ik ben er weerquote:
Hoe was de verjaardag van Maud?quote:
druk maar gezellig....op een gegeven moment werd het haar wel een beetje teveel....arm kind....terwijl ze dood en doodmoe was kwam ze maar niet in slaap, door alle aandacht die ze kreeg en alle drukte om haar heen !quote:
En die finale kijk ik ook nog wel een paar keerquote:Op maandag 10 juli 2006 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo geen voetbal?
Intertoto is allang bezig hoor
oefenwedstrijden tegen vv Klundert schaar jij onder het kopje "We zijn weer begonnen ?"quote:Op maandag 10 juli 2006 12:39 schreef Superheld het volgende:
En het clubvoetbal begint ook weer, wat nou geen voetbal![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oefenwedstrijden tegen vv Klundert schaar jij onder het kopje "We zijn weer begonnen ?"
nou...bij dat soort wedstrijden heb ik altijd zoiets van...leuk voor die amateurs dat ze een keertje tegen profs mogen spelen, voor de rest heb ik er weinig mee !quote:Op maandag 10 juli 2006 12:55 schreef Superheld het volgende:
![]()
Woensdag tegen Dordrecht bij Tong in de buurt!
Dat zijn juist de leukste wedstrijden van het seizoenquote:Op maandag 10 juli 2006 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oefenwedstrijden tegen vv Klundert schaar jij onder het kopje "We zijn weer begonnen ?"
alleen de pingels dat scheelt al weer tijdquote:Op maandag 10 juli 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En die finale kijk ik ook nog wel een paar keer
doe haar de groetenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat zo bij Bloemsj op de koffie.
Die hebben ze niet in hellevoetquote:Op maandag 10 juli 2006 13:58 schreef dndiek het volgende:
Bij Perry Sport of zo'n outdoor-shop
Dan moet je toch weer naar de grote stadquote:Op maandag 10 juli 2006 14:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in hellevoet
Actiesport, Sport2000, Blokker
Dan ben ik een uur bezig voordat ik in Rdam ben.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan moet je toch weer naar de grote stad
Gezelligquote:Op maandag 10 juli 2006 14:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan ben ik een uur bezig voordat ik in Rdam ben.
en via www.internet.nl ?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:34 schreef VoreG het volgende:
[..]De Calandlijn, die stopt bij elke haven van Rdam. Nee sorry daar zit ik niet op te wachtne
Ik moet het hebben voor woensdag 12.00 uurquote:
Dan ga je dan toch een uurtje eerder naar Rotterdam en haal je het danquote:Op maandag 10 juli 2006 14:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet het hebben voor woensdag 12.00 uur. Dan sta ik namelijk op Rotterdam CS te wachten op de Thalys
.
Dan zit ik veel te lang in Rdam. Maar dat is inderdaad een mogelijkheid al heb ik het liever nu alquote:Op maandag 10 juli 2006 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan ga je dan toch een uurtje eerder naar Rotterdam en haal je het dan
Je moet er sowieso al heen. Je moet sowieso al vroeg je nest uit. Je moet sowieso naar Rotterdam om zo'n matje te halen. Dan hoef je niet twee keer naar Rotterdam, maar een keer.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan zit ik veel te lang in Rdam. Maar dat is inderdaad een mogelijkheid al heb ik het liever nu al
maar het liefst zeker nog dat iemand zegtquote:Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef VoreG het volgende:
Dan zit ik veel te lang in Rdam. Maar dat is inderdaad een mogelijkheid al heb ik het liever nu al
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je moet er sowieso al heen. Je moet sowieso al vroeg je nest uit. Je moet sowieso naar Rotterdam om zo'n matje te halen. Dan hoef je niet twee keer naar Rotterdam, maar een keer.
Tjezis. En jij bent toegelaten op een universiteit?
Nee dat zou ik ook kut vinden, want ik zit in Hellevoetquote:Op maandag 10 juli 2006 14:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar het liefst zeker nog dat iemand zegt
"Heee, zo'n matje heb ik hier toch thuis leggen. Zal ik ff op mijn fiets stappen en naar Utrecht rijden ? als ik er dan toch ben kan ik misschien wel ff helpen met het inpakken van je koffer. Je hebt toch wel genoeg geld bij je, anders heb ik dat ook nog wel voor je !"
misschien kan ik mijn vriendin wel ff bellen of ze gewoon de andere afslag wil nemen ...... je denkt toch niet dat ik zelf ga fietsen he ?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:46 schreef VoreG het volgende:
Nee dat zou ik ook kut vinden, want ik zit in Hellevoet..
Goed idee, want zover rijden is het niet!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien kan ik mijn vriendin wel ff bellen of ze gewoon de andere afslag wil nemen ...... je denkt toch niet dat ik zelf ga fietsen he ?
ik belde net...ze zit nu in de buurt van Amsterdam.....ze gaat vanaf daar de goede kant weer op !quote:Op maandag 10 juli 2006 14:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed idee, want zover rijden is het niet!
Zonde van de verse aardbeienquote:Op maandag 10 juli 2006 15:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verse aardbeien met sinaasappelsap in de blender
Die kwam later en is alweer wegquote:Op maandag 10 juli 2006 15:05 schreef DIGGER het volgende:
Hoe is het trouwens met je collega Clau?
Goed idee.quote:
quote:
De avond van VoreG.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:57 schreef VoreG het volgende:
18:00 - 18:30 Scrubs
18.30 - 19:00 King Of Queens
19:00 - 19:30 All Stars
19:30 - 20:00 Alleen het tourjournaal..
20:00 - 20:30 Friends
20:30 - 21:00 Friends (RTL5)
21:00 - 21:30 My Name is Earl
Waarom hebben ze "nu we er toch zijn nou op 21.00 gezet... Stomme Carrel
21:30 - 22:30 CSI
22:30 - 22:50 Bitterballen en bier pakken.
22:55 - 01:09 Alien
Die dubbellikkers?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
een weet ik hoe zo'n ijsje heet van de euroshopper
quote:
die jaquote:Op maandag 10 juli 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
Ah, kinderijsjes toch? Ze zijn wit en de kleur op het zakje bepaalt het smaakje.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah ja die!
Die zijn ook lekker, alleen ik snij met altijd half aan die plastic kutzakjes
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die zijn ook lekker, alleen ik snij met altijd half aan die plastic kutzakjes
Ik ben dan ook geen kind meer!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:27 schreef VoreG het volgende:
[..]. Die dingen zijn kindvriendelijk! Je kan ermee doen wat je wilt, maar je eraan snijden
..
Daarom verwachten ze dat je inmiddels wel normaal met dingen om kan gaan. Tevergeefs..quote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen kind meer!
Ook lekkerquote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Gollemrulez het volgende:
ik houd het nog altijd maar bij de goede oude vertrouwde raket
Wat een onzin!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarom verwachten ze dat je inmiddels wel normaal met dingen om kan gaan. Tevergeefs..
Die heb je nodig voor je rijbewijs/examenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:09 schreef pascalheister het volgende:
thuis is
ff langs het gemeentehuis geweest voor dat achterlijke uittreksel basisadministratie papiertje
doe ook maar theorie, kan ik er dadelijk met mn examen ook nog een halen, want er mag geen kopie van worden gemaaktquote:Op maandag 10 juli 2006 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb je nodig voor je rijbewijs/examen![]()
Je krijgt hem gewoon terug na je examen hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe ook maar theorie, kan ik er dadelijk met mn examen ook nog een halen, want er mag geen kopie van worden gemaakt
Okeequote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe ook maar theorie, kan ik er dadelijk met mn examen ook nog een halen, want er mag geen kopie van worden gemaakt
je weet maar nooit hier in nlquote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je krijgt hem gewoon terug na je examen hoor![]()
en de groeten terugquote:Op maandag 10 juli 2006 18:16 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden groet iedereen vanuit Engeland
terecht, als Nederland wereldkampioen zou worden zou half Nederland ook thuis zittenquote:
Straks worden ze nog kampioen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:21 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben amper het land uit of het lukt FCU wel om versterkingen aan te trekkenIk zal dan nog maar effe wegblijven
FC Utrecht en het Nederlands elftal hebben nog nooit verloren als ik in Puerto Rico zat, dus misschien moet ik wel daarnaar toe verhuizen om FCU en het NL elftal naar ongekende hoogten te stuwenquote:
Ik zwaai je alvast uit.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:51 schreef Eilanden het volgende:
FC Utrecht en het Nederlands elftal hebben nog nooit verloren als ik in Puerto Rico zat, dus misschien moet ik wel daarnaar toe verhuizen om FCU en het NL elftal naar ongekende hoogten te stuwen
Hoe laat gaat je vluchtquote:Op maandag 10 juli 2006 18:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
FC Utrecht en het Nederlands elftal hebben nog nooit verloren als ik in Puerto Rico zat, dus misschien moet ik wel daarnaar toe verhuizen om FCU en het NL elftal naar ongekende hoogten te stuwen
Krijg je terug na je theo examenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik hoorde het net al van een vriendquote:Op maandag 10 juli 2006 18:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Krijg je terug na je theo examen]
Er zullen heel wat mensen zijn die je die richting op willen helpen. Zolang FCU maar geen kampioen wordtquote:Op maandag 10 juli 2006 18:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |