ben benieuwdquote:Op maandag 10 juli 2006 16:47 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet slecht, maar Ajax, AZ en PSV zijn op dit moment gewoon veel beter. Feyenoord verliest Kuijt, en daar krijgen ze vast veel geld voor, maar een gelijkwaardige vervanger komt er niet. Ook Kalou is weg, en Huysegems en Lucius waren niet voor niets reserves bij AZ en PSV. Ajax en AZ zijn veel sterker geworden, en PSV blijft ongeveer gelijkwaardig tot iets sterker.
Sowieso is Yildrim niet zo goed. Maar verder nutteloze discussie, geen sprake van dat hij komt.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:51 schreef johannes1986 het volgende:
Feyenoord moet niet aan Yildirim beginnen. Ze hebben Castelen en De Ceulaer voor die positie, en daarmee is dat 1 van de best bezette posities binnen het elftal van Feyenoord ( topklasse ) .
Ik heb het programma er niet bij, maar ik denk dat het een beetje zal gaan zoals gewoonlijk;vooral veel moeite met Ajax, AZ ( alleen in de uitwedstrijd ) en Feyenoord, en de uitwedstrijden tegen Vitesse, SC Heerenveen, dat soort ploegenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben benieuwd
ik verwacht gewoon winst tegen groningen
en dan 2 winstpartijen tegen heracles en sparta
en dan psv uit , ben benieuwd wat ajax,az,psv, tot die tijd doen ?
tja, hij kan zomaar een wedstrijd beslissen, meestal is die in de 2e helft naar de eigen aanhang thuis wel goedquote:Op maandag 10 juli 2006 16:53 schreef devv05 het volgende:
Castelen schijnt niet zo geliefd te zijn bij eigen aanhang. Ik vind 'm ook 1 van de betere fnoord spelers..
Zoals iemand boven mij al zegt, jullie zien alleen samenvattingen. Geloof mij maar dat het merendeel van de wedstrijdbezoekers zich wedstrijd op wedstrijd zit te ergeren aan Romeo C.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:53 schreef devv05 het volgende:
Castelen schijnt niet zo geliefd te zijn bij eigen aanhang. Ik vind 'm ook 1 van de betere fnoord spelers..
Ik vind Kuijt, Hofs, Greene, De Guzman en Bahía meer klasse hebben. Castelen is te prutserig.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:53 schreef devv05 het volgende:
nee hoor, ook jullie worden kampioen tegen de kleintjesquote:Op maandag 10 juli 2006 16:53 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik heb het programma er niet bij, maar ik denk dat het een beetje zal gaan zoals gewoonlijk;vooral veel moeite met Ajax, AZ ( alleen in de uitwedstrijd ) en Feyenoord, en de uitwedstrijden tegen Vitesse, SC Heerenveen, dat soort ploegen. Daar wordt het kampioenschap voor PSV altijd beslist.
Dat is niet waar. PSV wint bijvoorbeeld juist altijd van de kleintjes, en laat punten liggen tegen vooral Feyenoord, Ajax, en uit tegen subtoppers. Feyenoord laat verhoudingsgewijs vooral ( onnodig ) punten liggen tegen de kleintjes.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee hoor, ook jullie worden kampioen tegen de kleintjes
Ik denk dat Feyenoord de makkelijkste beginserie heeft. Maar iedereen moet toch 2 x tegen elkaar, dus dat zegt me weinig. Kijk maar waar RKC Waalwijk stond na 5 wedstrijden vorig jaar, en aan het eind van de competitiequote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
20/08/2006 14:30 Ajax-RKC
27/08/2006 14:30 NAC-Ajax
10/09/2006 14:30 Ajax-Vitesse
17/09/2006 12:30 Roda JC-Ajax
zo 20-8 PSV - NEC ERE
zo 27-8 FC Twente - PSV ERE
za 9-9 Willem II - PSV ERE
zo 17-9 PSV - Feyenoord ERE
zondag 20 augustus 2006 FC Groningen - Feyenoord 14.30 uur[u]
zondag 27 augustus 2006 Feyenoord - Heracles Almelo 14.30 uur[t]
zondag 10 september 2006 Sparta - Feyenoord 14.30 uur[u]
zondag 17 september 2006 PSV - Feyenoord 12.30 uur[u]
Competitieprogramma AZ 2006-2007
Dag Datum Thuis Uit Uitslag
zo 20-8-2006 AZ NAC Breda
za 26-8-2006 Vitesse AZ
zo 10-9-2006 NEC AZ
zo 17-9-2006 AZ FC Twente
wie heeft het dan beter
omdat jullie van de kleintjes winnen worden jullie kampioenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. PSV wint bijvoorbeeld juist altijd van de kleintjes, en laat punten liggen tegen vooral Feyenoord, Ajax, en uit tegen subtoppers. Feyenoord laat verhoudingsgewijs vooral ( onnodig ) punten liggen tegen de kleintjes.
Ik las verkeerdquote:Op maandag 10 juli 2006 17:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat zeg ik toch
omdat jullie van de kleintjes winnen worden jullie kampioen
Dat is het wel vaker. Alleen wanneer het erop aankomt...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:22 schreef jorienvdherik het volgende:
vorig jaar was het begin ook erg lekker
Mail je met je echte naam of gewoon onder Dirk Kuijt? Dat verklaart misschien het één en ander.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben volgends mij de vaste mail nicht van Chris WoertsIk heb hem al 3 keer gemaild wat wat vragen over het beleid, en ik kreeg 3 persoonlijke mails terug.
Maak maar geen illusies, Hij mailt iedereen netjes terugquote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben volgends mij de vaste mail nicht van Chris WoertsIk heb hem al 3 keer gemaild wat wat vragen over het beleid, en ik kreeg 3 persoonlijke mails terug.
Origineelquote:Op maandag 10 juli 2006 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben bezig trouwens bij alle poorten van de kuip een sticker van me site te plakken. geeft toch meer bekendheid
zaterdag ga ik naar boszoom-feyenoordquote:Op maandag 10 juli 2006 18:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Godverdomme, nog een dikke maand voor het seizoen weer begint.....
Dit en tvpquote:Op maandag 10 juli 2006 18:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Godverdomme, nog een dikke maand voor het seizoen weer begint.....
Idem.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik naar boszoom-feyenoord![]()
wat is zijn adres dan. ik heb hem ook wel wat te vragen.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
denk je dat ie gaat antwoorden?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:42 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
wat is zijn adres dan. ik heb hem ook wel wat te vragen.
O.a. wanneer ze Erwin is de laan uitsturen en Bosschaart voor Feyenoord Ghana laten spelen.
Ik vind het nog steeds gek dat ik niks hoor over een linksback.
serieus?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
cwo@feyenoord.nl
Dan zou het cts@feyenoord.nl moeten zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:05 schreef Staanplaats het volgende:
Yup, geldt iedereen eerste letter van de naam, laatste twee van de achternaam..
ze hadden geen geld dusquote:Danko Lazovic is door Feyenoord verhuurd aan Vitesse, dit zegt de manager voetbal van Vitesse, Jan Streuer tegenover RTV Gelderland. 'Lazovic wordt een jaar gehuurd van Feyenoord en daarna overgenomen. Dat past beter in het financiële plaatje van Vitesse.' Voor Feyenoord zijn er geen gevolgen. De club zal gewoon een transfersom tegemoet zien en Lazovic speelt niet meer in het rood-wit.
vr-fotopage.nlquote:Op maandag 10 juli 2006 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Luister nu ff CAZ ! wat yorin fm is
20:39 hoor je als het goed is wat over me site
reclame maken
http://www.caz.nl/video/cazVideo.asp
Beter. In het ideale plaatje blijft Kuijt en schiet Lazovic er 15+ in en komt ie volgend jaar terug waarna hij schittert in de CL en voor ¤20 miljoen naar Chelsea gaat.quote:
quote:De voorverkoop van de 110% ANTI-AJAX bandjes gaat ongelofelijk snel. Er zijn er nu nog ongeveer tachtig te verkrijgen; OP = OP dus wees snel!!
¤2,50 per stuk en na de voorinschrijving (over 3 weken) worden ze geleverd! De bandjes dienen vooraf betaald te worden. Betalende mensen krijgen direct voorrang!
FR1908-Online.nl
zeg maar niets: http://www.antikakkerlak.be/verkoop.htmquote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef Nashje het volgende:
[..]. Ach, zolang jullie je met de tegenstander bezig houden en wij kampioen worden maak ik me er niet druk om.
Beter luisteren:quote:Op maandag 10 juli 2006 19:42 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
wat is zijn adres dan. ik heb hem ook wel wat te vragen.
O.a. wanneer ze Erwin is de laan uitsturen en Bosschaart voor Feyenoord Ghana laten spelen.
Ik vind het nog steeds gek dat ik niks hoor over een linksback.
Nieuw:quote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef Nashje het volgende:
[..]. Ach, zolang jullie je met de tegenstander bezig houden en wij kampioen worden maak ik me er niet druk om.
ja zo gaat dat niet echt werkenquote:Giovanni van Bronckhorst heeft vanavond in RNN7 Oranje editie laten weten dat Barcelona het contract met de ex-Feyenoorder wil verlengen. 'De club wil mijn contract openbreken, als ik terug ben in Barcelona gaan we praten. Het ziet er goed uit.' Giovanni van Bronckhorst hoopt ooit nog voor Feyenoord te spelen en ook Feyenoord zou de Rotterdammer graag weer in de armen sluiten. Echter stelt Gio de terugkeer naar Feyenoord opnieuw uit en komt van uitstel geen afstel?
Ik heb gehoord dat je die kan kopen op het station, incl. enkeltje Polen.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Die 1000% anti kakkerlak aanstekers? Zijn dat gasaanstekers?
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je die kan kopen op het station, incl. enkeltje Polen.
Defour heeft niet gezegd dat hij niet naar Feyenoord wil, alleen het bod is te laag. Ik vermoed dat Feyenoord zoals bij de Simons deal gewoon een eigen prijs in gedachte heeft en daar niet boven gaat zitten. Die prijs is dus gewoon niet hoog genoeg om te halen. Niets mis mee. Andere buitenlanders zouden dus best naar Feyenoord kunnen komen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:15 schreef devv05 het volgende:
En in het buitenland willen ze veelal niet. Tenminste niet de wat meer gevestigde namen. Als Defour al niet eens wil komen...
Die risico's zijn in mijn ogen genomen. Feyenoord bleef investeren door bijvoorbeeld Gullit aan te trekken en hem een hele bos rotzooi mee te laten nemen. Als je de reactie van Woerts ook leest zie je ook dat Feyenoord door het missen van de CL 15 miljoen omzet misloopt (dit is trouwens niet hetzelfde als wat ze er aan overhouden wat sommige dan wel denken), dan weet je dat ze zich dus financieel gezien wel risico's hebben genomen die gewoon niet goed uitgepakt hebben. Daar bloeden we nu voor. Saneren is dan leuk, maar dat is kostenbesparing en niet geldopbrengst. Dus je moet niet zeggen dat er geld vrijkomt, nee er wordt minder verlies geleden.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:45 schreef Tomasso het volgende:
Als die financiele risico's ervoor zorgen dat we in grote schulden komen, dan niet. Als het gewoon te overzien valt, dan wel. Nu blijf je in de cirkel vast zitten: Geen CL --> Geen geld voor versterkingen --> geen CL --> geen geld --> ... Je ziet wat een injectie van geld kan betekenen bij bijvoorbeeld AZ. Die spelen nu toch alweer een aantal jaren mee in de top.
Hij vindt de financiele situatie van fnoord niet goed genoeg. Dat hoeft niet per se hetzelfde te zijn als een te laag bod.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
Defour heeft niet gezegd dat hij niet naar Feyenoord wil, alleen het bod is te laag. Ik vermoed dat Feyenoord zoals bij de Simons deal gewoon een eigen prijs in gedachte heeft en daar niet boven gaat zitten. Die prijs is dus gewoon niet hoog genoeg om te halen. Niets mis mee. Andere buitenlanders zouden dus best naar Feyenoord kunnen komen.
Nee dit is een quote uit het bericht:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:19 schreef devv05 het volgende:
Hij vindt de financiele situatie van fnoord niet goed genoeg. Dat hoeft niet per se hetzelfde te zijn als een te laag bod.
Het bod is dus gewoon niet goed.quote:Ook bij Feyenoord zou hij voor 3 jaar met bijkomende optie kunnen tekenen, maar dat voorstel zou financieel geen hoogvlieger zijn vanwege de weinig riante financiële situatie van de Rotterdammers
drenthe dan maarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:37 schreef daaaaan het volgende:
en waar blijft de opvolger van Bosschaart??
Das gewoon echt een talent ja. Speelde goed in Toulon dit jaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
drenthe dan maar![]()
wat viel die goed in tegen vitesse
maar ben er nog niet over uit of die nouw links back,midden,voor isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Das gewoon echt een talent ja. Speelde goed in Toulon dit jaar.
inderdaad best wel, zeggen dat je terug wilt in 2008 en nu opeens weer je contract gaat verlengenquote:
Ik denk dat het meer was dat Feyenoord gewoon niet meer kon betalen. Als dat wel het geval was mogen ze die gast die de waarde bepaalde voor Simons wel naar buiten flikkeren want die heeft er weinig kaas van gegetenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
Defour heeft niet gezegd dat hij niet naar Feyenoord wil, alleen het bod is te laag. Ik vermoed dat Feyenoord zoals bij de Simons deal gewoon een eigen prijs in gedachte heeft en daar niet boven gaat zitten. Die prijs is dus gewoon niet hoog genoeg om te halen. Niets mis mee. Andere buitenlanders zouden dus best naar Feyenoord kunnen komen.
Als je het ene jaar nog Primera Division en CL speelt, kun je het jaar erop echt nog makkelijk mee in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:22 schreef daaaaan het volgende:
Wanneer ie niet meer topfit is, hoeft ie ook niet meer terug te komen bij Feyenoord.
Waar staat dat hij onhaalbaar is? Ze geven hem gewoon een laag aanbod. Ze zien hem dus niet al prioriteit. De geruchten over dat De Cler niet haalbaar is zeggen dat Van Gaal een veto heeft uitgesproken, niet dat er te weinig geboden is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:32 schreef daaaaan het volgende:
Defour en de Cler al onhaalbaareen lachertje zijn we gewoon geworden...
Kuyt verkopen dan maar, morgen nog
Ik denk dat ze er niet meer voor wilde betalen. Op zich is er niets mis mee om van te voren een maximum bedrag in je hoofd te nemen. Daarnaast zouden de onderhandelingen vreemd verlopen zijn. Zeg maar een gevalletje Vlaar dat ook niet helemaal fris verlopen is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:27 schreef Paul_NL het volgende:
Ik denk dat het meer was dat Feyenoord gewoon niet meer kon betalen. Als dat wel het geval was mogen ze die gast die de waarde bepaalde voor Simons wel naar buiten flikkeren want die heeft er weinig kaas van gegeten
Wauw, het is maar goed dat ze bij ons hier niet ingetrapt zijn, stel je voor, een talent binnen kunnen halen voor maar 1,5 miljoen, terwijl hij over 2 jaar 4 keer zoveel waard. Top gedaan Feyenoordquote:Defour tekent dinsdag bij Standard
11 juli 2006, 04:43
Door: Gert Gysen
Standard Luik en Racing Genk hebben een akkoord bereikt over de transfer van Steven Defour, zo meldt Het Laatste Neuws vandaag. Hij zal vandaag een contract voor drie of vier seizoenen tekenen bij de Rouches.
Standard zou 1,5 à 2 miljoen overschrijven op de Genkse rekening. Defour zegde een maand geleden zijn contract op bij Genk, maar Standard wilde een juridische slag vermijden en betaalt daarom de transfersom.
Ook Feyenoord, Köln en Ajax waren in de markt voor Defour, maar deze clubs weigerden met Genk te praten. Met de overgang lijkt de soap rond de jonge middenvelder eindelijk beëindigd.
alsof wij wat te zeggen hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:30 schreef Paul_NL het volgende:
Ik vind het een goedkoop excuus van Feyenoord maar het wordt geslikt door heel het legioen
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wauw, het is maar goed dat ze bij ons hier niet ingetrapt zijn, stel je voor, een talent binnen kunnen halen voor maar 1,5 miljoen, terwijl hij over 2 jaar 4 keer zoveel waard. Top gedaan Feyenoord
Als we nog geen eens meer 1,5 miljoen hebben...Maar met deze selectie gaan we het doen dus. En Koeman z'n opstelling weet ik al... Joeppie
Wat een gelul.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:30 schreef Paul_NL het volgende:
Stel dat jij 20k hebt en je wil een mooie oude porsche kopen, maar de andere die dat ook willen willen er 25k voor betalen klopt er toch iets niet aan je waardebepaling en moet je of je eisen bijstellen of gewoon een Mazda kopen.
Ik vind het een goedkoop excuus van Feyenoord maar het wordt geslikt door heel het legioen
Je wil zeggen dat er nog nooit een bestuur is afgetreden door het (wan) gedrag van supporters?quote:
Hoe wil jij de broodnodige versterking halen voor 1,5 miljoen?quote:
Nogmaals.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe wil jij de broodnodige versterking halen voor 1,5 miljoen?
Maar goed, misschien winnen we wel weer 2 keer van de joden, dan is het seizoen wel weer geslaagd he...
Wat een held.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:47 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Dat krijg je dan ook niet bij economie in je 6e jaar VMBO
ga je het veld op rennen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:42 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat er nog nooit een bestuur is afgetreden door het (wan) gedrag van supporters?
Ik zeg winner's curse. Komt uit de veiling theorie die zegt dat de partij die het meest wil betalen voor een lastig in te schatten waardegoed altijd te veel betaald omdat haar waarde bepaling boven de marktprijs ligt. Daar zit dan weer een biedingsstrategie aan vast om je winner's curse te beperkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:30 schreef Paul_NL het volgende:
Stel dat jij 20k hebt en je wil een mooie oude porsche kopen, maar de andere die dat ook willen willen er 25k voor betalen klopt er toch iets niet aan je waardebepaling en moet je of je eisen bijstellen of gewoon een Mazda kopen.
Kan je met 100% zekerheid zeggen dan dat hij over 2 jaar voor 6 miljoen verkocht wordt? Straks heb je weer zo'n kalou gevalletje. Wel een talent maar weigert zijn contract te verlengen om transfervrij weg te kunnen huppelen. En dat scenario is niet geheel ondenkbaar als je kijkt naar wat hij Genk probeerde te flikken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:32 schreef Tomasso het volgende:
Wauw, het is maar goed dat ze bij ons hier niet ingetrapt zijn, stel je voor, een talent binnen kunnen halen voor maar 1,5 miljoen, terwijl hij over 2 jaar 4 keer zoveel waard. Top gedaan Feyenoord
Och, Kalou hebben we toch ook met winst doorverkochtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:51 schreef snabbi het volgende:
Kan je met 100% zekerheid zeggen dan dat hij over 2 jaar voor 6 miljoen verkocht wordt? Straks heb je weer zo'n kalou gevalletje. Wel een talent maar weigert zijn contract te verlengen om transfervrij weg te kunnen huppelen. En dat scenario is niet geheel ondenkbaar als je kijkt naar wat hij Genk probeerde te flikken.
Maar goed. Misschien moet je bij de bank een goede lening afsluiten, want 400% rendement in 2 jaar daar hebben ze wel oren naar en kan je zelf ook nog een centje overhouden![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:47 schreef Paul_NL het volgende:
Dat krijg je dan ook niet bij economie in je 6e jaar VMBO
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik zeg winner's curse. Komt uit de veiling theorie die zegt dat de partij die het meest wil betalen voor een lastig in te schatten waardegoed altijd te veel betaald omdat haar waarde bepaling boven de marktprijs ligt. Daar zit dan weer een biedingsstrategie aan vast om je winner's curse te beperken
Of iets makkelijker gezegd. Stel je hebt 30K en je ziet een speler lopen en je denkt dat hij 20K waard is. De hele wereld denkt dat hij 21K waard is, maar er is 1 partij die denk dat hij 25K waard is. Hoeveel is hij nu werkelijk waard en voor hoeveel wordt hij verkocht? In andere woorden dat iemand er meer voor neer wil leggen betekend niet per definitie dat die gelijk heeft.
[..]
Kan je met 100% zekerheid zeggen dan dat hij over 2 jaar voor 6 miljoen verkocht wordt? Straks heb je weer zo'n kalou gevalletje. Wel een talent maar weigert zijn contract te verlengen om transfervrij weg te kunnen huppelen. En dat scenario is niet geheel ondenkbaar als je kijkt naar wat hij Genk probeerde te flikken.
Maar goed. Misschien moet je bij de bank een goede lening afsluiten, want 400% rendement in 2 jaar daar hebben ze wel oren naar en kan je zelf ook nog een centje overhouden![]()
Dat wil iedereen wel denk ik, voor en tegenstanders van het huidige beleid.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:15 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik vind echter wel dat Feyenoord eindelijk eens 'n keer echt duidelijkheid moet geven over de financiele situatie, dat zou echt al dit soort verhalen overbodig maken.
Timmer wordt dan eerste keeper en Ekramy tweedequote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:39 schreef Tomasso het volgende:
Timmer wordt gewoon 2e keeper hoor. En volgend seizoen eerste keeper. Ga nou maar niet denken dat Ekramy opeens 1e keeper wordt. Die zullen ze wel te jong vinden, gaat de gemiddelde leeftijd naar beneden ofzo... Oftewel, Ekramy gaat echt zijn kans niet krijgen
nee, hebben we nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:42 schreef jorienvdherik het volgende:
kut zeg van defour
hadden wij geen 2 mil kennen neerleggen
Hebben we wel. Moet alleen geïnvesteerd worden in belangrijkere posities dan de zijne...quote:
En stel nu dat je voor je werk porsche inkoopt om er een paar jaar mee te rijden en om ze dan als het kan met meer door te verkopen, dan haal je toch iemand binnen die goed kan inschatten wat de werkelijke waarde is? Als diegene dan duidelijk faalt doordat je grote concurrent met de porsche showt die van jou had kunnen zijn als diegene beter zijn best had gedaan, dan gooi je hem weer naar buiten en haal je iemand die het beter kan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik zeg winner's curse. Komt uit de veiling theorie die zegt dat de partij die het meest wil betalen voor een lastig in te schatten waardegoed altijd te veel betaald omdat haar waarde bepaling boven de marktprijs ligt. Daar zit dan weer een biedingsstrategie aan vast om je winner's curse te beperken
Of iets makkelijker gezegd. Stel je hebt 30K en je ziet een speler lopen en je denkt dat hij 20K waard is. De hele wereld denkt dat hij 21K waard is, maar er is 1 partij die denk dat hij 25K waard is. Hoeveel is hij nu werkelijk waard en voor hoeveel wordt hij verkocht? In andere woorden dat iemand er meer voor neer wil leggen betekend niet per definitie dat die gelijk heeft.
Of nog wat directer. Stel je ziet een mooie porsche, maar je ziet dat hij een olielek heeft. Je vermoedt dat er iets niet helemaal fris is onder de motorkap, maar je kan er niet naar kijken. Je schat de waarde op 20K. Iemand anders schat dat hij 25K is. Zou het kunnen zijn dat hij het probleem onder de motorkap minder serieus neemt. Heeft hij meer informatie over de nieuwe banden die er onder zitten? Of heeft hij dat olielek gewoon helemaal niet gezien en biedt daarom hoger. In andere woorden, waarom zou de hoogste bieder per definitie gelijk hebben in de waarde bepaling van een speler?
Ik met 95%.quote:Kan je met 100% zekerheid zeggen dan dat hij over 2 jaar voor 6 miljoen verkocht wordt?
Ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:51 schreef Sender_ het volgende:
Ach heeft die defour dan al zoveel laten zien
quote:Naast Landzaat lijken ook Henk Timmer en Tarik Sektioui bij de club van trainer Louis van Gaal te vertrekken. Feyenoord heeft zich volgens AZ inmiddels gemeld voor Timmer. "Er zijn nog geen concrete onderhandelingen, maar die kunnen elk moment worden gestart", aldus de zegsman.
Een paar jaar in een auto rijden en dan met winst doorverkopen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:50 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
En stel nu dat je voor je werk porsche inkoopt om er een paar jaar mee te rijden en om ze dan als het kan met meer door te verkopen
Precies. Nog ff een paar jaar zakken vullen. Bij Feyenoord kan Ekramy wel op de goal. Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:00 schreef Nellid het volgende:
Timmer, alsjeblieft, ga lekker naar t buitenland jongen. Nu het nog kan. Alsjeblieft.
Is een old-timerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:02 schreef Nellid het volgende:
[..]
Een paar jaar in een auto rijden en dan met winst doorverkopen?![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:18 schreef Keltie het volgende:
[quote="FCUpdate.nl"]
Defour: "Feyenoord gaf geen goed gevoel"
11 juli 2006
De maandenlange soap rond Steven Defour is eindelijk voorbij. Nadat ook Ajax, Feyenoord en het Duitse 1.FC Köln een poging hadden ondernomen om de international vast te leggen, heeft Standard Luik aan het langste eind getrokken. De 18-jarige spits zal vandaag zijn handtekening zetten onder een vijfjarig contract bij de Belgische topclub.
Standard Luik lijkt sportief gezien een minder grote stap voorwaarts dan bijvoorbeeld Feyenoord, maar volgens Defour was het ook een gevoelskwestie. "Feyenoord staat gewoon hoger aangeschreven, maar aan die gesprekken hield ik geen goed gevoel over. Ze verliepen te moeizaam. En Köln zag ik niet zitten. Ik had geen zin om in tweede klasse begraven te worden. Vandaar dus Standard. Het is maar een ministap omhoog, maar het is er één", aldus de jonge aanvaller in Het Laatste Nieuws.
Diezelfde supporters zijn nog niet eens bereid om de cijfers door te spitten. Als ze echt benieuwd zouden zijn gingen ze wel naar het KvK en haalden ze daar voor een paar euro het jaarverslag.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een wanbeleid weer.... Laat Feyenoord nou eens duidelijk zijn naarzijn supporters hoe de financiele situatie in elkaar zit. Niemand weet precies hoe alles in elkaar steekt. Want wat moeten we nou verwachten? Is Kalou voor 4,2 of voor 11 miljoen verkocht? Als ze dat voortaan nou gewoon wel bekent maken weten we tenminste waar we aan toe zijn.
Alleen ik heb er een hard hoofd in dat we dit jaar nog spelers aan gaan trekken. We zullen het waarschijnlijk wederom met Boschaart, Paauwe en Castelen moeten doen.
Tja of er goed ingeschat is wat zijn waarde is weet ik niet. Ik, en wij allemaal eigenlijk, zijn daar een leek in. Wat ik wel goed aan het beleid vind is dat er gewoon een maximum bedrag in het hoofd zit en dat daar niet vanaf geweken wordt. Of dat bedrag een goed bedrag is, geen idee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:50 schreef Paul_NL het volgende:
En stel nu dat je voor je werk porsche inkoopt om er een paar jaar mee te rijden en om ze dan als het kan met meer door te verkopen, dan haal je toch iemand binnen die goed kan inschatten wat de werkelijke waarde is? Als diegene dan duidelijk faalt doordat je grote concurrent met de porsche showt die van jou had kunnen zijn als diegene beter zijn best had gedaan, dan gooi je hem weer naar buiten en haal je iemand die het beter kan.
Tja ik zou zeggen ga naar de bank. Een goed business plan kijken ze altijd naar. 400% rendement met 95% zekerheid, dan lenen ze je echt het geld wel.quote:Ik met 95%.
Boehoe, huil huil.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat een toppers werken er bij ons ook he.
Bovar Karimquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:32 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Net zo'n talent als bijvoorbeeld Elmander, Kujovic en Harbuzi.
vrij tot de 17equote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef methodmich het volgende:
Wie gaat er vanavond nog kijken of Dirk Kuijt wordt geschopt in Katwijk of heeft Dirk nog vrij?
Katwijk is een scheinheilig kut refo dorp, vol met incest. Net als Urk..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:02 schreef methodmich het volgende:
Dirk is van Quick Boys... Dat is de grote rivaal van Katwijk.
Maar goed, ik denk niet dat ze hem echt hadden geschopt hoor. Maar populair is Dirk in dat deel van Katwijk niet. Van Hoornes, ook hier op FOK!, hoorde ik zelfs dat er Katwijkers zijn die principieel niet klappen als Dirk voor Oranje scoort.
quote:De toekomst van Feyenoord spits Dirk Kuijt wordt op 24 juli bekend gemaakt, zo meldt Rtv Rijnmond. De Katwijker vertrekt dan wel of niet naar een trainingskamp van Feyenoord en moet dan van coach Erwin Koeman bekend maken wat hij doet. Kuijt zal op 17 juli weer op het trainingsveld te bewonderen zijn.
Precies, lijkt mij juist goed dat ze het op deze manier doen. Beter dan dat ie op 30 augustus weggaat, dan heb je pas een probleem.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:34 schreef jorienvdherik het volgende:
mwah, zouw je nog een maand hebben
Daarom is Kuijt ook zo lelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Katwijk is een scheinheilig kut refo dorp, vol met incest. Net als Urk..
[..]
Bij Ajax kreeg hij ook geen basisplaats en toch wilde hij daar graag heen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:44 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Dat hij bij Feyenoord geen goed gevoel heeft gekregen, heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat hij bij Standard of Koln wat makkelijker een basisplaats zou kunnen krijgen dan bij ons.
hoe langer het duurt, hoe minder aanbod er isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord is al een jaar bezig met zoeken naar versterkingen, onder andere op het middenveld. Ik zie ze nog niet allemaal hoor...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind het wel meevallen nu ie z'n haar wat langer heeft. Lopen wel lelijkere spelers rond op de Nederlandse velden.quote:
Of Barreto.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
toch gek gevoel dat paauwe er niet meer is
wie zouden we nu halen, janssen ?
de Guzmanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:37 schreef Tomasso het volgende:
Paauwe is verkocht. Lekkere bezetting hebben we dan weer op het middenveld
Maar een talent laat je dan weer zo uit je handen glippen...
Zou me niks verbazen als ze dachten dat ze Defour al binnen hadden...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
toch gek gevoel dat paauwe er niet meer is
wie zouden we nu halen, janssen ?
Voldoen niet of spelen op een andere plaats.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:15 schreef Nellid het volgende:
[..]
de Guzman
Hofs
Lucius
Greene
Drenthe
Pardo
(ahum...) Schreuder
evt. Kolkka, Huysegems, de Ceulaer
Mensen zat, ben blij dat ie weg is...
Bedankt voor bewezen diensten!![]()
ja iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze dachten dat ze Defour al binnen hadden...
Wat een onzin, alsof paauwe altijd de sterren van de hemel voetbalde, wees nou gewoon blij dat ie weg is. Scheelt je weer een hoop gekanker dit seizoen. Wat was zijn positie volgens jou trouwens?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Voldoen niet of spelen op een andere plaats.
En we hebben al mensen met veel inzet genoeg, we mogen ook wel eens weer creatieve mensen hebben hoor
links half volgens mijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:27 schreef Nellid het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof paauwe altijd de sterren van de hemel voetbalde, wees nou gewoon blij dat ie weg is. Scheelt je weer een hoop gekanker dit seizoen. Wat was zijn positie volgens jou trouwens?
(Verdedigende) middenvelder.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:27 schreef Nellid het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof paauwe altijd de sterren van de hemel voetbalde, wees nou gewoon blij dat ie weg is. Scheelt je weer een hoop gekanker dit seizoen. Wat was zijn positie volgens jou trouwens?
Maar had je aan paauwe wat gehad dan? Ik heb liever Greene of Lucius op Paauwe zn plaats hoor. En voor linkshalf zie ik ook liever iemand anders (de Guzman, Hofs). Helemaal geen reden om te lopen zeiekn dat ie weg is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
(Verdedigende) middenvelder.
Het middenveld is gewoon weer onderbezet, zoals het er nu naar uitziet, net als vorig jaar.
Hofs linkshalfquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:34 schreef Nellid het volgende:
[..]
Maar had je aan paauwe wat gehad dan? Ik heb liever Greene of Lucius op Paauwe zn plaats hoor. En voor linkshalf zie ik ook liever iemand anders (de Guzman, Hofs). Helemaal geen reden om te lopen zeiekn dat ie weg is.
Dat valt wel mee hoor, met Katwijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Katwijk is een scheinheilig kut refo dorp, vol met incest. Net als Urk..
[..]
Die hebben we nu wel genoeg... Haal liever een wat technische speler erbij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:16 schreef Nellid het volgende:
Ik wil er een type mouwenopstroper (Bosvelt) voor terug...
Gelukkig, nog meer mensen die het ook goed zien.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die hebben we nu wel genoeg... Haal liever een wat technische speler erbij.
Dan kan Greene daar toch gewoon staan, zet je Collen rechtsback.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hofs linkshalf
Maar goed, wie zouden bij jou dan de vervangers zijn als Lucius niet meer kan? Want Greene komt hoogstwaarschijnlijk gewoon in de verdediging te staan.
Volgens mij stond in dat bericht niet meer dan een club als ajax, waarbij niet noodzakelijkerwijs alleen ajax maar ook feyenoord, az en psv kunnen worden gezegd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:48 schreef F1Bas het volgende:
Bij Ajax kreeg hij ook geen basisplaats en toch wilde hij daar graag heen.
de Guzman, Greene, Kuyt. Best wel wat techniek in de as. Geef mij maar een tweede Bosvelt (oid). Of Lucius zou t op moeten pakken maar dat moet ik eerst nog zien...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die hebben we nu wel genoeg... Haal liever een wat technische speler erbij.
geen oranje versiering, ja 1 was nog import ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, met Katwijk.
die was nog in genkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:58 schreef chrisgyan het volgende:
Het is het beste dat Paauwe vertrekt, al moeten we nooit vergeten hoeveel hij voor de club betekent heeft (de laatste jaren wat minder).
Patrick bedankt voor 8 mooie jaren.![]()
Hoogtepunten, die mij altijd zullen bijblijven. Winnende doelpunt tegen Ajax (JCS 99, waarbij het vooral mooi is dat Cruz al juicht terwijl de bal nog niet in het netje ligt) en uiteraard kampioenschap en UEFA Cup (met daarbij de ereronde in onderbroek)
Wat mij dan wel weer opvalt is dat Chris Woerts dit allemaal bekendmaakt. We hebben toch sinds half juni een nieuwe TD, maar die is nergens te bekennen.
Woerts doet de onderhandelingen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:58 schreef Nellid het volgende:
Wat mij dan wel weer opvalt is dat Chris Woerts dit allemaal bekendmaakt. We hebben toch sinds half juni een nieuwe TD, maar die is nergens te bekennen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
FeyenoordEcht heel het bestuur komt zoooo klunzig over
![]()
Laat Feyenoord dan eens openheid van zaken geven. Niemand weet waar we aan toe zijn. Feyenoord was toch van de supporters en van niemand andersquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoezo?
Iedereen gaat hier maar af op wat gezegd wordt door anderen en in de media. Dat is pas klunzig....
Jij hebt toch zo een goed mailcontact met Woerts. Vraag het hem zelf.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat Feyenoord dan eens openheid van zaken geven. Niemand weet waar we aan toe zijn. Feyenoord was toch van de supporters en van niemand anders![]()
Heb hem weer ff gemaildquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij hebt toch zo een goed mailcontact met Woerts. Vraag het hem zelf.
interview voor me site, hij wou meewerkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heb je gevraagd, en al reactie terug?
Sportief van hem.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
interview voor me site, hij wou meewerken
Hé knurft, die jaarcijfers hebben hier onlangs nog op Fok! gestaan. Publicatiestukken van de kvk..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:31 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Diezelfde supporters zijn nog niet eens bereid om de cijfers door te spitten. Als ze echt benieuwd zouden zijn gingen ze wel naar het KvK en haalden ze daar voor een paar euro het jaarverslag.
Overigens komt Feyenoord ergens in september of zo met het jaarverslag van 2005-2006 denk ik en daar kan je het precies lezen
oja@feyenoord.nl dan hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:44 schreef Staanplaats het volgende:
Voor financiële vragen moeten we toch tegenwoordig bij Onno Jacobs zijn?
nog geen 2 jaar geleden riep iedereen (nou ja...veel mensen) dat Woerts af moest treden en dat er te weinig naar de supporters werd geluisterdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:45 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Sportief van hem.
Wordt alleen wel een "supporters zijn zo belangrijk, Het Legioen is geweldig" riedeltje..
Wordt nog steeds barweinig geluisterd naar de achterban..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:49 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
oja@feyenoord.nl dan he![]()
[..]
nog geen 2 jaar geleden riep iedereen (nou ja...veel mensen) dat Woerts af moest treden en dat er te weinig naar de supporters werd geluisterd
gaat daar onze toekomstige spits ?quote:Sochaux toont interesse in Nilsson
11 juli 2006, 13:04
Door: Klaas Jan van der Veen
Lasse Nilsson staat op het verlanglijstje van FC Sochaux. Volgens Franse media is de club opzoek naar een mogelijke vervanger voor Araujo Ilan. Daarbij zou de naam van onder meer de SC Heerenveen-aanvaller zijn gevallen.
Nilsson (24) speelt sinds januari 2005 voor SC Heerenveen en maakte vooral in de laatste periode indruk. De Zweed werd basisspeler na het vertrek van Klaas Jan Huntelaar en Georgios Samaras, waarna hij zich direct in de schijnwerpers wist te plaatsen. Na de winterstop wist de aanvaller tien keer te scoren, waarvan acht keer in de competitie.
Eerder toonde AZ al belangstelling voor Nilsson. De Alkmaarders informeerden al in Friesland naar de transfervoorwaarden, maar de transfersom van zeven miljoen euro bleek te gortig te zijn. Begin mei was ook Manchester City geïnteresseerd in zijn diensten, echt concreet werd het uiteindelijk niet.
De eventuele transfer lijkt echter wel afhankelijk van Ilan. De spits staat in de belangstelling van Saint-Etienne en Girondins de Bordeaux.
hij is aardig opgedroogd jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:53 schreef Staanplaats het volgende:
Woerts heeft wat dat betreft wel veel geleerd in de tussenliggende periode, treedt anders naar de voorgrond en weet nu hoe die het publiek moet bespelen. Ook de handrem wbt idiote commerciele ideeën lijkt er op te zitten.
Stop alsjeblieft eens met het plaatsen van nieuwsberichtjes over spelers die niet in verband zijn gebracht met Feyenoord...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaat daar onze toekomstige spits ?
ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stop alsjeblieft eens met het plaatsen van nieuwsberichtjes over spelers die niet in verband zijn gebracht met Feyenoord...
Ik denk met name naar de buiten wereld toe..quote:
Jij kan goed liegenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb ook een email gekregen van Chris. Dit is wat hij schreef:
Yvette,
Je technische analyse klopt aardig, juist op de posities die jij noemt wordt gezocht, waarbij we ook het eigen talent niet uit het oog verliezen, die moet ook een kans krijgen. Greene is veel plaatsen inzetbaar, dus wat dit betreft kan de trainer alle kanten op. We doen er alles aan om een zo'n sterk mogelijk selectie te krijgen, daarbij wegen we alles goed af en wordt er niet meer lukraak gekocht, beter een paar goede versterkingen dan een helikopter vol met net niet spelers.
Groeten/Chris
PS: stuur even je cv dan mail ik deze door naar mensen van de financiele administratie
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef yvette1982 het volgende:
PS: stuur even je cv dan mail ik deze door naar mensen van de financiele administratie
ik vroeg hem of ze nog een accountant zoeken dan kan ik van daaruit groeien naar de baan als voorzitter van Feyenoord.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:13 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik vroeg hem of ze nog een accountant zorgen. Dan kan ik van daaruit groeien naar de baan als voorzitter van Feyenoord.
Jij welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:13 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik vroeg hem of ze nog een accountant zorgen. Dan kan ik van daaruit groeien naar de baan als voorzitter van Feyenoord.
Ze? Die heet toch "Barry" of zo?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat zou best eens kunnen, dat ze het meent
ja tuurlijk waarom niet. Ik zou er graag willen werken.quote:
Ja, nu is de grap er wel vanaf hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:17 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ja tuurlijk waarom niet. Ik zou er graag willen werken.
RKC had minimaal 5 geblesseerde bassispelers, dus het lag zeker niet alleen aan de Ceulaer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:34 schreef Devano het volgende:
Ben benieuwd hoe De Ceulaer het gaat doen. Die deed het vorig seizoen toch verrassend goed. RKC stortte ook in elkaar toen hij geblesseerd uitviel, of zal het toeval zijn.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef chrisgyan het volgende:
We spelen op dit moment de 1e oefenwedstrijd van het seizoen tegen Katwijk.
Voor wat het waard is, na een half uur staat het 1 - 0 voor Katwijk
En ze raakten de enige speler die doelpunten kon maken kwijt aan Wolfsburg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
RKC had minimaal 5 geblesseerde bassispelers, dus het lag zeker niet alleen aan de Ceulaer.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef chrisgyan het volgende:
We spelen op dit moment de 1e oefenwedstrijd van het seizoen tegen Katwijk.
Voor wat het waard is de opstelling: Lodewijks; Collen, Vlaar, Altheer, Drenthe; Abubakari, Hofs, Lucius; Huysegems, Van Hooijdonk, De Ceulaer.
Voor wat het waard is, na een half uur staat het 1 - 0 voor Katwijk
Angstgegner hè.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:43 schreef thewishmaster het volgende:
Katwijk uit, altijd lastig.
De WK-gangers zijn er nog nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vindt het schandalig iedergeval
Ik ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vindt het schandalig iedergeval
Precies, alsof we ons moeten gaan blind staren op die oefenpotjes..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:01 schreef snabbi het volgende:
Ach ja die oefenpotjes gingen vorig jaar ook kut, en in de competitie stond het opeens. Zegt niet zoveel dus.
Niks moet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:09 schreef Nellid het volgende:
maar toch, die oefenpotjes zeggen mij helemaal niks, doen mij verder niks, boeien me totaal niet. Maar dan nog moet je zo'n pot gewoon winnen.
Vind ik wel. Zo'n wedstrijd moet je winnen, wie je ook opstelt. Verder boeit me geen ene reet en het maakt in feite ook niets uit maar het is op z'n minst vreemd als je de wedstrijd niet winnend afsluit.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:09 schreef twi het volgende:
10 wissels bij Feyenoord in elk geval.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:13 schreef twi het volgende:
't Is pas rust jongens, even aanzetten en Feyenoord scoort zo 6 keer.
Bahia, Mtiliga, Derijck, Green, Boussabon, Davids, Castelen, Kolkka, DeGuzman zijn er in elk geval in gekomen. Heb ik er 1 gemist.quote:
Staat toch best wel vreemd, Davids bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Bahia, Mtiliga, Derijck, Green, Boussabon, Davids, Castelen, Kolkka, DeGuzman zijn er in elk geval in gekomen. Heb ik er 1 gemist.
Katwijkse radio noemt Timothy Derijck "Tomothy Derrick"
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:19 schreef Trancelocator het volgende:
Staat toch best wel vreemd, Davids bij Feyenoord.
Sammuelquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
InderdaadEkramy is er trouwens ook in, en Samuel (?), volgens mij is het hele team dan gewisseld.
Maargoed, V.V. Katwijk heeft Koekebakker
Toen het erom ging versloegen wij jullie simpelquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:38 schreef chrisgyan het volgende:
Vorig jaar speelde we gelijk tegen Alphense Boys en Schijndel en hadden we na 34 wedstrijden ook 11 punten meer dan Ajax![]()
dat was wat...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toen het erom ging versloegen wij jullie simpel![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:55 schreef StarGazer het volgende:
1-0 eindstand.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:55 schreef StarGazer het volgende:
1-0 eindstand.
Zegt niets. Kuyt was er niet bij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:55 schreef StarGazer het volgende:
1-0 eindstand.
quote:Feyenoord is de voorbereiding heel matig begonnen. In Katwijk werd verrassend met 1-0 verloren. Speelde het vorig seizoen al eens 2-2 gelijk in een oefenduel tegen de amateurs van Schijndel, dit keer moest het een nederlaag schikken op sportcomplex ‘De Krom’.
De wedstrijd was live te volgen via radio op internet en via de chatbox).
Feyenoord speelde in de eerste helft erg matig. Pas aan het slot creerde het een paar kansjes. Op de 1-0 ruststand was dan ook niet veel aan te merken. Van Ommeren scoorde het doelpunt van de amateurs. Het was overigens wel de enige kans van de amateurs.
In de tweede helft ging het iets beter voor Feyenoord. De Rotterdammers konden tenminste druk zetten op de helft van de amateurs. Heel veel kansen leverde dat overigens ook niet op. Aan het slot was er nog enige zorg voor een op het oog behoorlijke blessure voor Romeo Castelen. Hij moest uiteindelijk hinkend naar de kant. Biseswar kwma voor hem nog in het veld.
Al met al was het een zeer matige vertoningen voor de Rotterdammers. Ook met de eerste zware trainingen achter de rug, zou de ploeg meer moeten kunnen brengen dan dat het vanavond deed. Grote kansen creerde het nauwelijks.
De opstelling in de eerste helft: Lodewijks; Collen, Vlaar, Altheer, Drenthe; Abubakari, Hofs, Lucius; Huysegems, Van Hooijdonk, De Ceulaer.
De opstelling in de tweede helft: Ekramy, Bahia, Mtiliga, Greene, Derijck, Davids, Sammuel, De Guzman, Castelen (Biseswar), Boussabon, Kolkka
Later meer..
wat lul jij nou weerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:00 schreef chrisgyan het volgende:
Weer een blunder van het bestuur dit...je gaat je voorbereiding toch niet tegen een hoofdklasser beginnen.
Dat is vragen om problemen....![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:00 schreef chrisgyan het volgende:
Weer een blunder van het bestuur dit...je gaat je voorbereiding toch niet tegen een hoofdklasser beginnen.
Dat is vragen om problemen....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |