Katwijk is een scheinheilig kut refo dorp, vol met incest. Net als Urk..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:02 schreef methodmich het volgende:
Dirk is van Quick Boys... Dat is de grote rivaal van Katwijk.
Maar goed, ik denk niet dat ze hem echt hadden geschopt hoor. Maar populair is Dirk in dat deel van Katwijk niet. Van Hoornes, ook hier op FOK!, hoorde ik zelfs dat er Katwijkers zijn die principieel niet klappen als Dirk voor Oranje scoort.
quote:De toekomst van Feyenoord spits Dirk Kuijt wordt op 24 juli bekend gemaakt, zo meldt Rtv Rijnmond. De Katwijker vertrekt dan wel of niet naar een trainingskamp van Feyenoord en moet dan van coach Erwin Koeman bekend maken wat hij doet. Kuijt zal op 17 juli weer op het trainingsveld te bewonderen zijn.
Precies, lijkt mij juist goed dat ze het op deze manier doen. Beter dan dat ie op 30 augustus weggaat, dan heb je pas een probleem.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:34 schreef jorienvdherik het volgende:
mwah, zouw je nog een maand hebben
Daarom is Kuijt ook zo lelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Katwijk is een scheinheilig kut refo dorp, vol met incest. Net als Urk..
[..]
Bij Ajax kreeg hij ook geen basisplaats en toch wilde hij daar graag heen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:44 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Dat hij bij Feyenoord geen goed gevoel heeft gekregen, heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat hij bij Standard of Koln wat makkelijker een basisplaats zou kunnen krijgen dan bij ons.
hoe langer het duurt, hoe minder aanbod er isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord is al een jaar bezig met zoeken naar versterkingen, onder andere op het middenveld. Ik zie ze nog niet allemaal hoor...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind het wel meevallen nu ie z'n haar wat langer heeft. Lopen wel lelijkere spelers rond op de Nederlandse velden.quote:
Of Barreto.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
toch gek gevoel dat paauwe er niet meer is
wie zouden we nu halen, janssen ?
de Guzmanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:37 schreef Tomasso het volgende:
Paauwe is verkocht. Lekkere bezetting hebben we dan weer op het middenveld
Maar een talent laat je dan weer zo uit je handen glippen...
Zou me niks verbazen als ze dachten dat ze Defour al binnen hadden...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
toch gek gevoel dat paauwe er niet meer is
wie zouden we nu halen, janssen ?
Voldoen niet of spelen op een andere plaats.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:15 schreef Nellid het volgende:
[..]
de Guzman
Hofs
Lucius
Greene
Drenthe
Pardo
(ahum...) Schreuder
evt. Kolkka, Huysegems, de Ceulaer
Mensen zat, ben blij dat ie weg is...
Bedankt voor bewezen diensten!![]()
ja iddquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze dachten dat ze Defour al binnen hadden...
Wat een onzin, alsof paauwe altijd de sterren van de hemel voetbalde, wees nou gewoon blij dat ie weg is. Scheelt je weer een hoop gekanker dit seizoen. Wat was zijn positie volgens jou trouwens?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Voldoen niet of spelen op een andere plaats.
En we hebben al mensen met veel inzet genoeg, we mogen ook wel eens weer creatieve mensen hebben hoor
links half volgens mijquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:27 schreef Nellid het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof paauwe altijd de sterren van de hemel voetbalde, wees nou gewoon blij dat ie weg is. Scheelt je weer een hoop gekanker dit seizoen. Wat was zijn positie volgens jou trouwens?
(Verdedigende) middenvelder.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:27 schreef Nellid het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof paauwe altijd de sterren van de hemel voetbalde, wees nou gewoon blij dat ie weg is. Scheelt je weer een hoop gekanker dit seizoen. Wat was zijn positie volgens jou trouwens?
Maar had je aan paauwe wat gehad dan? Ik heb liever Greene of Lucius op Paauwe zn plaats hoor. En voor linkshalf zie ik ook liever iemand anders (de Guzman, Hofs). Helemaal geen reden om te lopen zeiekn dat ie weg is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
(Verdedigende) middenvelder.
Het middenveld is gewoon weer onderbezet, zoals het er nu naar uitziet, net als vorig jaar.
Hofs linkshalfquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:34 schreef Nellid het volgende:
[..]
Maar had je aan paauwe wat gehad dan? Ik heb liever Greene of Lucius op Paauwe zn plaats hoor. En voor linkshalf zie ik ook liever iemand anders (de Guzman, Hofs). Helemaal geen reden om te lopen zeiekn dat ie weg is.
Dat valt wel mee hoor, met Katwijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Katwijk is een scheinheilig kut refo dorp, vol met incest. Net als Urk..
[..]
Die hebben we nu wel genoeg... Haal liever een wat technische speler erbij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:16 schreef Nellid het volgende:
Ik wil er een type mouwenopstroper (Bosvelt) voor terug...
Gelukkig, nog meer mensen die het ook goed zien.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die hebben we nu wel genoeg... Haal liever een wat technische speler erbij.
Dan kan Greene daar toch gewoon staan, zet je Collen rechtsback.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hofs linkshalf
Maar goed, wie zouden bij jou dan de vervangers zijn als Lucius niet meer kan? Want Greene komt hoogstwaarschijnlijk gewoon in de verdediging te staan.
Volgens mij stond in dat bericht niet meer dan een club als ajax, waarbij niet noodzakelijkerwijs alleen ajax maar ook feyenoord, az en psv kunnen worden gezegd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:48 schreef F1Bas het volgende:
Bij Ajax kreeg hij ook geen basisplaats en toch wilde hij daar graag heen.
de Guzman, Greene, Kuyt. Best wel wat techniek in de as. Geef mij maar een tweede Bosvelt (oid). Of Lucius zou t op moeten pakken maar dat moet ik eerst nog zien...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:38 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die hebben we nu wel genoeg... Haal liever een wat technische speler erbij.
geen oranje versiering, ja 1 was nog import ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, met Katwijk.
die was nog in genkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:58 schreef chrisgyan het volgende:
Het is het beste dat Paauwe vertrekt, al moeten we nooit vergeten hoeveel hij voor de club betekent heeft (de laatste jaren wat minder).
Patrick bedankt voor 8 mooie jaren.![]()
Hoogtepunten, die mij altijd zullen bijblijven. Winnende doelpunt tegen Ajax (JCS 99, waarbij het vooral mooi is dat Cruz al juicht terwijl de bal nog niet in het netje ligt) en uiteraard kampioenschap en UEFA Cup (met daarbij de ereronde in onderbroek)
Wat mij dan wel weer opvalt is dat Chris Woerts dit allemaal bekendmaakt. We hebben toch sinds half juni een nieuwe TD, maar die is nergens te bekennen.
Woerts doet de onderhandelingen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:58 schreef Nellid het volgende:
Wat mij dan wel weer opvalt is dat Chris Woerts dit allemaal bekendmaakt. We hebben toch sinds half juni een nieuwe TD, maar die is nergens te bekennen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
FeyenoordEcht heel het bestuur komt zoooo klunzig over
![]()
Laat Feyenoord dan eens openheid van zaken geven. Niemand weet waar we aan toe zijn. Feyenoord was toch van de supporters en van niemand andersquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoezo?
Iedereen gaat hier maar af op wat gezegd wordt door anderen en in de media. Dat is pas klunzig....
Jij hebt toch zo een goed mailcontact met Woerts. Vraag het hem zelf.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laat Feyenoord dan eens openheid van zaken geven. Niemand weet waar we aan toe zijn. Feyenoord was toch van de supporters en van niemand anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |