Dat dacht ikquote:Op maandag 10 juli 2006 23:20 schreef bwt het volgende:
Kijk , dat zijn tenminste motoren
Voor klachten zie de OPquote:Op maandag 10 juli 2006 23:20 schreef bwt het volgende:
maare, je zit er wel op te wachten hè. de LAPO
Voor de sociale contacten heb je Fok!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:14 schreef -XX- het volgende:
Lijkt mij ook nietsVind het echt zo'n sport waarbij het echt neerkomt om alleen maar voor je lichaam bezig te zijn
![]()
Niet voor sociale contacten, gezelligheid of geestverruimend![]()
![]()
Noujakan er natuurlijk niet zo over oordelen, maar brrr
Voor mij ook geen fitness school hoor
![]()
Sociaal.. Fok!.. ik zie het verband nietquote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor de sociale contacten heb je Fok!Dus dan kan je toch best 2 uurtjes per week opbouwend met je lichaam bezig zijn.
Een gezonde geest in een gezond lichaam.. etc.. de basis van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen UPSD.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:20 schreef bwt het volgende:
Kijk , dat zijn tenminste motoren
Hoe moet dat dan met een beetje een verknipte geestquote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor de sociale contacten heb je Fok!Dus dan kan je toch best 2 uurtjes per week opbouwend met je lichaam bezig zijn.
Een gezonde geest in een gezond lichaam.. etc.. de basis van alles.
*WB komt net binnen van een geweldige avond in een Haagse strandtent* [afbeelding]
Doh!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Sociaal.. Fok!.. ik zie het verband niet![]()
![]()
Die kan zich dan ook even uitleven.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef richardgie het volgende:
Hoe moet dat dan met een beetje een verknipte geest![]()
Wat heb je nu weer opgeduikeld?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
*WB komt net binnen van een geweldige avond in een Haagse strandtent* [afbeelding]
Oja daar heb ik affiniteit meequote:Op maandag 10 juli 2006 23:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan met een beetje een verknipte geest![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:29 schreef bwt het volgende:
Wat heb je nu weer opgeduikeld?
1 smiley is genoeg voor jou.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja daar heb ik affiniteit mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ROFLMAOLOLOLOLOLOROXORRRR !!1!!1!!
![]()
Nee hoor heb daar geen affiniteit meequote:Op maandag 10 juli 2006 23:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oja daar heb ik affiniteit mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ROFLMAOLOLOLOLOLOROXORRRR !!1!!1!!
![]()
Die brulpot lijkt wel uit te stekenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:31 schreef hicham het volgende:
Zo'n SV met volledige kuip is ook niet slecht nee
[afbeelding]
Reed laatst mee via de Bossche kneuze Bollen
Ja papsquote:Op maandag 10 juli 2006 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1 smiley is genoeg voor jou. [afbeelding]
De man die met een pak melk op zijn rug rijdt.![]()
![]()
Lekker hoekigquote:Op maandag 10 juli 2006 23:31 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Zelfs die gaan lek.quote:
Ik vind hem met volle kuip zelfs nog mooier dan met een top-half denk ik zoquote:Op maandag 10 juli 2006 23:31 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Brulpot -> standaard demperquote:Op maandag 10 juli 2006 23:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die brulpot lijkt wel uit te steken![]()
Ja maar moet je kijken hoeveel ruimte er tussen de demper en kont zit. Daar past nog een olifant tussenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Brulpot -> standaard demper
Dubbele highmount moet er onder ofzo
Ik denk alleen wel dat als je de uitlaten onder de kont gaat plaatsen,je de hele achterkant ook omhoog moet brengen om het er een beetje strak uit te laten zien.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar moet je kijken hoeveel ruimte er tussen de demper en kont zit. Daar past nog een olifant tussen![]()
Highmount zal idd wel goed staan![]()
Hm,zou wel wat voor mij zijn.Voor erbij.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:42 schreef hicham het volgende:
Slecht
Worldbeater, je mag wel weer posten ik bedoelde het niet zo slecht
Bandit 1200 zijspan
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hm,zou wel wat voor mij zijn.Voor erbij.
Nee, nu ga jij populair doen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:35 schreef hicham het volgende:
Worldbeater is hyper nu gaat ie stoer doen
Ik heb je al onterft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alibi. -->quote:Op maandag 10 juli 2006 23:42 schreef hicham het volgende:
Slecht
Worldbeater, je mag wel weer posten ik bedoelde het niet zo slecht
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:34 schreef Kanarie het volgende:
Zojuist weer terug van een daggie Criox.
Best grappig om te doen weer.
Er was nog een R6 op zijn smoel gegaan, waarna zijn motor in de fik vloog.
Best lullig als je zo je motor af ziet fikken en daarna ondersteboven aan een truck ziet hangen.
Damn die kerel moet zich kut gevoeld hebben.
Ik zou er best een zijspan bij willen hebben,zodat ik alles mee kan nemen,nadeel is alleen dat een zijspan zo stervens duur is in aanschaf.Natuurlijk je kan ook een Ural of Dnjepper kopen,maar omdat nu een volwaardig zijspan te noemen?quote:
Koop dan gewoon een autoquote:Op maandag 10 juli 2006 23:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zou er best een zijspan bij willen hebben,zodat ik alles mee kan nemen,nadeel is alleen dat een zijspan zo stervens duur is in aanschaf.Natuurlijk je kan ook een Ural of Dnjepper kopen,maar omdat nu een volwaardig zijspan te noemen?.
2.400 euro, en nog BMW ook.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:49 schreef richardgie het volgende:
Ik zou er best een zijspan bij willen hebben,zodat ik alles mee kan nemen,nadeel is alleen dat een zijspan zo stervens duur is in aanschaf.Natuurlijk je kan ook een Ural of Dnjepper kopen,maar omdat nu een volwaardig zijspan te noemen?.
Wat moet je dan met een zijspan martijn? Stuurt als een auto en je wordt nat in de regen, je moet een helm en pak op en aan, worst of both worlds.quote:
Dus het wordt alleen nog maar erger de rest van de avond nacht?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, nu ga jij populair doen.![]()
![]()
EN ik pak net mijn eerste wijntje, cq alcohol.![]()
Vind de kont er niet echt op staanquote:Op maandag 10 juli 2006 23:54 schreef bwt het volgende:
Ja, hier nog een paar van die seatpipes SV1000
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Dus het wordt alleen nog maar erger de rest van de avond nacht?
En ging mij meer om het hyper, met al die custom smilies
Leuke animated gif in dat TL1000 topic, dat wel
[afbeelding]![]()
![]()
Zijspan rijden lijkt mij best een belevenis.Als ik zie hoe m'n maatje met twee kinderen in de bak en vrouw achterop mee gaat op de dijk,daar kan je je nog wel eens behoorlijk in vergissen.Nadeel is alleen dat de topsnelheid ook afneemt,omdat de eindoverbrenging veranderd.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat moet je dan met een zijspan martijn? Stuurt als een auto en je wordt nat in de regen, je moet een helm en pak op en aan, worst of both worlds.![]()
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 10 juli 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
Wat moet je dan met een zijspan martijn? Stuurt als een auto en je wordt nat in de regen, je moet een helm en pak op en aan, worst of both worlds.![]()
Klopt, bepaalde bochten kan je echt een stuk harder doorheen knallen.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:57 schreef richardgie het volgende:
Zijspan rijden lijkt mij best een belevenis.Als ik zie hoe m'n maatje met twee kinderen in de bak en vrouw achterop mee gaat op de dijk,daar kan je je nog wel eens behoorlijk in vergissen.Nadeel is alleen dat de topsnelheid ook afneemt,omdat de eindoverbrenging veranderd.
Mij lijkt het toch kutquote:Op maandag 10 juli 2006 23:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zijspan rijden lijkt mij best een belevenis.Als ik zie hoe m'n maatje met twee kinderen in de bak en vrouw achterop mee gaat op de dijk,daar kan je je nog wel eens behoorlijk in vergissen.Nadeel is alleen dat de topsnelheid ook afneemt,omdat de eindoverbrenging veranderd.
: ^quote:
Mag trouwens nog niet zo heel lang he,een zijspan met aanhanger.Is iets van de laatste paar jaar.Vroeger mocht je wel een aanhanger hebben,of een zijspan,maar niet alletwee.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Een cabrio dan
Netzoals die pauper op MF, had een zijspan + aanhangwagen
Succesquote:Op maandag 10 juli 2006 23:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zal wat slaap meepikken, morgen iets vroeger eraf zodat ik nog even kan studeren.. dat schoot er deze avond wel flink bij in
Morgen mijn belangrijke tentamen voor mijn propedeuse. Ik weet echt niet of ik het ga halen want het is Recht.Post morgen wel hoe het gegaan is. Anyway, toedeloe
![]()
Je lult slap, en nu oprottenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
: ^
Motorrijden is veel meer dan dat. Bazzie moet eerst maar eens zijn rijbewijs halen![]()
Motorrijden is... de geur van vers gemaaid gras opsnuiven![]()
etc.
Euh weg nu.
Vooral dat onderstreepte.Als je dat tegen een niet motorrijder verteld dan denken ze van die kerel staat me te belazeren.En dan kan je dat hele verhaal van het aangedreven wiel aan de linker kant,wat het niet aangedreven wiel aan de rechter kant probeert in te halen en daarom de bak optilt weer van stal halenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?![]()
Zijspanrijden schijnt een hele aparte ervaring te zijn, hele volkstammen zweren erbij.
Sluit aan bij de nieuwe beleving.![]()
[..]
Klopt, bepaalde bochten kan je echt een stuk harder doorheen knallen.
Alleen bochten aan de bakzijde zijn wat tricky.............til je hem zo op.![]()
Uit het stukje van MF...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:04 schreef richardgie het volgende:
Vooral dat onderstreepte.Als je dat tegen een niet motorrijder verteld dan denken ze van die kerel staat me te belazeren.En dan kan je dat hele verhaal van het aangedreven wiel aan de linker kant,wat het niet aangedreven wiel aan de rechter kant probeert in te halen en daarom de bak optilt weer van stal halen.
Whehehe, na dat eerste stukje lijkt het bijna interessantquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:02 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk stukje over zijspanrijden.
--> Stukje van Motor Forum.![]()
Heeft dat niet gewoon met de middelpuntvliedende kracht te makenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Vooral dat onderstreepte.Als je dat tegen een niet motorrijder verteld dan denken ze van die kerel staat me te belazeren.En dan kan je dat hele verhaal van het aangedreven wiel aan de linker kant,wat het niet aangedreven wiel aan de rechter kant probeert in te halen en daarom de bak optilt weer van stal halen.
Ik zit het stukje net te lezen jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uit het stukje van MF...![]()
Dus bocht naar rechts -> gas erbij gedurende de bocht.
En bocht naar links -> gas lossen gedurende de bocht.
sinds gisteren de trotse (...) eigenaar van een rus-met-bak....alleen....al in de eerste bocht kwam ik erachter dat alle ervaring in ons prille leven opgedaan met step, driewieler, fiets met en zonder zijwieltjes, jetski en talloze gemotoriseerde 2 en meerwielers overboord gezet kon worden....al in het eerste perkje aan de overkant stond deze meneer stil....
heeeeeel voorzichtig heb ik de weg naar huis afgelegd, en dat waren de 35 langste km's van mijn motorleventje.....
Dat heeft alles met middelpuntvliegende kracht te maken.Maar de gemiddelde automobielist ziet een motorrijder in een bocht naar links naar links hangen,maar bij een zijspan werkt dat net even anders,want bij een bocht naar rechts zal de bak,door het vermeende schuinhangen wat dus niet gebeurt,omhoogkomen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Whehehe, na dat eerste stukje lijkt het bijna interessantDat gedeelte over dat het een 'tweede natuur' wordt, leuk als die gasten weer op een solomotor stappen en bij het eerstvolgende verkeerslicht gewoon omvallen
[..]
Heeft dat niet gewoon met de middelpuntvliedende kracht te maken
Slingeraapquote:En vandaar dat bij zijspanraces de bakkenist als een slingeraap rondspringt om de wielen op de grond te houden. Schiet het gewicht verplaatsen tekort om de combo voor omslaan te behoeden, dan kan men beter het schip verlaten voordat men misschien de hele zaak bovenop zich krijgt.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat heeft alles met middelpuntvliegende kracht te maken.Maar de gemiddelde automobielist ziet een motorrijder in een bocht naar links naar links hangen,maar bij een zijspan werkt dat net even anders,want bij een bocht naar rechts zal de bak,door het vermeende schuinhangen wat dus niet gebeurt,omhoogkomen.
Ga trouwens m'n bed maar eens opzoeken.Adios,was wel weer effe "gezellig"..
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:06 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=news&id=3780&replypage=last
FF een CR van een vriend regelen en meeraggen mocht het doorgaan
Willem1940, deze keer niet over dieselquote:willem1940 schreef op 10-7-2006 om 22:31...
Mag een valhelm eigenlijk wel op het naaktstrand?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:24 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Willem1940, deze keer niet over diesel
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:31 schreef Yellow Mosquito het volgende:
Enige jaren terug samen met een maatje onderweg naar de stad, en we lopen door rood licht. Aan de overkant gekomen stopt er een politieauto naast ons.
Agent1: Zo heren, das niet de bedoeling he?
maatje: Wat dan?
Agent1: Oversteken bij rood licht.
maatje: pfff er kwam niks aan toch?
Agent1: Nee maar daar gaat het niet om.
maatje: Waar gaat het wel om dan?
Agent1: Nou dan bega je een overtreding en dat gaat geld kosten.
maatje: Wat kost dat dan?
Agent1: 35 gulden. Terwijl het eigenlijk niet nodig is.
maatje: Over nodig gesproken, wat kost het als ik nu tegen dat boompje ga pissen? Kun je die er meteen bij optellen want ik moet heel nodig.
Agent2: Dat ligt eraan.
maatje:waar ligt dat aan?
Agent2: Of je er een scheet bij laat, want das duurder.
Allemaal lachen en we mochten door. Als we maar geduld zouden betrachten bij de volgende verkeerslichten. (Geweldige agent)
Dank uquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Mzzltov, veel plezier tot 5 uur 's nachts BazzieKje
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:47 schreef hicham het volgende:
Kan iemand ff 112 bellen, BazzieK reageert niet binnen een minuut![]()
Was dat iemand die niet herkend wilt worden of zo??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:30 schreef dribbel79 het volgende:
Whehehe, die gast bij RTL ontbijtnieuws, op de redactie van RTL Z, zat met een helm op achter de PC, whehehe...
-edit- zou de Z voor zakelijk staan??![]()
Hij had een koortslipquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:29 schreef bwt het volgende:
[..]
Was dat iemand die niet herkend wilt worden of zo??![]()
In het vorige topic had ik de OP speciaal aangepast. Ribby moet even de OP textfile aanpassenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:27 schreef dunc het volgende:
Fulcrum! Hond... BUITENGESLOTEN!![]()
WAAROM!
Nouwja, okee... ik regel ook nog wel eens een goede foto.
tevens tvp![]()
Wrom post je tegelijk met mijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:35 schreef BazzieK het volgende:
MoggahNet gelest, ging niet echt geweldig, had de balans van een balerina met een coke en drankprobleem
![]()
Kom ik thuis ligt internet en TV er gewoon uit. Thank god voor buren waarvan ik het wachtwoord voor het netwerk voor heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |