neej uitverkoop + medewerkers in winkel kennen = extra kortingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:13 schreef ukga het volgende:
[..]
o je bent cker net terug uit turkije![]()
Nog steeds te veel geld voor dat jasje... als ik eerlijk mag zijn. Vind hem niet mooi maar goed..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 06:27 schreef gfo het volgende:
[..]
neej uitverkoop + medewerkers in winkel kennen = extra kortingvan 485 voor 150
o oki dan is wel beterquote:Op donderdag 10 augustus 2006 06:27 schreef gfo het volgende:
[..]
neej uitverkoop + medewerkers in winkel kennen = extra kortingvan 485 voor 150
Waar?quote:
mss een pokerpubmeet houden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:24 schreef Zuen het volgende:
[..]
Overal, ik ben echt verslaafd aan dat spel
Ik zag je naam staan en dacht, wat voor iets lekkers zou ze deze keer weer gekocht hebben?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:35 schreef snopprinses het volgende:
vandaag een gelukszakje snoep gekocht met ufo's, hartjes, schuimpjes, meterlange spekreep, zoethout and more en vers gebakken wafels en kokoskronen
[afbeelding]
wafelsquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:35 schreef snopprinses het volgende:
vandaag een gelukszakje snoep gekocht met ufo's, hartjes, schuimpjes, meterlange spekreep, zoethout and more en vers gebakken wafels en kokoskronen
[afbeelding]
Mag dat wel van papa en mama??quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik heb wat muziek van het internet gestolen..![]()
Nice phonetje hoor!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:45 schreef Demius het volgende:
Nokia E70:
[afbeelding]
Weejoow kan er wreed snel mee smsen en echt een top phone gewoon.
Meisjes met smaakquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:23 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Rokje
[afbeelding]
[afbeelding]
Sleutelhanger
en oorbelhangertjes en klei
Niet echt slim van je :! had allang een intel core 2 duo gehaald veeeeeel beter dan amdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:52 schreef whizz het volgende:
[afbeelding]
Een AMD 4800+![]()
[afbeelding]
een ASUS 7900 GT![]()
[afbeelding]
en 2 Gb twinmos cl2.5 geheugen![]()
't zegt jullie waarschijnlijk allemaal niks, maar t was wel duur
Mischien had ie nog een 939 bord liggen? Dan is een upgrade naar 4800+ niet gek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef zerocool12342 het volgende:
[..]
Niet echt slim van je :! had allang een intel core 2 duo gehaald veeeeeel beter dan amd
zelf ben ik al jaren amd lief hebber maar nu toch echt ga ik over op intel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |