Techbaan?? Van mij??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:41 schreef wOot_ het volgende:
Oldbie je techbaan is echt vet! normaal gesproken ben ik echt geen tech fan maar deze vond ik dus leuk, ik heb net 55.08 gereden geloof ik, maar kan wel sneller aangezien 1 oog totaal is dichtegevallen door me moeheid
singleplayer mode? ik deed singleplayer mag niet eens me tijd uploaden wat een nep![]()

Het team voor de clanrace tegen [z] (waarschijnlijk volgende week vrijdag). Wil je ook joinen in de teamrace?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:51 schreef AgentSteel het volgende:
wat is er met het team? ik ben net terug van vakantie

Ik hoorde hun leider praten over een wedstrijd tegen [Fok!] volgende vrijdag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:55 schreef WinIT het volgende:
Hmz volgende weerk vrijdag lijkt me wel goed, weet natuurlijk niet of er nog wat tussen komt maargedo das dan jammer. Als meer mensen het met deze datum eens zijn: Vrijdag 28 Juli! dan laat et weten, dan kan dit ook ff gemeld worden op et forum van de [z]clan
Leroy

Waarschijnlijk vogende weerk vrijdagquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:53 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Het team voor de clanrace tegen [z] (waarschijnlijk volgende week vrijdag). Wil je ook joinen in de teamrace?

BOUNCER BONE ik moet zeggen erg aardig, waardeer ik zeker, maar ik ben op vakantie in frankrijk, de enige reden dat ik op het forum zit is omdat ik hier ook een laptop met inbelverbinding hebquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Mijn selectie:
1.Bouncer Bone (heeft immers voor de clanrace gezorgd)
2.JumperJack (verslaat ze op z'n dooie gemak op [Fok!]banen) 3.Fir3fly (heeft z'n eigen banen en daarmee een voorsprong op de rest)
4.Djoszee (idem)
5.Weebel (heeft haar eigen banen en was een van de eersten die van
de race hoorde)
6.Leroy (een grote waarde voor [Fok!])
7.Evil_Koekje (is goed op bijna alle [Fok!] banen)
8.Maximillian (is vaak in de kop te vinden)
9.draakje (kan onder bepaaldealle omstandigheden goed racen)(grapje eruit, tevreden koek?)
10.Loki (is vaak online en kent de tracks goed)
11.Oldbie (heeft z'n kansen op [Fok!] tracks)
12.w00t =D (een snelle racer)
13.!n$@n3 (kent z'n banen ook goed, maar ik was hem vergeten, sorry. Ik had het pas door na de douche)
14.WinIT (een van de besten bij [Fok!] nu)
Eventueel:15.tK (maar die zit bij de clan zondagrijdersmaar post wel op het [Fok!]forum
)
dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:32 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Offtopic: heeft JJ bijna heel de [Fok!] clan een ster gegeven?

Djoszee bedoel jequote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:41 schreef wOot_ het volgende:
Oldbie je techbaan is echt vet!

Volgens mij wel, ik heb al een stuk of 60 dagenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:32 schreef JumperJack het volgende:
[..]
weet trouwens IEMAND na hoeveel star days je je tweede ster krijgt, of moet je daar minimaal twee verschillende stemmers voor hebben![]()

Mag je daar wel Trackmania Nations downloaden?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:04 schreef Fir3fly het volgende:
Misschien kan ik in Kroatië nog ergens een internet-café vinden
Graag zelfs, aub.quote:

Heb ik toen in Turkije wel gedaan, en daarna weer verwijdert. Niemand had iets gemerktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Mag je daar wel Trackmania Nations downloaden?
[..]

quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb ik toen in Turkije wel gedaan, en daarna weer verwijdert. Niemand had iets gemerkt

Heb ik ook algedaan, ze zijn best redelijk maar het voornaamste is die lui hebben kut banen echt ongelofelijk. Geen lekkere race stukken zoals wij, maar meer bochten na bocht na bocht ik dacht dat ik gek werdquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:52 schreef WinIT het volgende:
Hey luitjes, Leroy hiero, ik bied me wel aan te gaan kijken naar de banen op UK-rounds (toch?)
Ik zal wel ff kijken welke banen hun goed in zijn en of je ze veel spelen, en dan de namen hierneer zetten, dan kunnen ze een beetje geoefend worden.
Is er trouwens al een mogelijk tijdstip in gedachte?
Leroy

owkee. over 5/6 dagen heb je je eerste sterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Mag je daar wel Trackmania Nations downloaden?
[..]
Graag zelfs, aub.![]()
![]()
(Het zou m'n beste dag op TMN worden
)
Login naam: T-Bone17

ok, hier mn feedbackquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:14 schreef wOot_ het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=298567#auto
Allemaal ff w00tination downloaden![]()

quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:32 schreef JumperJack het volgende:
enne djoszee... Techwarrior is echt een klasse baanheb je record wel verbroken
![]()
maar had toch eerst een snellere ronde waar ik de laatste bocht verknalde, dus er kan nog ruim onder gereden worden door jezelf denk ik
dus success
![]()

I know, er zijn nog vier drie kandidaten voor het teamquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:33 schreef Loki.Nya het volgende:
Leuk! een clanwar
Ik hoop er bij te zijn, maar als het een hoop banen zijn met veel bochtenwerk heb ik geen kans om te winnen.. echt m'n zwakke punt
btw Bone, vergeet Markus niet... misschien dat hij ook mee wil doen ^^

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |