ik ben er weerquote:
Hoe was de verjaardag van Maud?quote:
druk maar gezellig....op een gegeven moment werd het haar wel een beetje teveel....arm kind....terwijl ze dood en doodmoe was kwam ze maar niet in slaap, door alle aandacht die ze kreeg en alle drukte om haar heen !quote:
En die finale kijk ik ook nog wel een paar keerquote:Op maandag 10 juli 2006 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo geen voetbal?
Intertoto is allang bezig hoor
oefenwedstrijden tegen vv Klundert schaar jij onder het kopje "We zijn weer begonnen ?"quote:Op maandag 10 juli 2006 12:39 schreef Superheld het volgende:
En het clubvoetbal begint ook weer, wat nou geen voetbal![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oefenwedstrijden tegen vv Klundert schaar jij onder het kopje "We zijn weer begonnen ?"
nou...bij dat soort wedstrijden heb ik altijd zoiets van...leuk voor die amateurs dat ze een keertje tegen profs mogen spelen, voor de rest heb ik er weinig mee !quote:Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef Superheld het volgende:
![]()
Woensdag tegen Dordrecht bij Tong in de buurt!
Dat zijn juist de leukste wedstrijden van het seizoenquote:Op maandag 10 juli 2006 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oefenwedstrijden tegen vv Klundert schaar jij onder het kopje "We zijn weer begonnen ?"
alleen de pingels dat scheelt al weer tijdquote:Op maandag 10 juli 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En die finale kijk ik ook nog wel een paar keer
doe haar de groetenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat zo bij Bloemsj op de koffie.
Die hebben ze niet in hellevoetquote:Op maandag 10 juli 2006 13:58 schreef dndiek het volgende:
Bij Perry Sport of zo'n outdoor-shop
Dan moet je toch weer naar de grote stadquote:Op maandag 10 juli 2006 14:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in hellevoet
Actiesport, Sport2000, Blokker
Dan ben ik een uur bezig voordat ik in Rdam ben.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan moet je toch weer naar de grote stad
Gezelligquote:Op maandag 10 juli 2006 14:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan ben ik een uur bezig voordat ik in Rdam ben.
en via www.internet.nl ?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef VoreG het volgende:
[..]De Calandlijn, die stopt bij elke haven van Rdam. Nee sorry daar zit ik niet op te wachtne
Ik moet het hebben voor woensdag 12.00 uurquote:
Dan ga je dan toch een uurtje eerder naar Rotterdam en haal je het danquote:Op maandag 10 juli 2006 14:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet het hebben voor woensdag 12.00 uur. Dan sta ik namelijk op Rotterdam CS te wachten op de Thalys
.
Dan zit ik veel te lang in Rdam. Maar dat is inderdaad een mogelijkheid al heb ik het liever nu alquote:Op maandag 10 juli 2006 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan ga je dan toch een uurtje eerder naar Rotterdam en haal je het dan
Je moet er sowieso al heen. Je moet sowieso al vroeg je nest uit. Je moet sowieso naar Rotterdam om zo'n matje te halen. Dan hoef je niet twee keer naar Rotterdam, maar een keer.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan zit ik veel te lang in Rdam. Maar dat is inderdaad een mogelijkheid al heb ik het liever nu al
maar het liefst zeker nog dat iemand zegtquote:Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef VoreG het volgende:
Dan zit ik veel te lang in Rdam. Maar dat is inderdaad een mogelijkheid al heb ik het liever nu al
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je moet er sowieso al heen. Je moet sowieso al vroeg je nest uit. Je moet sowieso naar Rotterdam om zo'n matje te halen. Dan hoef je niet twee keer naar Rotterdam, maar een keer.
Tjezis. En jij bent toegelaten op een universiteit?
Nee dat zou ik ook kut vinden, want ik zit in Hellevoetquote:Op maandag 10 juli 2006 14:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar het liefst zeker nog dat iemand zegt
"Heee, zo'n matje heb ik hier toch thuis leggen. Zal ik ff op mijn fiets stappen en naar Utrecht rijden ? als ik er dan toch ben kan ik misschien wel ff helpen met het inpakken van je koffer. Je hebt toch wel genoeg geld bij je, anders heb ik dat ook nog wel voor je !"
misschien kan ik mijn vriendin wel ff bellen of ze gewoon de andere afslag wil nemen ...... je denkt toch niet dat ik zelf ga fietsen he ?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:46 schreef VoreG het volgende:
Nee dat zou ik ook kut vinden, want ik zit in Hellevoet..
Goed idee, want zover rijden is het niet!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien kan ik mijn vriendin wel ff bellen of ze gewoon de andere afslag wil nemen ...... je denkt toch niet dat ik zelf ga fietsen he ?
ik belde net...ze zit nu in de buurt van Amsterdam.....ze gaat vanaf daar de goede kant weer op !quote:Op maandag 10 juli 2006 14:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed idee, want zover rijden is het niet!
Zonde van de verse aardbeienquote:Op maandag 10 juli 2006 15:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verse aardbeien met sinaasappelsap in de blender
Die kwam later en is alweer wegquote:Op maandag 10 juli 2006 15:05 schreef DIGGER het volgende:
Hoe is het trouwens met je collega Clau?
Goed idee.quote:
quote:
De avond van VoreG.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:57 schreef VoreG het volgende:
18:00 - 18:30 Scrubs
18.30 - 19:00 King Of Queens
19:00 - 19:30 All Stars
19:30 - 20:00 Alleen het tourjournaal..
20:00 - 20:30 Friends
20:30 - 21:00 Friends (RTL5)
21:00 - 21:30 My Name is Earl
Waarom hebben ze "nu we er toch zijn nou op 21.00 gezet... Stomme Carrel
21:30 - 22:30 CSI
22:30 - 22:50 Bitterballen en bier pakken.
22:55 - 01:09 Alien
Die dubbellikkers?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
een weet ik hoe zo'n ijsje heet van de euroshopper
quote:
die jaquote:Op maandag 10 juli 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
Ah, kinderijsjes toch? Ze zijn wit en de kleur op het zakje bepaalt het smaakje.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah ja die!
Die zijn ook lekker, alleen ik snij met altijd half aan die plastic kutzakjes
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die zijn ook lekker, alleen ik snij met altijd half aan die plastic kutzakjes
Ik ben dan ook geen kind meer!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:27 schreef VoreG het volgende:
[..]. Die dingen zijn kindvriendelijk! Je kan ermee doen wat je wilt, maar je eraan snijden
..
Daarom verwachten ze dat je inmiddels wel normaal met dingen om kan gaan. Tevergeefs..quote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen kind meer!
Ook lekkerquote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Gollemrulez het volgende:
ik houd het nog altijd maar bij de goede oude vertrouwde raket
Wat een onzin!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarom verwachten ze dat je inmiddels wel normaal met dingen om kan gaan. Tevergeefs..
Die heb je nodig voor je rijbewijs/examenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:09 schreef pascalheister het volgende:
thuis is
ff langs het gemeentehuis geweest voor dat achterlijke uittreksel basisadministratie papiertje
doe ook maar theorie, kan ik er dadelijk met mn examen ook nog een halen, want er mag geen kopie van worden gemaaktquote:Op maandag 10 juli 2006 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb je nodig voor je rijbewijs/examen![]()
Je krijgt hem gewoon terug na je examen hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe ook maar theorie, kan ik er dadelijk met mn examen ook nog een halen, want er mag geen kopie van worden gemaakt
Okeequote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe ook maar theorie, kan ik er dadelijk met mn examen ook nog een halen, want er mag geen kopie van worden gemaakt
je weet maar nooit hier in nlquote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je krijgt hem gewoon terug na je examen hoor![]()
en de groeten terugquote:Op maandag 10 juli 2006 18:16 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden groet iedereen vanuit Engeland
terecht, als Nederland wereldkampioen zou worden zou half Nederland ook thuis zittenquote:
Straks worden ze nog kampioen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:21 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben amper het land uit of het lukt FCU wel om versterkingen aan te trekkenIk zal dan nog maar effe wegblijven
FC Utrecht en het Nederlands elftal hebben nog nooit verloren als ik in Puerto Rico zat, dus misschien moet ik wel daarnaar toe verhuizen om FCU en het NL elftal naar ongekende hoogten te stuwenquote:
Ik zwaai je alvast uit.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:51 schreef Eilanden het volgende:
FC Utrecht en het Nederlands elftal hebben nog nooit verloren als ik in Puerto Rico zat, dus misschien moet ik wel daarnaar toe verhuizen om FCU en het NL elftal naar ongekende hoogten te stuwen
Hoe laat gaat je vluchtquote:Op maandag 10 juli 2006 18:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
FC Utrecht en het Nederlands elftal hebben nog nooit verloren als ik in Puerto Rico zat, dus misschien moet ik wel daarnaar toe verhuizen om FCU en het NL elftal naar ongekende hoogten te stuwen
Krijg je terug na je theo examenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik hoorde het net al van een vriendquote:Op maandag 10 juli 2006 18:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Krijg je terug na je theo examen]
Er zullen heel wat mensen zijn die je die richting op willen helpen. Zolang FCU maar geen kampioen wordtquote:Op maandag 10 juli 2006 18:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja heb je de visum papieren al in de bus?quote:
Ik 10 augquote:Op maandag 10 juli 2006 18:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik hoorde het net al van een vriend
wanneer kan je op?
Ik heb hem identiek gevolgdquote:Op maandag 10 juli 2006 19:25 schreef VoreG het volgende:
Shit het 1e dooie moment in mijn schema...
Supermanquote:Op maandag 10 juli 2006 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb hem identiek gevolgd
Boy meets world op Canvas of Superman op Veronica nu
Wij hebben hier geen Rai Unoquote:Op maandag 10 juli 2006 21:14 schreef DIGGER het volgende:
Rai Uno is ook leuk, een of ander rijtoertje door Rome
Hier ook links en rechts de nodige centen gewonnen, ja we hebben toch in elke pool wel 1 keer meegedaan met Italie als winnaar en dan scoor je al snelquote:Op maandag 10 juli 2006 17:41 schreef methodmich het volgende:
Whehe, mijn vader belt net op.
Ik heb de WK pool op zijn werk gewonnen, 100 euro.
Met 1 punt verschil 1e, dat terwijl ik na de pouleduels nog gewoon laatste stond. Opmerkelijk!
Toevallig, al zappend langsgekomen en voor het eerst bekeken.quote:
de leukste afl. was nog toen ze bij ons in de gemeente zijn geweestquote:Op maandag 10 juli 2006 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Toevallig, al zappend langsgekomen en voor het eerst bekeken.
Grappig programma.
alles ging foutquote:
Hehe, nog gefeliciteerd.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier ook links en rechts de nodige centen gewonnen, ja we hebben toch in elke pool wel 1 keer meegedaan met Italie als winnaar en dan scoor je al snelKom bij mekaar toch aan een kleine 500 Euro
wtf dat zijn mooie winsten...quote:Op maandag 10 juli 2006 22:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, nog gefeliciteerd.
Ik heb 300 euro overgehouden aan de Italiaanse winst, een familie pool van 50 man, dus ik ben de officiele voetbalkenner van de familie.
Ik had alles helemaal uitgetekent, uitgerekent. Gekeken naar het verleden etc etc etc. En dan nog gaat alles foutquote:Op maandag 10 juli 2006 22:29 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
wtf dat zijn mooie winsten...had ik maar zoveel voetbalverstand....
Whehehehe.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had alles helemaal uitgetekent, uitgerekent. Gekeken naar het verleden etc etc etc. En dan nog gaat alles fout
UIt het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst......quote:Op maandag 10 juli 2006 22:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had alles helemaal uitgetekent, uitgerekent. Gekeken naar het verleden etc etc etc. En dan nog gaat alles fout
Mijn Nederlands resultaten bieden ook geen garantie..quote:Op maandag 10 juli 2006 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIt het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst......
PS: beide voltooid deelwoorden moeten met een D
Ik merk het.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn Nederlands resultaten bieden ook geen garantie..
Een zin dient beëindigd te worden met een punt.quote:
Die staat er toch ookquote:Op maandag 10 juli 2006 22:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Een zin dient beëindigd te worden met een punt.
![]()
Waarom staat er dan geen punt in je ondertitelquote:Op maandag 10 juli 2006 22:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Een zin dient beëindigd te worden met een punt.
![]()
omdat dat een geniale poëtische ingeving is, waar je enkel van moet genieten...quote:Op maandag 10 juli 2006 22:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom staat er dan geen punt in je ondertitel![]()
?
Daarom begin je je zin ook niet met een hoofdletter?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:57 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
omdat dat een geniale poëtische ingeving is, waar je enkel van moet genieten...
Coolquote:Op maandag 10 juli 2006 22:52 schreef VoreG het volgende:
Alien op TV
Geweldig
In de ruimte vliegen, maar de computers werken nog met verschuivende pixels. Aliens
.
Je vergeet de hoofdletter aan het begin van je zinquote:Op maandag 10 juli 2006 22:57 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
omdat dat een geniale poëtische ingeving is, waar je enkel van moet genieten...
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom begin je je zin ook niet met een hoofdletter?
ajoh als er iemand hier prutst met de nederlandse taal, ben ik het wel...quote:Op maandag 10 juli 2006 22:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je vergeet de hoofdletter aan het begin van je zin. Niet dat ik dat altijd doe hoor
!
Ik vind dat zo'n gelul he. Great minds verzinnen juist iets nieuws. Die zijn uniek!quote:
Kuddedieren hebben oranjefan achter hun naamquote:Op maandag 10 juli 2006 23:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n gelul he. Great minds verzinnen juist iets nieuws. Die zijn uniek!
Mensen die elkaar napraten zijn kuddedieren
Nee dat is een uiting van liefdequote:Op maandag 10 juli 2006 23:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kuddedieren hebben oranjefan achter hun naam![]()
Je bedoeld vanuit Oranje? Die liefde was er wel, maar ze konden het gewoon niet klaarspelen. Dat gebeurt in elke relatiequote:
Nee hoor, ik begreep wel dat het niet serieus was hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:00 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
de punt opmerking was ook niet echt serieus bedoeld, maarja ik ben wel vaker onbegrepen
1: Je bedoelt moet het zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bedoeld vanuit Oranje? Die liefde was er wel, maar ze konden het gewoon niet klaarspelen. Dat gebeurt in elke relatie
Hoeveel d'tjes en t'tjes waren er dit keer fout
Klopt, ik maakte een typefoutquote:Op maandag 10 juli 2006 23:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je Je dus ook weglaten in jouw beredenering.
Ik moet voor papers etc. ook foutloos typen, maar dan gaat het wel goed. Zodra er druk achter zit presteer ik erg goedquote:Op maandag 10 juli 2006 23:07 schreef Bos81 het volgende:
Even serieus.:
Ik maak ook wel eens spelfouten. Maar door mijn opleiding (MBO-administratie) ben ik wel verplicht om dit minder vaak (eigenlijk niet) te doen dan anderen. Niks tegen die spelfouten, want dat maken zoveel mensen.
Ik moet voor mijn beroep ook foutloos typen.. Helaas maak ik het vrij zelden waarquote:Op maandag 10 juli 2006 23:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt, ik maakte een typefout
[..]
Ik moet voor papers etc. ook foutloos typen, maar dan gaat het wel goed. Zodra er druk achter zit presteer ik erg goed.
Spelfouten maak ik niet zoveel, tikfouten des te meer. Heeft mij al meerdere pijnlijke vertikkingen opgeleverd, ook hierquote:Op maandag 10 juli 2006 23:07 schreef Bos81 het volgende:
Even serieus.:
Ik maak ook wel eens spelfouten. Maar door mijn opleiding (MBO-administratie) ben ik wel verplicht om dit minder vaak (eigenlijk niet) te doen dan anderen. Niks tegen die spelfouten, want dat maken zoveel mensen.
Bij mij ook tikfouten niet, want ook daar heb ik les in gehad. Maar goed, een tikfout overkomt de beste wel eens.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Spelfouten maak ik niet zoveel, tikfouten des te meer. Heeft mij al meerdere pijnlijke vertikkingen opgeleverd, ook hier
Ja, leukquote:Studio Sportzomer eindelijk bij de Tour
Zoiets heb ik ook wel eens. Dan typ ik een zin, maar bedenk me tijdens het typen dat ik het op een andere manier wil zeggen, Met het gevolg dat de zin grammaticaal niet klopt.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:
Tijdens het typen zit ik vaak ergens anders met m'n gedachten dus dan komen er de meest rare zinnen te staan.....
lijkt brak inderdaad.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:15 schreef dndiek het volgende:
Het gaat weer lekker hier:
active topics is leeg
Op dit moment heb ik daar geen last vanquote:Op maandag 10 juli 2006 23:15 schreef dndiek het volgende:
Het gaat weer lekker hier:
active topics is leeg
Nu ook niet meerquote:Op maandag 10 juli 2006 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik daar geen last van
Weltruste! Ik ga vanavond genieten van mijn 5 weken vakantiequote:Op maandag 10 juli 2006 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga maar eens wat uurtjes slaap pakken. Begint nu toch wel een beetje dodelijk te worden.
Weer eens wat anders dan samen Scrabbelenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef clauwheee het volgende:
Ja, wij gaan ook richting bed. Poker kijken en dan pitten
Totdat het poker begint zet ik die onzin ook maar even op jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:19 schreef sjimz het volgende:
Er gaat niets boven een avondje pulp kijken zoals "the Villa"![]()
Nee hoor, poker moet nog beginnen, dus ben er nog wel even.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:34 schreef borisz het volgende:
iedereen is hem volgens mij al gesmeert
ik gaat ook zo poker kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee hoor, poker moet nog beginnen, dus ben er nog wel even.
Leuke presentatricequote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:05 schreef golfer het volgende:
Nog even cultureel doen en De Nachtwacht bekijken op Ned2.
Brecht verraste mij ook in positieve zinquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke presentatrice, maar inhoudelijk wat minder.
Goede omschrijving, al heeft dat dommige ook wel weer wat.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke presentatrice, maar inhoudelijk wat minder.
niet naar Aruba .... dus niet interessantquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
Als jullie er snel bij zijn:
NU VLIEGTICKETS VOOR 1 EURO BIJ TRANSAVIA.COM(Ex. belasting)
Wij hebben net Kopenhagen geboekt in oktober.
Zo goedkoop is het over het algemeen trouwens niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
Als jullie er snel bij zijn:
NU VLIEGTICKETS VOOR 1 EURO BIJ TRANSAVIA.COM(Ex. belasting)
Wij hebben net Kopenhagen geboekt in oktober.
Nee, hangt erg af van de datumquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:44 schreef DutchGooner het volgende:
Zo goedkoop is het over het algemeen trouwens niet.
Incidenteel zoals in jullie geval is het het dan wel goedkoper maar ze mogen die aanbieding wel weer intrekkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, hangt erg af van de datum
Wij hebben overal even vergeleken op de data dat we in oktober naar Kopenhagen wilden en daar bleek deze aanboeding toch wel het goedkoopst.
Wow!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:54 schreef DutchGooner het volgende:
16 augustus vlieg ik voor 24,98 retour incl naar Dublin,da's pas goedkoop
Yup.quote:
Ja, maar dan moet je wel even eerst naar Brussel rijden/treinen en dat is vanuit Bloemendaal toch ook weer best kostbaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:59 schreef DutchGooner het volgende:
GOING OUT
> From Charleroi Brussels(CRL) to Dublin(DUB)
> Wed, 16Aug06 Flight FR043 Depart CRL at 09:30 and arrive DUB at 10:05
>
>
>
> COMING BACK
> From Dublin(DUB) to Charleroi Brussels(CRL)
> Thu, 17Aug06 Flight FR042 Depart DUB at 06:25 and arrive CRL at 09:00
>
>
>
> PAYMENT DETAILS
> *********0.02 EUR Adult
> ********23.98 EUR Taxes,Fees & Charges
> *********0.98 EUR Aviation / WCHR Levy
> *********0.00 EUR Car Rental
> *********0.00 EUR Insurance
> ********24.98 EUR Total Paid
Mwah,de extra kosten vallen ook wel weer mee voor ons.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel even eerst naar Brussel rijden/treinen en dat is vanuit Bloemendaal toch ook weer best kostbaar.
Veder wel interessante aanbieding.
We gaan nog binnenkort wel eens naar Ierland om ER te bezoeken.
Idem hier.quote:
die gekke canavaro heeft met de beker in z'n armen geslapenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:46 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Nog steeds in overwinningsroes modus
schattigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die gekke canavaro heeft met de beker in z'n armen geslapen
En 1 miljoen mensen die "Wie niet springt, die is Frans" zingen en springen, dat moet een record zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die gekke canavaro heeft met de beker in z'n armen geslapen
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:12 schreef Bjoro het volgende:
volgens de site van fifa zijn er 13 strafschoppen gescoord !
SPA 3
FRA/IVO/POR 2
AUS/GHA/ITA/OEK 1
Thanks BS!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Total number of penalties awarded 17
Total number of penalties converted 13
Van de BBC.
Klikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:00 schreef Superheld het volgende:
Weet iemand die tv gids site van Darkshine nog? die tvgids.nl is irritant
Jij ook als jij die pool van je eens afmaakt,lamlul.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:29 schreef Dylan Dog het volgende:
BS is echt een superheld vandaag zeg...
Als het aan mij zou liggen zou die kwalificatie terecht zijn...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij ook als jij die pool van je eens afmaakt,lamlul.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Als het aan mij zou liggen zou die kwalificatie terecht zijn...
Ah,het bekende afschuifsysteemquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als het aan mij zou liggen zou die kwalificatie terecht zijn...
uuuhhhmmmmmmmm..........quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:46 schreef dndiek het volgende:
Bjoro, waarom wilde jij nou pas mijn adres weten?
je weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
uuuhhhmmmmmmmm..........om ff wat leuks op te sturen voor die plaatjes, denk ik
![]()
niet echt...maar lijkt het meest logisch !quote:
dat was gister om deze tijd wel andersquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:29 schreef Dylan Dog het volgende:
BS is echt een superheld vandaag zeg...
from zero to hero in 1 dayquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat was gister om deze tijd wel anders
Als je nog 2 weken wacht kan je er een verjaardagscadeau van makenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet echt...maar lijkt het meest logisch !
1: Mijn vrouwquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij ook als jij die pool van je eens afmaakt,lamlul.
nee dan ben ik met vakantie dus.....ga het proberen deze week ff in orde te maken voor je.....zit alleen nog ff te kijken wat het gaat worden !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als je nog 2 weken wacht kan je er een verjaardagscadeau van maken
m'n vriendin dat hele stuk voor niets gefietst ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:23 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Zo matje halen bij de xenos en daarna het hele huis opruimen
en Ton 4e met hetzelfde aantal punten als jij en Rene en ik 5equote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1: Mijn vrouw
2: Ikzelf
3: Rene
en met een beetje mazzel Glenn nog 9e
(Als ik goed gerekend heb)
Ik heb haar niet gezien!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
m'n vriendin dat hele stuk voor niets gefietst ?
Die met die korte achternaam?quote:
vind jij Vennegoor of Hesselink kort ?quote:
quote:
jongetje jongetje....denk toch een oms jezelf !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:18 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een middag dutjewas 5 uur al op terwijl ik pas om 2 uur vannacht in bed lag
![]()
Toen was het tijd voor mijn ontbijtquote:
quote:
vertel....quote:
hij heeft laten weten aan de technische staf dat hij bij PSV blijftquote:
Dat scheelt al een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
hij heeft laten weten aan de technische staf dat hij bij PSV blijft
Daarom drinken we daar een borrel opquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat scheelt al een slok op een borrel.
Goed idee... absoluut geen PSV fan..maar vind het een goede voetballer..quote:
Voor welke club ben je dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Goed idee... absoluut geen PSV fan..maar vind het een goede voetballer..
* sjimz pakt een biertje!
hhhmmmm...ben niet zo van de club-topics, heb een beetje een hekel aan "de-blinde-clubliefde-en- de-automatisch-daaraan-vastzittende-haat-tegen-andere-clubs" mentaliteit die regelmatig in die topics hangt. (is puur persoonlijk hoor !)quote:
quote:
Okquote:
Terugbezwaaidquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:16 schreef Bjoro het volgende:*even zwaait naar iedereen die ik nog niet had bezwaaid
Ach ja ik ben ajax fan maar ik blijf tot op heden normaal doen tegen andere clubfans..andersom is dat ook zo.. dus ik kan nog ongezien in andere topics posten..en ik misgun andere teams geen succes hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hhhmmmm...ben niet zo van de club-topics, heb een beetje een hekel aan "de-blinde-clubliefde-en- de-automatisch-daaraan-vastzittende-haat-tegen-andere-clubs" mentaliteit die regelmatig in die topics hangt. (is puur persoonlijk hoor !)
evenals de live-wedstrijd topics enzo !
oh ik ook hoor, maar heb geen zin om me aan die sufferts te irriteren, dus kom ik er niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:49 schreef sjimz het volgende:
Ach ja ik ben ajax fan maar ik blijf tot op heden normaal doen tegen andere clubfans..andersom is dat ook zo.. dus ik kan nog ongezien in andere topics posten..en ik misgun andere teams geen succes hoor.
wat heb je trouwens prachtige lippenstift op Bluezzie van mequote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Terugbezwaaid
* Bluezz zit in de zon te lezen, die ineens heel hard ging schijnen![]()
fokke en sukke
Dan zullen de favorieten echt aan de bak moetenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:30 schreef borisz het volgende:
de laatste kans op een sprint winnaar, morgen gaan we de bergen in met de tour![]()
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:45 schreef borisz het volgende:
fok is af en toe tergend langzaam vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |