heb ik groen ijs gemaakt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die taart deed me denken aan dat groene ijs wat je eerst gemaakt had, dat zag er zó apart uit
OMG, die hebben wij hier ook nog ergens staan.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:34 schreef mrsj het volgende:
[..]
OMG, die hebben wij hier ook nog ergens staan.
De buit van vanmiddag;
(Kluun - Komt Een Vrouw Bij De Dokter)
echtnietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja manis een tijdje terug alweer, het had een gekke naam..
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:35 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
![]()
Mijn aanwinst, een treinkaartje en de fietsenstalling betaald..
Ik kom jou tegenwoordig ook in elk forum tegen he gast!quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Ik kom jou tegenwoordig ook in elk forum tegen he gast!
Maar hij is mooi!
Die doen ernstigquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef ukga het volgende:
Shoebalou geweest; ff me Gucci's voor dit jaar gekocht![]()
[afbeelding]
Mooi!quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef ukga het volgende:
Shoebalou geweest; ff me Gucci's voor dit jaar gekocht![]()
[afbeelding]
gaaafquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb een boek gekauft![]()
[afbeelding]
Van explodingdog
[afbeelding]
jij hebt je gucci's(toch) gok ik ook bij shoebaloo gekocht aangezien je op luzac zitquote:
Het zijn Guess schoentjes, en gewoon hier ergens gekocht bij een schoenenzaak.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:16 schreef ukga het volgende:
[..]
jij hebt je gucci's(toch) gok ik ook bij shoebaloo gekocht aangezien je op luzac zit![]()
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:59 schreef ukga het volgende:
ik heb een nieuwe boxer(oranje bjorn borg)
moek dan ook een verkapte foto van mezelf maken waar toevallig me body opstaat?![]()
![]()
Tao van Pooh is heerlijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb vandaag ook weer inkopen gedaan
Boeken:
Tao van Poeh
De wereld van Sofie
The Undutchables
Extremely loud & incredible close
Dvd's
Notting Hill
V for Vendetta
All Quiet on the western front
En dan nog een zwart t-shirt met de opdruk: "As Drent Binj Altied Stoned Undaj Tuschen Hunebedden woont"
En nog wat souvenirs..
Vlag van Drenthe, Kaart van Drenthe en een sleutelhanger van 2 poppetjes in klederdracht. (Dit is uiteraard voor mijn vrienden in Amerika, niet voor mezelf)
En nog een cool kaartje voor nijntje...
Afijn nu ben ik weer een paar euros lichter
even verbeterdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:39 schreef M-I-L-F het volgende:
Hugo Boss broek zwarte broek
[afbeelding]
Hugo Boss polo oranje polo
[afbeelding]
Fred Perry polo beige polo
[afbeelding]
als je mijn jas bedoeldquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:30 schreef ukga het volgende:
dat jack heb ik volgens mij in zandvoort gezien, was 250 euro toch? best duur
o je bent cker net terug uit turkijequote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:49 schreef gfo het volgende:
[..]
als je mijn jas bedoelddie was orgineel 485 euro
niet dat ik er dat voor betaald heb
![]()
Hele goede cd jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:50 schreef 2722532 het volgende:
[afbeelding]
Sigur Ros - ()
Geweldige CD
neej uitverkoop + medewerkers in winkel kennen = extra kortingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:13 schreef ukga het volgende:
[..]
o je bent cker net terug uit turkije![]()
Nog steeds te veel geld voor dat jasje... als ik eerlijk mag zijn. Vind hem niet mooi maar goed..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 06:27 schreef gfo het volgende:
[..]
neej uitverkoop + medewerkers in winkel kennen = extra kortingvan 485 voor 150
o oki dan is wel beterquote:Op donderdag 10 augustus 2006 06:27 schreef gfo het volgende:
[..]
neej uitverkoop + medewerkers in winkel kennen = extra kortingvan 485 voor 150
Waar?quote:
mss een pokerpubmeet houden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:24 schreef Zuen het volgende:
[..]
Overal, ik ben echt verslaafd aan dat spel
Ik zag je naam staan en dacht, wat voor iets lekkers zou ze deze keer weer gekocht hebben?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:35 schreef snopprinses het volgende:
vandaag een gelukszakje snoep gekocht met ufo's, hartjes, schuimpjes, meterlange spekreep, zoethout and more en vers gebakken wafels en kokoskronen
[afbeelding]
wafelsquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:35 schreef snopprinses het volgende:
vandaag een gelukszakje snoep gekocht met ufo's, hartjes, schuimpjes, meterlange spekreep, zoethout and more en vers gebakken wafels en kokoskronen
[afbeelding]
Mag dat wel van papa en mama??quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik heb wat muziek van het internet gestolen..![]()
Nice phonetje hoor!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:45 schreef Demius het volgende:
Nokia E70:
[afbeelding]
Weejoow kan er wreed snel mee smsen en echt een top phone gewoon.
Meisjes met smaakquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:23 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Rokje
[afbeelding]
[afbeelding]
Sleutelhanger
en oorbelhangertjes en klei
Niet echt slim van je :! had allang een intel core 2 duo gehaald veeeeeel beter dan amdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:52 schreef whizz het volgende:
[afbeelding]
Een AMD 4800+![]()
[afbeelding]
een ASUS 7900 GT![]()
[afbeelding]
en 2 Gb twinmos cl2.5 geheugen![]()
't zegt jullie waarschijnlijk allemaal niks, maar t was wel duur
Mischien had ie nog een 939 bord liggen? Dan is een upgrade naar 4800+ niet gek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:46 schreef zerocool12342 het volgende:
[..]
Niet echt slim van je :! had allang een intel core 2 duo gehaald veeeeeel beter dan amd
zelf ben ik al jaren amd lief hebber maar nu toch echt ga ik over op intel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |