Ik weet dat je liever hebt dat ik het op je borst deponeer lieverd, maar niet iedereen heeft dezelfde interesses.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik probeer minder aan je te denken als je op de WC zit.
Die jas is even zwaar als jij zelf?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Maar je ziet ze niet, want ze zitten allemaal onder mijn leren jack.
De spaghetti is bijna klaar, echt typersvoedsel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:31 schreef jogy het volgende:
Ok, ik moet eten, typen gaat niet bepaald hoe het zou moeten.
Mijn borst is geen openbaar toilet, vel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet dat je liever hebt dat ik het op je borst deponeer lieverd, maar niet iedereen heeft dezelfde interesses.
Zwaarder, symboliseert het lijden van mij en mijn volk.quote:
Een achterliggende gedachte, dat had ik niet verwacht van 'dat volk'.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zwaarder, symboliseert het lijden van mij en mijn volk.
Ja serieus, wij denken best na over wat we allemaal uitkramen. Jammer genoeg wil niemand ons begrijpen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een achterliggende gedachte, dat had ik niet verwacht van 'dat volk'.
Stuur eens fotos.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was al bang dat het één of andere spiegelreflex camera zou zijn, gelukkig maar. Ik heb net een week geleden een digicam gekocht en ben er nu mee aan het rondklooien. Ik heb echt wat gemist zonder dat ding![]()
.
Dat wordt neuken, dus.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Vanavond een verjaardag. Dus bier.
Morgen diploma-uitreiking van enkele vrinden die wél op tijd hun studie afronden.
Dus gratis bier. Op kosten van de opleiding.
Aight!
Kortom: stop met roken. Weg problemen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:49 schreef jogy het volgende:
Wat ben ik ook een paardezwengel. Lekker blikje cola gepakt, op bed gaan zitten, asbak flikkert om, zet mijn blikje cola neer naast mijn bed en blaas het as mijn bed af, recht op mijn voornoemde blikje cola dus. Teleurgesteld in de gehele maatschappij en het blikje in bijzonder haal ik het as eraf en wil kijken of er as in dat blikje zit dus giet ik het in een kommetje van mijn hand om te kijken. Ja hoor, er zat een asdingetje in maar ok. Toen kwam ik erachter dat ik geen plek had om die cola in mijn hand weg te doen dus heb ik het maar gewoon gegooid en nu heb ik cola op de deur
.
Oh en op de weg naar boven kwam ik erachter dat ik een biercicle heb gemaakt gister, was vergeten het bier uit de vriezer te halen.
dawassum.
Paardenzwengel is een tof woord. En passend in dit geval.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:49 schreef jogy het volgende:
Wat ben ik ook een paardezwengel. Lekker blikje cola gepakt, op bed gaan zitten, asbak flikkert om, zet mijn blikje cola neer naast mijn bed en blaas het as mijn bed af, recht op mijn voornoemde blikje cola dus. Teleurgesteld in de gehele maatschappij en het blikje in bijzonder haal ik het as eraf en wil kijken of er as in dat blikje zit dus giet ik het in een kommetje van mijn hand om te kijken. Ja hoor, er zat een asdingetje in maar ok. Toen kwam ik erachter dat ik geen plek had om die cola in mijn hand weg te doen dus heb ik het maar gewoon gegooid en nu heb ik cola op de deur
.
Oh en op de weg naar boven kwam ik erachter dat ik een biercicle heb gemaakt gister, was vergeten het bier uit de vriezer te halen.
dawassum.
Veel plezier. Of succes. Wat van toepassing is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja serieus, wij denken best na over wat we allemaal uitkramen. Jammer genoeg wil niemand ons begrijpen.
Maar, ik ga nu even mijn ballen in het sop hangen, ben er straks weer.
Als ik maandag terug ben van dequote:
*Zucht.. dat keek ik vroeger zo vaak...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik maandag terug ben van deF1
in frankrijk dan gooi ik er wel een paar jouw kant op.
Kan je dan zorgen dat die sinaasappel-versie weer terug komt via een motie?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik begin een festini-fanclub denk ik.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
*Zucht.. dat keek ik vroeger zo vaak...
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef ehqo het volgende:
j. J. Ik heb niets, ik herhaal niets met F1. Gelukkig maar, want het begon al eng te worden.
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik maandag terug ben van deF1
in frankrijk dan gooi ik er wel een paar jouw kant op.
Vast wel, maar ik richt me vooral op de peerversie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kan je dan zorgen dat die sinaasappel-versie weer terug komt via een motie?
Perenijsjesquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik begin een festini-fanclub denk ik.
quote:
Ik zal me proberen in te houden en ndat volle pak wat er nog ligt niet leeg te eten voor volgende week. En klopt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Perenijsjes![]()
En Mer, wij zijn al lang eng.
Ah gelukkig maar, zijn er toch verschillen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:05 schreef ehqo het volgende:
j. Ik heb niets, ik herhaal niets met F1. Gelukkig maar, want het begon al eng te worden.
j. en ik ontdekten angstvallig veel overeenkomsten, nu dan toch eindelijk een verschil.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga Ecco-foto's krijgen?.
Ik snap je post niet zo goed.
Had ik er iets aan kunnen doen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:23 schreef JDude het volgende:
Dan niet, sloeries. Ik ga naar buiten, en een biertje halen.
Hij mag niet naar het gezonde 'buiten' en bier drinken?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:31 schreef ehqo het volgende:
JD! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Niks eigenlijk. Het ging me vooral om de manier waarop, maar ik stel me aan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:33 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hij mag niet naar het gezonde 'buiten' en bier drinken?
Wat is daar mis mee?
Waarom ben jij er nou altijd als ik er níet ben?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:23 schreef JDude het volgende:
Dan niet, sloeries. Ik ga naar buiten, en een biertje halen.
Goftedomme, ik moet morgen drie kwartiertjes naar school.quote:
"Ik heb zo'n hoofdpijhijhijn."quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goftedomme, ik moet morgen drie kwartiertjes naar school.
Ik ga er wel heen, hoor. Dan hoor ik eindelijk of ik over ben of niet.quote:
Maar jóú betalen ze tenminste nog.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:03 schreef Q. het volgende:
Ik moet nog 16 uur werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |