nee dus (misschien op de achterzijde wel)quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:12 schreef Erasmusch het volgende:
Hadden zij niet Creyfs op hun broekje staan?
Idd, dat rode kruis op de schouder komt het shirt niet ten goede.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:48 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
Heerenveen thuis. Foeilelijk, dat Umbro-kruis op de schouder. En wat doet die witte baan onder de oksel?
[afbeelding]
Heerenveen uit. Best ok.
Ja, helaas welquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:40 schreef Barcaboy het volgende:
Dat is waar, eigenlijk doen ze het allemaal.
rare passagesquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Real Madrid heeft vanochtend in het Santiago Bernabéu het nieuwe shirt voor het seizoen 2006-2007 gepresenteerd. Op het shirt is een extra logo toegevoegd naar aanleiding van het feit dat Real Madrid door de FIFA tot de beste club van de twintigste clubwerd uitgeroepen.
De wereldvoetbalbond gaf te kennen geen punt te maken over de aanwezigheid van het logo van de FIFA-award op het shirt van De Koninklijke. BenQ-SIEMENS zal met grote letters als hoofdsponsor op het tricot prijken.
“Ik hoop dat het publiek aan het einde van het seizoen de spelers in dit shirt kunnen feliciteren met hun succes”, aldus de nieuwbakken voorzitter Ramón Calderón.
Het reservetenue zal zwart zijn met witte strepen op de mouwen, terwijl het derde toernooipaars zal zijn met witte strepen.
voetbalzone
en geen foto
oh ja...nu snap ik het verhaalquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:25 schreef MaxPower het volgende:
twintigste club eeuw
derde toernooi tenue
hobbyisten van voetalzone
Hey had ik toch al de goede shirts gepost in het Real topicquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:06 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
Het BenQ-Siemens logo is niet lelijk, maar wel VEEL te groot
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef Barcaboy het volgende:
Het madrid shirt is wel eens mooier geweest.
de echte nr 23 was er niet hahaquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:44 schreef sjimz het volgende:
De nummers van R. Madrid gaan er trouwens zo uitzien.
[afbeelding]
Uitshirt
[afbeelding]
3e Shirt
[afbeelding]
Het was ook niet de echte Raul in het thuisshirt hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
de echte nr 23 was er niet haha
nogeens david
Eenschquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:25 schreef MaxPower het volgende:
Lelijk shirt van Real trouwens. Lachwekkend om die subjectieve titel op je shirt te zetten, reclame is te groot, en die frutsels rond de mouwen en de adidasstrepen zijn ook lelijk.
Madrid moet maagdelijk wit zijn, en dat is het zo niet.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:44 schreef sjimz het volgende:
De nummers van R. Madrid gaan er trouwens zo uitzien.
[afbeelding]
Uitshirt
[afbeelding]
3e Shirt
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:06 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
Het BenQ-Siemens logo is niet lelijk, maar wel VEEL te groot
[afbeelding]
Zeker fake omdat dit nog de oude Nike Template isquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:18 schreef Grossen het volgende:
Waarschijnlijk fake, maar wil hem toch even posten
[afbeelding]
Niet dus....quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeker fake omdat dit nog de oude Nike Template is![]()
a) heb het gezien in spanje, bij het bedrijf waar het gemaakt wordt;quote:
we hebben het over dit shirt hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:42 schreef egoTRON het volgende:
[..]
a) heb het gezien in spanje, bij het bedrijf waar het gemaakt wordt;
b) is geen nike template, want is niet door nike gemaakt;
c) hangt al zo in de barca fanshop.
Ik nam aan dat het over de bedrukking ging, omdat Grossen postte 'lettertype+shirt'.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
we hebben het over dit shirt hoor
[afbeelding]
Geen probleem!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:45 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Ik nam aan dat het over de bedrukking ging, omdat Grossen postte 'lettertype+shirt'.
Mijn fout....
*hierbij beloof ik plechtig niet boos te worden !quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:45 schreef egoTRON het volgende:
Ik nam aan dat het over de bedrukking ging, omdat Grossen postte 'lettertype+shirt'.
Mijn fout....
haha waarom zou je boos worden dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*hierbij beloof ik plechtig niet boos te worden !
word ik wel vaker als iemand een fout maakt, let er maar niet op, ligt aan mijquote:
Zoals ik hier al meldde, kan bovenstaand tenue niet besteld wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
Het heeft geen zin om er een nieuw topic over te openen, dus daarom maar even hier:
We zijn bezig met het uitzoeken van tenues voor ons nieuwe zaalvoetbalteam. We hebben niet veel te besteden, dus zal het simpel worden (houd daar effe rekening mee voordat het de grond in wordt geboord). Nu zijn we (na enig fotosoep-werk) bij dit uitgekomen. Wat vinden de kenners ervan?
[afbeelding]
Zal wel geldkwestie zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef Bjoro het volgende:
maar waarom moet het bij Hummel zijn dan ?
zijn er niet andere merken die wel witte shirts hebben met blauwe streepjes ?
Welke stad?quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:53 schreef DeTolk het volgende:
Ze hadden bij onze Intersport het nieuwe Brazillie thuisshirt afgeprijsd voor 35 euro
Het was alleen een L , en die pas ik niet.
Omdat het inderdaad een geldkwestie is (Hummel is véruit de goedkoopste), en daarnaast vind ik het model shirt ook best aardig. Andere relatief goedkope shirts zien er ook meteen zo goedkoop uitquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef Bjoro het volgende:
maar waarom moet het bij Hummel zijn dan ?
zijn er niet andere merken die wel witte shirts hebben met blauwe streepjes ?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:58 schreef Nashje het volgende:
Met me mobiel gemaakt in de officiele Barca shop.
[afbeelding]
[afbeelding]
ook merken als Masita en zo ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Omdat het inderdaad een geldkwestie is (Hummel is véruit de goedkoopste), en daarnaast vind ik het model shirt ook best aardig. Andere relatief goedkope shirts zien er ook meteen zo goedkoop uit.
Legea?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ook duurder (de fatsoenlijke modellen dan).
oke dan... tja da's inderdaad jammer !quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Yeahinho het volgende:
Ook duurder (de fatsoenlijke modellen dan).
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:59 schreef dietje811 het volgende:
ManU krijgt geen nieuw uitshirt voor 06-07..
het staat op de site van manchester zelf
quote:Reds: We're Staying In Blue Next Season
United are reassuring fans who've bought the blue away kit that the colour and design will be retained next season.
The only part of the shirt that will change is the sponsor logo. Vodafone will be replaced by AIG, following Thursday's announcement of the £56.5m deal with the financial services group.
A spokesman for United said: "Under the terms of our Club Charter, we are entitled to change all of our kits for next season. But we thought it would be fairest to our fans if we kept the blue kit, given it was only introduced last summer.
"The AIG logo will be on all of our shirts from the start of 2006/07, but otherwise the blue shirt will be identical to the one worn by the players during the current season."
United will launch two kits this summer - a new red home shirt and one new away kit.
quote:Story updated 9/7/06 1:40 PM
United's new home and away shirts are a celebration of 50 years since the Busby Babes' first league championship.
Denk dat het in het echt donkerder is. Het shirt is namelijk nog niet officieel gepresenteerdquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bah dat is echt lelijk blauw
1 van die 2 wordt gewoon het 3de shirt zoals deze dat het laatste paar ja(a)r(en) wasquote:
Ik denk dat het blauwe shirt van vorig seizoen het 3e shirt word. Want die wordt namelijk nog steeds met de oude Nike template gebruikt en dat zou comercieel minder zijn voor Man Utd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
1 van die 2 wordt gewoon het 3de shirt zoals deze dat het laatste paar ja(a)r(en) was
[afbeelding]
Dat ben ik wel weer met je eens. Valt me op dat het thuis shirt nog steeds niet gelekt is want het wordt morgen openbaar gemaakt in zuid-afrikaquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat het blauwe shirt van vorig seizoen het 3e shirt word. Want die wordt namelijk nog steeds met de oude Nike template gebruikt en dat zou comercieel minder zijn voor Man Utd.
quote:The home shirt will be revealed on 14 July, during the pre-season tour of South Africa, and will go on sale, globally, on 27 July 2006.
Al lang gelekt johquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel weer met je eens. Valt me op dat het thuis shirt nog steeds niet gelekt is want het wordt morgen openbaar gemaakt in zuid-afrika
[..]
Ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:35 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding] Voor degene die het nieuwe Manchester United Shirt nog niet hadden gezien![]()
Ach het is altijd wennen als er een nieuwe reclame opstond. Ik vond het al raar toen er in plaats van SHARP vodafone stond.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:38 schreef WeebI het volgende:
ManU shirt is cool
beste Engelse shirt tot nu toe
het enige dat 'mist' is de Vodafone reclame, dat hoort er eigenlijk op
Sharp was veel beter, maar toen was jij nog niet geboren waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:38 schreef WeebI het volgende:
het enige dat 'mist' is de Vodafone reclame, dat hoort er eigenlijk op
quote:NEC hoopt op korte termijn een nieuwe versie van het thuisshirt voor komend seizoen te presenteren. De Nijmeegse club is gezwicht voor de massale kritiek van supporters op het kleurrijke tenue.
Veel fans zijn niet te spreken over het geel-blauwe logo van de nieuwe hoofdsponsor Jiba. De reclame-uiting vloekt met de rood-groene banen op het Nijmeegse shirt. NEC is inmiddels in gesprek met Jiba en kledingleverancier Lotto over het aanpassen van het ontwerp. Het uittenue blijft overigens ongewijzigd.
Hmmm ziet er wel redelijk uit. Alleen aan het begin kosten ze altijd 40 pond/ 70 euro dan vind ik nog even teveel geld.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:35 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding] Voor degene die het nieuwe Manchester United Shirt nog niet hadden gezien![]()
Heb thuis nog dit shirt liggenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Sharp was veel beter, maar toen was jij nog niet geboren waarschijnlijk.
Shirt van ManU valt me 100% mee. Behoorlijk mooi zelfs. Jammer van de club.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Heb thuis nog dit shirt liggen![]()
[afbeelding]
ja idd. Die rooie sharp kost 120 pondquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:15 schreef egoTRON het volgende:
(Nu 110 Pond bij Subside, de afzetters...)
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:47 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
nieuwe uit shirt van Blackburn. Nou vond ik die oudere mooier
Bij die subsitesports shirts van Manchester United gaat het dus niet om replica's maar om precies degene die de spelers ook dragen. Plus het zijn oudere shirts dus min of meer collectors items.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:54 schreef Barcaboy het volgende:
De prijs van shirts wordt belachelijk hoog gehouden, bij Aktie sport zijn de shirts wel vaak 50 of 60 euro, het kan dus wel, alleen hebben ze bij Aktie sport elk jaar alleen maar de shirts van NL top 3 clubs en de Europeese top clubs.
Oke, maar 70 euro voor een replica is toch wel veel geldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij die subsitesports shirts van Manchester United gaat het dus niet om replica's maar om precies degene die de spelers ook dragen. Plus het zijn oudere shirts dus min of meer collectors items.
Ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:28 schreef Barcaboy het volgende:
[..]
Oke, maar 70 euro voor een replica is toch wel veel geld
Dat blauwe shirt word het 3e shirt..dus ja theoretisch gezien blijven ze in het blauw. Het witte shirt wordt het uitshirt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:39 schreef dietje811 het volgende:
sjimz ik weet niet hoor maar je post zelf een stuk waarin staat, we're staying in blue
[afbeelding]
Reds: We're Staying In Blue Next Season
United are reassuring fans who've bought the blue away kit that the colour and design will be retained next season.
The only part of the shirt that will change is the sponsor logo. Vodafone will be replaced by AIG, following Thursday's announcement of the £56.5m deal with the financial services group.
A spokesman for United said: "Under the terms of our Club Charter, we are entitled to change all of our kits for next season. But we thought it would be fairest to our fans if we kept the blue kit, given it was only introduced last summer.
"The AIG logo will be on all of our shirts from the start of 2006/07, but otherwise the blue shirt will be identical to the one worn by the players during the current season."
r alleen al die nummersquote:
Jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:58 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Iemand het uitshirt al gezien van nieuwe seizoen?
Dan ga ik toch voor het uitshirt van 2005/2006 met dat mooie geel/blauw.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfde als thuis tenue. Alleen het Rood is vervangen met blauw![]()
Witte uitshirt is mooi.quote:
Rete gaaf als je het mij vraagtquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:35 schreef sjimz het volgende:
helemaal mee eens. Inter gaat in een heel stijlvol shirt kampioen worden komend seizoen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:29 schreef pfaf het volgende:
Nike is echt op de goede weg zeg. Super dat ze bij de gestreepte tenues ( PSV, Juve, Internazionale ) de banen door laten lopen.
Dit had ik echt nooit verwacht van Nike.
Terwijl Adidas steeds meer de oude stijl van Nike over neemt met al die overbodige poespas.
Kijk eens goed naar het shirtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:23 schreef taart het volgende:
[..]
die van vorig seizoen is niet te overtreffen
Het was ook meer als een grapje gepost door mijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:53 schreef taart het volgende:
[..]
ja ik zie het, haha.
maar daar had ik het niet over
HA HA HA HA HA HA HA HA HAquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was ook meer als een grapje gepost door mij![]()
Wat ik vooral ziek vet vind is dat RKC dezelfde nummers heeft als Braziliëquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:29 schreef pfaf het volgende:
Nike is echt op de goede weg zeg. Super dat ze bij de gestreepte tenues ( PSV, Juve, Internazionale ) de banen door laten lopen.
Dit had ik echt nooit verwacht van Nike.
Terwijl Adidas steeds meer de oude stijl van Nike over neemt met al die overbodige poespas.
Dat is voor een eventuele naam op het shirt denk ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:05 schreef raptorix het volgende:
Dat van RKC is echt belachelijk, dat nummer is veel te laag gedrukt!
Als alle andere clubs die JOMA als kleding sponsor hebbenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:11 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dat is voor een eventuele naam op het shirt denk ik.
En trouwens, Sevilla heeft dezelfde stijl (behalve het Supercup-shirt) als Costa Rica,
Dan nog is ie echt veel te laag, of dit is door een heel slechte drukker gedaan, of het is echt zo beroerd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:11 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Dat is voor een eventuele naam op het shirt denk ik.
En trouwens, Sevilla heeft dezelfde stijl (behalve het Supercup-shirt) als Costa Rica, en Hearts heeft een grappige Litouwse sponsor XD
Omdat niemand om dat kleine clubje geeft!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:13 schreef Waris3 het volgende:
Dat zeg ik
Edited to add: Waarom heeft Roeselare dat dan niet?
Post er een shirtje van zou ik zeggen, want dat doe je niet al te veel he!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:15 schreef Waris3 het volgende:
Àààààh, wat zielig! Dat "kleine" clubje speelt als het goed is wel UEFA Cup!
Ja sorrie hoor =Pquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Post er een shirtje van zou ik zeggen, want dat doe je niet al te veel he!
Best tofquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:37 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
Nog even de definitieve shirts van Heerenveen.![]()
tof, maar die reclame...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:37 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
Verschrikkelijk, dat rode kruis op de schouder. Past toch totaal niet!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:37 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
`quote:Op zondag 16 juli 2006 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Lyon heeft mooie shirts
zonder sponsor? waar?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:26 schreef the_legend_killer het volgende:
https://store.sslazio.it/image.php?id=872
Deze heb ik zonder sponsor.
Ik kon hem ook krijgen met Parmacotta erop
Shirt zit echt lekker en is echt mooi
waarom doen dat [[url= ]afbeelding[/url]] het niet bij mij![]()
hebben ze er nog meer hangen?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Roermond Puma shop. ( outlet center )
Wit uithsirt van Lazio ook zonder sponsor 40 euro. ( natuurlijk wel van het seizoen 2006 )quote:
Wie is die bolle vent links? Alfonso Alves?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:37 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
meer centjesquote:Op zondag 16 juli 2006 13:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom heeft Lyon 2 verschillende sponsors?
Ja. Overigens zijn dat gewoon spieren.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:45 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Wie is die bolle vent links? Alfonso Alves?
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:28 schreef TC03 het volgende:
Die shirts van tegenwoordig (dit seizoen) zijn allemaal erg lelijk. Grote en lelijke sponsors en rare designs. Nee, dan waren ze twee twintig à drie dertig jaar geleden toch mooier.
hebben zij ook een websitequote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Roermond Puma shop. ( outlet center )
nog geen Playstation 3 er opquote:Op zondag 16 juli 2006 18:35 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Hier de template van het nieuwe uitshirt van Auxerre
Thanks!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
www.designeroutletroermond.com
google is your friend my dear!
Die kan je in de PUMA winkel hier in Amsterdam halenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Thanks!
Ik wil nog steeds deze hebben :
[afbeelding]
Hier in Amsterdam is een beetje uit de richtingquote:Op zondag 16 juli 2006 18:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die kan je in de PUMA winkel hier in Amsterdam halen![]()
Niet voor mijquote:Op zondag 16 juli 2006 18:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam is een beetje uit de richting
Weet jij toevallig wat ze kosten?quote:
Niet echt. Ik kan morgen wel even voor je kijken. Moet toch de stad in voor de laatste vakantiespullen.quote:
Ja zie link van eerder van userquote:
Mail ik jou eventjesquote:Op zondag 16 juli 2006 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet echt. Ik kan morgen wel even voor je kijken. Moet toch de stad in voor de laatste vakantiespullen.
okquote:Op zondag 16 juli 2006 18:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Mail ik jou eventjes
op je adres in je profiel
Jammer genoeg kan ik dat niet tegenspreken.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een verschrikkelijk lelijke shirts van Brugge.
Het uitshirt van dit jaar is gewoon van de nieuwe adidas collectie hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 21:45 schreef DANILXL het volgende:
Brugge draagt gewoon de oude modellen shirts van adidas omdat die goedkoper zijn
Huh? Echt waar? Wacht, knijp me.... je kraakt het shirt van FC Barcelona af?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:57 schreef WeebI het volgende:
gouden letters
dat stond echt alleen op het Arsenal shirt van vorig jaar
bij Italië was het ook lelijk
Scheelt ietsje:quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:54 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Wat ik vooral ziek vet vind is dat RKC dezelfde nummers heeft als Brazilië![]()
En sinds wanneer is Nike geen kleding-zetter van Barcelona meer?
Heeft wel wat, alleen jammer dat ze het clublogo op een doorzichtig schild hebben gemaakt.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:05 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Carlisle United![]()
Lijken wel de Suriprofs
quote:Op maandag 17 juli 2006 01:49 schreef TC03 het volgende:
Dat Manchester United shirt is echt raar ineens. 't Is dat hun logo erop staat.
die wil ik. Is dat een nieuwe? En waar te bestellen? bij Subsidesports staat ie niet namelijk...quote:
subsidesports is altijd laat. Ik zou het bij de officiele clubsite bestellen.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:12 schreef Ciscus het volgende:
[..]
die wil ik. Is dat een nieuwe? En waar te bestellen? bij Subsidesports staat ie niet namelijk...
ik vind hem oer lelijk. Voetballen in een streepjescodequote:
Vind je? Lelijke sponsor, lelijke vorm en dat Goodyear...quote:Op maandag 17 juli 2006 09:44 schreef MaxPower het volgende:
Dat is een retro-versie van één van hun eerste shirts. Niet dat ie daardoor mooier wordt...
Dat thuisshirt is wel zeer ok, als de kleuren van het plaatje overeenkomen met de werkelijkheid.
Ben al lang blij dat er niet megagroot PEPSI op staat. Ik heb overigens geen idee wat megatone is of doet.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vind je? Lelijke sponsor, lelijke vorm en dat Goodyear...
Electronica Groothandel.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ben al lang blij dat er niet megagroot PEPSI op staat. Ik heb overigens geen idee wat megatone is of doet.
Mooi plakaat hebben ze er overheen gedrukt. Vanaf een meter zie je het niet meer...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Het NEC thuisshirt is na de ontstane commotie aangepast tot dit:
[afbeelding]
Stuk beter natuurlijk.
wat is er eerder misgegaan dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:40 schreef MaxPower het volgende:
Dus alle shirts zijn al gedrukt? Anders presenteer je eerst even het shirt en ga je daarna massaal produceren.Ze hebben dus niet geleerd uit het verleden toen het ook al misging met het shirt bij NEC.
Was dat toen niet met Fila?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:56 schreef MaxPower het volgende:
Volgens mij hadden ze opeens een wit thuisshirt. Dat hebben ze na veel kritiek omgedraaid tot uitshirt.
Bimbo sponsort meerdere mexicaanse clubs. Is een bakkerij-fabriek.quote:
Welke dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
het lijkt wel of de mods sommige shirtjes hebben weggehaald![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
het lijkt wel of de mods sommige shirtjes hebben weggehaald![]()
Kan ook zijn dat die host waar de plaatjes op staan gewoon down zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
arsenal , bvb 09 , als ik zo vlug effe die vorige topics doorkijk
Vreemd.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
arsenal , bvb 09 , als ik zo vlug effe die vorige topics doorkijk
die van arsenal wil ik nog wel eens zien , die van bvb09 mag wel en die andere 2 hoeft niet perse , mischien het uitshirt van twente mag wel is wel aardig dat witte met dat lichtblauwe mischien voor mensen die het nog niet hebben gezienquote:Op maandag 17 juli 2006 22:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vreemd.
Als je ze nog wilt zien.. ik heb ze nog wel
Thuisshirt van 1860 was al getoond... nu het uitshirt
[afbeelding]
Ik denk dat veel mensen in dit topic het shirt van Tottenham niet kunnen zien omdat Fok! gebanned is door imageshack! Ik kan hem toevallig wel zien omdat ik een of andere optie in mijn firefox heb aangepast..quote:
Het uitshirt van de Rovers afgelopen seizoenquote:Op maandag 17 juli 2006 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
UItshirt van Blackburn is mooi.
Alleen het idee om dan met Lonsdale te lopen is niks..
twente wel mooi jammer van die grote reclamequote:Op maandag 17 juli 2006 22:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen in dit topic het shirt van Tottenham niet kunnen zien omdat Fok! gebanned is door imageshack! Ik kan hem toevallig wel zien omdat ik een of andere optie in mijn firefox heb aangepast..
Maar goed ff de shirts die je verzocht
[afbeelding]
FC Twente uit
[afbeelding]
BVB
[afbeelding]
Arsenal
Pff half jaartje terug besteld bij Subsidequote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar heb je die vandaan gehaald ?
Ik heb geen creditcard dus jammer voor mijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:38 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Pff half jaartje terug besteld bij Subside
Ik zoek nog altijd het uitshirt van Man Uquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen creditcard dus jammer voor mij
IK wil wel zo'n Pompey shirt
o zo oke , ik doe het gewoon met afbeelding invoegen , maar anders zie je er zoon blauw balkje onder staan ..... ondersteunt geen... maar dan past ie zich wel automatische aan , dat zie ik nu niet , volgensmij moet iedereen hem gewoon kunnen zien , hoe herken je zoon imageshack danquote:Op maandag 17 juli 2006 22:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen in dit topic het shirt van Tottenham niet kunnen zien omdat Fok! gebanned is door imageshack! Ik kan hem toevallig wel zien omdat ik een of andere optie in mijn firefox heb aangepast..
Maar goed ff de shirts die je verzocht
[afbeelding]
FC Twente uit
[afbeelding]
BVB
[afbeelding]
Arsenal
De nieuwe???quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:07 schreef venomsnake het volgende:
Mijn barca shirts zijn net bezorgd en ze zijn![]()
![]()
![]()
Ja, de nieuwe shirts, uit en thuis:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
De nieuwe???
Met opdruk? Zo ja welke???
zou ik ook wel willen weten eig, ik kan er niets over vinden...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:25 schreef detulp050 het volgende:
Krijgt FC Groningen dit seizoen eigenlijk ook nieuwe shirts? Ik hoor verschillende berichten erover namelijk
Kon je daar voor kiezen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, de nieuwe shirts, uit en thuis:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon blanco zonder rugnummer oid.. er staat ook geen Unicef op. enige opdruk is het LFP embleem op de rechter mouw. Shirts zijn van goede kwalitiet, zitten heerlijk. wat je ook niet op de pics ziet is dat er in de nek heel klein FCBarcelona staat.
Hele mooie shirts dus, zowel uit als thuis.![]()
[..]
zou ik ook wel willen weten eig, ik kan er niets over vinden...
Je bedoelt of je een naam erop wilt hebben of niet?quote:
nee bedanktquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
neem gewoon een kijkje in de BarcaShop zou ik zeggen.
Toch even gekeken..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:24 schreef WeebI het volgende:
voordeel is wel bij die barcashop dat het in het engels is
nee de url is engelsquote:
terugvindpostquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:50 schreef Grossen het volgende:
Misschien domme vraag, waar wat bedoelen jullie steeds met tvp?
U zoekt, Ik leverquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:25 schreef detulp050 het volgende:
Krijgt FC Groningen dit seizoen eigenlijk ook nieuwe shirts? Ik hoor verschillende berichten erover namelijk
Ik had het over Unicef sponsor bedrukking.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je bedoelt of je een naam erop wilt hebben of niet?
Je kan in de Barcashop shirts kopen met namen, bv Ronaldinho, Messi achterop of gewoon zonder rugnummer en naam, dat laatste heb ik gedaan.
neem gewoon een kijkje in de BarcaShop zou ik zeggen.
ooow... nog nergens te koop.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik had het over Unicef sponsor bedrukking.
quote:
Is wel met meer clubs zo hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ooow... nog nergens te koop.
[..]
Beetje raar dat er niets over staat op de site van de FC..
Daar zou je eigenlijk schijt aan moeten hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:32 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Het uitshirt van de Rovers afgelopen seizoen
En dat lopen met Lonsdale zie ik zelf ook niet zo zitten.. al heb ik het thuis shirt wel
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:22 schreef DeVinger het volgende:
Ik koop eind van de zomer (dan heb ik geld) 4 voetbalshirts, voor op de training bij voetbal.
Palermo thuis, Ghana, Nuneaton Borough (wat fm wel niet kan doen) en die laatste ben ik nog over aan het twijfelen... Iemand nog originele tips?
Half Italie loopt met Lonsdale en niemand die ook maar enige racistische gedachte erbij heeft (Italianen van allerlei origine lopen er in). Dat racistische is puur iets Nederlands hier.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:32 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Het uitshirt van de Rovers afgelopen seizoen
En dat lopen met Lonsdale zie ik zelf ook niet zo zitten.. al heb ik het thuis shirt wel
Was al lang bekend. Het uitshirt is hetzelfde model en zwart van kleur.quote:
Sorry, had hem nog niet voorbij zien komen in dit/vorige topic(s)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was al lang bekend. Het uitshirt is hetzelfde model en zwart van kleur.
Puma was dan beter idd...quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef jna het volgende:
Ik vond het shirt van Fulham normaal gesproken altijd zo mooi, maar nu![]()
Ach, het vernaggelen van hun oude logo vond ik nog veel erger.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef jna het volgende:
Idd, dit lijkt nergens op.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef jna het volgende:
oke , zal kijken of ik een andere kan vinden maar op die van man utd zie je de achterkant , goude letters en een 7quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:58 schreef sjimz het volgende:
Manchester United kunnen we niet zien.. en eigenlijk al deze shirts zijn al gepost![]()
Is ook geen A-team, zoals Lazio en Monaco (en zelfs Utrecht).quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:43 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Shirt van Reading.
Het vreemde is dat zij niet de nieuwe template van Puma gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |