Go ahead and save the day! dndiek +1 Schoonzoon it is.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef dndiek het volgende:
Van der Poel is familie (de schoonzoon) van Poulidor
Dat betekent 'nieuwe stad' in de taal van de oorspronkelijke bewoners.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:31 schreef dndiek het volgende:
Waar komt de naam Canada vandaan?
helaasquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat betekent 'nieuwe stad' in de taal van de oorspronkelijke bewoners.
Canada is afgeleid van Kanata (Indiaans), dat de nederzetting betekentquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef Asmodian het volgende:
'Ca nada' betekent iets van 'Het Dorp' in de taal van de stam die eerst de Europeanen tegenkwam.
Toen die vroegen "Hoe heet het hier?", wezen ze naar hun dorpje en zeiden "Ca nada?", waardoor de naam zo genoteerd werd
Yay!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Canada is afgeleid van Kanata (Indiaans), dat de nederzetting betekent
Asmodian +1
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:49 schreef Mas het volgende:
Nee, volgens mij was het de brit, Montgommery. (sp?)
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:54 schreef Mas het volgende:
Oh shit, nou moet ik natuurlijk ook weer een vraag verzinnen. Uhhh. Nu we toch over de oorlog bezig zijn: Noem vijf nazi-concentratiekampen.
Sobiborquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:56 schreef Mas het volgende:
Nou zeg. En je bent een van de gemakkelijksten nog vergeten ook, Westerbork. Misschien had ik er om tien moeten vragen, maarja, eerlijk is eerlijk, Asmodian +1.
Hee Lien!quote:
Dat klopt!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kissinger sowieso.
Héééééélemaal geweldig!quote:
Mooi dat't zo cool was!quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Héééééélemaal geweldig!![]()
Doodop, nu slapen! Had MaJo nog ff gebeld, en daarna smst of het te horen was, maar geen reactie. Dus weet niet ofdat het een beetje overkwam![]()
Ciao!
Een 'hate crime' in de jaren 80... Maar je wil vast de naam weten?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Naar aanleiding van welke gebeurtenis schreef Frank 'Koning van Nijmegen' Boeijen zijn wereldhit 'Zwart Wit?
'alweer', je weet niet hoe ongelofelijk zwaar het wasquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:04 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mooi dat't zo cool was!![]()
Jammer dat ik niet mee ben gegaan, maar ik had toch wel een leuke dag hoor![]()
Ga je alweer slapen? Okee. Welterusten en tot morgen!![]()
Oh ja. dat nummer "Zinloos". Poeh, ik weet't echt even nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, klopt.. de naam kwam ook nog voorbij in dat liedje van Lange Frans & Baas B.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:08 schreef doeka het volgende:
Kerwin Duinmeijer
Ach, vroeg slapen mag af en toe wel, hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
'alweer', je weet niet hoe ongelofelijk zwaar het was![]()
Wat doet ie ook in Palestinaquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:10 schreef Mas het volgende:
[offtopic]Even tussendoor: breaking news op de BBC website, de Israelis zijn vanavond het centrale gedeelte van de gaza-strook binnengevallen. Vuurwerk en spektakel daar. Maar erger nog, ik lees zojuist dat Syd Barrett overleden is...[/offtopic]
Vreselijk, he?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:10 schreef Mas het volgende:
[offtopic]Even tussendoor: breaking news op de BBC website, de Israelis zijn vanavond het centrale gedeelte van de gaza-strook binnengevallen. Vuurwerk en spektakel daar. Maar erger nog, ik lees zojuist dat Syd Barrett overleden is...[/offtopic]
Teruste!quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zo is het.. het was zijn 'bloed op de achterbank'..
Alex Doeka +1
Kleine woordgrap mbt Alex Roeka..quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:15 schreef doeka het volgende:
[..]
wie is Alex?
Wie speelde de rol van "Pikey bokser" in de geweldige film Snatch?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kleine woordgrap mbt Alex Roeka..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |