Oh, jij wordt niet om half 10 's avonds op je mobieltje gebeld door je mentor als je blijft zitten, met de mededeling dat je uiterlijk om 8:30 de volgende ochtend bezwaar in kunt dienen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ga er wel heen, hoor. Dan hoor ik eindelijk of ik over ben of niet.
Emtee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:16 schreef Misstique het volgende:
Blegh!
Ik baal. Stevig.quote:
Dingen, gezeik, laat maar.quote:
Wil je een koekje?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:45 schreef Misstique het volgende:
Vrolijk me dan even op ofzo!
Mannen!!!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:45 schreef Misstique het volgende:
Mannen!!!
.
Toon ik interesse. Ook niet goed. Ik weet het allemaal ook niet meer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:45 schreef Misstique het volgende:
Mannen!!!
Het is al goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Toon ik interesse. Ook niet goed. Ik weet het allemaal ook niet meer.
Way ahead of ya.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:56 schreef jogy het volgende:
Mt! Diep ademhalen, gooi iets goedkoops edoch breekbaars tegen de muur en schreeuw uit het raam.
Zes borden en vier schotels dit keer. Plenty left.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:01 schreef jogy het volgende:
Goed bezig. Maar het moet wel zen-opwekkend zijn anders heb je straks niets meer over in huis, dat zou spijtig zijn.
De winkel waar je je servies haalt zet zeker ook koffie voor je als je binnen komt en kent je bij naam?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zes borden en vier schotels dit keer. Plenty left..
Jij mag niet meer raden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:03 schreef jogy het volgende:
[..]
De winkel waar je je service haalt zet zeker ook koffie voor je als je binnen komt en kent je bij naam?
Gooi ze wel richting de maan, anders verstoor je de positieve energie voor de zon. En uitsluitend tegen rode vlakken, anders beschadig je misschien je carrière of lichamelijke voorspoed ofzo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zes borden en vier schotels dit keer. Plenty left..
Ik zie het nu pasquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:06 schreef jogy het volgende:
Servies trouwens, blij dat je het begreep.
Je maakt beelden?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:44 schreef Pheno het volgende:
rellen op het werk
"gelukkig hebben we de foto's nog"quote:
Quotes van ijsmeis zijn tof.quote:
je wilt kut?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
Te leven? Kut.
What else is new?quote:
Ik heb vandaag maar twee bier gehad hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:34 schreef Chowi het volgende:
Ja mên, je lever is naar de klote.
Ik geen een.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar twee bier gehad hoor.
Hij voelt, hij voelt. Zo schóón.quote:
Ze willen allemaal foto's van tieten, maar neuken, ho maar. Stomme oldbies.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:38 schreef Dagonet het volgende:
Chow! Hoe staat het met de Oldbie versierpogingen?
Wat??!?!!!!??!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:38 schreef Dagonet het volgende:
Chow! Hoe staat het met de Oldbie versierpogingen?
Hoi. Neuken?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze willen allemaal foto's van tieten, maar neuken, ho maar. Stomme oldbies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |