Nogmaals.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoe wil jij de broodnodige versterking halen voor 1,5 miljoen?
Maar goed, misschien winnen we wel weer 2 keer van de joden, dan is het seizoen wel weer geslaagd he...
Wat een held.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:47 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Dat krijg je dan ook niet bij economie in je 6e jaar VMBO
ga je het veld op rennen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:42 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat er nog nooit een bestuur is afgetreden door het (wan) gedrag van supporters?
Ik zeg winner's curse. Komt uit de veiling theorie die zegt dat de partij die het meest wil betalen voor een lastig in te schatten waardegoed altijd te veel betaald omdat haar waarde bepaling boven de marktprijs ligt. Daar zit dan weer een biedingsstrategie aan vast om je winner's curse te beperkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:30 schreef Paul_NL het volgende:
Stel dat jij 20k hebt en je wil een mooie oude porsche kopen, maar de andere die dat ook willen willen er 25k voor betalen klopt er toch iets niet aan je waardebepaling en moet je of je eisen bijstellen of gewoon een Mazda kopen.
Ik vind het een goedkoop excuus van Feyenoord maar het wordt geslikt door heel het legioen
Kan je met 100% zekerheid zeggen dan dat hij over 2 jaar voor 6 miljoen verkocht wordt? Straks heb je weer zo'n kalou gevalletje. Wel een talent maar weigert zijn contract te verlengen om transfervrij weg te kunnen huppelen. En dat scenario is niet geheel ondenkbaar als je kijkt naar wat hij Genk probeerde te flikken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:32 schreef Tomasso het volgende:
Wauw, het is maar goed dat ze bij ons hier niet ingetrapt zijn, stel je voor, een talent binnen kunnen halen voor maar 1,5 miljoen, terwijl hij over 2 jaar 4 keer zoveel waard. Top gedaan Feyenoord
Och, Kalou hebben we toch ook met winst doorverkochtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:51 schreef snabbi het volgende:
Kan je met 100% zekerheid zeggen dan dat hij over 2 jaar voor 6 miljoen verkocht wordt? Straks heb je weer zo'n kalou gevalletje. Wel een talent maar weigert zijn contract te verlengen om transfervrij weg te kunnen huppelen. En dat scenario is niet geheel ondenkbaar als je kijkt naar wat hij Genk probeerde te flikken.
Maar goed. Misschien moet je bij de bank een goede lening afsluiten, want 400% rendement in 2 jaar daar hebben ze wel oren naar en kan je zelf ook nog een centje overhouden![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:47 schreef Paul_NL het volgende:
Dat krijg je dan ook niet bij economie in je 6e jaar VMBO
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik zeg winner's curse. Komt uit de veiling theorie die zegt dat de partij die het meest wil betalen voor een lastig in te schatten waardegoed altijd te veel betaald omdat haar waarde bepaling boven de marktprijs ligt. Daar zit dan weer een biedingsstrategie aan vast om je winner's curse te beperken
Of iets makkelijker gezegd. Stel je hebt 30K en je ziet een speler lopen en je denkt dat hij 20K waard is. De hele wereld denkt dat hij 21K waard is, maar er is 1 partij die denk dat hij 25K waard is. Hoeveel is hij nu werkelijk waard en voor hoeveel wordt hij verkocht? In andere woorden dat iemand er meer voor neer wil leggen betekend niet per definitie dat die gelijk heeft.
[..]
Kan je met 100% zekerheid zeggen dan dat hij over 2 jaar voor 6 miljoen verkocht wordt? Straks heb je weer zo'n kalou gevalletje. Wel een talent maar weigert zijn contract te verlengen om transfervrij weg te kunnen huppelen. En dat scenario is niet geheel ondenkbaar als je kijkt naar wat hij Genk probeerde te flikken.
Maar goed. Misschien moet je bij de bank een goede lening afsluiten, want 400% rendement in 2 jaar daar hebben ze wel oren naar en kan je zelf ook nog een centje overhouden![]()
Dat wil iedereen wel denk ik, voor en tegenstanders van het huidige beleid.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:15 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik vind echter wel dat Feyenoord eindelijk eens 'n keer echt duidelijkheid moet geven over de financiele situatie, dat zou echt al dit soort verhalen overbodig maken.
Timmer wordt dan eerste keeper en Ekramy tweedequote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:39 schreef Tomasso het volgende:
Timmer wordt gewoon 2e keeper hoor. En volgend seizoen eerste keeper. Ga nou maar niet denken dat Ekramy opeens 1e keeper wordt. Die zullen ze wel te jong vinden, gaat de gemiddelde leeftijd naar beneden ofzo... Oftewel, Ekramy gaat echt zijn kans niet krijgen
nee, hebben we nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:42 schreef jorienvdherik het volgende:
kut zeg van defour
hadden wij geen 2 mil kennen neerleggen
Hebben we wel. Moet alleen geïnvesteerd worden in belangrijkere posities dan de zijne...quote:
En stel nu dat je voor je werk porsche inkoopt om er een paar jaar mee te rijden en om ze dan als het kan met meer door te verkopen, dan haal je toch iemand binnen die goed kan inschatten wat de werkelijke waarde is? Als diegene dan duidelijk faalt doordat je grote concurrent met de porsche showt die van jou had kunnen zijn als diegene beter zijn best had gedaan, dan gooi je hem weer naar buiten en haal je iemand die het beter kan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:51 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik zeg winner's curse. Komt uit de veiling theorie die zegt dat de partij die het meest wil betalen voor een lastig in te schatten waardegoed altijd te veel betaald omdat haar waarde bepaling boven de marktprijs ligt. Daar zit dan weer een biedingsstrategie aan vast om je winner's curse te beperken
Of iets makkelijker gezegd. Stel je hebt 30K en je ziet een speler lopen en je denkt dat hij 20K waard is. De hele wereld denkt dat hij 21K waard is, maar er is 1 partij die denk dat hij 25K waard is. Hoeveel is hij nu werkelijk waard en voor hoeveel wordt hij verkocht? In andere woorden dat iemand er meer voor neer wil leggen betekend niet per definitie dat die gelijk heeft.
Of nog wat directer. Stel je ziet een mooie porsche, maar je ziet dat hij een olielek heeft. Je vermoedt dat er iets niet helemaal fris is onder de motorkap, maar je kan er niet naar kijken. Je schat de waarde op 20K. Iemand anders schat dat hij 25K is. Zou het kunnen zijn dat hij het probleem onder de motorkap minder serieus neemt. Heeft hij meer informatie over de nieuwe banden die er onder zitten? Of heeft hij dat olielek gewoon helemaal niet gezien en biedt daarom hoger. In andere woorden, waarom zou de hoogste bieder per definitie gelijk hebben in de waarde bepaling van een speler?
Ik met 95%.quote:Kan je met 100% zekerheid zeggen dan dat hij over 2 jaar voor 6 miljoen verkocht wordt?
Ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:51 schreef Sender_ het volgende:
Ach heeft die defour dan al zoveel laten zien
quote:Naast Landzaat lijken ook Henk Timmer en Tarik Sektioui bij de club van trainer Louis van Gaal te vertrekken. Feyenoord heeft zich volgens AZ inmiddels gemeld voor Timmer. "Er zijn nog geen concrete onderhandelingen, maar die kunnen elk moment worden gestart", aldus de zegsman.
Een paar jaar in een auto rijden en dan met winst doorverkopen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:50 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
En stel nu dat je voor je werk porsche inkoopt om er een paar jaar mee te rijden en om ze dan als het kan met meer door te verkopen
Precies. Nog ff een paar jaar zakken vullen. Bij Feyenoord kan Ekramy wel op de goal. Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:00 schreef Nellid het volgende:
Timmer, alsjeblieft, ga lekker naar t buitenland jongen. Nu het nog kan. Alsjeblieft.
Is een old-timerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:02 schreef Nellid het volgende:
[..]
Een paar jaar in een auto rijden en dan met winst doorverkopen?![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:18 schreef Keltie het volgende:
[quote="FCUpdate.nl"]
Defour: "Feyenoord gaf geen goed gevoel"
11 juli 2006
De maandenlange soap rond Steven Defour is eindelijk voorbij. Nadat ook Ajax, Feyenoord en het Duitse 1.FC Köln een poging hadden ondernomen om de international vast te leggen, heeft Standard Luik aan het langste eind getrokken. De 18-jarige spits zal vandaag zijn handtekening zetten onder een vijfjarig contract bij de Belgische topclub.
Standard Luik lijkt sportief gezien een minder grote stap voorwaarts dan bijvoorbeeld Feyenoord, maar volgens Defour was het ook een gevoelskwestie. "Feyenoord staat gewoon hoger aangeschreven, maar aan die gesprekken hield ik geen goed gevoel over. Ze verliepen te moeizaam. En Köln zag ik niet zitten. Ik had geen zin om in tweede klasse begraven te worden. Vandaar dus Standard. Het is maar een ministap omhoog, maar het is er één", aldus de jonge aanvaller in Het Laatste Nieuws.
Diezelfde supporters zijn nog niet eens bereid om de cijfers door te spitten. Als ze echt benieuwd zouden zijn gingen ze wel naar het KvK en haalden ze daar voor een paar euro het jaarverslag.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een wanbeleid weer.... Laat Feyenoord nou eens duidelijk zijn naarzijn supporters hoe de financiele situatie in elkaar zit. Niemand weet precies hoe alles in elkaar steekt. Want wat moeten we nou verwachten? Is Kalou voor 4,2 of voor 11 miljoen verkocht? Als ze dat voortaan nou gewoon wel bekent maken weten we tenminste waar we aan toe zijn.
Alleen ik heb er een hard hoofd in dat we dit jaar nog spelers aan gaan trekken. We zullen het waarschijnlijk wederom met Boschaart, Paauwe en Castelen moeten doen.
Tja of er goed ingeschat is wat zijn waarde is weet ik niet. Ik, en wij allemaal eigenlijk, zijn daar een leek in. Wat ik wel goed aan het beleid vind is dat er gewoon een maximum bedrag in het hoofd zit en dat daar niet vanaf geweken wordt. Of dat bedrag een goed bedrag is, geen idee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:50 schreef Paul_NL het volgende:
En stel nu dat je voor je werk porsche inkoopt om er een paar jaar mee te rijden en om ze dan als het kan met meer door te verkopen, dan haal je toch iemand binnen die goed kan inschatten wat de werkelijke waarde is? Als diegene dan duidelijk faalt doordat je grote concurrent met de porsche showt die van jou had kunnen zijn als diegene beter zijn best had gedaan, dan gooi je hem weer naar buiten en haal je iemand die het beter kan.
Tja ik zou zeggen ga naar de bank. Een goed business plan kijken ze altijd naar. 400% rendement met 95% zekerheid, dan lenen ze je echt het geld wel.quote:Ik met 95%.
Boehoe, huil huil.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat een toppers werken er bij ons ook he.
Bovar Karimquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:32 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Net zo'n talent als bijvoorbeeld Elmander, Kujovic en Harbuzi.
vrij tot de 17equote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef methodmich het volgende:
Wie gaat er vanavond nog kijken of Dirk Kuijt wordt geschopt in Katwijk of heeft Dirk nog vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |