Stanley_Climbfall +1quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Thriller
Die staat al in de Amerikaanse album top 200, sinds die is uitgekomen ongeveer ja. Vrij bijzonder welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef Mas het volgende:
Bah, dan mag ik dan groot Pink Floyd fan zijn, ben ik net aan het eten als die vragen langskomen! Het langst genoteerde album aller tijden is trouwens ook Dark Side of the Moon, van Pink Floyd dus, een absoluut briljant alubm.
Telraamquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is een abacus?
ik heb de vraag ook gemistquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef Mas het volgende:
Bah, dan mag ik dan groot Pink Floyd fan zijn, ben ik net aan het eten als die vragen langskomen! Het langst genoteerde album aller tijden is trouwens ook Dark Side of the Moon, van Pink Floyd dus, een absoluut briljant alubm.
Een Chinees telraam.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is een abacus?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:28 schreef Mas het volgende:
There is no pain, you are receeding
a distant ship smoke on the horizon
you are only coming through in waves
your lips move, but I can't hear what you're saying
When I was a child I had a fever
my hands felt just like two balloons
now I've got that feeling once again
I can't explain, you would not understand
this is not how I am
I have become... comfertably numb.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:28 schreef Mas het volgende:
There is no pain, you are receeding
a distant ship smoke on the horizon
you are only coming through in waves
your lips move, but I can't hear what you're saying
When I was a child I had a fever
my hands felt just like two balloons
now I've got that feeling once again
I can't explain, you would not understand
this is not how I am
I have become... comfertably numb.
Wyccie +1quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:48 schreef wyccie het volgende:
Ik verzamel.
Waarschijnlijk goed, maar dat is de lego van legere, niet de lego van legare.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:48 schreef wyccie het volgende:
Ik verzamel.
Ik had het al verbeterd. Je had het goedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:51 schreef wyccie het volgende:
Het had meerdere betekenissen; ik verzamel, ik bouw.
Dan als tweede gok Ik bouw.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:07 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik moet zeggen dat ik van beide nog nooit heb gehoord.
Eén gokje per post graag. (Of staat dat niet in de OP? Ik denk nog steeds in FMT-regels)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Anton Corbijn? Brian Eno?
Dartfanaat +1quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:30 schreef dartfanaat het volgende:
Luns?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De Hoop Scheffer, Jaap
En dat is 3.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:42 schreef wyccie het volgende:
Romeo & Juliet
Moulin Rouge
Striclty Ballroom
Ik zat me al suf te denken naar een merk met 2 c'squote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Agusta
De Pim Fortuyn?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:55 schreef knillis het volgende:
Veel te moeilijk allemaal, denk aan iets heel banaals
Ik ook - en ik heb nog nooit een onderdeel verloren ...quote:
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik ook - en ik heb nog nooit een onderdeel verloren ...![]()
Oh ja, jij hébt er één!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:07 schreef pyl het volgende:
Ik ook - en ik heb nog nooit een onderdeel verloren ...![]()
Jawel, Julian Barnes! Ik stond op het punt er een RJP van te maken:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:17 schreef Soempie het volgende:
barnes
Wat is de neuscyclus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
Wat is de neuscyclus?
Dat is mijn vraag!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:27 schreef pyl het volgende:
Wat is de neuscyclus?
Jeu! Goeie vraag, wyccie!quote:
Dat klopt, maar ik wil het iets preciezer horen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:35 schreef doeka het volgende:
het tijdelijk inademen via 1 neusgat?
Dat heeft er ook mee te maken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:35 schreef YoshiBignose het volgende:
ik denk dat ik het weet! is dat het als ik op mijn zij ga liggen dat je ene neus dan een beetje dicht raakt??
hoe dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik wil het iets preciezer horen.
quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:49 schreef YoshiBignose het volgende:
1 krijgt de punt de ander mag de vraag stellen
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:49 schreef YoshiBignose het volgende:
1 krijgt de punt de ander mag de vraag stellen
Da's wel een juist antwoord.quote:
quote:Het neusgat door welke de lucht het makkelijkst naar binnenstroomt, wisselt om de paar uur. De bloedtoevoer naar de bloedvaten in de slijmvliezen van je beide neusgaten is niet constant. Een van beide neusgaten zal meer bloed krijgen waardoor het slijmvlies in dat neusgat wat opzwelt en zo minder ruimte in het neusgat overlaat.
Doordat in het andere neusgat het slijmvlies minder bloed krijgt, is dit slijmvlies kleiner en laat zo meer ruimte in het neusgat over. Hierdoor stroomt de lucht door het ene neusgat makkelijker naar binnen dan door het andere. Na een tijdje wisselt dit van neusgat. Dit verschijnsel wordt de neuscyclus genoemd.
Als je op je zij ligt stroomt het bloed makkelijker naar je 'onderste' neusgat, waardoor de neuscyclus verstoord wordt en je hoofdzakelijk door het 'bovenste' neusgat ademt. De neuscyclus duurt gemiddeld ongeveer 7 a 8 uur. De cyclus is overigens niet bij iedereen even sterk aanwezig, maar iedereen heeft het wel in zekere mate. De cyclus neemt in sterkte af naarmate je ouder wordt.
Een gat in iemands geheugen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:55 schreef wyccie het volgende:
Ik stel wel een nieuwe vraag. Wat is de blinde vlek?
Gedeelte van het netvlies wat je eigenlijk niet ziet, omdat er zintuigcellen ontbreken, maar dat door de hersenen wordt ingevuld.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:55 schreef wyccie het volgende:
Ik stel wel een nieuwe vraag. Wat is de blinde vlek?
Mja, ze wil weten WAT het is volgens mij. Maar dat weet ik precies ook niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Gedeelte van het netvlies wat je eigenlijk niet ziet, omdat er zintuigcellen ontbreken, maar dat door de hersenen wordt ingevuld.
Ach nou ja, met 'wat' bedoel ik gewoon wat jullie nu uitleggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:00 schreef AntonDingeman het volgende:
Mja, ze wil weten WAT het is volgens mij. Maar dat weet ik precies ook niet.
Thank you ma'am..quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:02 schreef wyccie het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk. Maar nu gaat het punt naar Stanley Climbfall
Die is er niet. Omdat het lastig is te bepalen wie het nou eigenlijk goed heeft. Niemand had het volledige antwoord gegeven.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vervalt door dit keiharde SalomonKalousOordeel. Vrouwen..
Ik ben het hier niet mee eens, maar het is ook niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:07 schreef knillis het volgende:
Beide wielrenners zijn vooral bekend geworden omdat ze voornamelijk 2e plaatsen reden ipv te winnen.
Doe dat maar niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Zal ik mijn geslacht dan maar veranderen in Man?![]()
Ja, 'Stanley Climbfall' is de naam van de opvolger van 'No Name Face'.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:15 schreef dndiek het volgende:
Heeft het iets met Lifehouse te maken?
Zou best kunnen, maar is niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:16 schreef Neleos het volgende:
Zijn ze allebei later gaan veldrijden?
Go ahead and save the day! dndiek +1 Schoonzoon it is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef dndiek het volgende:
Van der Poel is familie (de schoonzoon) van Poulidor
Dat betekent 'nieuwe stad' in de taal van de oorspronkelijke bewoners.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:31 schreef dndiek het volgende:
Waar komt de naam Canada vandaan?
helaasquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat betekent 'nieuwe stad' in de taal van de oorspronkelijke bewoners.
Canada is afgeleid van Kanata (Indiaans), dat de nederzetting betekentquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef Asmodian het volgende:
'Ca nada' betekent iets van 'Het Dorp' in de taal van de stam die eerst de Europeanen tegenkwam.
Toen die vroegen "Hoe heet het hier?", wezen ze naar hun dorpje en zeiden "Ca nada?", waardoor de naam zo genoteerd werd
Yay!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Canada is afgeleid van Kanata (Indiaans), dat de nederzetting betekent
Asmodian +1
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:49 schreef Mas het volgende:
Nee, volgens mij was het de brit, Montgommery. (sp?)
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:54 schreef Mas het volgende:
Oh shit, nou moet ik natuurlijk ook weer een vraag verzinnen. Uhhh. Nu we toch over de oorlog bezig zijn: Noem vijf nazi-concentratiekampen.
Sobiborquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:56 schreef Mas het volgende:
Nou zeg. En je bent een van de gemakkelijksten nog vergeten ook, Westerbork. Misschien had ik er om tien moeten vragen, maarja, eerlijk is eerlijk, Asmodian +1.
Hee Lien!quote:
Dat klopt!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kissinger sowieso.
Héééééélemaal geweldig!quote:
Mooi dat't zo cool was!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Héééééélemaal geweldig!![]()
Doodop, nu slapen! Had MaJo nog ff gebeld, en daarna smst of het te horen was, maar geen reactie. Dus weet niet ofdat het een beetje overkwam![]()
Ciao!
Een 'hate crime' in de jaren 80... Maar je wil vast de naam weten?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Naar aanleiding van welke gebeurtenis schreef Frank 'Koning van Nijmegen' Boeijen zijn wereldhit 'Zwart Wit?
'alweer', je weet niet hoe ongelofelijk zwaar het wasquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:04 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mooi dat't zo cool was!![]()
Jammer dat ik niet mee ben gegaan, maar ik had toch wel een leuke dag hoor![]()
Ga je alweer slapen? Okee. Welterusten en tot morgen!![]()
Oh ja. dat nummer "Zinloos". Poeh, ik weet't echt even nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, klopt.. de naam kwam ook nog voorbij in dat liedje van Lange Frans & Baas B.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:08 schreef doeka het volgende:
Kerwin Duinmeijer
Ach, vroeg slapen mag af en toe wel, hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
'alweer', je weet niet hoe ongelofelijk zwaar het was![]()
Wat doet ie ook in Palestinaquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:10 schreef Mas het volgende:
[offtopic]Even tussendoor: breaking news op de BBC website, de Israelis zijn vanavond het centrale gedeelte van de gaza-strook binnengevallen. Vuurwerk en spektakel daar. Maar erger nog, ik lees zojuist dat Syd Barrett overleden is...[/offtopic]
Vreselijk, he?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:10 schreef Mas het volgende:
[offtopic]Even tussendoor: breaking news op de BBC website, de Israelis zijn vanavond het centrale gedeelte van de gaza-strook binnengevallen. Vuurwerk en spektakel daar. Maar erger nog, ik lees zojuist dat Syd Barrett overleden is...[/offtopic]
Teruste!quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zo is het.. het was zijn 'bloed op de achterbank'..
Alex Doeka +1
Kleine woordgrap mbt Alex Roeka..quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:15 schreef doeka het volgende:
[..]
wie is Alex?
Wie speelde de rol van "Pikey bokser" in de geweldige film Snatch?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kleine woordgrap mbt Alex Roeka..
quote:
Ik ben super rustigquote:
wtfquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:24 schreef Asmodian het volgende:
Phil Hartman!
Yayquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:23 schreef Mas het volgende:
Humm: voor de bonus (die ik helemaal niet uitdelen mag!), hoe heet de voice actor die helaas overladen is, waardoor we Lionel Hutz en Troy McClure nooit meer terug zullen zien (of in ieder geval horen), en hoe is hij gestorven?
Dit is trouwens maar een nepvraag voor de mensen die zich uitsloven willen. Verder is het Asmodian +1
Klopt als een bus!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:25 schreef Mas het volgende:
News Radio.
Wazoo!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:30 schreef Mas het volgende:
Ah, ik heb niets gezegd. Sterk dat je bovendien de geadopteerde zoon van de Don er ook bij noemt. Petje af, Asmodian +1.
Welterusten, Mas!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:31 schreef Mas het volgende:
En ik ga slapen. Welterusten!
Noem 'ns de eerste maffioos die bij je opkomt...quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb geen idee, Asmo..
Correct!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Al Capone?
Wegereef ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie was de enige Nederlander die tijdens het WK voetbal van 2002 op het veld verscheen?
Wat las je eerst 1917 ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:53 schreef Asmodian het volgende:
Oh, 2002? Ik lees verkeerd. Dan is't inderdaad Wegereef
Tong2002 +1quote:
Hij beloonde een Schwalbe van Diouf met een strafschop en trok nogal veel gele kaartjes.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:55 schreef tong80 het volgende:
Waarom mocht Wegereef niet meer fluiten op dat toernooi ?
2006, en dus dacht ik dat er een woordje in de vraag miste (coach). Ik meende te herinneren dat Advocaat tijdens een wedstrijd namelijk binnen de lijnen stond. Maar achquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Tong2002 +1
Geen voetballers (niet geplaatst), geen coach (verschijnt niet op het veld), maar scheidsrechter Jan Wegereef hield de Nederlandse eer hoog tijdens het WK van 2002. Hij floot de wedstrijd Senegal-Uruguay en deed dit zo goed dat de FIFA hem niet meer in actie liet komen, om de andere scheidsrechters niet te demotiveren.
Het waren er in ieder geval meer dan 10 (gele kaarten). Ik gok op 11?quote:
Seoul is jaartal? Laten we maar doen hè, verstrooide oude krijger..quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:04 schreef tong80 het volgende:
Eerste rond OS te Seoel hij sloeg Kelsie Banks KO in de eerste ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |