Dat dacht ikquote:Op maandag 10 juli 2006 23:20 schreef bwt het volgende:
Kijk , dat zijn tenminste motoren
Voor klachten zie de OPquote:Op maandag 10 juli 2006 23:20 schreef bwt het volgende:
maare, je zit er wel op te wachten hè. de LAPO
Voor de sociale contacten heb je Fok!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:14 schreef -XX- het volgende:
Lijkt mij ook nietsVind het echt zo'n sport waarbij het echt neerkomt om alleen maar voor je lichaam bezig te zijn
![]()
Niet voor sociale contacten, gezelligheid of geestverruimend![]()
![]()
Noujakan er natuurlijk niet zo over oordelen, maar brrr
Voor mij ook geen fitness school hoor
![]()
Sociaal.. Fok!.. ik zie het verband nietquote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor de sociale contacten heb je Fok!Dus dan kan je toch best 2 uurtjes per week opbouwend met je lichaam bezig zijn.
Een gezonde geest in een gezond lichaam.. etc.. de basis van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen UPSD.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:20 schreef bwt het volgende:
Kijk , dat zijn tenminste motoren
Hoe moet dat dan met een beetje een verknipte geestquote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor de sociale contacten heb je Fok!Dus dan kan je toch best 2 uurtjes per week opbouwend met je lichaam bezig zijn.
Een gezonde geest in een gezond lichaam.. etc.. de basis van alles.
*WB komt net binnen van een geweldige avond in een Haagse strandtent* [afbeelding]
Doh!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Sociaal.. Fok!.. ik zie het verband niet![]()
![]()
Die kan zich dan ook even uitleven.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef richardgie het volgende:
Hoe moet dat dan met een beetje een verknipte geest![]()
Wat heb je nu weer opgeduikeld?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
*WB komt net binnen van een geweldige avond in een Haagse strandtent* [afbeelding]
Oja daar heb ik affiniteit meequote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan met een beetje een verknipte geest![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef bwt het volgende:
Wat heb je nu weer opgeduikeld?
1 smiley is genoeg voor jou.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja daar heb ik affiniteit mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ROFLMAOLOLOLOLOLOROXORRRR !!1!!1!!
![]()
Nee hoor heb daar geen affiniteit meequote:Op maandag 10 juli 2006 23:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oja daar heb ik affiniteit mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ROFLMAOLOLOLOLOLOROXORRRR !!1!!1!!
![]()
Die brulpot lijkt wel uit te stekenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:31 schreef hicham het volgende:
Zo'n SV met volledige kuip is ook niet slecht nee
[afbeelding]
Reed laatst mee via de Bossche kneuze Bollen
Ja papsquote:Op maandag 10 juli 2006 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1 smiley is genoeg voor jou. [afbeelding]
De man die met een pak melk op zijn rug rijdt.![]()
![]()
Lekker hoekigquote:Op maandag 10 juli 2006 23:31 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Zelfs die gaan lek.quote:
Ik vind hem met volle kuip zelfs nog mooier dan met een top-half denk ik zoquote:Op maandag 10 juli 2006 23:31 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Brulpot -> standaard demperquote:Op maandag 10 juli 2006 23:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die brulpot lijkt wel uit te steken![]()
Ja maar moet je kijken hoeveel ruimte er tussen de demper en kont zit. Daar past nog een olifant tussenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Brulpot -> standaard demper
Dubbele highmount moet er onder ofzo
Ik denk alleen wel dat als je de uitlaten onder de kont gaat plaatsen,je de hele achterkant ook omhoog moet brengen om het er een beetje strak uit te laten zien.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar moet je kijken hoeveel ruimte er tussen de demper en kont zit. Daar past nog een olifant tussen![]()
Highmount zal idd wel goed staan![]()
Hm,zou wel wat voor mij zijn.Voor erbij.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:42 schreef hicham het volgende:
Slecht
Worldbeater, je mag wel weer posten ik bedoelde het niet zo slecht
Bandit 1200 zijspan
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hm,zou wel wat voor mij zijn.Voor erbij.
Nee, nu ga jij populair doen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:35 schreef hicham het volgende:
Worldbeater is hyper nu gaat ie stoer doen
Ik heb je al onterft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alibi. -->quote:Op maandag 10 juli 2006 23:42 schreef hicham het volgende:
Slecht
Worldbeater, je mag wel weer posten ik bedoelde het niet zo slecht
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:34 schreef Kanarie het volgende:
Zojuist weer terug van een daggie Criox.
Best grappig om te doen weer.
Er was nog een R6 op zijn smoel gegaan, waarna zijn motor in de fik vloog.
Best lullig als je zo je motor af ziet fikken en daarna ondersteboven aan een truck ziet hangen.
Damn die kerel moet zich kut gevoeld hebben.
Ik zou er best een zijspan bij willen hebben,zodat ik alles mee kan nemen,nadeel is alleen dat een zijspan zo stervens duur is in aanschaf.Natuurlijk je kan ook een Ural of Dnjepper kopen,maar omdat nu een volwaardig zijspan te noemen?quote:
Koop dan gewoon een autoquote:Op maandag 10 juli 2006 23:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zou er best een zijspan bij willen hebben,zodat ik alles mee kan nemen,nadeel is alleen dat een zijspan zo stervens duur is in aanschaf.Natuurlijk je kan ook een Ural of Dnjepper kopen,maar omdat nu een volwaardig zijspan te noemen?.
2.400 euro, en nog BMW ook.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:49 schreef richardgie het volgende:
Ik zou er best een zijspan bij willen hebben,zodat ik alles mee kan nemen,nadeel is alleen dat een zijspan zo stervens duur is in aanschaf.Natuurlijk je kan ook een Ural of Dnjepper kopen,maar omdat nu een volwaardig zijspan te noemen?.
Wat moet je dan met een zijspan martijn? Stuurt als een auto en je wordt nat in de regen, je moet een helm en pak op en aan, worst of both worlds.quote:
Dus het wordt alleen nog maar erger de rest van de avond nacht?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, nu ga jij populair doen.![]()
![]()
EN ik pak net mijn eerste wijntje, cq alcohol.![]()
Vind de kont er niet echt op staanquote:Op maandag 10 juli 2006 23:54 schreef bwt het volgende:
Ja, hier nog een paar van die seatpipes SV1000
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Dus het wordt alleen nog maar erger de rest van de avond nacht?
En ging mij meer om het hyper, met al die custom smilies
Leuke animated gif in dat TL1000 topic, dat wel
[afbeelding]![]()
![]()
Zijspan rijden lijkt mij best een belevenis.Als ik zie hoe m'n maatje met twee kinderen in de bak en vrouw achterop mee gaat op de dijk,daar kan je je nog wel eens behoorlijk in vergissen.Nadeel is alleen dat de topsnelheid ook afneemt,omdat de eindoverbrenging veranderd.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat moet je dan met een zijspan martijn? Stuurt als een auto en je wordt nat in de regen, je moet een helm en pak op en aan, worst of both worlds.![]()
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
Wat moet je dan met een zijspan martijn? Stuurt als een auto en je wordt nat in de regen, je moet een helm en pak op en aan, worst of both worlds.![]()
Klopt, bepaalde bochten kan je echt een stuk harder doorheen knallen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:57 schreef richardgie het volgende:
Zijspan rijden lijkt mij best een belevenis.Als ik zie hoe m'n maatje met twee kinderen in de bak en vrouw achterop mee gaat op de dijk,daar kan je je nog wel eens behoorlijk in vergissen.Nadeel is alleen dat de topsnelheid ook afneemt,omdat de eindoverbrenging veranderd.
Mij lijkt het toch kutquote:Op maandag 10 juli 2006 23:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zijspan rijden lijkt mij best een belevenis.Als ik zie hoe m'n maatje met twee kinderen in de bak en vrouw achterop mee gaat op de dijk,daar kan je je nog wel eens behoorlijk in vergissen.Nadeel is alleen dat de topsnelheid ook afneemt,omdat de eindoverbrenging veranderd.
: ^quote:
Mag trouwens nog niet zo heel lang he,een zijspan met aanhanger.Is iets van de laatste paar jaar.Vroeger mocht je wel een aanhanger hebben,of een zijspan,maar niet alletwee.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Een cabrio dan
Netzoals die pauper op MF, had een zijspan + aanhangwagen
Succesquote:Op maandag 10 juli 2006 23:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zal wat slaap meepikken, morgen iets vroeger eraf zodat ik nog even kan studeren.. dat schoot er deze avond wel flink bij in
Morgen mijn belangrijke tentamen voor mijn propedeuse. Ik weet echt niet of ik het ga halen want het is Recht.Post morgen wel hoe het gegaan is. Anyway, toedeloe
![]()
Je lult slap, en nu oprottenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
: ^
Motorrijden is veel meer dan dat. Bazzie moet eerst maar eens zijn rijbewijs halen![]()
Motorrijden is... de geur van vers gemaaid gras opsnuiven![]()
etc.
Euh weg nu.
Vooral dat onderstreepte.Als je dat tegen een niet motorrijder verteld dan denken ze van die kerel staat me te belazeren.En dan kan je dat hele verhaal van het aangedreven wiel aan de linker kant,wat het niet aangedreven wiel aan de rechter kant probeert in te halen en daarom de bak optilt weer van stal halenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?![]()
Zijspanrijden schijnt een hele aparte ervaring te zijn, hele volkstammen zweren erbij.
Sluit aan bij de nieuwe beleving.![]()
[..]
Klopt, bepaalde bochten kan je echt een stuk harder doorheen knallen.
Alleen bochten aan de bakzijde zijn wat tricky.............til je hem zo op.![]()
Uit het stukje van MF...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:04 schreef richardgie het volgende:
Vooral dat onderstreepte.Als je dat tegen een niet motorrijder verteld dan denken ze van die kerel staat me te belazeren.En dan kan je dat hele verhaal van het aangedreven wiel aan de linker kant,wat het niet aangedreven wiel aan de rechter kant probeert in te halen en daarom de bak optilt weer van stal halen.
Whehehe, na dat eerste stukje lijkt het bijna interessantquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:02 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk stukje over zijspanrijden.
--> Stukje van Motor Forum.![]()
Heeft dat niet gewoon met de middelpuntvliedende kracht te makenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vooral dat onderstreepte.Als je dat tegen een niet motorrijder verteld dan denken ze van die kerel staat me te belazeren.En dan kan je dat hele verhaal van het aangedreven wiel aan de linker kant,wat het niet aangedreven wiel aan de rechter kant probeert in te halen en daarom de bak optilt weer van stal halen.
Ik zit het stukje net te lezen jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uit het stukje van MF...![]()
Dus bocht naar rechts -> gas erbij gedurende de bocht.
En bocht naar links -> gas lossen gedurende de bocht.
sinds gisteren de trotse (...) eigenaar van een rus-met-bak....alleen....al in de eerste bocht kwam ik erachter dat alle ervaring in ons prille leven opgedaan met step, driewieler, fiets met en zonder zijwieltjes, jetski en talloze gemotoriseerde 2 en meerwielers overboord gezet kon worden....al in het eerste perkje aan de overkant stond deze meneer stil....
heeeeeel voorzichtig heb ik de weg naar huis afgelegd, en dat waren de 35 langste km's van mijn motorleventje.....
Dat heeft alles met middelpuntvliegende kracht te maken.Maar de gemiddelde automobielist ziet een motorrijder in een bocht naar links naar links hangen,maar bij een zijspan werkt dat net even anders,want bij een bocht naar rechts zal de bak,door het vermeende schuinhangen wat dus niet gebeurt,omhoogkomen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Whehehe, na dat eerste stukje lijkt het bijna interessantDat gedeelte over dat het een 'tweede natuur' wordt, leuk als die gasten weer op een solomotor stappen en bij het eerstvolgende verkeerslicht gewoon omvallen
[..]
Heeft dat niet gewoon met de middelpuntvliedende kracht te maken
Slingeraapquote:En vandaar dat bij zijspanraces de bakkenist als een slingeraap rondspringt om de wielen op de grond te houden. Schiet het gewicht verplaatsen tekort om de combo voor omslaan te behoeden, dan kan men beter het schip verlaten voordat men misschien de hele zaak bovenop zich krijgt.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat heeft alles met middelpuntvliegende kracht te maken.Maar de gemiddelde automobielist ziet een motorrijder in een bocht naar links naar links hangen,maar bij een zijspan werkt dat net even anders,want bij een bocht naar rechts zal de bak,door het vermeende schuinhangen wat dus niet gebeurt,omhoogkomen.
Ga trouwens m'n bed maar eens opzoeken.Adios,was wel weer effe "gezellig"..
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=news&id=3780&replypage=last
FF een CR van een vriend regelen en meeraggen mocht het doorgaan
Willem1940, deze keer niet over dieselquote:willem1940 schreef op 10-7-2006 om 22:31...
Mag een valhelm eigenlijk wel op het naaktstrand?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:24 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Willem1940, deze keer niet over diesel
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:31 schreef Yellow Mosquito het volgende:
Enige jaren terug samen met een maatje onderweg naar de stad, en we lopen door rood licht. Aan de overkant gekomen stopt er een politieauto naast ons.
Agent1: Zo heren, das niet de bedoeling he?
maatje: Wat dan?
Agent1: Oversteken bij rood licht.
maatje: pfff er kwam niks aan toch?
Agent1: Nee maar daar gaat het niet om.
maatje: Waar gaat het wel om dan?
Agent1: Nou dan bega je een overtreding en dat gaat geld kosten.
maatje: Wat kost dat dan?
Agent1: 35 gulden. Terwijl het eigenlijk niet nodig is.
maatje: Over nodig gesproken, wat kost het als ik nu tegen dat boompje ga pissen? Kun je die er meteen bij optellen want ik moet heel nodig.
Agent2: Dat ligt eraan.
maatje:waar ligt dat aan?
Agent2: Of je er een scheet bij laat, want das duurder.
Allemaal lachen en we mochten door. Als we maar geduld zouden betrachten bij de volgende verkeerslichten. (Geweldige agent)
Dank uquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Mzzltov, veel plezier tot 5 uur 's nachts BazzieKje
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:47 schreef hicham het volgende:
Kan iemand ff 112 bellen, BazzieK reageert niet binnen een minuut![]()
Was dat iemand die niet herkend wilt worden of zo??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:30 schreef dribbel79 het volgende:
Whehehe, die gast bij RTL ontbijtnieuws, op de redactie van RTL Z, zat met een helm op achter de PC, whehehe...
-edit- zou de Z voor zakelijk staan??![]()
Hij had een koortslipquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Was dat iemand die niet herkend wilt worden of zo??![]()
In het vorige topic had ik de OP speciaal aangepast. Ribby moet even de OP textfile aanpassenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:27 schreef dunc het volgende:
Fulcrum! Hond... BUITENGESLOTEN!![]()
WAAROM!
Nouwja, okee... ik regel ook nog wel eens een goede foto.
tevens tvp![]()
Wrom post je tegelijk met mijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef BazzieK het volgende:
MoggahNet gelest, ging niet echt geweldig, had de balans van een balerina met een coke en drankprobleem
![]()
Kom ik thuis ligt internet en TV er gewoon uit. Thank god voor buren waarvan ik het wachtwoord voor het netwerk voor heb
In Den Bosch reed gisteren een lesschooltje. 2 lesmotoren en de instructeur er achter met zo'nquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef BazzieK het volgende:
MoggahNet gelest, ging niet echt geweldig, had de balans van een balerina met een coke en drankprobleem
![]()
Kom ik thuis ligt internet en TV er gewoon uit. Thank god voor buren waarvan ik het wachtwoord voor het netwerk voor heb
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
@Hicham, heb net iets van 45 liter net ingereden olie bij de Roteb ingeleverd.
Weet je zeker dat MF down was en lag het niet aan iets anders?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:Wel apart die verhalen over zijspan rijden... denk je eigenlijk nooit over na.
![]()
Alleen jammer dat al die aangeklikte linkjes niet werken omdat MF down is.
* hicham noteert in logboek, great!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
@Hicham, heb net iets van 45 liter afgewerkte olie bij de Roteb ingeleverd. [[url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/dancing.gif]afbeelding][/url]
Het ziet er zo dom uit, maar het kan heel dynamisch zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:Wel apart die verhalen over zijspan rijden... denk je eigenlijk nooit over na.
![]()
Zat ook nog van de motorscoot bij, 1 liter per maand. Stonden behalve in de tuin ook nog 7 flesjes in de schuur. Ding deed 3.000 kilometer met zijn carterolie. Kwam er altijd goudblinkend uit.quote:
Die medewerker: waar komt dit allemaal vandaan?quote:
Whahaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die medewerker: waar komt dit allemaal vandaan?
Ik: uit de tuin.![]()
Hebben ze geen telefoon op schoolquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou toets was redelijk pittig, wordt echt kiele kiele.. resultaten worden eind deze middag al bekend, dus dan moet ik maar even op school kieken of ik hem gehaald heb. Hoop het echt, maar het wordt krap![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die medewerker: waar komt dit allemaal vandaan?
Ik: uit de tuin.![]()
Uh nee, maar dan heb ik mijn propedeuse nog niet. Dan mag ik sowieso niet op stage volgend studiejaar, alhoewel dat anders ook al krap wordt omdat ik dan ook de helft van het aantal punten uit het 2e jaar moet hebben.. en dat is nog afwachten of dat luktquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Hebben ze geen telefoon op school
En wat moet je doen als je het niet hebt gehaald, moet je dan stoppen met de studie
Nietsz, hij keek wel bedenkelijk, en wat vragen beantwoorden, van wie is het, waar komt het vandaan etc. Verder was het allemaal binnen een minuut afgehandeld, zonder formulieren, legitimatie etc.quote:
Lekker ding hè.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uit het stukje van MF...![]()
Dus bocht naar rechts -> gas erbij gedurende de bocht.
En bocht naar links -> gas lossen gedurende de bocht.
sinds gisteren de trotse (...) eigenaar van een rus-met-bak....alleen....al in de eerste bocht kwam ik erachter dat alle ervaring in ons prille leven opgedaan met step, driewieler, fiets met en zonder zijwieltjes, jetski en talloze gemotoriseerde 2 en meerwielers overboord gezet kon worden....al in het eerste perkje aan de overkant stond deze meneer stil....
heeeeeel voorzichtig heb ik de weg naar huis afgelegd, en dat waren de 35 langste km's van mijn motorleventje.....
Hey dan geef ik voortaan mijn afgewerkte olie maar aan jou meequote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nietsz, hij keek wel bedenkelijk, en wat vragen beantwoorden, van wie is het, waar komt het vandaan etc. Verder was het allemaal binnen een minuut afgehandeld, zonder formulieren, legitimatie etc.![]()
En die tijd is inclusief het in een container dumpen en wegrijden.
[..]
Lekker ding hè.![]()
45 liter.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey dan geef ik voortaan mijn afgewerkte olie maar aan jou meehier in Den Bosch kost het gvd geld om olie in te leveren
![]()
ik lever het nu gewoon in bij de zaak waar ik het gekocht heben die zijn er niet blij mee
![]()
Wat een kneuzenquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:12 schreef Gawaine het volgende:
[camsteun lui modus]Nog maar 2 gaatjes boren [/camsteun lui modus] en dan doe ik hem morgen op de post.![]()
Ik was 't door drukte alweer vergeten af te maken.
Hij is klaar, ik stuur hem morgen naar je toe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:51 schreef worldpimber het volgende:
Ff bijgelezen
[..]
Wat een kneuzen![]()
[..]schiet op
![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
45 liter.![]()
Gisteren trouwens voor het eerst met een navigatiesysteem gereden.
Damn, dat ik dat niet eerder gedaan heb. Heel gaaf, perfect, en het verbreed letterlijk je horizon.![]()
En alternatieve routes zijn ook geen probleem, het ding verslikt zich niet, en pakt naadloos -en realtime de nieuwe route op.
Nick vond het zelfs zo leuk, dat ik de radio uit moest zetten.![]()
Kwam ik net thuis, lag het ding boven nog in zichzelf te praten.. wat hoor ik nou?![]()
I get your drift.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:52 schreef dribbel79 het volgende:
Wat wel sjiek hendig zou zijn is een goedkopere versie, waarbij je alleen een oordopje nodig hebt ofzo, en geen scherm, vind het nl. niks om tijdens 't rijden steeds op een scherm te moeten turen...
Hoorde dat er ook eea beschikbaar was voor de I-pod (niet dat ik er één heb)
Kende zo nog niet neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:08 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze heeft bwt nog niet gepost
Nee, maar die was wel aan het lessen tegelijk met mijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
In Den Bosch reed gisteren een lesschooltje. 2 lesmotoren en de instructeur er achter met zo'n
chrome bling bling goldwing![]()
Is dat jou instructeur ?![]()
Grandmotherquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
GILF dan![]()
Het is nog steeds MILF![]()
En met MILFs zijn niks mis![]()
hey ondeugend,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:55 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Gewoon geil.
Ennnnn af en toe mag ik er even op rijden.
Ful ! Gefeliciteerd![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:54 schreef bwt het volgende:
Ja, hier nog een paar van die seatpipes SV1000
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lust ze wel, met alle plezier zelfsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lust je ze niet![]()
Tschkk, gekocht met liefde!![]()
In st.Michestel kwamen we ook een schooltje met 2 man tegen....jij ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, maar die was wel aan het lessen tegelijk met mij![]()
't ligt er behoorlijk dik op eujquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:29 schreef dribbel79 het volgende:
ze vraagt of je d'r zoete kers wil proeven!!!
een ander woord voor synoniem man!!
Die is nicequote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:27 schreef hicham het volgende:
Ja Fullie, van harte met het behalen van je propedeuse, maar liefst een jaar te laat![]()
![]()
Te koop: Bandit 600 25KW voor 2.100 euro, koopje-XX-, ondeugend of Faithy
![]()
Goed genoeg ? steunquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:57 schreef worldpimber het volgende:Gawaine
25kW, ... echt iets van vroegah![]()
Waar liep hij echt tegen aanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:08 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze heeft bwt nog niet gepost
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:
Geen probleem hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Net ding, denk dat ik hem wel verkocht krijg voor 40 euro![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
In st.Michestel kwamen we ook een schooltje met 2 man tegen....jij ?![]()
Misschien diep in een doos.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:58 schreef Gawaine het volgende:
Hij is klaar, ik stuur hem morgen naar je toe.![]()
Ik heb alleen het boutje niet wat onder in je toestel moet maar misschien heeft
WB dat wel liggen voor je ?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa ik heb mijn propedeuse binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had een 5.7
Bier zuipuuuuh![]()
Nee, hij rent nog steeds even moeilijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Btw W.beater, heeft Nick nog iets overgehouden aan zijn 'crash'?![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, hij rent nog steeds even moeilijk.![]()
En hij wist wat er fout ging, lette teveel op een vriendje..
Alleen die blik na het vallen, ik was 500 meter ver, maar toen ik aan kwam lopen dacht ik even dat hij in huilen wilde uitbarsten, even steun zoeken .. maar het bleek een afwachtende blik of ik boos was.![]()
![]()
![]()
Gelijk weer rijden was het devies.![]()
Ik heb ze met mijn blote handen erin gedraaidquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:59 schreef Worldbeater het volgende:
Vraag me af hoe Pimber de gaten geboort heeft, ik moest 3 keer naar de bouwmarkt voor nieuwe boortjes.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, hij rent nog steeds even moeilijk.![]()
En hij wist wat er fout ging, lette teveel op een vriendje..
Alleen die blik na het vallen, ik was 500 meter ver, maar toen ik aan kwam lopen dacht ik even dat hij in huilen wilde uitbarsten, even steun zoeken .. maar het bleek een afwachtende blik of ik boos was.![]()
![]()
![]()
Gelijk weer rijden was het devies.![]()
Nee ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Ben ik de laatste![]()
Fulcrum gefeliciteerd!!
![]()
Alleen jij bent perfect.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ Beater,
wat een geweldige Nico ben jij ook zeg![]()
![]()
kolomboor??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt niet mee een stuk massief ijzerenstaaf van 26 mm dik doorboren.![]()
Nou dat is op het plaatje wel te zienquote:
Op mijn werk, maar daar wil ik voorlopig even niet komen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:54 schreef dribbel79 het volgende:
kolomboor??
Ben idd geen proquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef bwt het volgende:
Nou dat is op het plaatje wel te zien
een accu boor machien op de tegels in de tuin
MPP 190/55 voor 125 euro, en een 120/70 voor 82...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:14 schreef Youp het volgende:avond
net een sportmax 208 GP gekocht voor 90 euro, nieuw
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen jij bent perfect.![]()
En t'is geen aluminium, maar het zou normaliter toch moeten lukken...
De (wel)dubbel rechtshandige buurman snapte er ook niets van, na 3 gloednieuwe geharde HSS metaalboren, gevoedt door een constante stroom van druppels afgewerkte olie, probeerde ik maar een -eveneens nieuwe- titaniumboor, kansloos, daarna professionelere kobaltboren, waarvan er al snel 2 bot van waren.De derde kon het klusje afmaken.
![]()
De Rpm van de handboormachine was goed, niet teveel kracht, etc.
Supercorsa 1 voorband 75 euro Supercorsa 1 achterband 85 euroquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op mijn werk, maar daar wil ik voorlopig even niet komen.![]()
[..]
Ben idd geen pro, maar het is dan nog wel een 650 watt Black & Decker.
![]()
[..]
MPP 190/55 voor 125 euro, en een 120/70 voor 82...![]()
Dat mag.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vind het gewoon erg grappig om te lezen
![]()
hoe hoog was het toerental?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen jij bent perfect.![]()
En t'is geen aluminium, maar het zou normaliter toch moeten lukken...
De (wel)dubbel rechtshandige buurman snapte er ook niets van, na 3 gloednieuwe geharde HSS metaalboren, gevoedt door een constante stroom van druppels afgewerkte olie, probeerde ik maar een -eveneens nieuwe- titaniumboor, kansloos, daarna professionelere kobaltboren, waarvan er al snel 2 bot van waren.De derde kon het klusje afmaken.
![]()
De Rpm van de handboormachine was goed, niet teveel kracht, etc.
Bandje voor de minibike, een splinternieuwe en via de officiele kanalen: 15 euro.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:25 schreef Youp het volgende:
Supercorsa 1 voorband 75 euro Supercorsa 1 achterband 85 euro![]()
winkelwaarde 240 en 270 euro
Niet te hoog, wel alles geprobeerd, ook verschillende drukken, en vaak ging het dan knetteren en branden.quote:
zeker nog diagonaal bandjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bandje voor de minibike, een splinternieuwe en via de officiele kanalen: 15 euro.![]()
[..]
blek & dekker accuboormasjien powahquote:Niet te hoog, wel alles geprobeerd, ook verschillende drukken, en vaak ging het dan knetteren en branden.
Volgens de beschrijving op de verpakking kon het wel hoger.![]()
HSS boortje ging even goed, de buurman er steeds olie op druppelen tegen het verbranden.
Finally kobalt did the job. Uren later..en veul geduld.![]()
![]()
Original China, real rubber quality.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:35 schreef Youp het volgende:
zeker nog diagonaal bandjesmet compound kneiterhard +1
Wat is er dan zo speciaal aan een kolomboor?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:35 schreef Youp het volgende:
op een kolomboor met een een normaal hss boortje was het binnen 1 minuut geklaard
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Original China, real rubber quality.![]()
[..]
quote:Wat is er dan zo speciaal aan een kolomboor?![]()
En het waren HSS boortjes extra zware kwaliteit.![]()
Ik heb alles op mijn werk, tot aan lasapparaten aan toe. Voor de volgende keer.![]()
Had die standaard ook zo zelf kunnnen maken zei mijn baas. (hoe kun je dat nou kopen)
Maja, die vent die deze dingen maakt heeft het allemaal lekker uitontwikkeld.
Alleen de gaten voor een TL1000R had hij er wel even in mogen zetten.![]()
Op de staven stond met viltstift ook het juiste typenummer...
Ik zag vandaag dat de bandendruk op de minibike wel onder de 0.5 bar is gekomen.quote:
Ideale toerental was 4.000 Rpm volgens de verpakking. Ik schoot er niet eens af trouwens.quote:een kolomboor is veel makkelijker... je schiet niet 10000x van dat ronde ding af, je kan makkelijker en beter kracht uitoefenen, je kan zo'n ding meestal veel makkelijker op een nog veel lager toerental laten draaien dan je accuboormachine etc.
LOL 4000rpmquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat de bandendruk op de minibike wel onder de 0.5 bar is gekomen.![]()
Niet zo belangrijk dus op dit niveau.![]()
[afbeelding]
Volgende setje maken we er een SM van.![]()
Hoewel de mannetjes sinds gisteren ook onverhard volgas knallen.![]()
[..]
Ideale toerental was 4.000 Rpm volgens de verpakking. Ik schoot er niet eens af trouwens.
De buurman zei al dat ik langzamer moest gaan, maar zelfs was ik nog pas op de tweede van 5-6 boortjes.![]()
Morgen gaan de wielen eruit, lekker soppen en WD-40'en, en wegbrengen voor vers rubber.
Goodnight.![]()
![]()
Faithy.quote:
Misschien leuk om een overzicht te geven van diegenen die zich al gemeld hebben en diegenen die zich nog moeten melden?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef Faithy het volgende:
is de 22ste nog steeds van kracht voor EEN AANTAL mensen?![]()
Met "kolomboor" bedoel ik dat het wellicht handiger zou zijn om een kolomboor te gebruiken, je kan traploos de toeren instellen en je kan het te bewerken werkstuk klemmen en zo beter bewerken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef bwt het volgende:
[..]
Nou dat is op het plaatje wel te zien
een accu boor machien op de tegels in de tuin
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:09 schreef Youp het volgende:
LOL 4000rpm
maak daar maar 300-400rpm van ongeveerlogisch dat je er niet doorheen kwam en dat de boortjes naar de knoppen gingen
Als het nog doorgaat kom ik wel zoals toegezegd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef Faithy het volgende:
ja, dat zou ik nog even zeggen:
als de opkomst minimaal is, is het misschien wel heel gezellig, maar misschien niet practisch
dus:
WIE KOMEN ER DE 22STE?????
Begint dat nu al, dat volgzame. Hoe doen moslims dat toch..quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:37 schreef Faithy het volgende:
dat weet ik wel zeker, maar dat wilde hiesj niet
Ik moet werkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef Faithy het volgende:
als de opkomst minimaal is, is het misschien wel heel gezellig, maar misschien niet practisch
dus:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Begint dat nu al, dat volgzame. Hoe doen moslims dat toch..![]()
Moet bestaat niet, in Nederland is werken een vrije keuze.quote:
Ach, in het keldertje vast ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:55 schreef hollander172 het volgende:
Moslims kennen ook de stenigingen, stok/zweepslagen etc. nog.![]()
ja, dus zeg ik dat ze niet komen, en dan nodig ik ze toch stiekem uitquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
![]()
Moslims kennen ook de stenigingen, stok/zweepslagen etc. nog.![]()
Hmm niet als je krap bij kas zit.. zou deze zaterdag paintballen maar dat heb ik ook moeten afzeggenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet bestaat niet, in Nederland is werken een vrije keuze.Zeker voor 1 bijzondere dag/avond.
![]()
Dat wordt dan een vette show.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:16 schreef Faithy het volgende:
ja, dus zeg ik dat ze niet komen, en dan nodig ik ze toch stiekem uit![]()
Gewoon even langs het bejaardentehuis met je rapport.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm niet als je krap bij kas zit.. zou deze zaterdag paintballen maar dat heb ik ook moeten afzeggen![]()
Nouja misschien dat ik om een uur of 19:00 kan vertrekken, dan ben ik er om een uur of 21:00? Lijkt me niet echt de moeite meer waardquote:
Hmm afstand 200km, reistijd +/- 2 uur en 15 mins.. Kan misschien wel ja. Als je nog meer info hebt kun je het me doormailen, ik denk er nog even over naquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:25 schreef Faithy het volgende:
tuurlijk wel
eten begint bij BBQ-en pas rond half 8en we zijn pas om 10 uur klaar ofzo
en je kan blijven tukken, weekendje scheveningenda place to be
![]()
Noteert: afwachtende houding.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm afstand 200km, reistijd +/- 2 uur en 15 mins.. Kan misschien wel ja. Als je nog meer info hebt kun je het me doormailen, ik denk er nog even over na![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noteert: rechterboutje is ook los.![]()
Voor de rest van je levenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:26 schreef Faithy het volgende:
en ik weet wat krap bij kas zitten is![]()
heb nog maar 40 euri
ik hoop dagquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor de rest van je levenjaar
maand?
Week?
dag?
![]()
![]()
Kom, zonnetje schijnt dus een beetje vrolijk doen he?![]()
![]()
Oh maar met 40,- per dag moet je het makkelijk redden toch?quote:
URL! URL! URL!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dank![]()
Ik word ook uitgelachen op MF voor mijn Spyke combi bij mijn GS![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Begint dat nu al, dat volgzame. Hoe doen moslims dat toch..![]()
Was begin mei binnen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:39 schreef Faithy het volgende:
ik hoop dag
en ik wil mn belastingcenten
veel!
URLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
URLGS'jes hebben het maar zwaar >> klikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze keer niet door een nobody![]()
Zo, nu ff mijn mail checken![]()
Wat ziet dat zielig zo zonder wieltjesquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was begin mei binnen.Maar al enthousiast uitgegeven na de aangifte in februari.
![]()
![]()
Ik ga de velgen wegbrengen naar de motorzaak, en daarna een duik in het zwembad nemen.![]()
[afbeelding]
Volgens mij is je achtervelg poetsen het meest ondankbare klusje dat er bestaat.
De straat uitrijden en die 1.5 uur zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.![]()
![]()
moet nog tanken ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh maar met 40,- per dag moet je het makkelijk redden toch?![]()
Gewoon eten, wassen en drogen bij pappie en mammie scheelt bakken geld.![]()
Ehhh,quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef Faithy het volgende:
dus:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Ehhh,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei.
15,- vol tankje oid?quote:
Tijdelijk in het ouderlijk huis intrekken en de voorraadkast plunderen.quote:en pappie en mammie zijn op vakantie..
Dan moet je nu toch wel voor jezelf kunnen zorgen?quote:en toen ik thuis woonde kreeg ik geld om me te redden.. maar ben nu 2 jaar het huis uit
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:45 schreef -XX- het volgende:
En hoe gaat het met lessen Faithy? Hoeveel moet je er nog doen en kan je afrijden?
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:27 schreef Thrilled het volgende:
Aankomende examens!
17 Juli : BazzieK, Rosmalen - 15:55 (AVB - Motor)
27 Juli : Faithy, Rijswijk - jaaajaaa... uur (AVB - Motor)
Vrouwen en geldquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan moet je nu toch wel voor jezelf kunnen zorgen?
Morgenochtend gaan ze erom, maar dan ben ik de hele dag naar een waterspeeltuin.quote:
quote:HoiiiI; lekker al vroeg klaar met werken
Woeehhaaa
Zal ik mijn bijdrage voor de BBQ alvast overboeken?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef Faithy het volgende:
moet nog tanken ook
en pappie en mammie zijn op vakantie..
en toen ik thuis woonde kreeg ik geld om me te redden.. maar ben nu 2 jaar het huis uit
jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef hollander172 het volgende:
Dan moet je nu toch wel voor jezelf kunnen zorgen?
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Zal ik een nieuwe nemen, heb ik weer een 1.5 cm kortere wielbasis voor sneller stuurgedrag, om Pimber volgende week te ownen.![]()
Bedoelde er verder niks mee dan gewoon beide data te laten zien heurquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:16 schreef Faithy het volgende:
[..]maar ik mag straks op vol vermogen
![]()
![]()
het boeit me nog steeds niet dat ik er langer over doe/gedaan heb hoor
wil gewoon volgende zomer op vakantie met mn eigenste motor
Nee en vooral vooral vrouwen die blont zijn worden streng beoordeeldquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:17 schreef -XX- het volgende:
Ik las op een forum dat ze op vrouwen kritischer zijn met afrijden!![]()
Hopelijk is dat nonsens
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bedoelde er verder niks mee dan gewoon beide data te laten zien heurMaakt me echt niets uit dat ik een weekje eerder dan jou examen doe
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef hollander172 het volgende:
15,- vol tankje oid?Of bedoel je de auto?
![]()
Wat ben ik blij dat ik niet blond benquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee en vooral vooral vrouwen die blont zijn worden streng beoordeeld
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef Faithy het volgende:
[..]maar ik mag op vol
![]()
stiekem ben ik iets gefrustreerd door mijn financiele situatie en waarom ik nu pas af kan rijdenmaargoed...
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef -XX- het volgende:
Hoo, sorry! dit is natuurlijk ook MF!![]()
Motor-Forum was het![]()
![]()
NEEEEEE IK BEN NIET DOM!Dat lijkt zo!
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij er meer moeite mee dan ik
![]()
quote:
Houd je mond nou maar, je maakt het erger dan het wasquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef -XX- het volgende:
Hoo, sorry! dit is natuurlijk ook MF!![]()
Motor-Forum was het![]()
![]()
NEEEEEE IK BEN NIET DOM!Dat lijkt zo!
![]()
Tuurlijk wat jij wiltquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die ontdekken hun eigen fouten niet eens!![]()
Je moet ook zorgen dat je nooit rood kan staan, dat leren ze je bij de bank toch ook wel?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:15 schreef Faithy het volgende:
en toen hield mn auto er vorige maand mee op, toen ik net weer uit het rood was, bijna
maar met een beetje zuinig leven kom ik er wel bijna uit deze maand
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:27 schreef -XX- het volgende:
Ok, im gone![]()
![]()
LEKKER NIET HOOR! !Tschkk, verveling hoor!
Ik zit op msnquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eindelijk
Ah jammer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom anders op msn, kunnen we je daar ook uitlachen voorlichten over motorrijden
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eindelijk
Ah jammer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komen jullie anders ook naar de BBQ, kunnen jullie in het eggie elkaar zien en verleidenquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:28 schreef BazzieK het volgende:
allebijquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sta je weer eens offline of heb je me geblockt
Is nogal ver fietsenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie anders ook naar de BBQ, kunnen jullie in het eggie elkaar zien en verleiden
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie anders ook naar de BBQ, kunnen jullie in het eggie elkaar zien en verleiden
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ga jij dat smatje wel even regelen om de partysquad te doen
![]()
Ja, zo kan ik zien of er leuke mensen online zijnquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik zien of er leuke mensen online zijn![]()
Op dit moment niet, dus sta ik offline![]()
How evil!![]()
Of je die tanga gaat bangen.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Of je die tanga gaat bangen.
Ik vraag me trouwens ook af waar dat partysquad naast dat geblaat van Yes-R inenen vandaan komt majah.. blaat![]()
Je had een vol jaar om kenkerhard te cashen en de wereld te veroverenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, ben net pas 18 manEn ben ook niet rijk, ben Faithy niet
akoena ma tata tataas!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:36 schreef worldpimber het volgende:
![]()
[..]
Of je die tanga gaat bangen.
![]()
Ik vraag me trouwens ook af waar dat partysquad naast dat geblaat van Yes-R inenen vandaan komt majah.. blaat![]()
Kenkerhard cashen met vakkenvullen bij de AHquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Je had een vol jaar om kenkerhard te cashen en de wereld te veroveren
Maar daar hebben we het al over gehad, paup'r
Koop fiets van junk a 25 euro en ga kranten lopen, pwn je iedereen meequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenkerhard cashen met vakkenvullen bij de AH
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
akoena ma tata tataas!van dat rare leeuwen lied
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenkerhard cashen met vakkenvullen bij de AH
![]()
Wie koopt er nou fietsen van junks, jat ze dan ff zelfquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Koop fiets van junk a 25 euro en ga kranten lopen, pwn je iedereen mee
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
akoena ma tata tataas!van dat rare leeuwen lied
![]()
Jij bent te lui om te jatten, d'romquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wie koopt er nou fietsen van junks, jat ze dan ff zelfMaarja krantenlopen doen alleen buitenlanders hier
![]()
![]()
Badgerbadgerbadger is van veel hoge kwaliteit dan de partysquadquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Partysquad doet me alleen denken aan http://www.badgerbadgerbadger.com/
Probleem is dat 80% het de rest van hun leven blijft doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent te lui om te jatten, d'rom
En die buitenlanders verdienen iig beter dan jij
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent te lui om te jatten, d'rom
En die buitenlanders verdienen iig beter dan jij
![]()
Tot een uur of twee op je nest liggen is ook hard werken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Je had een vol jaar om kenkerhard te cashen en de wereld te veroveren
Maar daar hebben we het al over gehad, paup'r
En dan nog geen bandit kunnen kopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik verdien goud geld daar![]()
(
)
En! k zat op een stuk brood te kouwen!![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Partysquad doet me alleen denken aan http://www.badgerbadgerbadger.com/
Jij snapt hetquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tot een uur of twee op je nest liggen is ook hard werken.![]()
![]()
Geen gloednieuwequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En dan nog geen bandit kunnen kopen![]()
![]()
Tuuuuuuurlijk![]()
Volgens mij is dat in jouw geval geen misschienquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:46 schreef -XX- het volgende:
[..]misschien doe ik wel jaren over dat papiertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |