quote:De voorverkoop van de 110% ANTI-AJAX bandjes gaat ongelofelijk snel. Er zijn er nu nog ongeveer tachtig te verkrijgen; OP = OP dus wees snel!!
¤2,50 per stuk en na de voorinschrijving (over 3 weken) worden ze geleverd! De bandjes dienen vooraf betaald te worden. Betalende mensen krijgen direct voorrang!
FR1908-Online.nl
zeg maar niets: http://www.antikakkerlak.be/verkoop.htmquote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef Nashje het volgende:
[..]. Ach, zolang jullie je met de tegenstander bezig houden en wij kampioen worden maak ik me er niet druk om.
Beter luisteren:quote:Op maandag 10 juli 2006 19:42 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
wat is zijn adres dan. ik heb hem ook wel wat te vragen.
O.a. wanneer ze Erwin is de laan uitsturen en Bosschaart voor Feyenoord Ghana laten spelen.
Ik vind het nog steeds gek dat ik niks hoor over een linksback.
Nieuw:quote:Op maandag 10 juli 2006 21:09 schreef Nashje het volgende:
[..]. Ach, zolang jullie je met de tegenstander bezig houden en wij kampioen worden maak ik me er niet druk om.
ja zo gaat dat niet echt werkenquote:Giovanni van Bronckhorst heeft vanavond in RNN7 Oranje editie laten weten dat Barcelona het contract met de ex-Feyenoorder wil verlengen. 'De club wil mijn contract openbreken, als ik terug ben in Barcelona gaan we praten. Het ziet er goed uit.' Giovanni van Bronckhorst hoopt ooit nog voor Feyenoord te spelen en ook Feyenoord zou de Rotterdammer graag weer in de armen sluiten. Echter stelt Gio de terugkeer naar Feyenoord opnieuw uit en komt van uitstel geen afstel?
Ik heb gehoord dat je die kan kopen op het station, incl. enkeltje Polen.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Die 1000% anti kakkerlak aanstekers? Zijn dat gasaanstekers?
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je die kan kopen op het station, incl. enkeltje Polen.
Defour heeft niet gezegd dat hij niet naar Feyenoord wil, alleen het bod is te laag. Ik vermoed dat Feyenoord zoals bij de Simons deal gewoon een eigen prijs in gedachte heeft en daar niet boven gaat zitten. Die prijs is dus gewoon niet hoog genoeg om te halen. Niets mis mee. Andere buitenlanders zouden dus best naar Feyenoord kunnen komen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:15 schreef devv05 het volgende:
En in het buitenland willen ze veelal niet. Tenminste niet de wat meer gevestigde namen. Als Defour al niet eens wil komen...
Die risico's zijn in mijn ogen genomen. Feyenoord bleef investeren door bijvoorbeeld Gullit aan te trekken en hem een hele bos rotzooi mee te laten nemen. Als je de reactie van Woerts ook leest zie je ook dat Feyenoord door het missen van de CL 15 miljoen omzet misloopt (dit is trouwens niet hetzelfde als wat ze er aan overhouden wat sommige dan wel denken), dan weet je dat ze zich dus financieel gezien wel risico's hebben genomen die gewoon niet goed uitgepakt hebben. Daar bloeden we nu voor. Saneren is dan leuk, maar dat is kostenbesparing en niet geldopbrengst. Dus je moet niet zeggen dat er geld vrijkomt, nee er wordt minder verlies geleden.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:45 schreef Tomasso het volgende:
Als die financiele risico's ervoor zorgen dat we in grote schulden komen, dan niet. Als het gewoon te overzien valt, dan wel. Nu blijf je in de cirkel vast zitten: Geen CL --> Geen geld voor versterkingen --> geen CL --> geen geld --> ... Je ziet wat een injectie van geld kan betekenen bij bijvoorbeeld AZ. Die spelen nu toch alweer een aantal jaren mee in de top.
Hij vindt de financiele situatie van fnoord niet goed genoeg. Dat hoeft niet per se hetzelfde te zijn als een te laag bod.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
Defour heeft niet gezegd dat hij niet naar Feyenoord wil, alleen het bod is te laag. Ik vermoed dat Feyenoord zoals bij de Simons deal gewoon een eigen prijs in gedachte heeft en daar niet boven gaat zitten. Die prijs is dus gewoon niet hoog genoeg om te halen. Niets mis mee. Andere buitenlanders zouden dus best naar Feyenoord kunnen komen.
Nee dit is een quote uit het bericht:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:19 schreef devv05 het volgende:
Hij vindt de financiele situatie van fnoord niet goed genoeg. Dat hoeft niet per se hetzelfde te zijn als een te laag bod.
Het bod is dus gewoon niet goed.quote:Ook bij Feyenoord zou hij voor 3 jaar met bijkomende optie kunnen tekenen, maar dat voorstel zou financieel geen hoogvlieger zijn vanwege de weinig riante financiële situatie van de Rotterdammers
drenthe dan maarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:37 schreef daaaaan het volgende:
en waar blijft de opvolger van Bosschaart??
Das gewoon echt een talent ja. Speelde goed in Toulon dit jaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
drenthe dan maar![]()
wat viel die goed in tegen vitesse
maar ben er nog niet over uit of die nouw links back,midden,voor isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Das gewoon echt een talent ja. Speelde goed in Toulon dit jaar.
inderdaad best wel, zeggen dat je terug wilt in 2008 en nu opeens weer je contract gaat verlengenquote:
Ik denk dat het meer was dat Feyenoord gewoon niet meer kon betalen. Als dat wel het geval was mogen ze die gast die de waarde bepaalde voor Simons wel naar buiten flikkeren want die heeft er weinig kaas van gegetenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
Defour heeft niet gezegd dat hij niet naar Feyenoord wil, alleen het bod is te laag. Ik vermoed dat Feyenoord zoals bij de Simons deal gewoon een eigen prijs in gedachte heeft en daar niet boven gaat zitten. Die prijs is dus gewoon niet hoog genoeg om te halen. Niets mis mee. Andere buitenlanders zouden dus best naar Feyenoord kunnen komen.
Als je het ene jaar nog Primera Division en CL speelt, kun je het jaar erop echt nog makkelijk mee in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:22 schreef daaaaan het volgende:
Wanneer ie niet meer topfit is, hoeft ie ook niet meer terug te komen bij Feyenoord.
Waar staat dat hij onhaalbaar is? Ze geven hem gewoon een laag aanbod. Ze zien hem dus niet al prioriteit. De geruchten over dat De Cler niet haalbaar is zeggen dat Van Gaal een veto heeft uitgesproken, niet dat er te weinig geboden is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:32 schreef daaaaan het volgende:
Defour en de Cler al onhaalbaareen lachertje zijn we gewoon geworden...
Kuyt verkopen dan maar, morgen nog
Ik denk dat ze er niet meer voor wilde betalen. Op zich is er niets mis mee om van te voren een maximum bedrag in je hoofd te nemen. Daarnaast zouden de onderhandelingen vreemd verlopen zijn. Zeg maar een gevalletje Vlaar dat ook niet helemaal fris verlopen is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:27 schreef Paul_NL het volgende:
Ik denk dat het meer was dat Feyenoord gewoon niet meer kon betalen. Als dat wel het geval was mogen ze die gast die de waarde bepaalde voor Simons wel naar buiten flikkeren want die heeft er weinig kaas van gegeten
Wauw, het is maar goed dat ze bij ons hier niet ingetrapt zijn, stel je voor, een talent binnen kunnen halen voor maar 1,5 miljoen, terwijl hij over 2 jaar 4 keer zoveel waard. Top gedaan Feyenoordquote:Defour tekent dinsdag bij Standard
11 juli 2006, 04:43
Door: Gert Gysen
Standard Luik en Racing Genk hebben een akkoord bereikt over de transfer van Steven Defour, zo meldt Het Laatste Neuws vandaag. Hij zal vandaag een contract voor drie of vier seizoenen tekenen bij de Rouches.
Standard zou 1,5 à 2 miljoen overschrijven op de Genkse rekening. Defour zegde een maand geleden zijn contract op bij Genk, maar Standard wilde een juridische slag vermijden en betaalt daarom de transfersom.
Ook Feyenoord, Köln en Ajax waren in de markt voor Defour, maar deze clubs weigerden met Genk te praten. Met de overgang lijkt de soap rond de jonge middenvelder eindelijk beëindigd.
alsof wij wat te zeggen hebbenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:30 schreef Paul_NL het volgende:
Ik vind het een goedkoop excuus van Feyenoord maar het wordt geslikt door heel het legioen
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wauw, het is maar goed dat ze bij ons hier niet ingetrapt zijn, stel je voor, een talent binnen kunnen halen voor maar 1,5 miljoen, terwijl hij over 2 jaar 4 keer zoveel waard. Top gedaan Feyenoord
Als we nog geen eens meer 1,5 miljoen hebben...Maar met deze selectie gaan we het doen dus. En Koeman z'n opstelling weet ik al... Joeppie
Wat een gelul.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:30 schreef Paul_NL het volgende:
Stel dat jij 20k hebt en je wil een mooie oude porsche kopen, maar de andere die dat ook willen willen er 25k voor betalen klopt er toch iets niet aan je waardebepaling en moet je of je eisen bijstellen of gewoon een Mazda kopen.
Ik vind het een goedkoop excuus van Feyenoord maar het wordt geslikt door heel het legioen
Je wil zeggen dat er nog nooit een bestuur is afgetreden door het (wan) gedrag van supporters?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |