In Den Bosch reed gisteren een lesschooltje. 2 lesmotoren en de instructeur er achter met zo'nquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef BazzieK het volgende:
MoggahNet gelest, ging niet echt geweldig, had de balans van een balerina met een coke en drankprobleem
![]()
Kom ik thuis ligt internet en TV er gewoon uit. Thank god voor buren waarvan ik het wachtwoord voor het netwerk voor heb
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
@Hicham, heb net iets van 45 liter net ingereden olie bij de Roteb ingeleverd.
Weet je zeker dat MF down was en lag het niet aan iets anders?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:Wel apart die verhalen over zijspan rijden... denk je eigenlijk nooit over na.
![]()
Alleen jammer dat al die aangeklikte linkjes niet werken omdat MF down is.
* hicham noteert in logboek, great!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
@Hicham, heb net iets van 45 liter afgewerkte olie bij de Roteb ingeleverd. [[url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/dancing.gif]afbeelding][/url]
Het ziet er zo dom uit, maar het kan heel dynamisch zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef worldpimber het volgende:Wel apart die verhalen over zijspan rijden... denk je eigenlijk nooit over na.
![]()
Zat ook nog van de motorscoot bij, 1 liter per maand. Stonden behalve in de tuin ook nog 7 flesjes in de schuur. Ding deed 3.000 kilometer met zijn carterolie. Kwam er altijd goudblinkend uit.quote:
Die medewerker: waar komt dit allemaal vandaan?quote:
Whahaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die medewerker: waar komt dit allemaal vandaan?
Ik: uit de tuin.![]()
Hebben ze geen telefoon op schoolquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou toets was redelijk pittig, wordt echt kiele kiele.. resultaten worden eind deze middag al bekend, dus dan moet ik maar even op school kieken of ik hem gehaald heb. Hoop het echt, maar het wordt krap![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die medewerker: waar komt dit allemaal vandaan?
Ik: uit de tuin.![]()
Uh nee, maar dan heb ik mijn propedeuse nog niet. Dan mag ik sowieso niet op stage volgend studiejaar, alhoewel dat anders ook al krap wordt omdat ik dan ook de helft van het aantal punten uit het 2e jaar moet hebben.. en dat is nog afwachten of dat luktquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Hebben ze geen telefoon op school
En wat moet je doen als je het niet hebt gehaald, moet je dan stoppen met de studie
Nietsz, hij keek wel bedenkelijk, en wat vragen beantwoorden, van wie is het, waar komt het vandaan etc. Verder was het allemaal binnen een minuut afgehandeld, zonder formulieren, legitimatie etc.quote:
Lekker ding hè.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uit het stukje van MF...![]()
Dus bocht naar rechts -> gas erbij gedurende de bocht.
En bocht naar links -> gas lossen gedurende de bocht.
sinds gisteren de trotse (...) eigenaar van een rus-met-bak....alleen....al in de eerste bocht kwam ik erachter dat alle ervaring in ons prille leven opgedaan met step, driewieler, fiets met en zonder zijwieltjes, jetski en talloze gemotoriseerde 2 en meerwielers overboord gezet kon worden....al in het eerste perkje aan de overkant stond deze meneer stil....
heeeeeel voorzichtig heb ik de weg naar huis afgelegd, en dat waren de 35 langste km's van mijn motorleventje.....
Hey dan geef ik voortaan mijn afgewerkte olie maar aan jou meequote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nietsz, hij keek wel bedenkelijk, en wat vragen beantwoorden, van wie is het, waar komt het vandaan etc. Verder was het allemaal binnen een minuut afgehandeld, zonder formulieren, legitimatie etc.![]()
En die tijd is inclusief het in een container dumpen en wegrijden.
[..]
Lekker ding hè.![]()
45 liter.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey dan geef ik voortaan mijn afgewerkte olie maar aan jou meehier in Den Bosch kost het gvd geld om olie in te leveren
![]()
ik lever het nu gewoon in bij de zaak waar ik het gekocht heben die zijn er niet blij mee
![]()
Wat een kneuzenquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:12 schreef Gawaine het volgende:
[camsteun lui modus]Nog maar 2 gaatjes boren [/camsteun lui modus] en dan doe ik hem morgen op de post.![]()
Ik was 't door drukte alweer vergeten af te maken.
Hij is klaar, ik stuur hem morgen naar je toe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:51 schreef worldpimber het volgende:
Ff bijgelezen
[..]
Wat een kneuzen![]()
[..]schiet op
![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
45 liter.![]()
Gisteren trouwens voor het eerst met een navigatiesysteem gereden.
Damn, dat ik dat niet eerder gedaan heb. Heel gaaf, perfect, en het verbreed letterlijk je horizon.![]()
En alternatieve routes zijn ook geen probleem, het ding verslikt zich niet, en pakt naadloos -en realtime de nieuwe route op.
Nick vond het zelfs zo leuk, dat ik de radio uit moest zetten.![]()
Kwam ik net thuis, lag het ding boven nog in zichzelf te praten.. wat hoor ik nou?![]()
I get your drift.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:52 schreef dribbel79 het volgende:
Wat wel sjiek hendig zou zijn is een goedkopere versie, waarbij je alleen een oordopje nodig hebt ofzo, en geen scherm, vind het nl. niks om tijdens 't rijden steeds op een scherm te moeten turen...
Hoorde dat er ook eea beschikbaar was voor de I-pod (niet dat ik er één heb)
Kende zo nog niet neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:08 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze heeft bwt nog niet gepost
Nee, maar die was wel aan het lessen tegelijk met mijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
In Den Bosch reed gisteren een lesschooltje. 2 lesmotoren en de instructeur er achter met zo'n
chrome bling bling goldwing![]()
Is dat jou instructeur ?![]()
Grandmotherquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
GILF dan![]()
Het is nog steeds MILF![]()
En met MILFs zijn niks mis![]()
hey ondeugend,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:55 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Gewoon geil.
Ennnnn af en toe mag ik er even op rijden.
Ful ! Gefeliciteerd![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:54 schreef bwt het volgende:
Ja, hier nog een paar van die seatpipes SV1000
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lust ze wel, met alle plezier zelfsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lust je ze niet![]()
Tschkk, gekocht met liefde!![]()
In st.Michestel kwamen we ook een schooltje met 2 man tegen....jij ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, maar die was wel aan het lessen tegelijk met mij![]()
't ligt er behoorlijk dik op eujquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:29 schreef dribbel79 het volgende:
ze vraagt of je d'r zoete kers wil proeven!!!
een ander woord voor synoniem man!!
Die is nicequote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:27 schreef hicham het volgende:
Ja Fullie, van harte met het behalen van je propedeuse, maar liefst een jaar te laat![]()
![]()
Te koop: Bandit 600 25KW voor 2.100 euro, koopje-XX-, ondeugend of Faithy
![]()
Goed genoeg ? steunquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:57 schreef worldpimber het volgende:Gawaine
25kW, ... echt iets van vroegah![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |