Post er een shirtje van zou ik zeggen, want dat doe je niet al te veel he!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:15 schreef Waris3 het volgende:
Àààààh, wat zielig! Dat "kleine" clubje speelt als het goed is wel UEFA Cup!
Ja sorrie hoor =Pquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Post er een shirtje van zou ik zeggen, want dat doe je niet al te veel he!
Best tofquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:37 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
Nog even de definitieve shirts van Heerenveen.![]()
tof, maar die reclame...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:37 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
Verschrikkelijk, dat rode kruis op de schouder. Past toch totaal niet!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:37 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
`quote:Op zondag 16 juli 2006 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Lyon heeft mooie shirts
zonder sponsor? waar?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:26 schreef the_legend_killer het volgende:
https://store.sslazio.it/image.php?id=872
Deze heb ik zonder sponsor.
Ik kon hem ook krijgen met Parmacotta erop
Shirt zit echt lekker en is echt mooi
waarom doen dat [[url= ]afbeelding[/url]] het niet bij mij![]()
hebben ze er nog meer hangen?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Roermond Puma shop. ( outlet center )
Wit uithsirt van Lazio ook zonder sponsor 40 euro. ( natuurlijk wel van het seizoen 2006 )quote:
Wie is die bolle vent links? Alfonso Alves?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:37 schreef MaxPower het volgende:
[afbeelding]
meer centjesquote:Op zondag 16 juli 2006 13:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom heeft Lyon 2 verschillende sponsors?
Ja. Overigens zijn dat gewoon spieren.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:45 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Wie is die bolle vent links? Alfonso Alves?
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:28 schreef TC03 het volgende:
Die shirts van tegenwoordig (dit seizoen) zijn allemaal erg lelijk. Grote en lelijke sponsors en rare designs. Nee, dan waren ze twee twintig à drie dertig jaar geleden toch mooier.
hebben zij ook een websitequote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Roermond Puma shop. ( outlet center )
nog geen Playstation 3 er opquote:Op zondag 16 juli 2006 18:35 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Hier de template van het nieuwe uitshirt van Auxerre
Thanks!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
www.designeroutletroermond.com
google is your friend my dear!
Die kan je in de PUMA winkel hier in Amsterdam halenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Thanks!
Ik wil nog steeds deze hebben :
[afbeelding]
Hier in Amsterdam is een beetje uit de richtingquote:Op zondag 16 juli 2006 18:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die kan je in de PUMA winkel hier in Amsterdam halen![]()
Niet voor mijquote:Op zondag 16 juli 2006 18:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam is een beetje uit de richting
Weet jij toevallig wat ze kosten?quote:
Niet echt. Ik kan morgen wel even voor je kijken. Moet toch de stad in voor de laatste vakantiespullen.quote:
Ja zie link van eerder van userquote:
Mail ik jou eventjesquote:Op zondag 16 juli 2006 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet echt. Ik kan morgen wel even voor je kijken. Moet toch de stad in voor de laatste vakantiespullen.
okquote:Op zondag 16 juli 2006 18:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Mail ik jou eventjes
op je adres in je profiel
Jammer genoeg kan ik dat niet tegenspreken.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een verschrikkelijk lelijke shirts van Brugge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |