ben benieuwdquote:Op maandag 10 juli 2006 16:47 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet slecht, maar Ajax, AZ en PSV zijn op dit moment gewoon veel beter. Feyenoord verliest Kuijt, en daar krijgen ze vast veel geld voor, maar een gelijkwaardige vervanger komt er niet. Ook Kalou is weg, en Huysegems en Lucius waren niet voor niets reserves bij AZ en PSV. Ajax en AZ zijn veel sterker geworden, en PSV blijft ongeveer gelijkwaardig tot iets sterker.
Sowieso is Yildrim niet zo goed. Maar verder nutteloze discussie, geen sprake van dat hij komt.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:51 schreef johannes1986 het volgende:
Feyenoord moet niet aan Yildirim beginnen. Ze hebben Castelen en De Ceulaer voor die positie, en daarmee is dat 1 van de best bezette posities binnen het elftal van Feyenoord ( topklasse ) .
Ik heb het programma er niet bij, maar ik denk dat het een beetje zal gaan zoals gewoonlijk;vooral veel moeite met Ajax, AZ ( alleen in de uitwedstrijd ) en Feyenoord, en de uitwedstrijden tegen Vitesse, SC Heerenveen, dat soort ploegenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben benieuwd
ik verwacht gewoon winst tegen groningen
en dan 2 winstpartijen tegen heracles en sparta
en dan psv uit , ben benieuwd wat ajax,az,psv, tot die tijd doen ?
tja, hij kan zomaar een wedstrijd beslissen, meestal is die in de 2e helft naar de eigen aanhang thuis wel goedquote:Op maandag 10 juli 2006 16:53 schreef devv05 het volgende:
Castelen schijnt niet zo geliefd te zijn bij eigen aanhang. Ik vind 'm ook 1 van de betere fnoord spelers..
Zoals iemand boven mij al zegt, jullie zien alleen samenvattingen. Geloof mij maar dat het merendeel van de wedstrijdbezoekers zich wedstrijd op wedstrijd zit te ergeren aan Romeo C.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:53 schreef devv05 het volgende:
Castelen schijnt niet zo geliefd te zijn bij eigen aanhang. Ik vind 'm ook 1 van de betere fnoord spelers..
Ik vind Kuijt, Hofs, Greene, De Guzman en Bahía meer klasse hebben. Castelen is te prutserig.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:53 schreef devv05 het volgende:
nee hoor, ook jullie worden kampioen tegen de kleintjesquote:Op maandag 10 juli 2006 16:53 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik heb het programma er niet bij, maar ik denk dat het een beetje zal gaan zoals gewoonlijk;vooral veel moeite met Ajax, AZ ( alleen in de uitwedstrijd ) en Feyenoord, en de uitwedstrijden tegen Vitesse, SC Heerenveen, dat soort ploegen. Daar wordt het kampioenschap voor PSV altijd beslist.
Dat is niet waar. PSV wint bijvoorbeeld juist altijd van de kleintjes, en laat punten liggen tegen vooral Feyenoord, Ajax, en uit tegen subtoppers. Feyenoord laat verhoudingsgewijs vooral ( onnodig ) punten liggen tegen de kleintjes.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee hoor, ook jullie worden kampioen tegen de kleintjes
Ik denk dat Feyenoord de makkelijkste beginserie heeft. Maar iedereen moet toch 2 x tegen elkaar, dus dat zegt me weinig. Kijk maar waar RKC Waalwijk stond na 5 wedstrijden vorig jaar, en aan het eind van de competitiequote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
20/08/2006 14:30 Ajax-RKC
27/08/2006 14:30 NAC-Ajax
10/09/2006 14:30 Ajax-Vitesse
17/09/2006 12:30 Roda JC-Ajax
zo 20-8 PSV - NEC ERE
zo 27-8 FC Twente - PSV ERE
za 9-9 Willem II - PSV ERE
zo 17-9 PSV - Feyenoord ERE
zondag 20 augustus 2006 FC Groningen - Feyenoord 14.30 uur[u]
zondag 27 augustus 2006 Feyenoord - Heracles Almelo 14.30 uur[t]
zondag 10 september 2006 Sparta - Feyenoord 14.30 uur[u]
zondag 17 september 2006 PSV - Feyenoord 12.30 uur[u]
Competitieprogramma AZ 2006-2007
Dag Datum Thuis Uit Uitslag
zo 20-8-2006 AZ NAC Breda
za 26-8-2006 Vitesse AZ
zo 10-9-2006 NEC AZ
zo 17-9-2006 AZ FC Twente
wie heeft het dan beter
omdat jullie van de kleintjes winnen worden jullie kampioenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. PSV wint bijvoorbeeld juist altijd van de kleintjes, en laat punten liggen tegen vooral Feyenoord, Ajax, en uit tegen subtoppers. Feyenoord laat verhoudingsgewijs vooral ( onnodig ) punten liggen tegen de kleintjes.
Ik las verkeerdquote:Op maandag 10 juli 2006 17:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat zeg ik toch
omdat jullie van de kleintjes winnen worden jullie kampioen
Dat is het wel vaker. Alleen wanneer het erop aankomt...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:22 schreef jorienvdherik het volgende:
vorig jaar was het begin ook erg lekker
Mail je met je echte naam of gewoon onder Dirk Kuijt? Dat verklaart misschien het één en ander.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben volgends mij de vaste mail nicht van Chris WoertsIk heb hem al 3 keer gemaild wat wat vragen over het beleid, en ik kreeg 3 persoonlijke mails terug.
Maak maar geen illusies, Hij mailt iedereen netjes terugquote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben volgends mij de vaste mail nicht van Chris WoertsIk heb hem al 3 keer gemaild wat wat vragen over het beleid, en ik kreeg 3 persoonlijke mails terug.
Origineelquote:Op maandag 10 juli 2006 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben bezig trouwens bij alle poorten van de kuip een sticker van me site te plakken. geeft toch meer bekendheid
zaterdag ga ik naar boszoom-feyenoordquote:Op maandag 10 juli 2006 18:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Godverdomme, nog een dikke maand voor het seizoen weer begint.....
Dit en tvpquote:Op maandag 10 juli 2006 18:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Godverdomme, nog een dikke maand voor het seizoen weer begint.....
Idem.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik naar boszoom-feyenoord![]()
wat is zijn adres dan. ik heb hem ook wel wat te vragen.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
denk je dat ie gaat antwoorden?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:42 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
wat is zijn adres dan. ik heb hem ook wel wat te vragen.
O.a. wanneer ze Erwin is de laan uitsturen en Bosschaart voor Feyenoord Ghana laten spelen.
Ik vind het nog steeds gek dat ik niks hoor over een linksback.
serieus?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
cwo@feyenoord.nl
Dan zou het cts@feyenoord.nl moeten zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:05 schreef Staanplaats het volgende:
Yup, geldt iedereen eerste letter van de naam, laatste twee van de achternaam..
ze hadden geen geld dusquote:Danko Lazovic is door Feyenoord verhuurd aan Vitesse, dit zegt de manager voetbal van Vitesse, Jan Streuer tegenover RTV Gelderland. 'Lazovic wordt een jaar gehuurd van Feyenoord en daarna overgenomen. Dat past beter in het financiële plaatje van Vitesse.' Voor Feyenoord zijn er geen gevolgen. De club zal gewoon een transfersom tegemoet zien en Lazovic speelt niet meer in het rood-wit.
vr-fotopage.nlquote:Op maandag 10 juli 2006 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Luister nu ff CAZ ! wat yorin fm is
20:39 hoor je als het goed is wat over me site
reclame maken
http://www.caz.nl/video/cazVideo.asp
Beter. In het ideale plaatje blijft Kuijt en schiet Lazovic er 15+ in en komt ie volgend jaar terug waarna hij schittert in de CL en voor ¤20 miljoen naar Chelsea gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |