Heb hem weer ff gemaildquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij hebt toch zo een goed mailcontact met Woerts. Vraag het hem zelf.
interview voor me site, hij wou meewerkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heb je gevraagd, en al reactie terug?
Sportief van hem.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
interview voor me site, hij wou meewerken
Hé knurft, die jaarcijfers hebben hier onlangs nog op Fok! gestaan. Publicatiestukken van de kvk..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:31 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Diezelfde supporters zijn nog niet eens bereid om de cijfers door te spitten. Als ze echt benieuwd zouden zijn gingen ze wel naar het KvK en haalden ze daar voor een paar euro het jaarverslag.
Overigens komt Feyenoord ergens in september of zo met het jaarverslag van 2005-2006 denk ik en daar kan je het precies lezen
oja@feyenoord.nl dan hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:44 schreef Staanplaats het volgende:
Voor financiële vragen moeten we toch tegenwoordig bij Onno Jacobs zijn?
nog geen 2 jaar geleden riep iedereen (nou ja...veel mensen) dat Woerts af moest treden en dat er te weinig naar de supporters werd geluisterdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:45 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Sportief van hem.
Wordt alleen wel een "supporters zijn zo belangrijk, Het Legioen is geweldig" riedeltje..
Wordt nog steeds barweinig geluisterd naar de achterban..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:49 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
oja@feyenoord.nl dan he![]()
[..]
nog geen 2 jaar geleden riep iedereen (nou ja...veel mensen) dat Woerts af moest treden en dat er te weinig naar de supporters werd geluisterd
gaat daar onze toekomstige spits ?quote:Sochaux toont interesse in Nilsson
11 juli 2006, 13:04
Door: Klaas Jan van der Veen
Lasse Nilsson staat op het verlanglijstje van FC Sochaux. Volgens Franse media is de club opzoek naar een mogelijke vervanger voor Araujo Ilan. Daarbij zou de naam van onder meer de SC Heerenveen-aanvaller zijn gevallen.
Nilsson (24) speelt sinds januari 2005 voor SC Heerenveen en maakte vooral in de laatste periode indruk. De Zweed werd basisspeler na het vertrek van Klaas Jan Huntelaar en Georgios Samaras, waarna hij zich direct in de schijnwerpers wist te plaatsen. Na de winterstop wist de aanvaller tien keer te scoren, waarvan acht keer in de competitie.
Eerder toonde AZ al belangstelling voor Nilsson. De Alkmaarders informeerden al in Friesland naar de transfervoorwaarden, maar de transfersom van zeven miljoen euro bleek te gortig te zijn. Begin mei was ook Manchester City geïnteresseerd in zijn diensten, echt concreet werd het uiteindelijk niet.
De eventuele transfer lijkt echter wel afhankelijk van Ilan. De spits staat in de belangstelling van Saint-Etienne en Girondins de Bordeaux.
hij is aardig opgedroogd jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:53 schreef Staanplaats het volgende:
Woerts heeft wat dat betreft wel veel geleerd in de tussenliggende periode, treedt anders naar de voorgrond en weet nu hoe die het publiek moet bespelen. Ook de handrem wbt idiote commerciele ideeën lijkt er op te zitten.
Stop alsjeblieft eens met het plaatsen van nieuwsberichtjes over spelers die niet in verband zijn gebracht met Feyenoord...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaat daar onze toekomstige spits ?
ik wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stop alsjeblieft eens met het plaatsen van nieuwsberichtjes over spelers die niet in verband zijn gebracht met Feyenoord...
Ik denk met name naar de buiten wereld toe..quote:
Jij kan goed liegenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb ook een email gekregen van Chris. Dit is wat hij schreef:
Yvette,
Je technische analyse klopt aardig, juist op de posities die jij noemt wordt gezocht, waarbij we ook het eigen talent niet uit het oog verliezen, die moet ook een kans krijgen. Greene is veel plaatsen inzetbaar, dus wat dit betreft kan de trainer alle kanten op. We doen er alles aan om een zo'n sterk mogelijk selectie te krijgen, daarbij wegen we alles goed af en wordt er niet meer lukraak gekocht, beter een paar goede versterkingen dan een helikopter vol met net niet spelers.
Groeten/Chris
PS: stuur even je cv dan mail ik deze door naar mensen van de financiele administratie
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef yvette1982 het volgende:
PS: stuur even je cv dan mail ik deze door naar mensen van de financiele administratie
ik vroeg hem of ze nog een accountant zoeken dan kan ik van daaruit groeien naar de baan als voorzitter van Feyenoord.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:13 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik vroeg hem of ze nog een accountant zorgen. Dan kan ik van daaruit groeien naar de baan als voorzitter van Feyenoord.
Jij welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:13 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik vroeg hem of ze nog een accountant zorgen. Dan kan ik van daaruit groeien naar de baan als voorzitter van Feyenoord.
Ze? Die heet toch "Barry" of zo?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat zou best eens kunnen, dat ze het meent
ja tuurlijk waarom niet. Ik zou er graag willen werken.quote:
Ja, nu is de grap er wel vanaf hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:17 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ja tuurlijk waarom niet. Ik zou er graag willen werken.
RKC had minimaal 5 geblesseerde bassispelers, dus het lag zeker niet alleen aan de Ceulaer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:34 schreef Devano het volgende:
Ben benieuwd hoe De Ceulaer het gaat doen. Die deed het vorig seizoen toch verrassend goed. RKC stortte ook in elkaar toen hij geblesseerd uitviel, of zal het toeval zijn.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef chrisgyan het volgende:
We spelen op dit moment de 1e oefenwedstrijd van het seizoen tegen Katwijk.
Voor wat het waard is, na een half uur staat het 1 - 0 voor Katwijk
En ze raakten de enige speler die doelpunten kon maken kwijt aan Wolfsburg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
RKC had minimaal 5 geblesseerde bassispelers, dus het lag zeker niet alleen aan de Ceulaer.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:32 schreef chrisgyan het volgende:
We spelen op dit moment de 1e oefenwedstrijd van het seizoen tegen Katwijk.
Voor wat het waard is de opstelling: Lodewijks; Collen, Vlaar, Altheer, Drenthe; Abubakari, Hofs, Lucius; Huysegems, Van Hooijdonk, De Ceulaer.
Voor wat het waard is, na een half uur staat het 1 - 0 voor Katwijk
Angstgegner hè.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:43 schreef thewishmaster het volgende:
Katwijk uit, altijd lastig.
De WK-gangers zijn er nog nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vindt het schandalig iedergeval
Ik ookquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vindt het schandalig iedergeval
Precies, alsof we ons moeten gaan blind staren op die oefenpotjes..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:01 schreef snabbi het volgende:
Ach ja die oefenpotjes gingen vorig jaar ook kut, en in de competitie stond het opeens. Zegt niet zoveel dus.
Niks moet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:09 schreef Nellid het volgende:
maar toch, die oefenpotjes zeggen mij helemaal niks, doen mij verder niks, boeien me totaal niet. Maar dan nog moet je zo'n pot gewoon winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |