Omdat ik dat overbodig vond.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:06 schreef JumperJack het volgende:
waarom staat er nu geen leuk zinnetje meer achter de topictitel![]()
![]()
![]()
Ik had juist een leukequote:
[Gratis]Trackmania Nations #17: Met z'n allen de editor inquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vertel, d'r is vast wel een behulpzaam modje.
en rij m'n baan aub![]()
Ben je wel ingelogd?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:53 schreef AgentSteel het volgende:
Ik sta nog niet bij de spelerslijst.![]()
Als ik bij het Fok!-team wil op https://www.trackmanianations.com/indexUk.php#LadderTeam zie ik nergens iets om het team in te vullen. Klopt dit adres wel?
Leuke baan. Leuke originele loopings en een geinige start. Je moet hem wel echt kennen voordat je een beetje een tijd kan neerzetten, maar goedquote:
Gewoon schuin over de gele lijn en dan is 't geen probleem meer toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En een tip: haal die palen in de eerste looping weg, daardoor wordt het praktisch onmogelijk om daar snel doorheen te gaan voor mij althans![]()
Gewoon naar links blijven gaan, als je omhoog gaat dus schuin over de gele lijn. En wat bedoel je met path?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:07 schreef depax het volgende:
evil koekje hoe kom je in godsnaam goed uit die eerste looping ?
ik vlieg de hele tijd op de kop en waar is dat path ?
Spammerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hmz, laat ik het topic dan maar even vol maken.
zeker wel een toffe zin... had niet beter gekund voor dit topicquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[Gratis]Trackmania Nations #17: Met z'n allen de editor in
![]()
Tofquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:16 schreef -tK- het volgende:
De wachtlijst van GC4 wordt steeds korter fir3fly :p
nog ff en je doet nog mee ook
ja zeker, ben daar captainquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:43 schreef JumperJack het volgende:
lol Djoszee. Short Track N5 staat op jouw naam![]()
Heb gisteravond wat geklooid en 't is niet echt wat geworden. Maar ik ga d'r strax/morgen wel even mee bezig. Morgenavond stuur ik 'm weer. K?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:52 schreef e-wok het volgende:
[..]
ja zeker, ben daar captain
@ koekje, ben je al bezig en is het wat? je mag de wallride wel halveren als dat beter uitkomt
Koekje en Djoszee zijn eerst nog samen bezig, daarna gaan we volgens mij beginnenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:38 schreef Oldbie het volgende:
Hoe staat het met de Fok! track?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Koekje en Djoszee zijn eerst nog samen bezig, daarna gaan we volgens mij beginnen.
Deze kan er wel op, neem ik aanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
download
Rue the Whirl op de server(s)
» Jaaaaaa!
» Neeeee!
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Nieuwe track. Test maar raak.Comments zijn meer dan welkom.
Je hebt mailquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik zal even opschieten met mijn laatste gedeelte.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:11 schreef e-wok het volgende:
uk rounds bevalt trouwens ook prima
[afbeelding]
Mooie trackquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:59 schreef Loki.Nya het volgende:
Weer 1 af![]()
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=286372#auto
misschien leuk voor op de server?![]()
Iemand nog commentaar op mijn baan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:02 schreef e-wok het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=285980#auto
Zoals ik al zei, leuke baan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:42 schreef e-wok het volgende:
[..]
Iemand nog commentaar op mijn baan?
zal het plaatje er ff bij doen:
[afbeelding]
Aardig wat nog hoor. D'r zijn zelfs newbies.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:28 schreef RipCore het volgende:
Jezus spelen mensen dit nou nog steeds?!
Respect!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:38 schreef e-wok het volgende:
jj heb je de frontpage al gelezen?
Veel Nederlanders internetten op vakantie
Ben aan het kijken of ik die hobbel er uit krijg...misschien dat het met een looping lukt (om hoogteverschil te overbruggen) daarna maak ik nog een tof zigzag stuk, weet niet wanneer het allemaal af komt (het is immers lekker weer en weekend)quote:
Vanaf 't voilgende topic sta je 'dr bij.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:43 schreef Maximillian- het volgende:
poep frank anders zet je mij ook daarbij
Mijn zuidafrika server is drukker dan de Fok! server dus die verdwijnt niet. Een derde server wordt teveel. Daar begin ik echt niet aan.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:22 schreef e-wok het volgende:
Dat lol leek me idd een tijdelijke hype. Bone zit ook bij fok
Gisteren op uk rounds gereden. Na 2 uur 2500 plaatsen gestegen. Kwam winit daar ook nog tegen en we kwamen tot de conclusie dat een aantal tech tracks leuk zal staan op de rounds server. Oldbie, is die server in zuid afrika erg druk? Misschien kun je wel een foktech server opzetten, ook rounds en dan alleen maar techbanen.
Ik moet nu eerst weg, maar zal 'm even checken zsm.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:59 schreef e-wok het volgende:
koek, ik heb je stuk gefixed door middel van een looping
Ik mail je even, zodat je de scenery kan afmaken. Daarna begin ik met mijn stuk
Geweldige baan! niet makkelijk maar lekker snelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:24 schreef insan3 het volgende:
heb zelf nog een 45sec baan, lijkt (nogal) wat op the lauch van de heer Ganja. Hier zitten ook nog 2 kurkentrekkertjes in. De flow is heerlijk dacht ik zo
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=288547#auto
Aah, goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:55 schreef kree het volgende:
Eindelijk heb ik me nieuwe modem binnen, ik hoop hem morgen te installeren en dan de
[Fok!] Dedicated linux server weer online te krijgen
Hij was gister idd erg langzaam. Nu gaat het wel weer, TMX is geloof ik nooit echt snel geweest door de druktequote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:23 schreef JumperJack het volgende:
ik ga ook nog een nieuwe speedtrack en 4 500cc baantjes maken. ik kan alleen geen enkele leuke start bedenken![]()
en het wordt hier toch iets minder baantjes testen omdat TMX heeeeeel lang duurt voordat ie geladen is...![]()
![]()
Heb 'm gedownload, eens checken binnenkort.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:27 schreef -tK- het volgende:
hmm, niet dat mensen em gaan checken, maarja ik post ook maar ff m'n nieuwe track
![]()
GrassWh0pper
[afbeelding]
Als je van slippen gebruik maakt is hij best leuk, en nog snel ook![]()
Super.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:55 schreef e-wok het volgende:
Koekje, na versie 2a,b,c,d en e heb ik versie z ontvangen. Daar ga ik mee verder
Daarvoor is het plaatje toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:55 schreef e-wok het volgende:
tk doe eens wat aan je author comments zeg, je kan niet eens nagaan wat voor soort baan het is zonder em te downloaden (wat niemand dan doet)
ik zal eens kijken of ik m kan ladenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:32 schreef e-wok het volgende:
jj, het loont de moeite om je tijd op deze track te verbeteren. Record is nu 0:56.72 door jjmclane met een wRating van 16,164
Ziet er erg goed uitquote:Op zondag 16 juli 2006 10:13 schreef Oldbie het volgende:
Tall guy is erg goed bezig geweest![]()
De eerste versie van de offline stats is online: TM Stats
Er staan nog wat foutjes in:
- Total Authors staat op 12 maar dat zijn er meer.
- Last updated klopt geen reet van. De data komt uit de database en is dus helemaal up to date.
- Indeling player pagina wordt nog enigzins gewijzigd.
Op de FAQ pagina staat een uitleg hoe de ranking berekend wordt.
Vanaf vanmiddag is Tall Guy admin op de server.
Ohja, aantal gewonnen races wordt met de laatste update van RASP (plugin voor Aseco) niet meer bijgehouden. Het komt weer terug.....loopt dus iets achterquote:Op maandag 17 juli 2006 17:43 schreef insan3 het volgende:
oja, over die stats op de rounserver, volgens mij klopt 't niet helemaal, het aantal races dat ik heb gewonnen klopt niet.
Ook de jukebox doet soms raar, dan krijg je een andere track dan dat ik heb gevraagd:P.
Mijn nieuwe baan bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 juli 2006 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
Pff, zitten we nog steeds in hetzelfde topic![]()
Ben weer terug, ik heb behoorlijk wat in te halen
Het is vakantie hequote:Op maandag 17 juli 2006 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
Pff, zitten we nog steeds in hetzelfde topic![]()
Ben weer terug, ik heb behoorlijk wat in te halen
Nee, blijf denk ik eerst een (half) jaartje thuisquote:Op maandag 17 juli 2006 19:29 schreef e-wok het volgende:
[..]
Het is vakantie he
Welkom terug
(heb je al een kamer in grunn?)
Weet ik, ik check ook elke keer de list. Maar ik bedoel zoals vandaag: Ik add nr 34 speed & co. Dan staat er ook dat die is toegevoegd. (de goede naam). En dan komt vervolgens enemy terr..(ook leuke baan trouwensquote:Op maandag 17 juli 2006 17:54 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ohja, aantal gewonnen races wordt met de laatste update van RASP (plugin voor Aseco) niet meer bijgehouden. Het komt weer terug.....loopt dus iets achter
Met de jukebox moet je nooit afgaan op je geheugen. Zodra ik de database restart worden de tracks anders ingedeeld (vraag me niet waarom)
Als je gisteren dus nummer 33 wilde, is het best mogelijk dat je nu nummer 14 wil hebben
quote:
haha, ok danquote:Op maandag 17 juli 2006 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
Nee, blijf denk ik eerst een (half) jaartje thuis
staat mijn track op de server, kan ik vijf weken niet online spelenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:24 schreef insan3 het volgende:
[..]
Weet ik, ik check ook elke keer de list. Maar ik bedoel zoals vandaag: Ik add nr 34 speed & co. Dan staat er ook dat die is toegevoegd. (de goede naam). En dan komt vervolgens enemy terr..(ook leuke baan trouwens). En die stond niet in de jukebox
. Add ik 'm nog een x, krijgen we sk8r boi.
![]()
MAar meestal doet-ie 't wel. probleem is geloof ik alleen met nieuwe tracks![]()
yup. dit werkt. duurde wel drie minuten voor de download klaar was, maar heb mquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:09 schreef e-wok het volgende:
ik heb wat leuks voor jj en de rest. Ik heb op het forum van de uk-rounds server om een zip bestand met daarin alle (tot nu toe op de server verschenen) tracks. Alle toffe techbanen die je daar kunt spelen staan er in.
Ik kan iedereen aanraden om 'chase' 'pro-38-64 (oid)' 'pro orthodox caveman' en alle 'roundsperfect' maps eens te spelen. De url voor de zip:
http://tmnserver.flexvps.(...)_Track_Catalogue.zip
(dit werkt vast wel jj. Als je wil kan ik mijn 500cc map en nieuwe techmap wel ff gezipt uploaden)
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef JumperJack het volgende:
[..]
[...] maar ik vind tech tracks de laatste tijd ook best leuk worden[...]
Toevallig heb ik hem een half uur geleden even geprobeerd. Ik vind em zeker beter dan je vorige track, die practisch onmogelijk was. Een hekel punt vind ik de boost jump waarna je na een stukje offroad keihard naar rechts moet. Dat stuk haalt de flow er uit.quote:
quote:
probeer uk-rounds. banen zijn een stuk moeilijker maar je krijgt veel meer punten, niveau is hoger en het is er drukkerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:06 schreef Maximillian- het volgende:
Noo ik kan niet meer connecten naar de f0k server ohnos
thanksquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:11 schreef e-wok het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hem een half uur geleden even geprobeerd. Ik vind em zeker beter dan je vorige track, die practisch onmogelijk was. Een hekel punt vind ik de boost jump waarna je na een stukje offroad keihard naar rechts moet. Dat stuk haalt de flow er uit.
leuke baanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:11 schreef e-wok het volgende:
tk / jumperjack (en fir3fly)
misschien willen jullie mijn technische baan ff proberen en mss een tijd neerzetten?
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=285980#auto
[..]
Daar rij ik nu, dikke pauper banenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:13 schreef e-wok het volgende:
[..]
probeer uk-rounds. banen zijn een stuk moeilijker maar je krijgt veel meer punten, niveau is hoger en het is er drukker
edit:
koekje, de track is bijna afMail binnenkort
Ok, dan ga ik het nog eens proberen. Dank voor je award.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef -tK- het volgende:
heb je de replay ook bekeken?
Als je de bocht bedoeld voor de jump, die heb ik zo gemaakt dat je hem perfect kan slippen. Zelfde geldt voor de bocht na die jump.
slippen dus gas+sturen+remmen tegelijk.
zoals ik op tmx al schreef 'wtfao nice timequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef -tK- het volgende:
leuke baan![]()
zal gelijk ff een goede tijd uploaden
nu moet jij em verbreken hèquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:56 schreef e-wok het volgende:
[..]
zoals ik op tmx al schreef 'wtfao nice time'
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:54 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik het nog eens proberen. Dank voor je award.
Koekje you've got mail
Gast je gaat op vakantie toch niet heel de tijd computerenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:36 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ook moet ik zeggen dat ... oew kan ik dit wel zeggendat ik redelijk single player en editor verslaafd ben geworden
![]()
niet dat ik echt een keuze heb hier, maar toch
![]()
wees maar niet bang. om de dag een uurtje. dus gemiddeld ongeveer een half uurtje per dagquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Gast je gaat op vakantie toch niet heel de tijd computeren![]()
gelijk uitproberenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:27 schreef e-wok het volgende:
nieuwe ganjarider track zag ik net
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=293357#auto
Mag deze er op oldbie? Ben benieuwd hoe ie ontvangen wordt.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
download
Mushyz .01 op de server(s)?
» Yeshyesh
» Nohnoh
[afbeelding]
De eerste in een serie van shorttracks (hoop ik). Paar jumpjes, paar lastige bochten, verborgen finish...Gewoon op de signs letten dan komt 't wel goed lijkt me. Ook weer symmetrisch btw.
.
Zegt U 't maar.
Ik ben dan wel geen Oldbie, maar toch, hij staat eropquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Mag deze er op oldbie? Ben benieuwd hoe ie ontvangen wordt.
omg wat een gare baanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:48 schreef e-wok het volgende:
ja, met dat maffe geslip van je
misschien kun je hier ook ff proberen te bewijzen dat ik een slechte tech-rijder ben. http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=266071#auto
lekker hoge ranking op die track
ooit gehoord van tussentijds opslaan??quote:Op woensdag 19 juli 2006 03:19 schreef Loki.Nya het volgende:
AAAAHH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
*schopt PC*
Ben ik uren bezig een nieuwe track te maken... net de laatste paar stukjes weg aan het plaatsen.....
reboot m'n PC ineens, alles kwijt![]()
Komt vast door het warme weer, wordt ie wat onstabiel![]()
Er staat toch ook weebel?quote:
Geen idee, volgens mij moeten we eerst maar eens een opzet bedenken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:39 schreef Fir3fly het volgende:
En hos staat het eigenlijk met de Fok!-track?
als je tekort komt wil ik ook wel n stukkie doen hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:15 schreef e-wok het volgende:
ok dan. Het lijkt me prima om het bij de volgende fokkers te houden:
Djoszee, Firefly, Oldbie, Insane, JJ, draakje, Evil_Koekje = 7
Als loki meedoet kunnen we 2 tracks maken, dan kan iedereen meer doen.
Loki?
Daarna werk ik de opzet zoals ik voorstelde wel even uit
iddquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:22 schreef e-wok het volgende:
Dat lol leek me idd een tijdelijke hype. Bone zit ook bij fok
Gisteren op uk rounds gereden. Na 2 uur 2500 plaatsen gestegen. Kwam winit daar ook nog tegen en we kwamen tot de conclusie dat een aantal tech tracks leuk zal staan op de rounds server. Oldbie, is die server in zuid afrika erg druk? Misschien kun je wel een foktech server opzetten, ook rounds en dan alleen maar techbanen.
Je hebt een http:// te veel in je avatarquote:
Daarbij zit er ook nog eens een typefout in: 'starnd.jpeg'quote:
Done.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef insan3 het volgende:
oldbie of firefly, kan illusion op de server:P heb inmiddels 4 votes
Die is van de site, niet van mij.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarbij zit er ook nog eens een typefout in: 'starnd.jpeg'
lache, mag ik speccenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
De clan [z] wilt een clanrace houden tegen ons [Fok!] team. Daarvoor zou er een team server voor worden aangemaakt. Maar eerst moet ik weten of iedereen het hier goed vindt, dan zal ik het tegen hun vertellen.
Clanrace [z] vs [Fok!]?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
Lijkt me leuk, wil ik wel weten welke banen anders wordt 't nix natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
De teamleider van de clan [z] (van GBR) wilt een clanrace houden tegen ons [Fok!] team. Daarvoor zou er een team server voor worden aangemaakt. Maar eerst moet ik weten of iedereen het hier goed vindt, dan zal ik het tegen hun vertellen.Eventuele tijd en datum van de clanrace moet nog worden afgesproken.
Prima.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:15 schreef e-wok het volgende:
Daarna werk ik de opzet zoals ik voorstelde wel even uit
Gewoon de target op LocalPlayer zettenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:44 schreef wOot_ het volgende:
ik weet zelf alleen niet hoe je een custom camera je kan laten volgen, dus dat hij met je mee beweegt en geen voorgeprogrammeerde beweging heeft.
Dat zal ik overleggen met [z].quote:Lijkt me leuk, wil ik wel weten welke banen anders wordt 't nix natuurlijk.
Thx voor de welkomst.quote:Ow en hoi Bone.
ik dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:59 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dat zal ik overleggen met [z].
[..]
Thx voor de welkomst.
Btw w00t, van mij part mag je gwn meedoen als je het leuk vindt.
Natuurlijk mag je meedoenquote:
Thx Flyquote:
ja maar dan volgt de camera jou wel maar dan staat ie voor als nog stilquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gewoon de target op LocalPlayer zetten.
Van ons als in banen van Fok!kers, of banen die op onze server staan? En is er een maximum aantal spelers dat mee mag doen? Maximillian wil ook mee doen hoor ik net, dus we hebben al aardig wat ondertussen,quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Bouncer_Bone het volgende:
In de race komen banen van ons en van hun voor.
Alle banen die we als [Fok!] clan hebben of willen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
Van ons als in banen van Fok!kers, of banen die op onze server staan? En is er een maximum aantal spelers dat mee mag doen? Maximillian wil ook mee doen hoor ik net, dus we hebben al aardig wat ondertussen,
Van mij wel hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:56 schreef Oldbie het volgende:
Is er al enig idee wanneer het moet gebeuren?
Ik stel voor dat we tracks nemen van mijn server (sorry Kree). De meeste Fokkers kennen deze banen al redelijk tot goed en daar liggen onze kansen (de mijn iig wel)
Ik hoor het allemaal wel. Natuurlijk ben ik overdag niet beschikbaar voor een battle.
Eventueel ben ik wel in staat om een server op te zetten natuurlijk(Leg ik de Rounds server toch lekker plat
)
Ik heb trouwens ook al uitdagingen gehad uit zuidafrika: zowel de {XL} clan als de .exe clan hadden interesse. Toen heb ik het afgeslagen. Gaat dit vaker gebeuren en kan ik een eventuele uitdaging aannemen?
Mee eens, ik weet niet eens meer welke banen op de linux staan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:56 schreef Oldbie het volgende:
Is er al enig idee wanneer het moet gebeuren?
Ik stel voor dat we tracks nemen van mijn server (sorry Kree). De meeste Fokkers kennen deze banen al redelijk tot goed en daar liggen onze kansen (de mijn iig wel)
Wat mij betreft wel, lijkt mij wel leuk.quote:Ik heb trouwens ook al uitdagingen gehad uit zuidafrika: zowel de {XL} clan als de .exe clan hadden interesse. Toen heb ik het afgeslagen. Gaat dit vaker gebeuren en kan ik een eventuele uitdaging aannemen?
quote:
quote:DutchDelight_NoSC Your Time: 44.00
hier klopt iets nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:49 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
-edit- WOOOOOOW![]()
Ganjarider heeft DutchDelight_NoSC apart geupload op TMXstaat daar het wereldrecord op 43.23 rijd ik een stuk of 10 rondjes in singleplayer, staat daar opeens:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan is 43 zelfs mogelijk
![]()
![]()
Ook zeker weten onze [Fok!] tracksquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:18 schreef e-wok het volgende:
die clanwar wordt zeker weten techtracks, dus ik doe mee
ik ga er van uit dat het 6vs6 wordt, net zoals de war die ze laatst met ~uk hebben gedaan.
Het oude wereldrecord stond op 44.23.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:49 schreef JumperJack het volgende:
Ganjarider heeft DutchDelight_NoSC apart geupload op TMXstaat daar het wereldrecord op 43.23 rijd ik een stuk of 10 rondjes in singleplayer, staat daar opeens:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan is 43 zelfs mogelijk
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:40 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dat is toch een leuke familie dan.
jaahquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:46 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Het oude wereldrecord stond op 44.23.
Dat het record wat voor jouw tijd stond, 44.23 was en niet 43.23quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:30 schreef JumperJack het volgende:
[..]
jaahmaar volgens mij heeft alleen lamer nog maar onder de 44 gereden. trouwens heb dan wel het WR, ben maar een van de vier spelers die een tijd heeft geupload
![]()
![]()
en wat bedoel je eigenlijk met 44.23...? ik heb 44.00 gereden![]()
![]()
-edit- en ik zal wel wat huppel smilies weghalen![]()
![]()
Jij reageert altijd snel op m'n berichten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
Goede selectie lijkt me
Oja, en [img] werkt niet in sigs![]()
Toeval.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:20 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Jij reageert altijd snel op m'n berichten.![]()
Ik vind idd ook, iedereen die aanwezig is moet mee kunnen doen (mits van fok! en er nog plek is)quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:10 schreef Fir3fly het volgende:
Insane is er ook wel al een redelijke tijd, ik vind dat die ook wel mee mag doen
En waarom doen we gewoon niet allemaal mee, is er een limiet aan het aantal spelers?
Ik was In$@n3 ook al vergeten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:10 schreef Fir3fly het volgende:
Insane is er ook wel al een redelijke tijd, ik vind dat die ook wel mee mag doen
En waarom doen we gewoon niet allemaal mee, is er een limiet aan het aantal spelers?
Hebben we beschikking over een internetverbinding voor 2 keer 26 personen die niet gaat laggen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:36 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
EEN GROTE MEDEDELING: [z]heeft 26 members (ik dacht 15), dus we kunnen - denk ik - allemaal meedoen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
waar sta ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Mijn selectie:
1.Bouncer Bone (heeft immers voor de clanrace gezorgd)
2.JumperJack (verslaat ze op z'n dooie gemak op [Fok!]banen)
3.Fir3fly (heeft z'n eigen banen en daarmee een voorsprong op de rest)
4.Djoszee (idem)
5.Weebel (heeft haar eigen banen en was een van de eersten die van
de race hoorde)
6.Leroy (een grote waarde voor [Fok!])
7.Evil_Koekje (is goed op bijna alle [Fok!] banen)
8.Maximillian (zorgt vaak voor verrassingen)
9.draakje (kan onder bepaalde omstandigheden beter racen)
10.Loki (is vaak online en kent de tracks goed)
11.Oldbie (heeft z'n kansen op [Fok!] tracks)
12.w00t =D (een snelle racer)
13.!n$@n3 (kent z'n banen ook goed, maar ik was hem vergeten, sorry. Ik had het pas door na de douche)
14.WinIT (een van de besten bij [Fok!] nu)
Edit: ik kan me een maximum van 15 26 spelers permitteren, anders kunnen we niet tegen [z] racen(Als Oldbie en,w00t =D en !n$@n3 zich afvragen waarom ze onderaan staan, ik was jullie vergeten
![]()
![]()
Ach ja, je kunt niet alle [Fok!]racers onthouden
)
muusers, Banaan, Vici, RedFever, Tukkerchamp, AgentSteel, ziggyziggyziggy, TallGuy, Yarisken en Wortel zijn niet zo vaak on en bovendien hebben degenen in mijn selectie een goede rankkunnen wel joinen, hoop ik (ligt aan [z] hoeveel ze er laten racen).
Commentaar is welkom!![]()
![]()
![]()
P.S.: Ik weet dat Tukkerchamp en RedFever derde en vierde van de [Fok!]clan zijn, maar ze zijn niet zo vaak on (verontschuldigingen als ik het mis heb) en bovendien kennen ze de [Fok!]tracks misschien niet even goed als de mensen in mijn selectie?
![]()
welke omstandigheden mogen dat wezen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Mijn selectie:
9.draakje (kan onder bepaalde omstandigheden beter racen)
Ik heb 2 servers met max 20 spelers.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:39 schreef WinIT het volgende:
[..]
Hebben we beschikking over een internetverbinding voor 2 keer 26 personen die niet gaat laggen?
Oh, wil je Fok! joinenquote:
edit3:quote:9.draakje (kan onder bepaalde omstandigheden beter racen Is een van de beste en meest constante (als in zelfde niveau) rijders @ fok)
quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Mijn verbinding: 20mb down; 1mb up (belangrijk voor serving)
Je las waarschijnlijk over de "quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:49 schreef -tK- het volgende:
[..]
![]()
nee
jij staat wel op de lijst, terwijl je online nick *fir3fly is en je bent niet aangemeld bij het fok! team.
dus hoezo joinen?
hier op het forum aanwezig zijn is genoeg om fokker te zijn ofniet soms![]()
het is gewoon voor de fun![]()
oké danquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je las waarschijnlijk over de "" heen.
dat was als grapquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
edit2:
Maar hoezo sta ik niet bij het Fok!-teamquote:
Heb me weer aangemeld. Vaag dat ik er niet meer in zatquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar hoezo sta ik niet bij het Fok!-team
Ik zal wel even kijken....
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:52 schreef WinIT het volgende:
Hey luitjes, Leroy hiero, ik bied me wel aan te gaan kijken naar de banen op UK-rounds (toch?)
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:09 schreef e-wok het volgende:
ik heb wat leuks voor jj en de rest. Ik heb op het forum van de uk-rounds server om een zip bestand met daarin alle (tot nu toe op de server verschenen) tracks. Alle toffe techbanen die je daar kunt spelen staan er in.
Ik kan iedereen aanraden om 'chase' 'pro-38-64 (oid)' 'pro orthodox caveman' en alle 'roundsperfect' maps eens te spelen. De url voor de zip:
Ja Firefly ik ben nu ff daar in de server en heb et er ff over gehad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben er weer
Maar de race moet wel voor zondag zijn, anders kan ik niet meedoen. Zondag vroeg in de ochtend ga ik voor 3 week op vakantie.
Ook Wanadoo Orange family?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb 2 servers met max 20 spelers.....
lag ligt trouwens meestal aan de gebruiker en niet aan de server.
Mijn verbinding: 20mb down; 1mb up (belangrijk voor serving)
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:12 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Ook Wanadoo Orange family?![]()
Die heb ik ook en de upload is idd belangrijk bij hoste..
jaaaa pro orthodox cavemanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:09 schreef e-wok het volgende:
(dit werkt vast wel jj. Als je wil kan ik mijn 500cc map en nieuwe techmap wel ff gezipt uploaden)
Ik zou wel graag mee willen doen...er werd mij verteld dat ik me hier kon aanmelden...quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:06 schreef WinIT het volgende:
We zijn tot zover: het word een race van 20 vs 20! dus ff graag duidelijkheid over wie er allemaal racen voor ons.
Normaal spreek IK met -silver-[z]quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:06 schreef WinIT het volgende:
[..]
Ja Firefly ik ben nu ff daar in de server en heb et er ff over gehad.
We zijn tot zover: het word een race van 20 vs 20! dus ff graag duidelijkheid over wie er allemaal racen voor ons.
Verder heb ik de site gekregen van hun waar we ff een suggestie moeten doen voor een tijdstip: Dag, en uur.
Dit is de site: www.zcars.moo.no
Ik heb trouwens al een goeie speler gespot van hun: Shade[z]
Ik hoor de datum wel, en als we et er over eens zijn laat et dan daar maar meteen weten!
Leroy![]()
Eerste middag van de week dat ik niet naar UK rounds ben gegaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:37 schreef WinIT het volgende:
Nouw ja ik dacht: Ik zet er een beetje vaart achter
oké upload ik mn pr morgen welquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:03 schreef e-wok het volgende:
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=298254#auto
tk, wacht je even een dag met het uploaden van een tijd?
Volgens mij ben ik vooral slechter geworden....quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:15 schreef RipCore het volgende:
Ik vraag me af hoeveel beter jullie allemaal geworden zijn, als jullie het nu nog steeds (semI) dagelijks spelen...
Zou je dat nou wel doen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:15 schreef RipCore het volgende:
Ik vraag me af hoeveel beter jullie allemaal geworden zijn, als jullie het nu nog steeds (semI) dagelijks spelen...
Misschien van het weekend maar es reïnstalleren en kijken wat ik er van bak..
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef WinIT het volgende:
Ok firefly is een uitzondering, maar daar zijn we al overheen![]()
Techbaan?? Van mij??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:41 schreef wOot_ het volgende:
Oldbie je techbaan is echt vet! normaal gesproken ben ik echt geen tech fan maar deze vond ik dus leuk, ik heb net 55.08 gereden geloof ik, maar kan wel sneller aangezien 1 oog totaal is dichtegevallen door me moeheid
singleplayer mode? ik deed singleplayer mag niet eens me tijd uploaden wat een nep![]()
Het team voor de clanrace tegen [z] (waarschijnlijk volgende week vrijdag). Wil je ook joinen in de teamrace?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:51 schreef AgentSteel het volgende:
wat is er met het team? ik ben net terug van vakantie
Ik hoorde hun leider praten over een wedstrijd tegen [Fok!] volgende vrijdag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:55 schreef WinIT het volgende:
Hmz volgende weerk vrijdag lijkt me wel goed, weet natuurlijk niet of er nog wat tussen komt maargedo das dan jammer. Als meer mensen het met deze datum eens zijn: Vrijdag 28 Juli! dan laat et weten, dan kan dit ook ff gemeld worden op et forum van de [z]clan
Leroy
Waarschijnlijk vogende weerk vrijdagquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:53 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Het team voor de clanrace tegen [z] (waarschijnlijk volgende week vrijdag). Wil je ook joinen in de teamrace?
BOUNCER BONE ik moet zeggen erg aardig, waardeer ik zeker, maar ik ben op vakantie in frankrijk, de enige reden dat ik op het forum zit is omdat ik hier ook een laptop met inbelverbinding hebquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Mijn selectie:
1.Bouncer Bone (heeft immers voor de clanrace gezorgd)
2.JumperJack (verslaat ze op z'n dooie gemak op [Fok!]banen) 3.Fir3fly (heeft z'n eigen banen en daarmee een voorsprong op de rest)
4.Djoszee (idem)
5.Weebel (heeft haar eigen banen en was een van de eersten die van
de race hoorde)
6.Leroy (een grote waarde voor [Fok!])
7.Evil_Koekje (is goed op bijna alle [Fok!] banen)
8.Maximillian (is vaak in de kop te vinden)
9.draakje (kan onder bepaaldealle omstandigheden goed racen)(grapje eruit, tevreden koek?)
10.Loki (is vaak online en kent de tracks goed)
11.Oldbie (heeft z'n kansen op [Fok!] tracks)
12.w00t =D (een snelle racer)
13.!n$@n3 (kent z'n banen ook goed, maar ik was hem vergeten, sorry. Ik had het pas door na de douche)
14.WinIT (een van de besten bij [Fok!] nu)
Eventueel:15.tK (maar die zit bij de clan zondagrijdersmaar post wel op het [Fok!]forum
)
dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Offtopic: heeft JJ bijna heel de [Fok!] clan een ster gegeven?
Djoszee bedoel jequote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:41 schreef wOot_ het volgende:
Oldbie je techbaan is echt vet!
Volgens mij wel, ik heb al een stuk of 60 dagenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:32 schreef JumperJack het volgende:
[..]
weet trouwens IEMAND na hoeveel star days je je tweede ster krijgt, of moet je daar minimaal twee verschillende stemmers voor hebben![]()
Mag je daar wel Trackmania Nations downloaden?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:04 schreef Fir3fly het volgende:
Misschien kan ik in Kroatië nog ergens een internet-café vinden
Graag zelfs, aub.quote:
Heb ik toen in Turkije wel gedaan, en daarna weer verwijdert. Niemand had iets gemerktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Mag je daar wel Trackmania Nations downloaden?
[..]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb ik toen in Turkije wel gedaan, en daarna weer verwijdert. Niemand had iets gemerkt
Heb ik ook algedaan, ze zijn best redelijk maar het voornaamste is die lui hebben kut banen echt ongelofelijk. Geen lekkere race stukken zoals wij, maar meer bochten na bocht na bocht ik dacht dat ik gek werdquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:52 schreef WinIT het volgende:
Hey luitjes, Leroy hiero, ik bied me wel aan te gaan kijken naar de banen op UK-rounds (toch?)
Ik zal wel ff kijken welke banen hun goed in zijn en of je ze veel spelen, en dan de namen hierneer zetten, dan kunnen ze een beetje geoefend worden.
Is er trouwens al een mogelijk tijdstip in gedachte?
Leroy
owkee. over 5/6 dagen heb je je eerste sterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Mag je daar wel Trackmania Nations downloaden?
[..]
Graag zelfs, aub.![]()
![]()
(Het zou m'n beste dag op TMN worden
)
Login naam: T-Bone17
ok, hier mn feedbackquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:14 schreef wOot_ het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=298567#auto
Allemaal ff w00tination downloaden![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef JumperJack het volgende:
enne djoszee... Techwarrior is echt een klasse baanheb je record wel verbroken
![]()
maar had toch eerst een snellere ronde waar ik de laatste bocht verknalde, dus er kan nog ruim onder gereden worden door jezelf denk ik
dus success
![]()
I know, er zijn nog vier drie kandidaten voor het teamquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:33 schreef Loki.Nya het volgende:
Leuk! een clanwar
Ik hoop er bij te zijn, maar als het een hoop banen zijn met veel bochtenwerk heb ik geen kans om te winnen.. echt m'n zwakke punt
btw Bone, vergeet Markus niet... misschien dat hij ook mee wil doen ^^
mag ik m'n 52sec al uploadenquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:03 schreef e-wok het volgende:
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=298254#auto
tk, wacht je even een dag met het uploaden van een tijd?
Net ontmoeten op [Fok!]Rounds server en hij wilde wel joinen. Same met Markus. Dus allebei ge-add aan de list.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:55 schreef Maximillian- het volgende:
[Fok!]Duurtlang dan?
en oh ja ik ga ook je eerste techbaan checken danquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:33 schreef e-wok het volgende:
[..]
> De splitsing na de dubbele looping moet je weghalen (Zal um weghalen
Na de tweede looping zit er een rembooster voor een bocht die je makkelijk kunt halen, beter zonder (Ja dat klopt maar dat had ik in eerste instantie gedaan omdat ik bang was dat mensen gaan proberen te cutten, je weet wel hard op de rem en eronder door verder rijden, ik zal vandaag kijken of het uberhaupt wel mogelijk is daar te cutten aangezien ik ook muur onder de loop heb geplaatstals het onmogelijk is sneller te zijn zonder die boost zal ik die boost onmiddelijk weghalen
![]()
> De wallride met die draai erin heeft een onvolledige incar. Het werkt beter als je in die draaiwallride ook een incar plaatst roger that
> Na de twistwallride en loop moet je erg scherp insturen. Misschien kun je een kussenlanding maken, zodat het landingsveld breder is. Als je dit kussen iets hoger maakt dan de volgende kun je zo overspringen.dat is idd waar, dat wilde ik ook in eerste instantie doen, maar me eerste loop staat dan in de weg![]()
daarom heb ik het op deze manier gedaan, aangezien je na een paar keer wel door heb welke van de 3 loops je moet nemen, zo 123 weet ik geen andere oplossing, dus als jij er 1 weet
![]()
> De landing vanaf het laatste kussen loopt niet echt vloeiend. Dit wordt wat lastig om aan te passen, misschien kun je de looping een rij breder maken. ik maak de bocht op het kussen wel later, na de bocht heb je dan tijd zat om recht van het kussen af te komen, met het pijltje naar achter land je dan beter.
ps ik heb de track nu (vanaf de tijd in de vorige post) 1x gehaald op zilverhij kan in 48-49
![]()
www.amazon.co.ukquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:54 schreef Loki.Nya het volgende:
hoeveel van die sterren kun je eigenlijk weg geven?
als je er zoveel kan uitdelen als je wilt doe mij er maar ook 1
zou wel stoer zijn ^o^
Btw, ik heb even lopen zoeken naar TM Sunrise.. maar was overal 35-40 euro, is er ergens waar ik 'em goedkoper kan krijgen? en met internetbankieren kan betalen?
Of zou ik toch maar wachten op die nieuwe TM ^^;
nee planet gaat waarschijnlijk geld kostenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:21 schreef insan3 het volgende:
trackmania planet wordt dat dan de opvolger van nations (gratis dus:P )?
Oja, ik heb me ook nog zitten ergeren aan mensen die als ze een baan niet meteen snappen meteen -- doen. zoals bij madness, back to hell, short 'nd crazy. Erg irri
Mee eens. Oldbie van mij mag dat zo blijven, weet niet of je dat nog veranderen wou?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:33 schreef JumperJack het volgende:
[..]
. maar toch handig dat je alle votes kunt zien![]()
Ik doe inderdaad graag mee,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:55 schreef Maximillian- het volgende:
[Fok!]Duurtlang dan?
Ik ga, als het goed is, morgen nieuwe software installeren....ik weet niet wat ze met de votes hebben gedaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:13 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Mee eens. Oldbie van mij mag dat zo blijven, weet niet of je dat nog veranderen wou?
Same herequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:22 schreef e-wok het volgende:
ga ik ff zwemmen zijn we alweer een pagina verder?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:13 schreef insan3 het volgende:
scs
Misschien is het beter voor de leesbaarheid als je je eigen reactie zo opbouwt:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:42 schreef wOot_ het volgende:
@djoszee, ja ik had je feedback gelezen en ik heb er al een reactie op gegeven zoals je op deze pagina kan zienja het gaat zo snel maakt niet uit als je het over het hoofd ziet
hmm ik weet niet of 41.02 gaat lukken maar die 41.68 is er het eerste rondje al af
reactiequote:blablabla
reactiequote:blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |