto in de weg staat, wel erg veel lege lucht in beeld, ik zou de horizon wat hoger gelegd hebben...

#2...of een wat lager standpunt gekozen hebben idd. Netjes.

#3 Minder, je horizon is scheef, en de antenne van de auto botst met de zeilboot helemaal achterin. Zowel horizon als auto staan erg centraal

#4 netjes, verder niet zo veel over te melden

#5 Wel aardig, maar het lijkt me beter om...

#6... wat dichter op je onderwerp te kruipen, wordt ie een stuk imposanter van. Mooie plaat dit.

#7 Netjes, je zou kunnen overwegen om wat kleinigheidjes (antenne, stukje groen wat je door de achterruit ziet) weg te werken.

#8 Ook netjes, hoewel ik een paar passen naar links gegaan zou zijn, zodat de mast naast en niet achter de auto uit zou komen.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:10:59 #3
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_39744606
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:09 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb niets met auto's, maar wel met foto's. Leuke serie wel. Ws had je ze na het verkleinen beter even kunnen verscherpen.

#1 geinige plaat, jammer dat die auto in de weg staat, wel erg veel lege lucht in beeld, ik zou de horizon wat hoger gelegd hebben...
[Xila-mode]
En wat horizontaler
[/Xila-mode]
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_39765976
#2 vind ik de mooiste !
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:38:42 #5
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_39767574
Ik vind 2 en 6 de mooiste.
Zou alleen de kenteken platen iets mooier shoppen. Dat ziet er nu een beetje rommelig uit.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
pi_39789090
Bedankt voor de reacties. Ik zal binnenkort eens met photoshop aan de gang gaan om wat puntjes te bewerken. Meer tips zijn uiteraard altijd welkom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')