Wat ben je toch ook een schatje, he.quote:
De BeF-OP is beter dan zomaar een rijtje gegevens, meneer! En inderdaad, ik ben een schatje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schatje, he.
Whehehe, ik deed net zo CTRL-V in mijn databestand, in de hoop er een rijtje gegevens in te plakken. Pleur ik zo de ganse BeF-OP er in.
Gelukkig bestaat "Ongedaan maken" nog.
Hmm.. dat klinkt goed.. tot 19.00 in bed liggen.. Ik ga meteen weer terug naar huis.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zeg ik, als je nou even tot 19:00 uur in je bed had blijven liggen dan kon ik nog na mijn werk even snel naar Dublin kunnen vliegen om erbij te gaan liggen maar dat lijkt me een beetje onmogelijik aangezien ik dan ook meteen het latste vliegtuig terug moet nemen omdat ik morgen naar Frankrijk moet rijden. Niet echt heel handig dus.
Hai!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:15 schreef Misstique het volgende:
Hallo moppies.
In het geval van een tweepersoonsbed kan je lekker diagonaal liggenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hmm.. dat klinkt goed.. tot 19.00 in bed liggen.. Ik ga meteen weer terug naar huis.
Ach ja.. ik kan niet alles hebben. Gewoon in m'n eentje liggen is ook prima.
Hier zijn de zomeravonden trouwens sterveskoud.
Vertelt u het eens!quote:
Het is een tweepersoons.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:18 schreef jogy het volgende:
[..]
In het geval van een tweepersoonsbed kan je lekker diagonaal liggen.
Ik was gisteren gestressed, nu niet meer.quote:
Al die danoontje overal..quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:39 schreef jogy het volgende:
"just hose him down when your done"
Hoezo ooit?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:55 schreef jogy het volgende:
Ok, mocht er ooit een meeting plaatsvinden doe ik een regenpak aan, ookal is het 40 graden en zijn er geen wolken te vinden.
Stuur je kloon!quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:04 schreef Neenetje het volgende:
Hoezo ooit?
21 Juli.
Je kan er niet meer onderuit.
Die opmerking was meer voor jogy bedoeld.quote:
Weet ik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Die opmerking was meer voor jogy bedoeld.
Ok, 21ste, ik in mijn regenpak.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:04 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hoezo ooit?
21 Juli.
Je kan er niet meer onderuit.
Met 30 graden in een plastic pakje lijkt me niet bepaald koel, eigenljik.quote:
Goede kans dat ik daar ook een dagje ga meepikken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:51 schreef Pheno het volgende:
en over twee dagen een week vrij tijdens de nijmeegse zomerfeesten. Bier zijt geprezen!
quote:
Ja, heej, je mag het ook uit doen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Met 30 graden in een plastic pakje lijkt me niet bepaald koel, eigenljik.
Sjee! Sjniek komt zometeen hier. Is er nog iets wat ik haar moet vragen ofzo?quote:
Alsof heel die meet jullie überhaupt ergens anders om te doen isquote:
Doe een voorstel tot vuyge nueckseks.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:11 schreef Chowi het volgende:
Sjee! Sjniek komt zometeen hier. Is er nog iets wat ik haar moet vragen ofzo?
Dat is onkuis.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Doe een voorstel tot vuyge nueckseks.
Eigenlijk is dit gewoon om jogy bang te maken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Alsof heel die meet jullie überhaupt ergens anders om te doen is.
Ohja. Doe dan maar gewoon de groetjes.quote:
Geloofwaardig. [insert huillach smiley].quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit gewoon om jogy bang te maken.
cc en ik zijn eigenlijk heel lief en zouden geen vlieg/mod/user kwaad doen.
Komt in orde.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja. Doe dan maar gewoon de groetjes.
Ehm, om me bang te maken moet je toch een andere koers varen, J.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit gewoon om jogy bang te maken.
cc en ik zijn eigenlijk heel lief en zouden geen vlieg/mod/user kwaad doen.
sssssst...quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geloofwaardig. [insert huillach smiley].
Jullie willen gewoon vuige handelingen begaan met míjn jogy, hm?quote:
Mooi.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ehm, om me bang te maken moet je toch een andere koers varen, J.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jullie willen gewoon vuige handelingen begaan met míjn jogy, hm?
Goed zo. Oneerbare voorstellen kunnen daarna altijd nog.quote:
Ik walg van je.quote:
Ik zal kijken hoe gek ik haar kan krijgen. Even een tray Breezers inslaan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Goed zo. Oneerbare voorstellen kunnen daarna altijd nog.
Begin jíj nou ook al.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:19 schreef Chowi het volgende:
Jullie willen gewoon vuige handelingen begaan met míjn jogy, hm?
Je weet toch dat ík vaak maar doe alsof.quote:
Walgseks!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik zou niet anders willen mijn schat.
Hm, hm.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:23 schreef Chowi het volgende:
Je weet toch dat ík vaak maar doe alsof.
Goed zo.quote:
Dat is best dubbelzinnig te interpreteren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je weet toch dat ík vaak maar doe alsof.
Behalve "die ene keer" dan toch zeker he.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:26 schreef Chowi het volgende:
Goed zo.
Wat is tegenwoordig niet dubbelzinnig te interpreteren, vraag ik je.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is best dubbelzinnig te interpreteren.
Dat viel me ook al op, ja.quote:
Toen was er inderdaad weinig nep aan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Behalve "die ene keer" dan toch zeker he.
Een goede vraag, een goede vraag.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig niet dubbelzinnig te interpreteren, vraag ik je.
Nietmachine.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig niet dubbelzinnig te interpreteren, vraag ik je.
Q, Q!quote:
Niet? Machine!quote:
Q is good for you.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef Q. het volgende:
"Q." is het antwoord op alle vragen.
Q que le Q.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:31 schreef Q. het volgende:
"Q." is het antwoord op alle vragen.
Die kijkt zoeen beetje schuin rechts naar beneden. Toen ik er een liniaal langs legde (hetgeen enkele verwarde blikken alhier opleverde), kwam zijn blikveld ongeveer op tweederde van de taakbalk terecht.quote:
Wat lief, je speelt met een liniaal.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Die kijkt zoeen beetje schuin rechts naar beneden. Toen ik er een liniaal langs legde (hetgeen enkele verwarde blikken alhier opleverde), kwam zijn blikveld ongeveer op tweederde van de taakbalk terecht.
Ik moet zeggen dat het nog niet mijn minst favoriete stijl zou zijn.quote:
Danoontje sticks.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het nog niet mijn minst favoriete stijl zou zijn.
Ik wil ook wel even met jou spelen hoor.quote:
Of ik met jouw liniaal, hihi.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even met jou spelen hoor.
* Noteert .quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:38 schreef Chowi het volgende:
Ik moet zeggen dat het nog niet mijn minst favoriete stijl zou zijn.
Dan ga ik niet mee naar zolder, hoor!quote:
Hihi. Mijn "liniaal". En dan niet zo'n lullig geodriehoekje hequote:
Kun je door bier impotent raken?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:43 schreef Q. het volgende:
Hitsige jongeren allemaal hier.
Ik heb heul geen zolder, gekkie.quote:
Die vorm alleen al staat me niet aan!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Hihi. Mijn "liniaal". En dan niet zo'n lullig geodriehoekje he.
Maar ik wel! Weet je!quote:
Op korte termijn wel, ja.quote:
daar horen we niet meer bijquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:43 schreef Q. het volgende:
Hitsige jongeren allemaal hier.
Ik weet het. [knipoog].quote:
Gewoon lelijk en alcoholist, toch?quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:46 schreef JDude het volgende:
Zometeen bespreking. Tot later, lieve kinders.
* Meldt .quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:47 schreef Chowi het volgende:
Gewoon lelijk en alcoholist, toch?
je usericoon deed het nietquote:
Hihi.quote:
Zag je me al gek worden?quote:
Waar is je zelfrespect!quote:
neequote:
EN WAT IS DAAR MIS MEE????!!!!!???quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:54 schreef jogy het volgende:
Zelfrespect is voor homo's die zichzelf serieus nemen en daarom moeten gaan barbecuëen in een bezemkast met de deur op slot van buitenaf.
Kortom, barbecueën is voor homo's in bezemkasten. Tof.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:54 schreef jogy het volgende:
Zelfrespect is voor homo's die zichzelf serieus nemen en daarom moeten gaan barbecuëen in een bezemkast met de deur op slot van buitenaf.
Met barbecuëen in een gesloten bezemkast als je zelfrespect heb? niks hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
EN WAT IS DAAR MIS MEE????!!!!!???![]()
:Rrrrr :::r
Wat erg voor je, meneer.quote:
Toch niet?quote:
Dat heb ik helemaal nooit beweerd.quote:
Truequote:
Dus! Ik weet niet waar je het vandaan haalt!quote:
V.quote:
Hoi Pridemeid.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:18 schreef Pheno het volgende:
prrrr
daar moest ik aan denken toen ik dit zag:quote:
Hoeveel borsthaar, en waarvoor?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
met borsthaar
Ik bedacht me na het posten pas dat ik borsthaar niet zó boeiend vind. Qua mannelijke beharing zijn stoppeltjes en een streepje veel leuker.quote:
Ah ok, ik was al bang dat ik met mijn 3 borstharen opeens de oven schoon zou moeten maken ofzo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik bedacht me na het posten pas dat ik borsthaar niet zó boeiend vind. Qua mannelijke beharing zijn stoppeltjes en een streepje veel leuker.
Maar gewoon, voor de standaard dingen. Het vuilnis buiten zetten en seks enzo.
Neh, die is brandschoon.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, ik was al bang dat ik met mijn 3 borstharen opeens de oven schoon zou moeten maken ofzo.
Je doet het alleen maar om bij J. te komen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:17 schreef jogy het volgende:
Ok, en trouwens, als ik heftige neuqsex met jou heb dan is het net alsof ik sex heb met J, dus kan ik alvast oefenen.
Tof.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, who cares. Ok.
Ik weet dat J hetzelfde denkt momenteel. "Wacht maar tot je ons gemeet hebt, dan piep je wel anders."quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet dat J hetzelfde denkt momenteel. "Wacht maar tot je ons gemeet hebt, dan piep je wel anders."
Stel labiele wijven dat we d'r zijn.
Denk aan het grote bed waar je vanavond weer in kan liggenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:49 schreef Neenetje het volgende:
Ik ben moe.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk aan het grote bed waar je vanavond weer in kan liggen.
Ik ga in een park zitten. Met bier.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]![]()
Kijk, dat is nou nog eens een goed vooruitzicht.
Niks mis met labiel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet dat J hetzelfde denkt momenteel. "Wacht maar tot je ons gemeet hebt, dan piep je wel anders."
Stel labiele wijven dat we d'r zijn.
e.!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:33 schreef ehqo het volgende:
Even semi-laconiek vanuit het niets posten.
Vanavond een verjaardag. Dus bier.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:
Bier is goed.
Ahhhh oookeeej.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die zijn het makkelijkst het bed in te lullen.
Ja, je hoeft alleen maar te doen alsof je ze liefhebt. Goedgelovig en makkelijk zeg ik je.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Ahhhh oookeeej.
*Bij de geestgronden voor de ingang gaat staan*
Ik zeg niet dat ik er nu een feest van in m'n broek krijg, maar het smaakt wel lekkerder. Daarnaast zei ik niet dat het niet zo lekker was, maar dat ik moest zoeken naar de honingsmaak.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je vond het gister nog niet zo lekker. Over labiel gesproken.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:
Bier is goed.
quote:
"honingrum is niet zo lekker als de verkoopster je wil laten geloven". Zeikwijf.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:45 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik er nu een feest van in m'n broek krijg, maar het smaakt wel lekkerder. Daarnaast zei ik niet dat het niet zo lekker was, maar dat ik moest zoeken naar de honingsmaak.
Dat wil niet zeggen dat het niet lekker is he.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"honingrum is niet zo lekker als de verkoopster je wil laten geloven". Zeikwijf.
Merhaba.quote:
Als ik wil dat jij je mond opendoet hoor je 'm gulp wel naar beneden gaan.quote:
Als ik jou wil horen rammel ik wel met de pisbakquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik wil dat jij je mond opendoet hoor je 'm gulp wel naar beneden gaan.
Yip, in zo'n dol kringeltaaltje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Voor het gemak neem ik aan dat dat 'Hallo' is.
In het Turks. Ik burger hem in.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Voor het gemak neem ik aan dat dat 'Hallo' is.
Jij hebt niks te zoeken op een mannenWC.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik jou wil horen rammel ik wel met de pisbak.
Ik burger inquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In het Turks. Ik burger hem in.
Gisteren piepte je wel andersquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Jij hebt niks te zoeken op een mannenWC.
Vertel?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gisteren piepte je wel anders.
Ik ben Turks. 'Nuff said.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:53 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik burger in
Hij burgert in
Wij bugeren in
Zij hebben ingeburgerd
Zij zullen inburgeren
Precies, laten we er verder geen woorden aan vuil maken.quote:
Die zit even op de WC, maar ik ben er wel en jij ging mij vertellen over het mannentoilet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Is JD in de buurt?
Nee niets, laat maar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die zit even op de WC, maar ik ben er wel en jij ging mij vertellen over het mannentoilet.
Onbetrouwbaar volk.quote:
De wereld ligt aan mijn voeten sinds ik er één heb.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:58 schreef jogy het volgende:
e.! Je fotoboek! Je bent wel goed bezig daar.
Ja hé, straks word je agressief en kan ik weer een vuist in m'n nek verwachten. Je weet het niet, met jouw volk.quote:
Dat was over één kam.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hé, straks word je agressief en kan ik weer een vuist in m'n nek verwachten. Je weet het niet, met jouw volk.
Dat ik een hakenkruis op mijn borst heb laten zetten wil niet zeggen dat ik niet aardig kan zijn tegen al die mensen die te lui zijn om te werken en hierheen komen om onze baantjes af te pakken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hé, straks word je agressief en kan ik weer een vuist in m'n nek verwachten. Je weet het niet, met jouw volk.
Hanenekam!quote:
Behoorlijk ja, even een vraag tussendoor; Wat voor een camera gebruik jij?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
De wereld ligt aan mijn voeten sinds ik er één heb.
Canon Powershot a40, niets bijzonders maar je kan wel aardig wat instellen. Goed voor zijn prijsklasse, alleen heb ik hem nu een jaar of 2 dus er zal wel beter op de markt zijn inmiddels.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, even een vraag tussendoor; Wat voor een camera gebruik jij?
Tattoo's en leren jassen ook.quote:
Foto gezien: eens.quote:
Ik was al bang dat het één of andere spiegelreflex camera zou zijn, gelukkig maar. Ik heb net een week geleden een digicam gekocht en ben er nu mee aan het rondklooien. Ik heb echt wat gemist zonder dat dingquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Canon Powershot a40, niets bijzonders maar je kan wel aardig wat instellen. Goed voor zijn prijsklasse, alleen heb ik hem nu een jaar of 2 dus er zal wel beter op de markt zijn inmiddels.
Ik ben niet bang en heb tattoo's.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:22 schreef ehqo het volgende:
Ik snap die hokjesdenkers eigenlijk wel. Het leven is een stuk makkelijker zo zwart-wit, maar ook angstiger. En bange mensen nemen juist tattoo's en gedragen zich agressief. Een vicieuze cirkel, een beetje.
Ik ben helaas te arm voor spiegelreflex, maar met photoshop kom je een best eind.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was al bang dat het één of andere spiegelreflex camera zou zijn, gelukkig maar. Ik heb net een week geleden een digicam gekocht en ben er nu mee aan het rondklooien. Ik heb echt wat gemist zonder dat ding![]()
.
Van binnen ben je een rillend ventje die regelmatig in foetushouding tranen uit zijn ogen veegt. Van buiten ook, trouwens.quote:
Maar je ziet ze niet, want ze zitten allemaal onder mijn leren jack.quote:
Dat klopt. Maar ik probeer minder aan je te denken als je op de WC zit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van binnen ben je een rillend ventje die regelmatig in foetushouding tranen uit zijn ogen veegt. Van buiten ook, trouwens.
Photoshop is leuk jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ben helaas te arm voor spiegelreflex, maar met photoshop kom je een best eind.
Ik weet dat je liever hebt dat ik het op je borst deponeer lieverd, maar niet iedereen heeft dezelfde interesses.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik probeer minder aan je te denken als je op de WC zit.
Die jas is even zwaar als jij zelf?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Maar je ziet ze niet, want ze zitten allemaal onder mijn leren jack.
De spaghetti is bijna klaar, echt typersvoedsel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:31 schreef jogy het volgende:
Ok, ik moet eten, typen gaat niet bepaald hoe het zou moeten.
Mijn borst is geen openbaar toilet, vel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet dat je liever hebt dat ik het op je borst deponeer lieverd, maar niet iedereen heeft dezelfde interesses.
Zwaarder, symboliseert het lijden van mij en mijn volk.quote:
Een achterliggende gedachte, dat had ik niet verwacht van 'dat volk'.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zwaarder, symboliseert het lijden van mij en mijn volk.
Ja serieus, wij denken best na over wat we allemaal uitkramen. Jammer genoeg wil niemand ons begrijpen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een achterliggende gedachte, dat had ik niet verwacht van 'dat volk'.
Stuur eens fotos.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was al bang dat het één of andere spiegelreflex camera zou zijn, gelukkig maar. Ik heb net een week geleden een digicam gekocht en ben er nu mee aan het rondklooien. Ik heb echt wat gemist zonder dat ding![]()
.
Dat wordt neuken, dus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Vanavond een verjaardag. Dus bier.
Morgen diploma-uitreiking van enkele vrinden die wél op tijd hun studie afronden.
Dus gratis bier. Op kosten van de opleiding.
Aight!
Kortom: stop met roken. Weg problemen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:49 schreef jogy het volgende:
Wat ben ik ook een paardezwengel. Lekker blikje cola gepakt, op bed gaan zitten, asbak flikkert om, zet mijn blikje cola neer naast mijn bed en blaas het as mijn bed af, recht op mijn voornoemde blikje cola dus. Teleurgesteld in de gehele maatschappij en het blikje in bijzonder haal ik het as eraf en wil kijken of er as in dat blikje zit dus giet ik het in een kommetje van mijn hand om te kijken. Ja hoor, er zat een asdingetje in maar ok. Toen kwam ik erachter dat ik geen plek had om die cola in mijn hand weg te doen dus heb ik het maar gewoon gegooid en nu heb ik cola op de deur
.
Oh en op de weg naar boven kwam ik erachter dat ik een biercicle heb gemaakt gister, was vergeten het bier uit de vriezer te halen.
dawassum.
Paardenzwengel is een tof woord. En passend in dit geval.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:49 schreef jogy het volgende:
Wat ben ik ook een paardezwengel. Lekker blikje cola gepakt, op bed gaan zitten, asbak flikkert om, zet mijn blikje cola neer naast mijn bed en blaas het as mijn bed af, recht op mijn voornoemde blikje cola dus. Teleurgesteld in de gehele maatschappij en het blikje in bijzonder haal ik het as eraf en wil kijken of er as in dat blikje zit dus giet ik het in een kommetje van mijn hand om te kijken. Ja hoor, er zat een asdingetje in maar ok. Toen kwam ik erachter dat ik geen plek had om die cola in mijn hand weg te doen dus heb ik het maar gewoon gegooid en nu heb ik cola op de deur
.
Oh en op de weg naar boven kwam ik erachter dat ik een biercicle heb gemaakt gister, was vergeten het bier uit de vriezer te halen.
dawassum.
Veel plezier. Of succes. Wat van toepassing is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja serieus, wij denken best na over wat we allemaal uitkramen. Jammer genoeg wil niemand ons begrijpen.
Maar, ik ga nu even mijn ballen in het sop hangen, ben er straks weer.
Als ik maandag terug ben van dequote:
*Zucht.. dat keek ik vroeger zo vaak...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik maandag terug ben van deF1
in frankrijk dan gooi ik er wel een paar jouw kant op.
Kan je dan zorgen dat die sinaasappel-versie weer terug komt via een motie?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik begin een festini-fanclub denk ik.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
*Zucht.. dat keek ik vroeger zo vaak...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef ehqo het volgende:
j. J. Ik heb niets, ik herhaal niets met F1. Gelukkig maar, want het begon al eng te worden.
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik maandag terug ben van deF1
in frankrijk dan gooi ik er wel een paar jouw kant op.
Vast wel, maar ik richt me vooral op de peerversie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kan je dan zorgen dat die sinaasappel-versie weer terug komt via een motie?
Perenijsjesquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik begin een festini-fanclub denk ik.
quote:
Ik zal me proberen in te houden en ndat volle pak wat er nog ligt niet leeg te eten voor volgende week. En klopt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Perenijsjes![]()
En Mer, wij zijn al lang eng.
Ah gelukkig maar, zijn er toch verschillen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef ehqo het volgende:
j. Ik heb niets, ik herhaal niets met F1. Gelukkig maar, want het begon al eng te worden.
Hallo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Is JD in de buurt?
Ben jij er ook, dan?quote:
j. en ik ontdekten angstvallig veel overeenkomsten, nu dan toch eindelijk een verschil.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga Ecco-foto's krijgen?.
Ik snap je post niet zo goed.
Had ik er iets aan kunnen doen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:23 schreef JDude het volgende:
Dan niet, sloeries. Ik ga naar buiten, en een biertje halen.
Hij mag niet naar het gezonde 'buiten' en bier drinken?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:31 schreef ehqo het volgende:
JD! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Niks eigenlijk. Het ging me vooral om de manier waarop, maar ik stel me aan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:33 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hij mag niet naar het gezonde 'buiten' en bier drinken?
Wat is daar mis mee?
Waarom ben jij er nou altijd als ik er níet ben?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:23 schreef JDude het volgende:
Dan niet, sloeries. Ik ga naar buiten, en een biertje halen.
Goftedomme, ik moet morgen drie kwartiertjes naar school.quote:
"Ik heb zo'n hoofdpijhijhijn."quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goftedomme, ik moet morgen drie kwartiertjes naar school.
Ik ga er wel heen, hoor. Dan hoor ik eindelijk of ik over ben of niet.quote:
Maar jóú betalen ze tenminste nog.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:03 schreef Q. het volgende:
Ik moet nog 16 uur werken.
Oh, jij wordt niet om half 10 's avonds op je mobieltje gebeld door je mentor als je blijft zitten, met de mededeling dat je uiterlijk om 8:30 de volgende ochtend bezwaar in kunt dienen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ga er wel heen, hoor. Dan hoor ik eindelijk of ik over ben of niet.
Emtee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:16 schreef Misstique het volgende:
Blegh!
Ik baal. Stevig.quote:
Dingen, gezeik, laat maar.quote:
Wil je een koekje?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:45 schreef Misstique het volgende:
Vrolijk me dan even op ofzo!
Mannen!!!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:45 schreef Misstique het volgende:
Mannen!!!
Toon ik interesse. Ook niet goed. Ik weet het allemaal ook niet meer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:45 schreef Misstique het volgende:
Mannen!!!
Het is al goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Toon ik interesse. Ook niet goed. Ik weet het allemaal ook niet meer.
Way ahead of ya.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:56 schreef jogy het volgende:
Mt! Diep ademhalen, gooi iets goedkoops edoch breekbaars tegen de muur en schreeuw uit het raam.
Zes borden en vier schotels dit keer. Plenty left.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:01 schreef jogy het volgende:
Goed bezig. Maar het moet wel zen-opwekkend zijn anders heb je straks niets meer over in huis, dat zou spijtig zijn.
De winkel waar je je servies haalt zet zeker ook koffie voor je als je binnen komt en kent je bij naam?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zes borden en vier schotels dit keer. Plenty left..
Jij mag niet meer raden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:03 schreef jogy het volgende:
[..]
De winkel waar je je service haalt zet zeker ook koffie voor je als je binnen komt en kent je bij naam?
Gooi ze wel richting de maan, anders verstoor je de positieve energie voor de zon. En uitsluitend tegen rode vlakken, anders beschadig je misschien je carrière of lichamelijke voorspoed ofzo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zes borden en vier schotels dit keer. Plenty left..
Ik zie het nu pasquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:06 schreef jogy het volgende:
Servies trouwens, blij dat je het begreep.
Je maakt beelden?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:44 schreef Pheno het volgende:
rellen op het werk
"gelukkig hebben we de foto's nog"quote:
Quotes van ijsmeis zijn tof.quote:
je wilt kut?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
Te leven? Kut.
What else is new?quote:
Ik heb vandaag maar twee bier gehad hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:34 schreef Chowi het volgende:
Ja mên, je lever is naar de klote.
Ik geen een.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar twee bier gehad hoor.
Hij voelt, hij voelt. Zo schóón.quote:
Ze willen allemaal foto's van tieten, maar neuken, ho maar. Stomme oldbies.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:38 schreef Dagonet het volgende:
Chow! Hoe staat het met de Oldbie versierpogingen?
Wat??!?!!!!??!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:38 schreef Dagonet het volgende:
Chow! Hoe staat het met de Oldbie versierpogingen?
Hoi. Neuken?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze willen allemaal foto's van tieten, maar neuken, ho maar. Stomme oldbies.
Lief!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat??!?!!!!??!!
Chowi is van mij!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |