Waar liep hij echt tegen aanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:08 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze heeft bwt nog niet gepost
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:
Geen probleem hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Net ding, denk dat ik hem wel verkocht krijg voor 40 euro![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:49 schreef Gawaine het volgende:
[..]
In st.Michestel kwamen we ook een schooltje met 2 man tegen....jij ?![]()
Misschien diep in een doos.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:58 schreef Gawaine het volgende:
Hij is klaar, ik stuur hem morgen naar je toe.![]()
Ik heb alleen het boutje niet wat onder in je toestel moet maar misschien heeft
WB dat wel liggen voor je ?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa ik heb mijn propedeuse binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had een 5.7
Bier zuipuuuuh![]()
Nee, hij rent nog steeds even moeilijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Btw W.beater, heeft Nick nog iets overgehouden aan zijn 'crash'?![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, hij rent nog steeds even moeilijk.![]()
En hij wist wat er fout ging, lette teveel op een vriendje..
Alleen die blik na het vallen, ik was 500 meter ver, maar toen ik aan kwam lopen dacht ik even dat hij in huilen wilde uitbarsten, even steun zoeken .. maar het bleek een afwachtende blik of ik boos was.![]()
![]()
![]()
Gelijk weer rijden was het devies.![]()
Ik heb ze met mijn blote handen erin gedraaidquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:59 schreef Worldbeater het volgende:
Vraag me af hoe Pimber de gaten geboort heeft, ik moest 3 keer naar de bouwmarkt voor nieuwe boortjes.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, hij rent nog steeds even moeilijk.![]()
En hij wist wat er fout ging, lette teveel op een vriendje..
Alleen die blik na het vallen, ik was 500 meter ver, maar toen ik aan kwam lopen dacht ik even dat hij in huilen wilde uitbarsten, even steun zoeken .. maar het bleek een afwachtende blik of ik boos was.![]()
![]()
![]()
Gelijk weer rijden was het devies.![]()
Nee ik.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:01 schreef Rausdouwer het volgende:
Ben ik de laatste![]()
Fulcrum gefeliciteerd!!
![]()
Alleen jij bent perfect.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ Beater,
wat een geweldige Nico ben jij ook zeg![]()
![]()
kolomboor??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt niet mee een stuk massief ijzerenstaaf van 26 mm dik doorboren.![]()
Nou dat is op het plaatje wel te zienquote:
Op mijn werk, maar daar wil ik voorlopig even niet komen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:54 schreef dribbel79 het volgende:
kolomboor??
Ben idd geen proquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef bwt het volgende:
Nou dat is op het plaatje wel te zien
een accu boor machien op de tegels in de tuin
MPP 190/55 voor 125 euro, en een 120/70 voor 82...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:14 schreef Youp het volgende:avond
net een sportmax 208 GP gekocht voor 90 euro, nieuw
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen jij bent perfect.![]()
En t'is geen aluminium, maar het zou normaliter toch moeten lukken...
De (wel)dubbel rechtshandige buurman snapte er ook niets van, na 3 gloednieuwe geharde HSS metaalboren, gevoedt door een constante stroom van druppels afgewerkte olie, probeerde ik maar een -eveneens nieuwe- titaniumboor, kansloos, daarna professionelere kobaltboren, waarvan er al snel 2 bot van waren.De derde kon het klusje afmaken.
![]()
De Rpm van de handboormachine was goed, niet teveel kracht, etc.
Supercorsa 1 voorband 75 euro Supercorsa 1 achterband 85 euroquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op mijn werk, maar daar wil ik voorlopig even niet komen.![]()
[..]
Ben idd geen pro, maar het is dan nog wel een 650 watt Black & Decker.
![]()
[..]
MPP 190/55 voor 125 euro, en een 120/70 voor 82...![]()
Dat mag.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vind het gewoon erg grappig om te lezen
![]()
hoe hoog was het toerental?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen jij bent perfect.![]()
En t'is geen aluminium, maar het zou normaliter toch moeten lukken...
De (wel)dubbel rechtshandige buurman snapte er ook niets van, na 3 gloednieuwe geharde HSS metaalboren, gevoedt door een constante stroom van druppels afgewerkte olie, probeerde ik maar een -eveneens nieuwe- titaniumboor, kansloos, daarna professionelere kobaltboren, waarvan er al snel 2 bot van waren.De derde kon het klusje afmaken.
![]()
De Rpm van de handboormachine was goed, niet teveel kracht, etc.
Bandje voor de minibike, een splinternieuwe en via de officiele kanalen: 15 euro.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:25 schreef Youp het volgende:
Supercorsa 1 voorband 75 euro Supercorsa 1 achterband 85 euro![]()
winkelwaarde 240 en 270 euro
Niet te hoog, wel alles geprobeerd, ook verschillende drukken, en vaak ging het dan knetteren en branden.quote:
zeker nog diagonaal bandjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bandje voor de minibike, een splinternieuwe en via de officiele kanalen: 15 euro.![]()
[..]
blek & dekker accuboormasjien powahquote:Niet te hoog, wel alles geprobeerd, ook verschillende drukken, en vaak ging het dan knetteren en branden.
Volgens de beschrijving op de verpakking kon het wel hoger.![]()
HSS boortje ging even goed, de buurman er steeds olie op druppelen tegen het verbranden.
Finally kobalt did the job. Uren later..en veul geduld.![]()
![]()
Original China, real rubber quality.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:35 schreef Youp het volgende:
zeker nog diagonaal bandjesmet compound kneiterhard +1
Wat is er dan zo speciaal aan een kolomboor?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:35 schreef Youp het volgende:
op een kolomboor met een een normaal hss boortje was het binnen 1 minuut geklaard
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Original China, real rubber quality.![]()
[..]
quote:Wat is er dan zo speciaal aan een kolomboor?![]()
En het waren HSS boortjes extra zware kwaliteit.![]()
Ik heb alles op mijn werk, tot aan lasapparaten aan toe. Voor de volgende keer.![]()
Had die standaard ook zo zelf kunnnen maken zei mijn baas. (hoe kun je dat nou kopen)
Maja, die vent die deze dingen maakt heeft het allemaal lekker uitontwikkeld.
Alleen de gaten voor een TL1000R had hij er wel even in mogen zetten.![]()
Op de staven stond met viltstift ook het juiste typenummer...
Ik zag vandaag dat de bandendruk op de minibike wel onder de 0.5 bar is gekomen.quote:
Ideale toerental was 4.000 Rpm volgens de verpakking. Ik schoot er niet eens af trouwens.quote:een kolomboor is veel makkelijker... je schiet niet 10000x van dat ronde ding af, je kan makkelijker en beter kracht uitoefenen, je kan zo'n ding meestal veel makkelijker op een nog veel lager toerental laten draaien dan je accuboormachine etc.
LOL 4000rpmquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat de bandendruk op de minibike wel onder de 0.5 bar is gekomen.![]()
Niet zo belangrijk dus op dit niveau.![]()
[afbeelding]
Volgende setje maken we er een SM van.![]()
Hoewel de mannetjes sinds gisteren ook onverhard volgas knallen.![]()
[..]
Ideale toerental was 4.000 Rpm volgens de verpakking. Ik schoot er niet eens af trouwens.
De buurman zei al dat ik langzamer moest gaan, maar zelfs was ik nog pas op de tweede van 5-6 boortjes.![]()
Morgen gaan de wielen eruit, lekker soppen en WD-40'en, en wegbrengen voor vers rubber.
Goodnight.![]()
![]()
Faithy.quote:
Misschien leuk om een overzicht te geven van diegenen die zich al gemeld hebben en diegenen die zich nog moeten melden?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef Faithy het volgende:
is de 22ste nog steeds van kracht voor EEN AANTAL mensen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |