Waar is je zelfrespect!quote:
neequote:
EN WAT IS DAAR MIS MEE????!!!!!???quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:54 schreef jogy het volgende:
Zelfrespect is voor homo's die zichzelf serieus nemen en daarom moeten gaan barbecuëen in een bezemkast met de deur op slot van buitenaf.
Kortom, barbecueën is voor homo's in bezemkasten. Tof.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:54 schreef jogy het volgende:
Zelfrespect is voor homo's die zichzelf serieus nemen en daarom moeten gaan barbecuëen in een bezemkast met de deur op slot van buitenaf.
Met barbecuëen in een gesloten bezemkast als je zelfrespect heb? niks hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
EN WAT IS DAAR MIS MEE????!!!!!???![]()
:Rrrrr :::r
Wat erg voor je, meneer.quote:
Dat heb ik helemaal nooit beweerd.quote:
Dus! Ik weet niet waar je het vandaan haalt!quote:
V.quote:
Hoi Pridemeid.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:18 schreef Pheno het volgende:
prrrr
daar moest ik aan denken toen ik dit zag:quote:
Hoeveel borsthaar, en waarvoor?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
met borsthaar
Ik bedacht me na het posten pas dat ik borsthaar niet zó boeiend vind. Qua mannelijke beharing zijn stoppeltjes en een streepje veel leuker.quote:
Ah ok, ik was al bang dat ik met mijn 3 borstharen opeens de oven schoon zou moeten maken ofzo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik bedacht me na het posten pas dat ik borsthaar niet zó boeiend vind. Qua mannelijke beharing zijn stoppeltjes en een streepje veel leuker.
Maar gewoon, voor de standaard dingen. Het vuilnis buiten zetten en seks enzo.
Neh, die is brandschoon.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, ik was al bang dat ik met mijn 3 borstharen opeens de oven schoon zou moeten maken ofzo.
Je doet het alleen maar om bij J. te komen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:17 schreef jogy het volgende:
Ok, en trouwens, als ik heftige neuqsex met jou heb dan is het net alsof ik sex heb met J, dus kan ik alvast oefenen.
Tof.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach, who cares. Ok.
Ik weet dat J hetzelfde denkt momenteel. "Wacht maar tot je ons gemeet hebt, dan piep je wel anders."quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet dat J hetzelfde denkt momenteel. "Wacht maar tot je ons gemeet hebt, dan piep je wel anders."
Stel labiele wijven dat we d'r zijn.
Denk aan het grote bed waar je vanavond weer in kan liggenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:49 schreef Neenetje het volgende:
Ik ben moe.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk aan het grote bed waar je vanavond weer in kan liggen.
Ik ga in een park zitten. Met bier.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]![]()
Kijk, dat is nou nog eens een goed vooruitzicht.
Niks mis met labiel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet dat J hetzelfde denkt momenteel. "Wacht maar tot je ons gemeet hebt, dan piep je wel anders."
Stel labiele wijven dat we d'r zijn.
e.!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:33 schreef ehqo het volgende:
Even semi-laconiek vanuit het niets posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |