Zeker!quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:19 schreef Radioheader het volgende:
[..]
lijkt heel veel op die van mij heb een dmc ls2 ook van panasonic uit de lumix serie. Zeer mooi dingetje...![]()
was je jarig?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:05 schreef snopprinses het volgende:
Pimp hier met je laatste aankoop!
jurkje gekocht
Ah, even langs de Score geweest?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:48 schreef Q-Tip het volgende:
Börg Boxers
Chasin' Polo
Chasin' Shirt
G-Star broek
Chasin' Boxers
Shit, 't is een beetje eentonig volgens mij
Nee, hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:38 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ah, even langs de Score geweest?![]()
Gothica + The Terminalquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:43 schreef NrSiX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet de nieuwste DVD's maar toch wel wat dvdtjes die ik al langere tijd wou hebben =]
Ziet er goed uit hoor! veel beter dan de vorige Nintendo DS! nice!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:00 schreef MJay1 het volgende:
[afbeelding]Echt zon mooi ding! Dicht geklapt ziet hij er alleen al mooi uit
wtf naziquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:12 schreef cheukert het volgende:
SS hemd, een pak melk en een kuipje smeerkaas
Ik heb hem ook, plus die daarvoor, Serve Chilled.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:40 schreef dane86 het volgende:
ik heb hem in Engeland besteld bij Juno. Die hadden hem op 4 juli al, ik moest hem per se hebben. Maarja een week later is hij dus ook hier. Maar die 30 euro is gewoon 27 euro (advies prijs) plus 3 euro verzendkosten. Bol is gewoon net iets goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |