Meid, schrok me rot! Ik zag eerst de foto en las toen de tekst pas. Deed me denken aan die knul die ik vrijdag in een poolcafé zag: de grappenmaker droeg een Googleshirt.quote:
dit is een of andere traditie die elk jaar op vakantie wordt doorgegeven aan iemand. Dit jaar ging ik mee voor de eerste keer en kreeg ik em mee naar huis. Volgend jaar moet ik em weer doorgeven aan iemand andersquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Meid, schrok me rot! Ik zag eerst de foto en las toen de tekst pas. Deed me denken aan die knul die ik vrijdag in een poolcafé zag: de grappenmaker droeg een Googleshirt.
Ok, zo af en toe ben ik ook wat nerdy; dit was me toch iets te triest.
Is niet de nieuwste. De nieuwste is net een weekje uit (beach house 06 06).quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:28 schreef dane86 het volgende:
Vandaag: de film Old School, ik wilde hem altijd al een keer halen.
[afbeelding]
Vorige week, nieuwste Hed Kandi cd: Beach House
[afbeelding]
Ik heb 06 06 net besteld op Bol voor 25 eu incl verzendkosten. Ik heb nog nooit 3 tientjes betaald voor Hed Kandi cd's.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:20 schreef dane86 het volgende:
Owja, verkeerde cover, ik heb hem al al aangepast ik heb wel de 06.06 besteld, wel duur die hed kandi cd's, vooral als ze net uit zijn. kost me 30 euro ofzo, maar dan heb je wel wat.
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:05 schreef snopprinses het volgende:
Pimp hier met je laatste aankoop!
jurkje gekocht
[afbeelding]
Thunderbird!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:00 schreef Lijpo het volgende:
Ik dacht ik koop eens iets nieuws.
[afbeelding]
Thunderbirds go!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:00 schreef Lijpo het volgende:
Ik dacht ik koop eens iets nieuws.
[afbeelding]
lijkt heel veel op die van mij heb een dmc ls2 ook van panasonic uit de lumix serie. Zeer mooi dingetje...quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:43 schreef mstr het volgende:
Beetje moeilijk om een foto van me fotocamera te maken
Alleen in het zilver:
[afbeelding]
Zeker!quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:19 schreef Radioheader het volgende:
[..]
lijkt heel veel op die van mij heb een dmc ls2 ook van panasonic uit de lumix serie. Zeer mooi dingetje...![]()
was je jarig?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:05 schreef snopprinses het volgende:
Pimp hier met je laatste aankoop!
jurkje gekocht
Ah, even langs de Score geweest?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:48 schreef Q-Tip het volgende:
Börg Boxers
Chasin' Polo
Chasin' Shirt
G-Star broek
Chasin' Boxers
Shit, 't is een beetje eentonig volgens mij
Nee, hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:38 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ah, even langs de Score geweest?![]()
Gothica + The Terminalquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:43 schreef NrSiX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet de nieuwste DVD's maar toch wel wat dvdtjes die ik al langere tijd wou hebben =]
Ziet er goed uit hoor! veel beter dan de vorige Nintendo DS! nice!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:00 schreef MJay1 het volgende:
[afbeelding]Echt zon mooi ding! Dicht geklapt ziet hij er alleen al mooi uit
wtf naziquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef cheukert het volgende:
SS hemd, een pak melk en een kuipje smeerkaas
Ik heb hem ook, plus die daarvoor, Serve Chilled.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:40 schreef dane86 het volgende:
ik heb hem in Engeland besteld bij Juno. Die hadden hem op 4 juli al, ik moest hem per se hebben. Maarja een week later is hij dus ook hier. Maar die 30 euro is gewoon 27 euro (advies prijs) plus 3 euro verzendkosten. Bol is gewoon net iets goedkoper.
Luister ook eens Zero 7 als je Air vet vindtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:35 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
De cd Talkie Walkie van Air. Heerlijk zomer-relax-album.
[afbeelding]
wat is B&G?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:28 schreef gurubashi het volgende:
Ik heb gister 5 broeken ( 2 b&g 2 evisu en een replay) gekocht van een gast die in kleren handelt. Het lauwste is nog: HET IS 100% ECHT!
Maar hij is wel echt! Een echte B&G!quote:
Mooi artwork idd! in de OOR die ik gekocht heb stond er al een poster achtig iets met dat artwork, heel mooi!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:06 schreef Radioheader het volgende:
Een cd Thom Yorke - The Eraser
Hoesje:
http://medias.francetv.fr(...)5/image_21109549.jpg
Artwork van binnen:
[afbeelding]
Die heb ik ook, gekocht, erg mooie camera.Ben er super tevreden mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarschijnlijk via de spiegelquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat heb je opeens voor camera? je maakte je fotos altijd met die stoere nikon
ahquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:54 schreef snopprinses het volgende:
die heeft mn pappa mee op vakantie
dit is mn oude
Je bent belazerdquote:Op maandag 17 juli 2006 23:28 schreef gurubashi het volgende:
Ik heb gister 5 broeken ( 2 b&g 2 evisu en een replay) gekocht van een gast die in kleren handelt. Het lauwste is nog: HET IS 100% ECHT!
die pinda's zijn meesterlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:58 schreef Sabinee het volgende:
Super leuke bikini is dat zeg
Ohja,
Flesje spa
Albert Heijn "pinda's in melkchocolade met een gekleurd suikerlaagje"
Dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 17 juli 2006 23:28 schreef gurubashi het volgende:
* ijsmeis wijst streng naar de TT.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:49 schreef snopprinses het volgende:
ik heb een fles martini en rosé uit frankrijk gekregen
360 of gewoon? :pquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:31 schreef Bhuddy het volgende:
[afbeelding]
Eén jaar Xbox Live (m'n 4e jaar)
Drie t-shirts
Ben jij dat zelf?quote:
Ik heb het wel gelezenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef Plupke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
voor vanavond![]()
[afbeelding]
ook voor vanavond ( niet vertellen tegen x-box)
Lolquote:
Nintendogs bedoel je? Ja zoiets wel ja. Al moet je bij nintendogs tegen em praten en em aaien met de touch screen enzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:35 schreef Quara het volgende:
Is dat netzoiets als een tamagotchi?
Imageshack doet het niet op fok.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:18 schreef JaJoah het volgende:
idd, leer toch eens af ImageShack te gebruiken .. stelletje n00bs.
Kikkers
Talpa
morgane
* LoggedIn schopt snopjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:57 schreef snopprinses het volgende:
een buddha en setje op mn camera+lenzen schoon te houden
van wat?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
iddJe moet natuurlijk wel zeggen wat je er van vindt
zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Zeg hier wat je gekocht hebt! :#3
waarom niet? horloges zijn coolquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zeg dat dan meteen
ik hou niet van horloges
ik weet het niet, draag zelf echt al heel erg lang geen horloge meer en heb er verder ook echt niks mee ;oquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waarom niet? horloges zijn coolen deze helemaal natuurlijk
had eigenlijk wel verwacht dat jij zeker 10 verschillende zou hebben
dat klinkt dan wel weer foutquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:30 schreef snopprinses het volgende:
ik heb er 1wel 1 die je kunt veranderen naar weet ik wat hoeveel verschillende stijlen
maat 60?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:10 schreef Adsum het volgende:
Vandaag ook nieuwe schoenen gehaald, van D&G.
Zwart suede. Met 50% korting.
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een erg spitse neus:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:00 schreef YesButNoBut het volgende:
Muppet Schoolspullekes!!Oooo Muppet
s zijn te hip.
M-U-P-P-E-T-S
![]()
sorry maar die zijn echt afschuwelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:10 schreef Adsum het volgende:
Vandaag ook nieuwe schoenen gehaald, van D&G.
Zwart suede. Met 50% korting.
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een erg spitse neus:
[afbeelding]
die schoenenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:11 schreef snopprinses het volgende:
drie dozen oreokoekjes
4 flesjes kriek
[afbeelding]
Schoenen
[afbeelding]
En een buddha, die rechter
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:25 schreef MaximumRush het volgende:
Buddha's moet je niet zelf kopen, dat hoor je te krijgen.
Jeetje wat maak jij een zooitje van die tagsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:46 schreef FrozenSolid het volgende:
[[url= afbeelding]]http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/p51.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Nieuwe laptop![]()
waarom vraag ik me bij eten wat jij koopt/ maakt altijd af of het niet een sierproduct is?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:46 schreef snopprinses het volgende:
Van allemaal gekochte dingen een oreo ijstaart gemaakt
[afbeelding]
Nieuwe oorbelletjes gekocht
[afbeelding]
en van gekocht materiaal een hangertje gemaakt
[afbeelding]
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waarom vraag ik me bij eten wat jij koopt/ maakt altijd af of het niet een sierproduct is?
die taart deed me denken aan dat groene ijs wat je eerst gemaakt had, dat zag er zó apart uitquote:
heb ik groen ijs gemaakt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die taart deed me denken aan dat groene ijs wat je eerst gemaakt had, dat zag er zó apart uit
OMG, die hebben wij hier ook nog ergens staan.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:34 schreef mrsj het volgende:
[..]
OMG, die hebben wij hier ook nog ergens staan.
De buit van vanmiddag;
(Kluun - Komt Een Vrouw Bij De Dokter)
echtnietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja manis een tijdje terug alweer, het had een gekke naam..
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:35 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
![]()
Mijn aanwinst, een treinkaartje en de fietsenstalling betaald..
Ik kom jou tegenwoordig ook in elk forum tegen he gast!quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Ik kom jou tegenwoordig ook in elk forum tegen he gast!
Maar hij is mooi!
Die doen ernstigquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef ukga het volgende:
Shoebalou geweest; ff me Gucci's voor dit jaar gekocht![]()
[afbeelding]
Mooi!quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef ukga het volgende:
Shoebalou geweest; ff me Gucci's voor dit jaar gekocht![]()
[afbeelding]
gaaafquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een boek gekauft![]()
[afbeelding]
Van explodingdog
[afbeelding]
jij hebt je gucci's(toch) gok ik ook bij shoebaloo gekocht aangezien je op luzac zitquote:
Het zijn Guess schoentjes, en gewoon hier ergens gekocht bij een schoenenzaak.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:16 schreef ukga het volgende:
[..]
jij hebt je gucci's(toch) gok ik ook bij shoebaloo gekocht aangezien je op luzac zit![]()
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:59 schreef ukga het volgende:
ik heb een nieuwe boxer(oranje bjorn borg)
moek dan ook een verkapte foto van mezelf maken waar toevallig me body opstaat?![]()
![]()
Tao van Pooh is heerlijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb vandaag ook weer inkopen gedaan
Boeken:
Tao van Poeh
De wereld van Sofie
The Undutchables
Extremely loud & incredible close
Dvd's
Notting Hill
V for Vendetta
All Quiet on the western front
En dan nog een zwart t-shirt met de opdruk: "As Drent Binj Altied Stoned Undaj Tuschen Hunebedden woont"
En nog wat souvenirs..
Vlag van Drenthe, Kaart van Drenthe en een sleutelhanger van 2 poppetjes in klederdracht. (Dit is uiteraard voor mijn vrienden in Amerika, niet voor mezelf)
En nog een cool kaartje voor nijntje...
Afijn nu ben ik weer een paar euros lichter
even verbeterdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:39 schreef M-I-L-F het volgende:
Hugo Boss broek zwarte broek
[afbeelding]
Hugo Boss polo oranje polo
[afbeelding]
Fred Perry polo beige polo
[afbeelding]
als je mijn jas bedoeldquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:30 schreef ukga het volgende:
dat jack heb ik volgens mij in zandvoort gezien, was 250 euro toch? best duur
o je bent cker net terug uit turkijequote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:49 schreef gfo het volgende:
[..]
als je mijn jas bedoelddie was orgineel 485 euro
niet dat ik er dat voor betaald heb
![]()
Hele goede cd jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:50 schreef 2722532 het volgende:
[afbeelding]
Sigur Ros - ()
Geweldige CD
neej uitverkoop + medewerkers in winkel kennen = extra kortingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:13 schreef ukga het volgende:
[..]
o je bent cker net terug uit turkije![]()
Nog steeds te veel geld voor dat jasje... als ik eerlijk mag zijn. Vind hem niet mooi maar goed..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 06:27 schreef gfo het volgende:
[..]
neej uitverkoop + medewerkers in winkel kennen = extra kortingvan 485 voor 150
o oki dan is wel beterquote:Op donderdag 10 augustus 2006 06:27 schreef gfo het volgende:
[..]
neej uitverkoop + medewerkers in winkel kennen = extra kortingvan 485 voor 150
Waar?quote:
mss een pokerpubmeet houden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:24 schreef Zuen het volgende:
[..]
Overal, ik ben echt verslaafd aan dat spel
Ik zag je naam staan en dacht, wat voor iets lekkers zou ze deze keer weer gekocht hebben?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:35 schreef snopprinses het volgende:
vandaag een gelukszakje snoep gekocht met ufo's, hartjes, schuimpjes, meterlange spekreep, zoethout and more en vers gebakken wafels en kokoskronen
[afbeelding]
wafelsquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:35 schreef snopprinses het volgende:
vandaag een gelukszakje snoep gekocht met ufo's, hartjes, schuimpjes, meterlange spekreep, zoethout and more en vers gebakken wafels en kokoskronen
[afbeelding]
Mag dat wel van papa en mama??quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik heb wat muziek van het internet gestolen..![]()
Nice phonetje hoor!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:45 schreef Demius het volgende:
Nokia E70:
[afbeelding]
Weejoow kan er wreed snel mee smsen en echt een top phone gewoon.
Meisjes met smaakquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:23 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Rokje
[afbeelding]
[afbeelding]
Sleutelhanger
en oorbelhangertjes en klei
Niet echt slim van je :! had allang een intel core 2 duo gehaald veeeeeel beter dan amdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:52 schreef whizz het volgende:
[afbeelding]
Een AMD 4800+![]()
[afbeelding]
een ASUS 7900 GT![]()
[afbeelding]
en 2 Gb twinmos cl2.5 geheugen![]()
't zegt jullie waarschijnlijk allemaal niks, maar t was wel duur
Mischien had ie nog een 939 bord liggen? Dan is een upgrade naar 4800+ niet gek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef zerocool12342 het volgende:
[..]
Niet echt slim van je :! had allang een intel core 2 duo gehaald veeeeeel beter dan amd
zelf ben ik al jaren amd lief hebber maar nu toch echt ga ik over op intel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |