Vanavond een verjaardag. Dus bier.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:
Bier is goed.
Ahhhh oookeeej.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die zijn het makkelijkst het bed in te lullen.
Ja, je hoeft alleen maar te doen alsof je ze liefhebt. Goedgelovig en makkelijk zeg ik je.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Ahhhh oookeeej.
*Bij de geestgronden voor de ingang gaat staan*
Ik zeg niet dat ik er nu een feest van in m'n broek krijg, maar het smaakt wel lekkerder. Daarnaast zei ik niet dat het niet zo lekker was, maar dat ik moest zoeken naar de honingsmaak.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je vond het gister nog niet zo lekker. Over labiel gesproken.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:
Bier is goed.
quote:
"honingrum is niet zo lekker als de verkoopster je wil laten geloven". Zeikwijf.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:45 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik er nu een feest van in m'n broek krijg, maar het smaakt wel lekkerder. Daarnaast zei ik niet dat het niet zo lekker was, maar dat ik moest zoeken naar de honingsmaak.
Dat wil niet zeggen dat het niet lekker is he.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"honingrum is niet zo lekker als de verkoopster je wil laten geloven". Zeikwijf.
Merhaba.quote:
Als ik wil dat jij je mond opendoet hoor je 'm gulp wel naar beneden gaan.quote:
Als ik jou wil horen rammel ik wel met de pisbakquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik wil dat jij je mond opendoet hoor je 'm gulp wel naar beneden gaan.
Yip, in zo'n dol kringeltaaltje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Voor het gemak neem ik aan dat dat 'Hallo' is.
In het Turks. Ik burger hem in.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Voor het gemak neem ik aan dat dat 'Hallo' is.
Jij hebt niks te zoeken op een mannenWC.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik jou wil horen rammel ik wel met de pisbak.
Ik burger inquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In het Turks. Ik burger hem in.
Gisteren piepte je wel andersquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Jij hebt niks te zoeken op een mannenWC.
Vertel?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gisteren piepte je wel anders.
Ik ben Turks. 'Nuff said.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:53 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik burger in
Hij burgert in
Wij bugeren in
Zij hebben ingeburgerd
Zij zullen inburgeren
Precies, laten we er verder geen woorden aan vuil maken.quote:
Die zit even op de WC, maar ik ben er wel en jij ging mij vertellen over het mannentoilet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Is JD in de buurt?
Nee niets, laat maar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die zit even op de WC, maar ik ben er wel en jij ging mij vertellen over het mannentoilet.
Onbetrouwbaar volk.quote:
De wereld ligt aan mijn voeten sinds ik er één heb.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:58 schreef jogy het volgende:
e.! Je fotoboek! Je bent wel goed bezig daar.
Ja hé, straks word je agressief en kan ik weer een vuist in m'n nek verwachten. Je weet het niet, met jouw volk.quote:
Dat was over één kam.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hé, straks word je agressief en kan ik weer een vuist in m'n nek verwachten. Je weet het niet, met jouw volk.
Dat ik een hakenkruis op mijn borst heb laten zetten wil niet zeggen dat ik niet aardig kan zijn tegen al die mensen die te lui zijn om te werken en hierheen komen om onze baantjes af te pakken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hé, straks word je agressief en kan ik weer een vuist in m'n nek verwachten. Je weet het niet, met jouw volk.
Hanenekam!quote:
Behoorlijk ja, even een vraag tussendoor; Wat voor een camera gebruik jij?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
De wereld ligt aan mijn voeten sinds ik er één heb.
Canon Powershot a40, niets bijzonders maar je kan wel aardig wat instellen. Goed voor zijn prijsklasse, alleen heb ik hem nu een jaar of 2 dus er zal wel beter op de markt zijn inmiddels.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, even een vraag tussendoor; Wat voor een camera gebruik jij?
Tattoo's en leren jassen ook.quote:
Foto gezien: eens.quote:
Ik was al bang dat het één of andere spiegelreflex camera zou zijn, gelukkig maar. Ik heb net een week geleden een digicam gekocht en ben er nu mee aan het rondklooien. Ik heb echt wat gemist zonder dat dingquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Canon Powershot a40, niets bijzonders maar je kan wel aardig wat instellen. Goed voor zijn prijsklasse, alleen heb ik hem nu een jaar of 2 dus er zal wel beter op de markt zijn inmiddels.
Ik ben niet bang en heb tattoo's.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:22 schreef ehqo het volgende:
Ik snap die hokjesdenkers eigenlijk wel. Het leven is een stuk makkelijker zo zwart-wit, maar ook angstiger. En bange mensen nemen juist tattoo's en gedragen zich agressief. Een vicieuze cirkel, een beetje.
Ik ben helaas te arm voor spiegelreflex, maar met photoshop kom je een best eind.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was al bang dat het één of andere spiegelreflex camera zou zijn, gelukkig maar. Ik heb net een week geleden een digicam gekocht en ben er nu mee aan het rondklooien. Ik heb echt wat gemist zonder dat ding![]()
.
Van binnen ben je een rillend ventje die regelmatig in foetushouding tranen uit zijn ogen veegt. Van buiten ook, trouwens.quote:
Maar je ziet ze niet, want ze zitten allemaal onder mijn leren jack.quote:
Dat klopt. Maar ik probeer minder aan je te denken als je op de WC zit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van binnen ben je een rillend ventje die regelmatig in foetushouding tranen uit zijn ogen veegt. Van buiten ook, trouwens.
Photoshop is leuk jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ben helaas te arm voor spiegelreflex, maar met photoshop kom je een best eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |