Met "kolomboor" bedoel ik dat het wellicht handiger zou zijn om een kolomboor te gebruiken, je kan traploos de toeren instellen en je kan het te bewerken werkstuk klemmen en zo beter bewerken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef bwt het volgende:
[..]
Nou dat is op het plaatje wel te zien
een accu boor machien op de tegels in de tuin
quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:09 schreef Youp het volgende:
LOL 4000rpm
maak daar maar 300-400rpm van ongeveerlogisch dat je er niet doorheen kwam en dat de boortjes naar de knoppen gingen
Als het nog doorgaat kom ik wel zoals toegezegd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef Faithy het volgende:
ja, dat zou ik nog even zeggen:
is de 22ste nog steeds van kracht voor EEN AANTAL mensen?![]()
als de opkomst minimaal is, is het misschien wel heel gezellig, maar misschien niet practisch
dus:
WIE KOMEN ER DE 22STE?????
Begint dat nu al, dat volgzame. Hoe doen moslims dat toch..quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:37 schreef Faithy het volgende:
dat weet ik wel zeker, maar dat wilde hiesj niet
Ik moet werkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef Faithy het volgende:
als de opkomst minimaal is, is het misschien wel heel gezellig, maar misschien niet practisch
dus:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Begint dat nu al, dat volgzame. Hoe doen moslims dat toch..![]()
Moet bestaat niet, in Nederland is werken een vrije keuze.quote:
Ach, in het keldertje vast ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:55 schreef hollander172 het volgende:
Moslims kennen ook de stenigingen, stok/zweepslagen etc. nog.![]()
ja, dus zeg ik dat ze niet komen, en dan nodig ik ze toch stiekem uitquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
![]()
Moslims kennen ook de stenigingen, stok/zweepslagen etc. nog.![]()
Hmm niet als je krap bij kas zit.. zou deze zaterdag paintballen maar dat heb ik ook moeten afzeggenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet bestaat niet, in Nederland is werken een vrije keuze.Zeker voor 1 bijzondere dag/avond.
![]()
Dat wordt dan een vette show.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:16 schreef Faithy het volgende:
ja, dus zeg ik dat ze niet komen, en dan nodig ik ze toch stiekem uit![]()
Gewoon even langs het bejaardentehuis met je rapport.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm niet als je krap bij kas zit.. zou deze zaterdag paintballen maar dat heb ik ook moeten afzeggen![]()
Nouja misschien dat ik om een uur of 19:00 kan vertrekken, dan ben ik er om een uur of 21:00? Lijkt me niet echt de moeite meer waardquote:
Hmm afstand 200km, reistijd +/- 2 uur en 15 mins.. Kan misschien wel ja. Als je nog meer info hebt kun je het me doormailen, ik denk er nog even over naquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:25 schreef Faithy het volgende:
tuurlijk wel
eten begint bij BBQ-en pas rond half 8en we zijn pas om 10 uur klaar ofzo
en je kan blijven tukken, weekendje scheveningenda place to be
![]()
Noteert: afwachtende houding.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm afstand 200km, reistijd +/- 2 uur en 15 mins.. Kan misschien wel ja. Als je nog meer info hebt kun je het me doormailen, ik denk er nog even over na![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noteert: rechterboutje is ook los.![]()
Voor de rest van je levenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:26 schreef Faithy het volgende:
en ik weet wat krap bij kas zitten is![]()
heb nog maar 40 euri
ik hoop dagquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Voor de rest van je levenjaar
maand?
Week?
dag?
![]()
![]()
Kom, zonnetje schijnt dus een beetje vrolijk doen he?![]()
![]()
Oh maar met 40,- per dag moet je het makkelijk redden toch?quote:
URL! URL! URL!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dank![]()
Ik word ook uitgelachen op MF voor mijn Spyke combi bij mijn GS![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Begint dat nu al, dat volgzame. Hoe doen moslims dat toch..![]()
Was begin mei binnen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:39 schreef Faithy het volgende:
ik hoop dag
en ik wil mn belastingcenten
veel!
URLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
URLGS'jes hebben het maar zwaar >> klikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze keer niet door een nobody![]()
Zo, nu ff mijn mail checken![]()
Wat ziet dat zielig zo zonder wieltjesquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was begin mei binnen.Maar al enthousiast uitgegeven na de aangifte in februari.
![]()
![]()
Ik ga de velgen wegbrengen naar de motorzaak, en daarna een duik in het zwembad nemen.![]()
[afbeelding]
Volgens mij is je achtervelg poetsen het meest ondankbare klusje dat er bestaat.
De straat uitrijden en die 1.5 uur zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.![]()
![]()
moet nog tanken ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh maar met 40,- per dag moet je het makkelijk redden toch?![]()
Gewoon eten, wassen en drogen bij pappie en mammie scheelt bakken geld.![]()
Ehhh,quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:15 schreef Faithy het volgende:
dus:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:14 schreef bwt het volgende:
[..]
Ehhh,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei.
15,- vol tankje oid?quote:
Tijdelijk in het ouderlijk huis intrekken en de voorraadkast plunderen.quote:en pappie en mammie zijn op vakantie..
Dan moet je nu toch wel voor jezelf kunnen zorgen?quote:en toen ik thuis woonde kreeg ik geld om me te redden.. maar ben nu 2 jaar het huis uit
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:45 schreef -XX- het volgende:
En hoe gaat het met lessen Faithy? Hoeveel moet je er nog doen en kan je afrijden?
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:27 schreef Thrilled het volgende:
Aankomende examens!
17 Juli : BazzieK, Rosmalen - 15:55 (AVB - Motor)
27 Juli : Faithy, Rijswijk - jaaajaaa... uur (AVB - Motor)
Vrouwen en geldquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan moet je nu toch wel voor jezelf kunnen zorgen?
Morgenochtend gaan ze erom, maar dan ben ik de hele dag naar een waterspeeltuin.quote:
quote:HoiiiI; lekker al vroeg klaar met werken
Woeehhaaa
Zal ik mijn bijdrage voor de BBQ alvast overboeken?quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef Faithy het volgende:
moet nog tanken ook
en pappie en mammie zijn op vakantie..
en toen ik thuis woonde kreeg ik geld om me te redden.. maar ben nu 2 jaar het huis uit
jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef hollander172 het volgende:
Dan moet je nu toch wel voor jezelf kunnen zorgen?
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Zal ik een nieuwe nemen, heb ik weer een 1.5 cm kortere wielbasis voor sneller stuurgedrag, om Pimber volgende week te ownen.![]()
Bedoelde er verder niks mee dan gewoon beide data te laten zien heurquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:16 schreef Faithy het volgende:
[..]maar ik mag straks op vol vermogen
![]()
![]()
het boeit me nog steeds niet dat ik er langer over doe/gedaan heb hoor
wil gewoon volgende zomer op vakantie met mn eigenste motor
Nee en vooral vooral vrouwen die blont zijn worden streng beoordeeldquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:17 schreef -XX- het volgende:
Ik las op een forum dat ze op vrouwen kritischer zijn met afrijden!![]()
Hopelijk is dat nonsens
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bedoelde er verder niks mee dan gewoon beide data te laten zien heurMaakt me echt niets uit dat ik een weekje eerder dan jou examen doe
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef hollander172 het volgende:
15,- vol tankje oid?Of bedoel je de auto?
![]()
Wat ben ik blij dat ik niet blond benquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee en vooral vooral vrouwen die blont zijn worden streng beoordeeld
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef Faithy het volgende:
[..]maar ik mag op vol
![]()
stiekem ben ik iets gefrustreerd door mijn financiele situatie en waarom ik nu pas af kan rijdenmaargoed...
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef -XX- het volgende:
Hoo, sorry! dit is natuurlijk ook MF!![]()
Motor-Forum was het![]()
![]()
NEEEEEE IK BEN NIET DOM!Dat lijkt zo!
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij er meer moeite mee dan ik
![]()
quote:
Houd je mond nou maar, je maakt het erger dan het wasquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:21 schreef -XX- het volgende:
Hoo, sorry! dit is natuurlijk ook MF!![]()
Motor-Forum was het![]()
![]()
NEEEEEE IK BEN NIET DOM!Dat lijkt zo!
![]()
Tuurlijk wat jij wiltquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die ontdekken hun eigen fouten niet eens!![]()
Je moet ook zorgen dat je nooit rood kan staan, dat leren ze je bij de bank toch ook wel?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:15 schreef Faithy het volgende:
en toen hield mn auto er vorige maand mee op, toen ik net weer uit het rood was, bijna
maar met een beetje zuinig leven kom ik er wel bijna uit deze maand
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:27 schreef -XX- het volgende:
Ok, im gone![]()
![]()
LEKKER NIET HOOR! !Tschkk, verveling hoor!
Ik zit op msnquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eindelijk
Ah jammer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom anders op msn, kunnen we je daar ook uitlachen voorlichten over motorrijden
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eindelijk
Ah jammer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komen jullie anders ook naar de BBQ, kunnen jullie in het eggie elkaar zien en verleidenquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:28 schreef BazzieK het volgende:
allebijquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sta je weer eens offline of heb je me geblockt
Is nogal ver fietsenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie anders ook naar de BBQ, kunnen jullie in het eggie elkaar zien en verleiden
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:30 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie anders ook naar de BBQ, kunnen jullie in het eggie elkaar zien en verleiden
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ga jij dat smatje wel even regelen om de partysquad te doen
![]()
Ja, zo kan ik zien of er leuke mensen online zijnquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik zien of er leuke mensen online zijn![]()
Op dit moment niet, dus sta ik offline![]()
How evil!![]()
Of je die tanga gaat bangen.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Of je die tanga gaat bangen.
Ik vraag me trouwens ook af waar dat partysquad naast dat geblaat van Yes-R inenen vandaan komt majah.. blaat![]()
Je had een vol jaar om kenkerhard te cashen en de wereld te veroverenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, ben net pas 18 manEn ben ook niet rijk, ben Faithy niet
akoena ma tata tataas!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:36 schreef worldpimber het volgende:
![]()
[..]
Of je die tanga gaat bangen.
![]()
Ik vraag me trouwens ook af waar dat partysquad naast dat geblaat van Yes-R inenen vandaan komt majah.. blaat![]()
Kenkerhard cashen met vakkenvullen bij de AHquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Je had een vol jaar om kenkerhard te cashen en de wereld te veroveren
Maar daar hebben we het al over gehad, paup'r
Koop fiets van junk a 25 euro en ga kranten lopen, pwn je iedereen meequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenkerhard cashen met vakkenvullen bij de AH
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
akoena ma tata tataas!van dat rare leeuwen lied
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenkerhard cashen met vakkenvullen bij de AH
![]()
Wie koopt er nou fietsen van junks, jat ze dan ff zelfquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Koop fiets van junk a 25 euro en ga kranten lopen, pwn je iedereen mee
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
akoena ma tata tataas!van dat rare leeuwen lied
![]()
Jij bent te lui om te jatten, d'romquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wie koopt er nou fietsen van junks, jat ze dan ff zelfMaarja krantenlopen doen alleen buitenlanders hier
![]()
![]()
Badgerbadgerbadger is van veel hoge kwaliteit dan de partysquadquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Partysquad doet me alleen denken aan http://www.badgerbadgerbadger.com/
Probleem is dat 80% het de rest van hun leven blijft doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent te lui om te jatten, d'rom
En die buitenlanders verdienen iig beter dan jij
![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij bent te lui om te jatten, d'rom
En die buitenlanders verdienen iig beter dan jij
![]()
Tot een uur of twee op je nest liggen is ook hard werken.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Je had een vol jaar om kenkerhard te cashen en de wereld te veroveren
Maar daar hebben we het al over gehad, paup'r
En dan nog geen bandit kunnen kopenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik verdien goud geld daar![]()
(
)
En! k zat op een stuk brood te kouwen!![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Partysquad doet me alleen denken aan http://www.badgerbadgerbadger.com/
Jij snapt hetquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tot een uur of twee op je nest liggen is ook hard werken.![]()
![]()
Geen gloednieuwequote:Op woensdag 12 juli 2006 15:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En dan nog geen bandit kunnen kopen![]()
![]()
Tuuuuuuurlijk![]()
Volgens mij is dat in jouw geval geen misschienquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:46 schreef -XX- het volgende:
[..]misschien doe ik wel jaren over dat papiertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |