Heeft hij ook losse handjes?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
JA!! EN HIJ IS BEST EEN HANDIGE DOE-HET-ZELVER!
Wil je nog een foto posten?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:34 schreef Janetje het volgende:
Slapen dan maar.
* pc-fr34k trapt nog even na.quote:
Okay, that does it.quote:
Nozzman is tof, maar die kat toffer. En we zijn het inmiddels gewent bij je.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Okay, that does it.
Letterlijk níemand heeft een goed woord over voor m'n nieuwe avatar. Die kat moet dan maar terug.
Ceiling catquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Okay, that does it.
Letterlijk níemand heeft een goed woord over voor m'n nieuwe avatar. Die kat moet dan maar terug.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Okay, that does it.
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wil je nog een foto posten?
van jezelf, dus
En terecht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Húúú! Nou ben ik helemaal blij dat ceilingcat weer terug is!
Ik zie nu McD met een halfslappe van teleurstelling in zijn hand voor me, een beetje beteuterd peuterend aan een los stukje behang.quote:
Mooi verwoord.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:15 schreef ehqo het volgende:
Ik zie nu McD met een halfslappe van teleurstelling in zijn hand voor me, een beetje beteuterd peuterend aan een los stukje behang.
En waarom heb jij de "quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zie nu McD met een halfslappe van teleurstelling in zijn hand voor me, een beetje beteuterd peuterend aan een los stukje behang.
" PI bij dat beeld van McD?
Tóch maar eens een keer?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Dat was me een schoonmaakbui van jewelste zeg. Jeetje.
OPf ze was gisteren begonnen en is net klaar, dan is het echt een schoonmaakbeurt van jewelste geweest.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Tóch maar eens een keer?
Daar had je het gister ook al over.
Ja, ik stelde het al 2 dagen uit. Ik ben trots op mezelf, want het is nu keischoon. Op mijn kamer na dan, maar dat boeit niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Tóch maar eens een keer?
Daar had je het gister ook al over.
Zo redeneer ik ook wel eens, dan ben ik érg gauw klaar met opruimen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, ik stelde het al 2 dagen uit. Ik ben trots op mezelf, want het is nu keischoon. Op mijn kamer na dan, maar dat boeit niet.
Een beetje vatbaar voor verkeerde interpretatie geef ik toe, maar die pruillip erbij, ik moet toch een beetje lachen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En waarom heb jij de "[afbeelding]" PI bij dat beeld van McD?
Slaap lekker.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:36 schreef ehqo het volgende:
Muziek, slapen, welterusten.
Neuk met me.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij-bent-niet-eng. Verdomme. Wat is dat toch hier? Bizz is er ook al zo eentje.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijft er iemand over?
Net als AIDS en de belastingdienst.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een soort constante factor. Valt verdomme niet vanaf te komen.
En de NS.quote:
*geeft een rolletje wc-papier*quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een druiper.
In de trein is geen WC-papier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |