die pinda's zijn meesterlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:58 schreef Sabinee het volgende:
Super leuke bikini is dat zeg
Ohja,
Flesje spa
Albert Heijn "pinda's in melkchocolade met een gekleurd suikerlaagje"
Dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 17 juli 2006 23:28 schreef gurubashi het volgende:
Ik heb gister 5 broeken ( 2 b&g 2 evisu en een replay) gekocht van een gast die in kleren handelt. Het lauwste is nog: HET IS 100% ECHT!
* ijsmeis wijst streng naar de TT.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:49 schreef snopprinses het volgende:
ik heb een fles martini en rosé uit frankrijk gekregen
360 of gewoon? :pquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:31 schreef Bhuddy het volgende:
[afbeelding]
Eén jaar Xbox Live (m'n 4e jaar)
Drie t-shirts
Ben jij dat zelf?quote:
Ik heb het wel gelezenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:59 schreef Plupke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
voor vanavond![]()
[afbeelding]
ook voor vanavond ( niet vertellen tegen x-box)
Lolquote:
Nintendogs bedoel je? Ja zoiets wel ja. Al moet je bij nintendogs tegen em praten en em aaien met de touch screen enzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:35 schreef Quara het volgende:
Is dat netzoiets als een tamagotchi?
Imageshack doet het niet op fok.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:18 schreef JaJoah het volgende:
idd, leer toch eens af ImageShack te gebruiken .. stelletje n00bs.
Kikkers
Talpa
morgane
* LoggedIn schopt snopjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:57 schreef snopprinses het volgende:
een buddha en setje op mn camera+lenzen schoon te houden
van wat?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
iddJe moet natuurlijk wel zeggen wat je er van vindt
zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Zeg hier wat je gekocht hebt! :#3
waarom niet? horloges zijn coolquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zeg dat dan meteen
ik hou niet van horloges
ik weet het niet, draag zelf echt al heel erg lang geen horloge meer en heb er verder ook echt niks mee ;oquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waarom niet? horloges zijn coolen deze helemaal natuurlijk
had eigenlijk wel verwacht dat jij zeker 10 verschillende zou hebben
dat klinkt dan wel weer foutquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:30 schreef snopprinses het volgende:
ik heb er 1wel 1 die je kunt veranderen naar weet ik wat hoeveel verschillende stijlen
maat 60?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:10 schreef Adsum het volgende:
Vandaag ook nieuwe schoenen gehaald, van D&G.
Zwart suede. Met 50% korting.
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een erg spitse neus:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:00 schreef YesButNoBut het volgende:
Muppet Schoolspullekes!!Oooo Muppet
s zijn te hip.
M-U-P-P-E-T-S
![]()
sorry maar die zijn echt afschuwelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:10 schreef Adsum het volgende:
Vandaag ook nieuwe schoenen gehaald, van D&G.
Zwart suede. Met 50% korting.
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een erg spitse neus:
[afbeelding]
die schoenenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:11 schreef snopprinses het volgende:
drie dozen oreokoekjes
4 flesjes kriek
[afbeelding]
Schoenen
[afbeelding]
En een buddha, die rechter
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:25 schreef MaximumRush het volgende:
Buddha's moet je niet zelf kopen, dat hoor je te krijgen.
Jeetje wat maak jij een zooitje van die tagsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:46 schreef FrozenSolid het volgende:
[[url= afbeelding]]http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/p51.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Nieuwe laptop![]()
waarom vraag ik me bij eten wat jij koopt/ maakt altijd af of het niet een sierproduct is?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:46 schreef snopprinses het volgende:
Van allemaal gekochte dingen een oreo ijstaart gemaakt
[afbeelding]
Nieuwe oorbelletjes gekocht
[afbeelding]
en van gekocht materiaal een hangertje gemaakt
[afbeelding]
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waarom vraag ik me bij eten wat jij koopt/ maakt altijd af of het niet een sierproduct is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |