abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39770344
hieronder een hele rits van 12 foto's die ik in zwiterserland heb genomen.

achteraf vind ik het jammer dat ik de bergmarmot en vogel niet wat meer ruimte heb gegeven in de richting waarop ze kijken (slordig foutje). de onderste 2 zijn met een spiegelreflexcamera genomen door iemand anders en ben ik het onderwerp.

op de 2 onderste na allemaal met m'n relatief oude Sony Cybershot gemaakt, ik vind ze niet slecht geworden. de kleuren zijn inderdaad flink 'opgeleukt', maar niks uitgesneden.

ik wil graag wat meningen horen omdat ik me wat serieuzer met fotografie bezig wil gaan houden

1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

11:

12:
pi_39771333
ik denk dat je foto3 iets meer had moeten uitzoemen, de landschaps foto's zien er imo erg goed uit
"There's big, then there's bigger, then there's oh my god its coming this way" - Bob Cicherillo
Where there is no more room in hell, the dead will walk the earth....
  FOK!fotograaf woensdag 12 juli 2006 @ 23:18:10 #3
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_39771869
1,4, en 6 hadden er wat mij betreft uitgemogen met de laatste 2.
De eerste zijn onscherp of niet lekker qua kleuren of compo. en 11 en 12 zijn leuk voor in het vakantieplakboek

Verder gaat het wel goed!
Bij foto 2 een prettige vlakverdeling. Foto 3 is leuk, maar ik vind de voorgrond wat storend.
5 is op een leuke manier bewerkt, maar misschien had dat nog extremer gekund. Het klopt nu ook niet dat het water zw/w is. bij 7 vind ik het een beetje een standaard bergen foto. De horizon staat ook pal in het midden.
8 vind ik ook niet zo heel bijzonder.

Bij foto 9 vind ik de heuvel aan de linker zijde wat te aanwezig. Iets meer geheel naar rechts gaf misschien een leuk idee van "wat vind ik achter de geul/dit pad".
foto 10 kan misschien nog iets scherper. En ook wat meer uit het midden zou ik wel prettig vinden,
Xilantof Flickrt
foto-nerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')